PDA

Volledige versie bekijken : Sandra (Zuid-Afrikaanse)

Badslippers
20 november 2011, 19:46
Haarkleur/-lengte : Zwart/lang
Lengte dame : 1.74cm
Postuur/Cupmaat : Stevig/C-cup
Nationaliteit/Taal : Zuid-Afrikaanse/Engels
Leeftijd : Schatting, 29
Tatoeages/Piercings :Nee/Nee
Service: PZC, TZ, NMC, Beffen, Rukken. Niet vingeren!
Voordelen: Lekkere zuigspenen en wil stevig geneukt worden
Nadelen: Zeer geil buiten de kamer, minder geil op de kamer.
Tijdsduur : 1 uur
Prijs : 100 (mijn keuze)
Extra’s bij het bezoek: -

Nadat ik eerst Brenda aan mijn lans heb gespietst, besluit ik andermaal op zwart te gaan. Bij de ballustrade van de trap word ik plots vanachter warm gereden door de stevige dijen van Sandra. Een "Zuid Afrikaanse" van het stevigere soort en zo zwart als roet. Sappige reet, dikke rode lippen met in haar glittertopje een paar verleidelijke attributen. Haar inschietende bewegingen bieden zondermeer perspectief en als ze haar vette tong bij mij naar binnenschuift kan ze zich op de ellenlange wachtlijst laten plaatsen. Wij gaan de tijd doorbrengen in de meest schunnige en tegelijkertijd armoedigste ruimte van "PHG". De "Kino".

Dit hok is in mijn ogen een volstrekt fiasco. Een soort van verbouwde schafkeet waar de bouwvakkers zich nog over zouden beklagen. Een snolletje laat zich aldaar penetreren door een preutse beer die zijn badjas daarbij aanhoudt. Het is 38 graden in deze keet maar de ijsbeer houdt zijn badjas aan. Afschieten dit soort fatsoensrakker. Sandra en ik geilen elkaar wat op waardoor mijn stijve al snel in vol ornaat rechtop staat. "Hmmm, Big Cock" giechelt ze. Van grootte heeft ze om te beginnen al geen verstand. "You should see when I use the ruler the other way around, then it's 93 centimeters". Het duurt even maar dan vat ze hem en rolt bijna van de bank van het lachen. Aangezien het bomvol is in "Happy" duurt het even voor de sleutel is gearriveerd.

Wij hebben een mooie kamer waar zich voor de rest een vrij standaard sessie afspeelt. Ik heb in "Happy" betere donkere dames gehad. Zij heeft alle vaardigheden buiten het vingeren in haar pakket maar het is allemaal zacht, teder en lief. Ik probeer wat olie op het vuur te gooien door er wat heftiger en gepassioneerder tegenaan te gaan. Dat lijkt haar kachel heet te stoken want ze vraagt of ik haar wil beffen want daar is ze dol op. Inderdaad, na een paar minuten druipt het "Zuid-Afrikaanse" kutvocht langs mijn kin. Jammer is dan weer dat ze een orgasme "Faked". Als ze dan ook nog tot in den treure blijft zeveren over het feit dat "Doggy" haar favoriete standje is, zeg ik dat dat niet in mijn pakket zit en dat ze me klaar mag pijpen. Pijpen is veel te zacht en ze moet geregeld de handkar van stal halen om de zaak aan de gang te houden. We neuken tenslotte nog een keer om de champagekurk te laten knallen en "That's it". Haar "Pre-sales" beloofden veel maar dat maakte ze op de kamer niet waar.

mynasch
30 mei 2013, 13:53
Woensdag 29 mei
:smile:
Na afgemaakt te zijn door Beatrice mij maar een poosje op de vlakte gehouden, maar bleek toch vaak prooi voor loslopende meiden. Heerlijk gevoel….. ook stond ik in Sandra’s warme belangstelling, eerst een poosje in de kino voorgekroeld, daarna er weer opuit, weer eens tegen gekomen aan de bar (ze kan je heel sexy benaderen) en uiteindelijk ben ik op een tweepersoonsbankje vlakbij de masseursplaats bezweken voor de charme. FANTASTISCH…. Uitsteken vermaakt met oliemassage ik haar zij mij, zachte passievolle sex, tongzoenen of ik haar tweede vriendje was, haar behagen en het sap dreef met stromen uit haar kut, zij mij in optima forma voorbereid voor een cowgirl neuksessie waarin het onmogelijke toch geschiedde: nadat ik gevild was door Beatrice (laatste druppels) bleek Sandra er nog een forse hoeveelheid uit te wringen met haar vaginale spieren. Daarna nog heerlijk liggen nagenieten ik haar lichaam verder verkennend…. Prima after sales om het uur vol te maken
:freu:

Don Rudo
28 juli 2013, 22:36
Sandra stond gisteren op het programma voor de after-dinner wip.

Intens zoenen, Frans beiderzijds en vingeren.
Ze was inmiddels drijfnat. De cowgirl was me een beetje tam, daarom het heft in handen genomen en haar op voortvarende wijze met haar benen in haar nek gelegd in missio genomen, en daarna een zeer stevige doggy.

Het zweet gutste van onze lichamen. Afgetikt op een half uurtje. Goede ervaring. Enige aftersales.