PDA

Volledige versie bekijken : Mönchengladbach, Pretty girls



Iggy Pop
22 november 2011, 15:03
Ben er net geweest, van te voren gebeld, zouden 4 meiden zijn. Vanmorgen stonden er 6 op de site (sexrelax.de), allemaal erg aantrekkelijk naar mijn idee. Dus ik dacht, altijd een schot in de roos............

Niet dus, bij aankomst moest ik in een portiekje 5 minuten wachten, want de kamers waren bezet. Magda deed open en deelde mee dat de overige dames bezet waren. Volgens mij zijn er maar 2 kamers en waren er dus geen 3 andere meiden aktief c.q. aanwezig. Kon in de gauwigheid nog even een glimp opvangen van een andere meid, kan alleen niet zeggen welke het is van de site., 60 euro 30 min 120 euro 60 min. Denk zal niet flauw doen, uurtje en 120 euro gedokt.

Moest weer even wachten en vervolgens naar een andere kamer waar ik mijn kleertjes uit mocht doen en even opfrissen, zei zich erna opfrissen en op de kamer terug, kwam ze naast me liggen. Meteen de opmerking: "spritzen in gummi" bij mij is dan de lol er al voor een groot deel af. Wil niet zeggen dat ik die meid perse in d'r mondje wil kwakken, maar dat meteen zo overduidelijk afkappen........

Mocht een beetje voelen en ze pijpte me zc maar op een waardeloze manier. Toen ik een poging deed om even aan haar poesje te proeven, werd dit duidelijk vermeden. Dus na 2 minuten cd'tje erom en ze kwam me even cowgirlen. Daarna missio, tijdje volgehouden, maar geen chemie, dus kwakje lozen. Daarna werd er gevraagd of ik me even op wilde frissen, zo gezegd zo gedaan, zij ook en ik had me ondertussen al aangekleed, dit is in mijn ogen de normale gang van zaken als je je gewassen hebt. Kwam ze terug, beetje verontwaardigd dat ik mijn kleren al aanhad, had namelijk nog een massage kunnen krijgen. Haar vriendelijk verteld dat het zo ok was en dat ik weer naar huis ging.

Als je haar "do" list bekijkt had ik wel wat meer verwacht, helaas.........

Het is echt een hele mooie meid, maar bij ons geen klik, dus de 1e en laatste keer dat ik haar bezoek en gezien de lokatie en mijn twijfel of alle dames wel aanwezig zijn, denk ik dat ik hier nooit meer terug kom!