PDA

Volledige versie bekijken : Chanel (Italiaans-Tsjechisch)

seksenfun
17 november 2011, 21:25
haarkleur/-lengte: zwart/lang (golvend)
ogen: bruin
lengte: 1,55 (zonder schoenen)
postuur/cupmaat: slank/natuurlijke A
nationaliteit/taal: Italiaans/Tjeschisch (dacht ik)
leeftijd: vermoedelijk 31 (lijkt een stuk jonger)
tatoeages/piercings: linkerarm 3 grote Chinese tekens (die haar namen zouden zijn)/?
service: PZC (erg erotisch, zeer goed en afwisselend, vergeet ballen niet), tz (voorzichtigjes), NMC, vingeren, beffen, strelen, knuffelen
opmerkingen:
- zie recensie + laat niet graag iets aan het toeval over (beetje geprogrammeerd)

Bank: sigaretje opsteken, algemene vragen, zelf beginnen grappen, vond ze o.k., zoenen, tongzoenen, heel goed pijpen: tijdsduur: kort maar ik ging er mee akkoord daar we niet te lang meer gingen blijven: tijdsduur ongeveer 7'.
Kamerservice: ai, ai, ai... de tijdsklok tikte weer hard, verschrikkelijk gevoel, heb haar gezegd dat de tijd onbelangrijk is zolang ik fun en goeie seks heb, geluk: dame verstond dat. Vanaf dan heerlijk tongzoenen, strelen, verleiden, ze genoot van het vingeren (werd nat) en beffen, borsten sabbelen, kusjes, tongzoenen, lief doen, net voor ze ging klaarkomen tijdens het beffen, liet ze me stoppen, geen probleem als de dame dat zo wil. Ik genoot, zij genoot (echt wel meen ik). Weer tongzoenen en zo maar beetje bij beetje zakte zij naar onder. Het was nu haar beurt om mij oraal te verwennen. Pijpkunsten waren fenomenale. Precies zoals ik het graag heb en met veel geteas (poinit of no return meermaals expres uitstellen, ballen likken, strelen met tong over aders penis, diep pijpen, variatie in brengen, eikel bewerken). Heb het zo tot een orgasme laten komen.

punten op tien: 8,5

Herhalingsgevaar tweede sessie? Nee. Waarom dan niet als je bovenstaande leest. Dit krijg ik normaal van alle dames in PSR. Echter: tongzoenen was "voorzichtig", voor ze begon met pijpen werd mijn voorvocht eerst (ik was geil) goed afgedroogd met papier en tussen het pijpen door wreef ze dat ook stiekem weg (vaak met handpalm, af en toe even weer dat papiertje snel), niet spontaan genoeg: in het begin vroeg ik bijvoorbeeld om in de luilekkereenpersoonszetel bij mij te kruipen maar dat wou ze niet. Te anders? Zit niet in werkopdracht van management? Ging voor de sessie ook eerst even naar de wc.

Ik kwam bij Chanel dus klaar door het pijpen terwijl ze eigenlijk met haar tong over mijn lul aan het strelen was en het sperma dus op mijn buik schoot. Toch stopte ze direct met de orale job en hielp met haar handje al mijn sperma uit mijn lul. Blijf toch gewoon doordoen die ongeveer 7 seconden. Veel prettiger voor de beer en ook dan krijg je geen sperma als dame in je gezicht :smoke:.

Ik heb me een uur leuk vermaakt met haar maar om te zeggen top in zijn totaliteit, nee.

Geilaard
20 november 2011, 11:14
Ben het met Seksenfun redelijk eens, al was bij mij de service toch wat minder. Mocht niet vingeren, tongzoenen ging nogal terughoudend.

Heel leuk figuurtje, precies wat ik zoek. Ook leuk koppie, al is ze wel duidelijk in de 30 (vind niet dat ze er veel jonger uitziet).

Het was allemaal een beetje plichtmatig, te snel naar de sleutel gevraagd etc etc. Dus inderdaad geen herhalingsgevaar.