Badslippers
21 november 2011, 00:44
Haarkleur/-lengte : Blond/Half lang
Lengte dame : 1.39cm
Postuur/Cupmaat : ultra slank/a-cup
Nationaliteit/Taal : Roemeens/Duits
Leeftijd : Schatting, 19
Tatoeages/Piercings : Weet niet
Service: -
Voordelen: Natte droom voor elke Lolita liefhebber
Nadelen: Zeer breekbaar
Tijdsduur : -
Prijs : -
Extra’s bij het bezoek: -
Ik heb niet met deze Lolita gekamerd maar even gekletst. Ze werd in het nauw gedreven en bijna tegen de muur plat gedrukt door de dikke reet van de een of andere "Nerd" die dat blijkbaar wel grappig vond. Ze keek me wanhopig met haar ogen aan van "Red me alsjeblief" terwijl ik relaxt van een biertje genoot. Ik schoof die vent aan de kant en een opgeluchte glimlach en een lichte aanraking was mijn beloning. Zij gaf aan uit Roemenië te komen en pas enkele dagen in "Happy" te werken. Kenmerkend is de Cindy Crawford moedervlek rechts op haar bovenlip.
Lengte dame : 1.39cm
Postuur/Cupmaat : ultra slank/a-cup
Nationaliteit/Taal : Roemeens/Duits
Leeftijd : Schatting, 19
Tatoeages/Piercings : Weet niet
Service: -
Voordelen: Natte droom voor elke Lolita liefhebber
Nadelen: Zeer breekbaar
Tijdsduur : -
Prijs : -
Extra’s bij het bezoek: -
Ik heb niet met deze Lolita gekamerd maar even gekletst. Ze werd in het nauw gedreven en bijna tegen de muur plat gedrukt door de dikke reet van de een of andere "Nerd" die dat blijkbaar wel grappig vond. Ze keek me wanhopig met haar ogen aan van "Red me alsjeblief" terwijl ik relaxt van een biertje genoot. Ik schoof die vent aan de kant en een opgeluchte glimlach en een lichte aanraking was mijn beloning. Zij gaf aan uit Roemenië te komen en pas enkele dagen in "Happy" te werken. Kenmerkend is de Cindy Crawford moedervlek rechts op haar bovenlip.