PDA

Volledige versie bekijken : Lauwe tijden in World ?

Znipper
15 november 2011, 15:44
Hoi allen,

Ik ben afgelopen donderdag voor de eerste keer in World geweest. Ik had grote hordes vrouwen verwacht maar dat viel nogal tegen.

Vooropgesteld dat het een grote club is, en er geen appel gehouden wordt zodat ik ze makkelijk kan tellen :-), vermoed ik dat er rond 23.00 niet meer dan 25 vrouwen waren. Gelukkig heb ik daar Katalina en Nicolle ontmoet, helemaal top, dus ik heb me zeker niet verveeld.

Zijn deze aantallen normaal voor World op een donderdag of heb ik het gewoon slecht getroffen ?

MichelJ
15 november 2011, 16:45
Ik ben alleen nog maar op zaterdagen in World geweest. De ene keer was het wat drukker dan de andere keer, maar schat telkens toch iedere keer 70-100 vrouwen. Wellicht zal het op de donderdag minder druk zijn, maar 25 lijkt me wel erg weinig. Of waren dat alleen de vrouwen in de bar (en mogelijk was de rest op kamer)?

vrije jongen
15 november 2011, 16:49
Ik heb van een op de beren op het feestje zaterdag (weet even niet 100% zeker wie, dus noem geen naam) gehoord dat het sinds de eigenaarswissel kennelijk een stuk minder is qua aantallen dames. Ik wist zelf niet eens dat er een eigenaarwissel had plaats had gevonden.

bergm550
15 november 2011, 22:26
Hoi allen,

Ik ben afgelopen donderdag voor de eerste keer in World geweest. Ik had grote hordes vrouwen verwacht maar dat viel nogal tegen.

Vooropgesteld dat het een grote club is, en er geen appel gehouden wordt zodat ik ze makkelijk kan tellen :-), vermoed ik dat er rond 23.00 niet meer dan 25 vrouwen waren. Gelukkig heb ik daar Katalina en Nicolle ontmoet, helemaal top, dus ik heb me zeker niet verveeld.

Zijn deze aantallen normaal voor World op een donderdag of heb ik het gewoon slecht getroffen ?

Katalina is inderdaad een heerlijke Roemeense en zeer goed op de kamer. Ik bezoek World altijd op zaterdag en dan zijn er altijd wel rond 80 vrouwen, maar ik heb van andere Duitse bezoekers gehoord dat World doordeweeks rustig is.

satanic surfer
16 november 2011, 08:31
Clubovername is sinds enkele maanden een feit,het pand is verkocht,nieuwe bazen,nieuwe damesaantallen blijkbaar.Hetgeen mezelf is ingefuisterd is de lagere opkomst van dames(doordeweeks) te wijten is aan de opwaardering van fkk Mainhattan dat gezien de lauwere respons de laatste tijd in Oase en Palace als prioritair wordt beschouwd door de motorbrigade...Ben er zelf al tijdje niet geweest,dus geen persoonlijke vaststelling...

Qua dames:Katalina is een absolute servicebomb net als Nicolle dat is voor fans van prille/lieve dames met leuk krulhaar en schattige wangkuiltjes...Agreed

Binnenkort toch maar eens persoonlijk gaan checken hoe het nu gesteld is met dat damesaantal,puur uit logistieke interesse uiteraard...SS

Znipper
16 november 2011, 16:08
Qua dames:Katalina is een absolute servicebomb net als Nicolle dat is voor fans van prille/lieve dames met leuk krulhaar en schattige wangkuiltjes...Agreed

Binnenkort toch maar eens persoonlijk gaan checken hoe het nu gesteld is met dat damesaantal,puur uit logistieke interesse uiteraard...SS

Vanzelfsprekend !

Om wellicht dat laatste restje subjectiviteit in jouw waarnemingen weg te nemen moet ik wellicht *** zucht *** me dan ook maar aanmelden om met je mee te gaan. Komt me agenda-technisch slecht uit maar ik offer me op voor de goede zaak !

satanic surfer
16 november 2011, 16:26
Poeh,binnenkort komt agendatechnisch slecht uit voor jou,maar zelfopoffering primeert,da's nog eens onbaatzuchtigheid ten top...Heb zelf als notoire non-agenda-planner nog geen concrete datum in gedachten,maar eens dat luik van de logistieke controletocht is ingevuld zal 'k het laten weten...Alhoewel,morgen...?! Nog geen idee...

Don418
18 november 2011, 00:04
Afgelopen zaterdag heb ik het nog even gecontroleerd, maar het vrouwenaantal was prima, ik schatte minimaal zo'n 60.
Niets te klagen gehad, heerlijk dagje daar doorgebracht. Vooral optisch is het daar super.
De dames klaagden wel over te weinig beren, daardoor kregen de aanwezige beren extra veel aandacht.
Het kiezen van een dame om de kamer mee op te gaan wordt er niet makkelijker op, daardoor waren de eerste 2 sessies eigenlijk matig te noemen, dat had ik nog nooit eerder gehad in World.
Ik had daar beter over na moeten denken, maar de laatste sessie was van uitermate goede klasse.

Oh jee, namen, de eerste heette volgens mij Diana, wel lieve meid, maar dat liep niet echt op de kamer.
Van de tweede weet ik de naam echt niet meer, haar presales waren beter dan haar kamerprestaties.

En de laatste was de blonde Gabrielle of Gabriellla, helemaal top.

Het is een heel eind weg voor mij, maar het blijft de moeite waard om daar af en toe een dagje door te brengen.

MichelJ
18 november 2011, 06:36
Als volgende week één bepaalde dame er is ben ik weer dik tevreden... Hoewel....ik moet mezelf niet gaan kwellen, er loopt daar zoveel lekkers rond op zaterdag :freu:

primus1968
18 november 2011, 08:31
Mijn ijsberendebuut was ooit in World een jaar of 3 geleden en toen was ik 'voer' voor de jagertjes en stonk hier natuurlijk in. Binnen een uur stond ik teleurgesteld buiten :hammer:

Wil nu ik wat meer ervaring heb wel weer eens naar een grote club, leuk om een dagje door te brengen. Alleen op die rijafstand is de keuze best groot. Oase, Palace, Mainhatten en World. Welke raden jullie aan ?

vrije jongen
18 november 2011, 10:51
Niet Palace, als je daar als nieuweling komt proberen ze je van alles aan te smeren...vooral meer betalen voor dingen als zoenen en beffen. Waarschijnlijk kun je als je standvastig bent wel een paar dames vinden die gewoon het basispakket doen voor de normale prijs, maar van de club uit is alleen pzc en nmc 'opgelegd'. Je bent bij de meeste dames sowieso bezig met onderhandelingen, word ik niet echt geil van.

Oase heeft top vrouwen, maar het eten en de hygiene is bagger. Is mijn favoriete club, maar velen zijn dat niet met mij eens, wordt vaak wel veel gejaagd. Mainhattan ben ik nog nooit geweest, maar ik lees dat het daar steeds beter begint te worden (ook gratis bier natuurlijk)...misschien om de reden die Satanic Surfer hierboven noemt. World ken je al, dus hoef ik weinig aan toe te voegen.

primus1968
18 november 2011, 13:39
Denk dat het dan toch maar world gaat worden, zie in de agenda dat er volgende week zaterdag ook nog wat forum ijsberen zijn. Mensen bedankt en misschien tot volgende week.

MichelJ
18 november 2011, 17:16
Palace is de enige van de 4 (World, Oase, Mainhattan, Palace) die ik niet ken en wat mij betreft blijft dat even zo. Mainhattan 1x geweest en ik was niet echt onder de indruk. De club zelf is ok, maar de line-up viel die dag behoorlijk tegen. Misschien was het toevallig een slechte vrijdagavond. Ik hoorde dat de week ervoor en een paar weken erna wel goed was qua Roemeentjes.

In World en Oase ben ik vaker geweest en in beide clubs meestal een groot overschot aan mooie meiden. Als club zijnde vind ik World veel gezelliger, iets hygiënischer en veel beter eten. Voor mij zou de keuze niet moeilijk zijn: FKK World!

Wel aan te raden om, naar welke club dan ook, op zaterdag te gaan (maar niet op een party vanwege mogelijke drukte), ongetwijfeld de beste dag.

Als je van meer variatie houdt (qua nationaliteiten) is ook FKK Shark's in Darmstadt zeer aan te raden, absoluut de mooiste club die ik ken.

primus1968
18 november 2011, 17:24
Palace is de enige van de 4 (World, Oase, Mainhattan, Palace) die ik niet ken en wat mij betreft blijft dat even zo. Mainhattan 1x geweest en ik was niet echt onder de indruk. De club zelf is ok, maar de line-up viel die dag behoorlijk tegen. Misschien was het toevallig een slechte vrijdagavond. Ik hoorde dat de week ervoor en een paar weken erna wel goed was qua Roemeentjes.

In World en Oase ben ik vaker geweest en in beide clubs meestal een groot overschot aan mooie meiden. Als club zijnde vind ik World veel gezelliger, iets hygiënischer en veel beter eten. Voor mij zou de keuze niet moeilijk zijn: FKK World!

Wel aan te raden om, naar welke club dan ook, op zaterdag te gaan (maar niet op een party vanwege mogelijke drukte), ongetwijfeld de beste dag.

Als je van meer variatie houdt (qua nationaliteiten) is ook FKK Shark's in Darmstadt zeer aan te raden, absoluut de mooiste club die ik ken.

Ok top, Michel, bedankt voor je info, World gaat het worden. Zeker op een zaterdag wil ik gaan kijken. Hoe laat zijn de andere beren er ? Nu nog ff een hotelletje scoren.. Salaris komt ook.. Gaan met die banaan....

Wat bedoel jij trouwens altijd met die typische MJ vrouwtjes ? Lees dat wel vaker in je posts...

MichelJ
18 november 2011, 17:57
Ok top, Michel, bedankt voor je info, World gaat het worden. Zeker op een zaterdag wil ik gaan kijken. Hoe laat zijn de andere beren er ? Nu nog ff een hotelletje scoren.. Salaris komt ook.. Gaan met die banaan....

Vroeg op de dag is het er vaak nog redelijk rustig, ideaal om wat te wellness-en en uit te rusten voor een drukke avond ;). Geen idee wanneer je wilt gaan, volgende week zaterdag zijn Bergm550, Boy60 en ikzelf er. Mogelijk ook nog een paar andere ijsberen.

Wat bedoel jij trouwens altijd met die typische MJ vrouwtjes ? Lees dat wel vaker in je posts...[/QUOTE]

Vrouwen zijn voor Badslippers en Dolfie, ik hou het bij meisjes (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?23610-Wat-is-een-MJ-meisje&p=190030#post190030). Die 'definitie' is van een jaar en langer geleden. Nu snoep ik ook steeds vaker van bruin- en blondharige Roemeentjes :huch:

primus1968
18 november 2011, 19:32
Duidelijk, vind meisjes ook wel leuk, maar als 43 jarige vind ik een wat rijpere vrouw toch iets lekkerder ofzo, meer ervaring en anders is het net alsof je je dochter neukt (die ik niet heb trouwens)...

Zijn wat oudere dames ook bij World ?

MichelJ
18 november 2011, 19:52
Er loopt een Marijke Helwegen look-a-like...maar of je daar mee wilt kameren :eek:

En wie zegt dat oudere vrouwen meer ervaring hebben dan jonge hertjes? :confused:

De gemiddelde leeftijd in World zal laag in de 20 zijn.

primus1968
19 november 2011, 09:33
Er loopt een Marijke Helwegen look-a-like...maar of je daar mee wilt kameren :eek:

En wie zegt dat oudere vrouwen meer ervaring hebben dan jonge hertjes? :confused:

De gemiddelde leeftijd in World zal laag in de 20 zijn.

Gatver, Marijke Helwegen, wat een lelijk varken is dat zeg.. Ik bedoel eigenlijk dat ik met wat oudere dames meer een sexuele klik heb.. Maar goed, we gaan het beleven. Bedankt voor alle info iedereen !!

MiniME
20 november 2011, 12:51
Mijn ijsberendebuut was ooit in World een jaar of 3 geleden en toen was ik 'voer' voor de jagertjes en stonk hier natuurlijk in. Binnen een uur stond ik teleurgesteld buiten :hammer:

Wil nu ik wat meer ervaring heb wel weer eens naar een grote club, leuk om een dagje door te brengen. Alleen op die rijafstand is de keuze best groot. Oase, Palace, Mainhatten en World. Welke raden jullie aan ?

Tsja, World ken je al, en het is inderdaad een schitterende club.

Qua dames en service is het eigenlijk zoals VJ al schreef: in OASE zitten de mooiste dames, maar ook nog eens met de beste service (TZ en PZC bij alle meisjes die mee met je de kino in gaan :cool:) en vrijwel allemaal met FT en MMT in het pakket (+50 euro).

Kan in World nooit mijn draai goed vinden, maar inrichting, eten, muziek, etc is allemaal beter in World dan in Oase. In Oase kom je maar voor 1 ding: ongeremde sex met zeer mooie meisjes (vooral Roemeense, maar ook Poolse, Duitse, Hongaarse). Afgelopen vrijdag in OASE weer 5 tal top sessies mogen meemaken, dat is me in World nog nooit gelukt (zie recensie onder OASE thread).

Mainhattan en Palace staan in de schaduw van zowel World als Oase, Sharks zou je een keer kunnen proberen.

We lezen wel hoe je ervaringen in World waren, mocht je daar toch naar toe gaan. En misschien als je toch daar bent een combi doen? Dus ene dag World, andere dag Oase?

Boy69
20 november 2011, 13:22
En WEER draait MM een topic naar RECLAME voor OASE
Het valt me nog mee dat je niet uitkomt op die gribus-tent PSR

MiniME
20 november 2011, 13:26
En WEER draait MM een topic naar OASE
Het valt me nog mee dat je niet uitkomt op die gribus-tent PSR

Ijsbeer Primus1964 stelt een vraag: over Mainhatten, World, Oase of Palace..........en ik geef antwoord, that'sall.............(PSR stond er niet bij, anders had ik daar ook mijn mening over gegeven :biggrin:). Windt je niet zo op, het ging niet over 1 van je favo clubjes, dus nergens voor nodig om in de verdediging te schieten, te gaan bashen, etc.............is slecht voor je hart...... :cool:

Boy69
20 november 2011, 13:30
Windt je niet zo op, het ging niet over 1 van je favo clubjes, dus nergens voor nodig om in de verdediging te schieten, te gaan bashen, etc.............is slecht voor je hart...... :cool:

BS !!!

Jack42
20 november 2011, 17:53
Ijsbeer Primus1964 stelt een vraag: over Mainhatten, World, Oase of Palace..........en ik geef antwoord, that'sall.............(PSR stond er niet bij, anders had ik daar ook mijn mening over gegeven :biggrin:). Windt je niet zo op, het ging niet over 1 van je favo clubjes, dus nergens voor nodig om in de verdediging te schieten, te gaan bashen, etc.............is slecht voor je hart...... :cool:

Toon eens wat meer respect MiniMe!
Voor wat de clubs en dames betreft is het moeilijk voor jou want jij betaalt dus dan verwacht je 101% service en héél veel pre- en aftersales en wel op de momenten dat het jou uit komt en als jij er zin in hebt.
De dames moeten niet op het verkeerde moment aan je kop komen zeuren bijv. als je rustig je krantje aan het lezen bent in de club.
Krijg je dit alles niet (ook al is het jaren geleden) dan is de wereld te klein en zeker dit ijsberenforum.
Een beetje meer respect naar de ijsberen toe moet toch kunnen want die betaal je immers niet.
Nu niet met je disclaimer komen beste MiniMe anders zal ik ook snel een disclaimer in elkaar flansen waardoor jouw disclaimer geen waarde meer heeft.

primus1968
20 november 2011, 18:38
[QUOTE=MiniME;241477]
kreeg gisteren een rekening binnen van mijn ziektekosten, of ik ff 300 euries wil bijlappen.. Gvd, gaat mijn tripje naar Duitsland (denk ik)...

seksenfun
21 november 2011, 21:30
Toon eens wat meer respect MiniMe!
Voor wat de clubs en dames betreft is het moeilijk voor jou want jij betaalt dus dan verwacht je 101% service en héél veel pre- en aftersales en wel op de momenten dat het jou uit komt en als jij er zin in hebt.
De dames moeten niet op het verkeerde moment aan je kop komen zeuren bijv. als je rustig je krantje aan het lezen bent in de club.
Krijg je dit alles niet (ook al is het jaren geleden) dan is de wereld te klein en zeker dit ijsberenforum.
Een beetje meer respect naar de ijsberen toe moet toch kunnen want die betaal je immers niet.
Nu niet met je disclaimer komen beste MiniMe anders zal ik ook snel een disclaimer in elkaar flansen waardoor jouw disclaimer geen waarde meer heeft.

Respect moet je verdienen! Dat doe je zeker niet door op iemand te schieten. Enfin, 'k ben 't zelden eens met MM maar onze 69 kan misschien genezen door 96 eens te proberen :smoke:.

Boy69
21 november 2011, 23:24
Respect moet je verdienen! Dat doe je zeker niet door op iemand te schieten.

Je hebt helemaal gelijk S&F, respect moet je (terug)verdienen !
Maar we gaan off-topic

satanic surfer
1 december 2011, 17:44
om terug richting topic te struikelen;was woensdag in World.s'namiddags een dertigtal dames waaronder een 10-tal optisch prima,tussen 16 en 19u arriveerden nog een 20-tal "verse" late-shiftdames waaronder 5-tal optisch prima;dus tussen 19 en 22 uur was het 50 dames met 15 lookers,geen slecht percentage en té veel voor een eenzame ijsbeer...na 22 uur verdwenen een paar dozijn dames,ongeveer 25 vrouwen rond middernacht waarvan de "mooiere" dames volcontinu werden geschaakt...
de volgende 2 weken zelfde aantallen verwacht,ietsje meer in het week-end,erna de uittocht richting heimat voor de gekscherende bebaarde man met kenmerkende muts,half januari omgekeerde beweging met "uitgeruste" Roemeentjes met graaigrage handjes...

MichelJ
1 december 2011, 17:51
...erna de uittocht richting heimat voor de gekscherende bebaarde man met kenmerkende muts,half januari omgekeerde beweging met "uitgeruste" Roemeentjes met graaigrage handjes...

Dat hoorde ik ook van Alexandra nr.1. Zij en verschillende andere Roemeentjes zijn t/m de Party (10-12) in World en gaan dan voor een maandje terug naar huis. Maar zo zal het in iedere club wel zijn. Tussen half dec. en half jan. zal het nergens topdrukte zijn m.b.t. de dames.

vrije jongen
1 december 2011, 18:25
Dat hoorde ik ook van Alexandra nr.1. Zij en verschillende andere Roemeentjes zijn t/m de Party (10-12) in World en gaan dan voor een maandje terug naar huis. Maar zo zal het in iedere club wel zijn. Tussen half dec. en half jan. zal het nergens topdrukte zijn m.b.t. de dames.

Heb dit in Oase ook gehoord, maar daar gaat een deel na de party op de 10e terug, maar sommigen blijven nog een weekje langer. Heeft een van jullie (MJ en SS) misschien een idee of het een weekje later (17-12) in World nog de moeite is? Dan ben ik namelijk weer in Hessen te vinden.

MichelJ
1 december 2011, 19:00
Heeft een van jullie (MJ en SS) misschien een idee of het een weekje later (17-12) in World nog de moeite is? Dan ben ik namelijk weer in Hessen te vinden.

Ik heb geen idee, maar kans is groot dat ik dat weekend ook in Hessen ben. E.e.a. wel sterk afhankelijk van diverse factoren (belangrijkste is het weer).

satanic surfer
2 december 2011, 07:53
heb een aantal dames gesproken die we van 17e nog aanwezig zijn,blijkbaar is er een boeing ingelegd op 21/12 richting Spanje,hmm hmm...gaat een klein gokje zijn vrije jongen,kan mee- of tegenvallen...

Boy69
2 december 2011, 08:17
Ik heb geen idee, maar kans is groot dat ik dat weekend ook in Hessen ben. E.e.a. wel sterk afhankelijk van diverse factoren (belangrijkste is het weer).

Wellicht kunnen we samen gaan.
Ik heb dat weekend geen verdere verplichtingen, en wil dan graag weer spelen met de prachtige Roemeentjes in World

Picasso 1
2 december 2011, 14:48
Ik heb dat weekend geen verdere verplichtingen
Heeft LR je dat weekend vrij gegeven?

MichelJ
2 december 2011, 15:55
Wellicht kunnen we samen gaan.
Ik heb dat weekend geen verdere verplichtingen, en wil dan graag weer spelen met de prachtige Roemeentjes in World

Is een goed plan, maar is nog niet helemaal zeker, weet het komende week. Alleen ben ik van plan om vrijdag en zaterdag te gaan (zondag kan ik niet).

Boy69
9 december 2011, 08:47
Lauwe tijden in World ?

Mijn eerdere bezoeken waren in het weekend, en toen was het bezoekersaantal in orde, en er waren zeker meer dan voldoende meiden.
Gisteren was het mijn eerste midweekse bezoek, en het beeld was toch duidelijk anders.
Meiden waren er genoeg, oplopend van 15 om 11:15 tot naar schatting 50-60 in de avonduren.
Het aantal beren viel me wel tegen, zeker overdag waar er maximaal maar een stuk of 15 aanwezig waren, een aantal dat later wel iets zou opkopen, maar de dames bleven absoluut in de meerderheid.
Ik kan me het klaaggedrag van de meiden dan ook wel voorstellen.
Maar ja............. wanneer klagen die niet ?