Volledige versie bekijken : Landiana (Roemeense)
Polar77
8 november 2011, 02:08
Naam: Lundiana
Nationaliteit : Roemeens / + ?
Leeftijd: 25 jaar
Haarkleur/-lengte : zwart, kort, boblijn schuin naar beneden en naar voren aflopend. Sinds een week zo vertelde ze.
Lengte dame : 168 cm
Postuur/Cupmaat : stevige c cup (sillici's met duidelijk bewijs aan de onderkant)
Tatoeages/Piercings : diversen, been, rug, buik / piercings geen gespot.
Service: behoorlijk
Voordelen: lekker en mooi figuur, goeie verleidingstactiek
Nadelen:geen
Tijdsduur : 60 min
Prijs : 75,-
Extra’s bij het bezoek: Pro-actief en snapt het clubwerk.
Haar naam sprak ze een paar maal uit, maar ik twijfel nog steeds over de kwaliteit hiervan. Ze lijkt op deze actrice vind ik: http://tinyurl.com/c6me3ng , maar dan met een wat smaller mondje en vollere lippen. Welke zij vreemd genoeg wil laten bijpompen.
Op de kamer acteerde ze lekker weg en het TZ was niet je van het, maar daar kom ik niet voor, maakt het goed met pro-actieve instelling. Later op de avond danste zij prima op de muziek, hetzij "chemisch geholpen" of niet, maar dat boeit niets, behalve ten bate van mijn pret.
Verder een prima en lekker ding die ervan houdt.
Cheers, uw ijskouwe P.
Boy69
8 november 2011, 08:18
Naam: Lundiana
Haar naam is Landiana, maar ook ik moest haar 5x vragen voordat ik de juiste naam te pakken had
maar dan met een wat smaller mondje en vollere lippen. Welke zij vreemd genoeg wil laten bijpompen.
Laten we het niet hopen, !
Ze heeft inderdaad een vrijwel perfect lichaam (afgezien van de siliconen dan :tietjes: ).
Er loopt al een dame met extreem opgepompte lippen in LR, die zichzelf daarmee regelrecht "verkloot" heeft :136[1]:. Laten we hopen dat Landiana eenzelfde lot bespaard blijft
Verder een prima en lekker ding die ervan houdt.
Hier sluit ik me volledig bij aan !
Een erg lekkere meid, met wie ik inmiddels bijna 10x gekamerd heb, en altijd naar volle tevredenheid de kamer verliet
ijsbeer11
8 november 2011, 08:48
Nationaliteit kan worden aangepast naar Roemeens :biggrin:
Rheinschwimmer
8 november 2011, 12:31
ja, landiana ist eine sehr hübsche junge frau, mit einem tollen boddy und ihre augen, die im gesicht, ;-) lassen tief blicken......
Rheinschwimmer
13 november 2011, 11:38
hatte dann gestern das erste mal das vergnügen mit landiana zu kammern..... wow, echt hammer die kleine..... danke an boy69. ein guter tip. mein wiederholungsfaktor bei landiana liegt bei 100%
Boy69
16 maart 2013, 16:59
Na ruim een jaar afwezigheid is ze weer teruggekeerd in LR.
Uiteraard direct met haar "gespeeld" ervan haar genoten
kempie
14 april 2013, 21:10
Vrijdag na aankomst gelijk kennisgemaakt met Landiana. Die als eerste sessie van de dag mee naar de kamer genomen. Wat kan deze dame Pijpen. Alle sessie 4 de sessies deze dag waren uitstekend maar hoe deze dame me verwende was echt het best. Het was dat ze aan het eind van de dag al geboekt was en ik was wel aan het wachten maar toen ik het idee kreeg dat de sessie langer dan een uur ging duren heb ik maar voor een andere dame gekozen. Herhalingsgevaar 100%.
Het viel me op de afgelopen 2 bezoekjes dat deze dame niet vaak geboekt werd. Ik begrijp niet goed waarom hebben misschien teveel mannen het idee dat deze optifick niet veel zal zijn wat bij optificks nu eenmaal vaker het geval is? Naar mijn mening bij deze dame geheel onterecht.
Goede service met deze lady. In eerste instantie wilde ze niet met me naar de kamer, omdat ik in verkeerd gezelschap zou zijn. Maar na wat geouwehoer wist ik haar toch te overtuigen. Wat volgde was een onnavolgbare sessie op de kamer, waar vooral haar pijpkwaliteiten sterk naar voren kwamen. Haar nog even doggy genomen en vervolgens over die goddelijke siliconen heen gespoten. Ik sluit niet uit dat ik me de volgende keer niet kan beheersen en deze dame weer een kamer in trek. Enige minpunt is dat ze niet tongzoent.
Boy69
12 februari 2014, 22:13
na een verdiende vakantie sinds vanavond weer aanwezig in LR
kempie
4 juni 2015, 23:14
Afgelopen zaterdag op de haar laatste werkdag nog eenmaal een laatste pannenkoeksessie met deze dame gehouden. Sinds ik ruim 2 jaar geleden met deze dame voor het eerst naar de kamer geweest was elke keer dat ik LR bezocht wel 1 keer met haar naar de kamer geweest en deze dame trok me altijd naar LR. In al die tijd maar een enkel bezoekje gebracht aan een andere club. Zeker de meeste keren ook wel met andere dames in LR gekamerd. Begrijp me niet verkeerd ik was nooit verliefd op haar maar een enorme aantrekkingskracht, een zwak heb ik al die tijd wel voor haar gehad. Zij was zeker niet het enige wat me naar die club trok, de goede line-up en een gezellig groepje wat er meestal wel was maakten ook dat ik LR liever bezocht dan een andere club.
Met deze dame had ik misschien wel de beste seks die ik in clubs heb gehad. Al die vele keren heb ik nooit wat te klagen gehad. Door dat je een band opbouwt voelde ik me ook altijd wel thuis in LR als zij er was. Nu na ruim 2 jaar is ze eindelijk gestopt. Ik hoop voor haar dat ik haar niet meer in een club terug zal zien en dat het haar goed gaat.
Ik zal haar missen maar nu ze weg is zal ik me vast een stuk vrijer voelen en zal de aantrekkingskracht naar LR een stuk minder zijn en zal ik vast heel wat vaker andere clubs bezoeken en met heel wat meer verschillende DVP's naar de kamer gaan.
Bosco
17 januari 2016, 15:01
Wieder da !!!
Prima
19 januari 2016, 19:53
Zondag was ik in lr , heb haar gezien met een fraai kort blond kapsel .
Maar die vrouw loopt rond , met de neus in de lucht , en een ongelofelijke verwaarde blik in haar ogen , ik vind het helemaal nix , gokverslaafde over de boom getilde dvd , met een goddelijk lichaam
Badslippers
23 juli 2016, 00:09
Niet dat iemand er iets aan heeft maar woensdagavond was ze aanwezig.
kempie
27 juli 2016, 23:22
Niet dat iemand er iets aan heeft maar woensdagavond was ze aanwezig.
Ik werd donderdag al ingelicht maar toch goed om het te horen. Vrijdag weer good old times herbeleefd. Ze blijft niet al te lang.
Deze dame is terug in LR
STI6
kempie
26 juni 2018, 13:10
[emoji15]
Eens kijken of ik zondag naar LR ga dan. Eigenlijk veel te heet en je weet nooit of ze er nog is. Vraag me af of LR haar op dit moment nog bevalt.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Schijnt ook naar GT verkast te zijn.
En vandaag weer in LR. Waarschijnlijk vorige week verkeerd geïnformeerd.
kempie
27 juli 2018, 20:53
En vandaag weer in LR. Waarschijnlijk vorige week verkeerd geïnformeerd.
Nee is wel degelijk in gt gesingaleerd. Misschien voldeed gt niet aan haar verwachtingen maar waarschijnlijker voldeed zei niet aan gt verwachtingen. Kan me niet voorstellen dat ze daar weg zou willen op dit moment.
ze was 3 weken terug in lr , mooi lichaam ,zelfde additute ,maar wel een paar pondjes bips erbij gesnoept in rumania , loopt nog steeds rond ofdat zij het mooiste meisje van de club is, niet ouder lijktdan een paar jaren terug. en iedereen haar wil hebben ., nou dat kan ze wel vergeten ......... . haar plek is overgenomen door meerdere dames , ik denk dat landiana nu een vaste plek krijgt op de kruk achter de gokautomaat ,,dat is haar grote hobby .
ik heb haar 3 keer gevraagd ofdat ze naar de kamer wil , maar de antwoorden die ze gaf klopten niet met de wwerkelijkheid, dus ik vraag haar niet meer , er zijn wel andere alternativen die graag gesponsort willen worden met een paar euro
kempie
28 juli 2018, 09:07
ze was 3 weken terug in lr , mooi lichaam ,zelfde additute ,maar wel een paar pondjes bips erbij gesnoept in rumania , loopt nog steeds rond ofdat zij het mooiste meisje van de club is, niet ouder lijktdan een paar jaren terug. en iedereen haar wil hebben ., nou dat kan ze wel vergeten ......... . haar plek is overgenomen door meerdere dames , ik denk dat landiana nu een vaste plek krijgt op de kruk achter de gokautomaat ,,dat is haar grote hobby .
ik heb haar 3 keer gevraagd ofdat ze naar de kamer wil , maar de antwoorden die ze gaf klopten niet met de wwerkelijkheid, dus ik vraag haar niet meer , er zijn wel andere alternativen die graag gesponsort willen worden met een paar euro
Dat is precies wat ik bedoel. Denk dat ze in gt makkelijker kamers kan maken en waar wil je met dit weer liever werken daar met kamers met airco of LR dat een sauna is met deze tempraturen. De dame geeft echt geen slechte service hoor maar ze weigert gewoon best veel klanten. Mogelijk heeft het management van GT daar klachten over gehad en haar weer buiten gezet.
Prima
1 augustus 2018, 23:50
Ik ga ook klagen , en als compensatie ontvang ik van roxy een half uurtje met landiana
Wedden dat ze de volgende keer smeekt (-;
kempie
15 september 2018, 15:10
Alweer een tijdje terug in LR en van plan tot eind september te blijven geb ik begrepen.
quickstep
12 december 2021, 22:58
Is aanwesig in Prime => Velbert
kempie
12 december 2021, 23:12
Is aanwesig in Prime => Velbert
En hoe kom je erbij dat dar dezelfde is. Lijkt me een beetje sterk maar je weet het natuurlijk nooit.
quickstep
13 december 2021, 02:56
Gesproken, haar naam is eentje die niet elke dag hoort, eerder gezien in GT/LR.
En omscbhrijving in paspoort voldoet ook ��