PDA

Volledige versie bekijken : Bernds, PSR of Samya

Hendrikdeleuter
13 november 2011, 01:07
Komende week ben ik in de gelegenheid in Duitsland "ein feierabend" te hebben.
Ik heb echter een luxe probleem, naar welke club kan ik het beste gaan?
Wie kan mij daarover adviseren??
Ik heb voorkeur voor Big Boobies.
Dank.

Megaboob
13 november 2011, 01:26
Voor Big Boobies ga je naar GT (Grote Tieten). Vraag of Camilla of Jenny er is, maar er zijn er meer!
Ander paradijsje op dit vlak: Artemis in Berlijn!

Megaboob

Dolfie
13 november 2011, 19:56
Komende week ben ik in de gelegenheid in Duitsland "ein feierabend" te hebben.
Wie kan mij daarover adviseren??
Dank.

Megaboob heeft hier volkomen gelijk : GT is the place to be voor silicone Big Boobies.
Als je van natuurlijke Big Boobies houdt is Bernds een echte aanrader,dames als Angie,Natalie,Katja hebben lekkere BB:tongue:

Grtz,Dolfie

Big30
13 november 2011, 23:10
Dank.
Hangt er maar net vanaf waar je voorkeur naar uitgaat! Clubs zijn nogal verschillend zowel kwa grootte als sfeer.

Naar Bernds ga je denk ik primair voor de goede service van de dames, niet voor de hoeveelheid dames. PSR is een wellness tempel, fraai gelegen. Samya is zeker 's avonds meer een party club en overdag wat rustiger. Alle 3 niet direct BB clubs hoewel je die dames er ook wel aan zult treffen.

Lees gewoon de topics hier nog eens door en vraag je dan af wat je zoekt, keuze kun je het beste zelf bepalen.

MiniME
14 november 2011, 10:22
Naar Bernds ga je denk ik primair voor de goede service van de dames, niet voor de hoeveelheid dames. PSR is een wellness tempel, fraai gelegen.

Dacht dat B30 altijd vond dat de club totaal geen invloed had op de service van de dame............maar toch wel dus?! :biggrin:

Die lijn doortrekkend bedoelt B30 dan natuurlijk ........."naar Bernds, Freude, PSR, Babylon en Oase ga je primair voor de goede service van de dames....." (zoals in mijn recensies te lezen zijn deze clubs in staat een minimaal service nivo van de dames te handhaven, waarbij Bernds nog niet eens bovenaan staat op het service criterium :cool:).

Goed, om te voorkomen dat er tegen wil en dank weer een nieuwe thread ge-opend wordt, de vraag ging over big boobies: zijn in alle genoemde clubs wel aanwezig, alhoewel in Oase een stuk minder tegenwoordig, vooral GT, PSR en Freude scoren wel goed in dat opzicht. suc6!

BefBeer
14 november 2011, 18:47
Nog pas in GT geweest; erg weinig BigBoops oftewel OOPS op dit moment!
Zal wel een toeval zijn maar wel waar.

BefBeer

Megaboob
14 november 2011, 21:57
@Befbeer,

Bovenstaand gebrek werd vast door Megaboob veroorzaakt, die alle big boobies druk bezighoud in GT!

;-)