Volledige versie bekijken : Elena / Helena (Bulgaarse)
noglangnietuitgewandeld
5 september 2011, 13:56
Naam : Helena.
Nationaliteit/Taal : Bulgaarse, Duits.
Leeftijd : ca. 25.
Haarkleur/-lengte : zwart, lang.
Lengte dame : 170
Postuur/Cupmaat : beetje mollig B
Tatoeages/Piercings :
Service: Goed, TZ, PZC, NMC.
Voordelen: Aardige meid, goede sex.
Nadelen:
Tijdsduur : 45 min.
Prijs : 80,-
Extra’s bij het bezoek: Trio.
noglangnietuitgewandeld
5 september 2011, 14:00
Ze werd me door Gabi voorgesteld als triopartner. Als Gabi het zegt, dan moet het goed zitten. En goed zat het. Een heel aangenaam potje stoeien met deze beide toppers. Met Gabi ga ik bijna altijd wel als ik bij van Goch kom, maar Helena is ook een prima keus.
hans101963
16 november 2011, 10:23
Naam : Helena
Nationaliteit/taal : Bulgaarse / duits
Leeftijd : 25jr
Haarkleur/lengte : lange zwarte haren
Lengte : 1.65m
Postuur /Cupmaat : Normaal slank-B/C-cup
Tatoeage/Piercing :
Service : PZC, NMC, zoenen, beffen, massage
Extra :
Helena, leuke lieve meid van 25 jaar afkomstig uit Bulgarije maar met Turkse-roots.
Woont al lang in Duitsland en spreekt daarom redelijk goed Duits.
Zwart, lang haar, redelijk stevige cup-B, 1.65 cm lang
Werkt al langere tijd in FKK Goch.
Kennismaking was ronduit gezellig. Op de kamer lekker rustig aan en ze is voor veel in (zeker het tongzoenen is het vermelden waard). Neemt ook initiatief.
Herhalingsgevaar is zeker aanwezig!:freu::asshole:
noglangnietuitgewandeld
17 maart 2013, 10:20
Druk weekend, wat door omstandigheden al begon met een shift van 24 uur nonstop. De schaduwkant van de job. Maar hij brengt me ook wel eens ergens, dat dan weer wel, dus mij hoor je niet klagen. Zaterdagochtend twee uur kunnen slapen, de rest van de dag weinig om handen, zondagochtend weer aan de bak. Niet fit genoeg om ver te rijden voor een heftige clubdag en ’s nachts weer terug, je moet ook je verstand een keer gebruiken. Maar wel werd het tijd om de aardappels weer eens af te gieten, dat was alweer een week geleden. Zo kwam ik op het lumineuze idee om nog eens bij van Goch te gaan kijken, dat was hooguit een half uurtje, en zou met een blikje redbull erbij net te doen moeten zijn. Er valt veel over te zeggen, maar de club heeft voor mij in ieder geval één ijzersterk punt: enkele van de beste sessies van de laatste jaren hebben zich wel tussen deze muren afgespeeld. Even vluchtig de meest recente paspoortjes doorgenomen, lijstje maken was niet nodig, slechts een dame, Steffi viel door de mand omdat ze niet zoende. Die onthoud ik zo wel. Of beter, ik schrijf haar even in mijn handpalm.
Redelijk veel autos, stukje verderop geparkeerd. Theke Nora had dienst, altijd een leuke vrolijke meid. Vrij veel gasten binnen, goed teken. Enkele vrouwen met latent overgewicht die daar altijd rondliepen waren er nu niet. Daarentegen veel nieuwe gezichten. Waren zelfs een paar knappe slanke dames bij, die zo in elke club aan de slag zouden kunnen. Nu heb ik lang geleden al gemerkt dat de mooiste meiden het mooi zijn op zich nog wel eens genoeg vinden, en dan denken dat het dus met de inzet wel wat minder kan. Hoeft niet altijd zo te zijn, maar dit wetende ga ik vaak voor de iets mindere optiek, hoewel dat uiteraard ook een ondergrens heeft. Geprobeerd te douchen, en meteen maar besloten om de volgende keer zelf een flesje douchegel mee te nemen, want die zeepautomaten staan op crisisstand afgesteld. Tien keer drukken voor een spetter zeep, nou ja.
Op de terugweg begroet door Helena en meteen maar bij haar gaan zitten. Niet de slankste, ook niet uitgesproken dik, maar wel een hartelijke meid met een hoge zoen en knuffelfaktor. Gezellig wat zitten kletsen over het een en ander, tot de stilte inviel omdat onze monden elkaar vonden. Kwartiertje later was het eerste woord: de sleutelvraag. Dat zijn nog eens pre sales, dan kun je niet zeggen dat je je tijd hebt zitten verlullen. Al zoenend schuifelden we naar het kamertje toe. Een uur later strompelde ik achter haar aan naar de douche. De tussenliggende tijd was het halve sexhandboek doorgenomen met als eindresultaat een FT die halverwege werd onderbroken, zodat de laatste stralen de lucht in vlogen. Waarbij ze wijselijk de ogen dicht hield, want de vorige keer had ze de volle laag in haar oog gekregen, dat was minder. We rekenden af en ik ging me wat ontspannen in de sauna, die deze keer wel goed heet was.
.................................
bad pritt
14 oktober 2013, 07:29
Op vakantie, komt wel terug.
noglangnietuitgewandeld
23 februari 2014, 21:28
Is inmiddels terug. Heeft me net gesloopt.
Asstastic
15 november 2014, 16:46
Gisteren mijn eerste kamergang gedaan met (H)Elena. Naam is me niet volledig duidelijk want hier heet ze Helena maar op de site van VG Elena. Volgens mij wel dezelfde dame. Voor nu volg ik de naam van het forum.
Na binnenkomst me neergezet aan de bar voor een biertje. Helena zat op het bankje parallel aan de toog. Nadat ik alles en iedereen eens grondig had bekeken en inmiddels aan mijn 2e biertje zat werd het tijd voor actie. Onze ogen hadden in mijn rondgang door de ruimte al meerdere malen gekruist en in gedachten had ik al bepaald dat ik met haar wel eens deze glorieuze dag zou kunnen gaan beginnen. Ben daarom naast haar gaan zitten en heb daar zeker geen spijt van gekregen.
Na wat koetjes en kalfjes over en weer te hebben geslingerd heeft ze me het nieuwe gedeelte van de club laten zien. Ik liet haar zoveel mogelijk voor gaan waardoor ik haar aangename derrière goed kon checken. Ben namelijk van de billen. (go echt joh met zo’n naam!?!)
Na terug komst bij het bankje het biertje naar binnen gegooid en voorgesteld om een kamer op te zoeken. Ze voelde goed aan dat ik een GFE type ben en deed het daarom lekker rustig aan.
Zoenen, tongzoenen met goeie langzame diepe halen, wederzijdse kusjes in de nek en daarna langzaam door naar beneden. Pijpwerk (pmc) was uitermate prettig te noemen. Geen spetters of sterretjes maar gewoon goed en lekker. Dit werd afgewisseld met TZ en andere hele fijne handtastelijkheden maar na een tijd vond ze het genoeg en vertelde ze me dat ik aan de bak moest.
Perfecte timing want dat ik er aan toe was stond vast als een paal boven water. Letterlijk!
Met missio begonnen en dat was meteen all she wrote. Was blijkbaar zo geil geworden dat de point off no return al snel bereikt was. Moet gelijk zeggen dat dit een prestatie van Helena is want ik ga meestal toch wel voor de afwisseling. Daarna alles rustig aan afgehandeld.
Helena is een leuke, relaxte en lekkere dame waar ik zeker nog een keer voor zal gaan.
Big30
16 november 2014, 00:27
Gisteren mijn eerste kamergang gedaan met (H)Elena. Naam is me niet volledig duidelijk want hier heet ze Helena maar op de site van VG Elena. Volgens mij wel dezelfde dame. Voor nu volg ik de naam van het forum.
Goed opgemerkt! Ik ga er ook vanuit dat de Bulgaarse Elena die op de site van VG staat deze dame betreft. Zal in de titel de naam Elena toevoegen.
Peppino
16 november 2014, 16:58
Weet niet hoe die H er ooit bij gekomen is ,maar Elena is altijd ELENA geweest in Van Goch !
Vendezz
16 november 2014, 18:38
Zal de uitspraak geweest zijn of spontane slechthorendheid door opkomende goesting ;)