Volledige versie bekijken : Roxanne (Roemeense) ex van Goch
bad pritt
20 november 2011, 11:39
Haarkleur/-lengte : lang bruin haar.
Lengte dame : 155 cm
Postuur/Cupmaat : normaal, cup c, naturalis, beetje hangend maar schitterende gevoelige borsten.
Nationaliteit/Taal : Roemeens en niks anders.
Lftd: 19 jaar
Tatoeages/Piercings : nee/nee
Service: 100% een gfe,kan zelf erg genieten en laat zich volledig vallen bij sympathie.
Tz, pzc, beffen.
Voordelen: erg authentieke dame, geeft een diepe gfe met passie...kan me niet vele beter herinneren van dit jaar.Intimiteit en de authentisciteit van de date ..volle uitslag. Verslavingsgevaar aanwezig voor een geile gfe. Heeft een zeer geile ausdauerende cowgirl in huis. Tongzoenen..geweldig...met veel gevoel.
Nadelen: kunt niet met haar praten, stug op de bank bij mij, moeilijk om kontakt mee te maken buiten de kamer,maar daarna kon ik het kadootje uitpakken op de kamer. Beetje passief. Technisch kan het uitgebreider/iets beter.
Ik had net als met Eva, Larissa,en Jennifer een topervaring met Roxanne, in deze kleine klub.
Smouse
2 december 2011, 21:31
Afgelopen Woensdagavond op weg naar huis even met van Goch getelefoneerd om te vragen: of ook alle girls die nu op de website als "actuelle girls im haus" staan, ook echt aanwezig waren?
Nee natuurlijk niet was het antwoord?
Is Roxanne er dan wel? Ja die is er wel. OK dan, ik op weg naar Goch. :)
Kom ik daar aan geen Roxanne te zien (is natuurlijk al bezet) dus ik moest even wachten
ff pilsje drinken met peppie babbelen maar ik wilde niet met haar, toen maar gaan douchen, nog een pilsje
en eindelijk was Roxanne gespot.
Ik snel bij haar tasje en handoek gaan zitten maar het duurde en duurde voordat ze weer kwam :confused:.
even later zat ze naast me op de bank en was volgens mij wel blij om me weer te zien
na een goed gesprek over van alles en nog wat (NOT) met haar op de kamer aanbeland.
Op de kamer enthousiast aan de slag en Roxanne is een toppertje maar toch was het niet helemaal zoals ik gewend was met haar. Wat bleek, ze had erg veel last van tandpijn, al een paar paracetemollen op maar deze hielpen niet voldoende
dus de sessie maar afgbroken :( De Theke vertelde me dat ze al een paar dagen last had maar nog niet naar de tandarts wilde.
De tand moest eruit volgens de theke deze was niet meer te repareren (kost ook minder als je niet verzekerd bent)
Dus waarschijnljk is ze er een aantal dagen niet te vinden op de bankjes bij van Goch
groetjes Smouse
bad pritt
16 december 2011, 13:12
Roxanne blijft in Duitsland gedurende de feestdagen en onafgebroken tot april 2012.
Zo jammer dat deze topmeid geen duits spreekt en het daardoor zo moeilijk kontakt maken met haar is.
bad pritt
27 december 2011, 19:39
Als laatste aktie van de avond even lekker tegen Roxanne aan gaan liggen op de bank, ze negeerde me deze avond en stak plagend haar tong uit naar me omdat ik haar mijn laatste bezoeken niet meer geboekt had en we eenmaal een super date hadden.
Ik had haar niet meer geboekt omdat ze wat lastig is om een gesprek mee te voeren, bij haar is het meer feel and kiss en er hangt spanning tussen ons, positieve spanning dat wel, bij mij doet ze niet zoals ik zie bij veel andere gasten, meteen kussen en om de nek hangen.Er is attraction van haar kant, dat remt haar wat en mij ook.
Met haar een film gekeken, na een half uurtje film kijken vroeg ik haar kijken we de film af of gaan we wat anders doen. Ze opteerde voor wat anders. Roxanne is een toppertje, super lekkere sex weer met deze vrouw en ze heeft ook erg veel passie. Ik had haar eerst verwend en dan wordt ze wild. Zoals ze mij reed echt door het bed heen, haar shaambeen probeerde zich een weg door mijn onderlijf heen te ploegen. Ze ploegde me los van de aarde. Ik draaide haar om en nam haar in missio en doggie maar ze was zo nat ik sopte er bijna uit, ik voelde gene wrijving meer. Eerst maar even wat vocht afdrijven,terwijl zij met de rug tegen mijn borst aanzat vingerde ik haar natte gleufje terwijl ik haar nek en mond kuste.Allemaal mooi te volgen inde grote spiegel aan de hoofdeinde kant van het bed.
Met een heerlijke handjob maakte ze het af. Lekker close tegen me aan liggend zodat ik alles bij haar goed kan kneden en ze kust me dan of likt aan mijn tepels, zodat ik haar prachtige gezicht goed kan zien..heerlijk..beter dan neuken...meer gevoels en haptonomische overkill. Nog een tijdje met haar liggen praten, kussen en knuffelen, wat een warme vrouw, sex zit bij haar gevoel en passie achter. Na het betalen stond ze me weer een minuut te tongen, ze wil zeker dat ik terugkom, en dat gaat zeker gebeuren. Roxanne is een heel erg lekker ding, geil, goed in bed, erg warm, ze maakt dat je alles vergeet als je bij haar bent.
Zo jammer dat ze geen duits of engels spreekt, vooral ook voor haar zelf. En voor de klanten zou een gesprek met haar de beleving afmaken, ik denk dat het een erg leuke vrouw is en ze veel kan en wil zeggen, maar ze zit nu achter een muur van zwijgen opgesloten, jammer. Ramona coacht haar een beetje door dit vak en in deze klub.
bad pritt
14 oktober 2013, 07:28
Terug in Rumania en gestopt met het werk.