PDA

Volledige versie bekijken : Silvia / Suzi (Roemeense)

Badslippers
21 november 2011, 00:44
Haarkleur/-lengte : Blond/Half lang
Lengte dame : 1.39cm
Postuur/Cupmaat : ultra slank/a-cup
Nationaliteit/Taal : Roemeens/Duits
Leeftijd : Schatting, 19
Tatoeages/Piercings : Weet niet
Service: -
Voordelen: Natte droom voor elke Lolita liefhebber
Nadelen: Zeer breekbaar
Tijdsduur : -
Prijs : -
Extra’s bij het bezoek: -

Ik heb niet met deze Lolita gekamerd maar even gekletst. Ze werd in het nauw gedreven en bijna tegen de muur plat gedrukt door de dikke reet van de een of andere "Nerd" die dat blijkbaar wel grappig vond. Ze keek me wanhopig met haar ogen aan van "Red me alsjeblief" terwijl ik relaxt van een biertje genoot. Ik schoof die vent aan de kant en een opgeluchte glimlach en een lichte aanraking was mijn beloning. Zij gaf aan uit Roemenië te komen en pas enkele dagen in "Happy" te werken. Kenmerkend is de Cindy Crawford moedervlek rechts op haar bovenlip.

Big30
21 november 2011, 01:11
Lengte dame : 1.39cm
Das wel heel extreem! In 2008 liep er in GT ook zo'n tuinkabouter rond samen met haar zus trouwens en die was exact 1m47cm en kon met moeite op een kruk komen. Haar vriendinnetjes noemden haar pitic ;), mag wel duidelijk zijn waar dat voor staat.

Badslippers
21 november 2011, 01:34
Das wel heel extreem! In 2008 liep er in GT ook zo'n tuinkabouter rond samen met haar zus trouwens en die was exact 1m47cm en kon met moeite op een kruk komen. Haar vriendinnetjes noemden haar pitic ;), mag wel duidelijk zijn waar dat voor staat.

ik had de schuifmaat niet bij me en naar alle waarschijnlijkheid zal ze wat langer zijn. Kan altijd nog aangepast worden als iemand haar de maat heeft genomen. Maar ze zal net boven de deurklink uitkomen.

ksie
21 november 2011, 19:55
Volgens mij heet deze dame (21 jaar) Suzi. Ze vertelde mij dat afgelopen dinsdag haar eerste werkdag in Happy was. Ze spreekt ook engels en spaans. In Madrid heeft ze een jaar dit werk gedaan vetelde ze me. Ik schat ze circa 150-155. Ze is geen jagertje maar ze zat over het algemeen rustig met haar vriendin (geen naam meer bekend) die met haar vanuit spanje was gekomen.

Dalton
22 november 2011, 01:09

Dat is toch niet die kleine welke altijd een beer bij zich had?

Big30
22 november 2011, 01:21
Dat is toch niet die kleine welke altijd een beer bij zich had?
Volgens mij bedoel je die kleine slowaakse of tsjechische in PHG! Die was ook klein. Dame die ik bedoel is deze (denk niet dat ze in de club altijd met een beer rondliep :)):
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?11532-Fabiola-%28Roemeense%29&highlight=fabiola

Tis off-topic, maar dat heb je al snel bij kleine dames ;).