Volledige versie bekijken : Gangbang op de woensdag avond bij Venus Hamminkeln
peter54
23 november 2011, 10:47
ik heb deze avonden nu 2 keer bezocht en moet zeggen dat ik er uiterst tevreden over ben. Altijd zijn er twee aantrekkelijke vrouwen aanwezig, maar ook nog beide keren een aantrekkelijk stel, waar de vrouw zeer geil is en alles toelaat. De entree mag je zeer aantrekkelijk noemen € 50,= en hier komt niets meer bij. Je kan een kleinigheid eten en alkoholvrije drankjes tot je nemen. je mag zo vaak neuken als je wel of kan. De service is prima, het heeft mij heel erg goed bevallen. De eerste avond 2x met de leuke melani mee geweest en de tweede avond een keer met Melanie en een keer met Tanja en met de vrouw van het stel. Een heerlijke avond die het verdient dat er wat meer mensen op af komen.
fleetwood13
8 december 2011, 14:15
hallo medeberen, ik was er ook vorige week op de woensdag , mijn eerste ervaring met een swingersclub en zeker met deze , aankomst en verwelkoming waren goed, zeer vriendelijk , de atmosfeer was relaxed en na een drankje aan de bar met alle aanwezigen , 4 echtparen en 6 losse heren, werd er een eerste rondje gangbangen gestart, iedereen kon aanschuiven op een bank een bed , als een dame een hand of mond vrij had werd die ingezet, je schoof aan daar waar je wat wilde, op een vriendelijke manier, en de dames gingen aan de slag, een dame van een echtpaar bleef wel 2 uur lang zeer actief , anderen namen na 20 - 30 min hard werken een pauze voor een drankje en een sigaret , en namen dan wee rplaats in een van de ruimte om te bangen.
Als je een beetje goed uitgekiend aanschoof kun je veel plezier beleven, jammer van die 2 man die steeds voor drongen , was nergens voor nodig , tussen 1900 en 2200 uur kun je makkelijk 3 of 4 keer aanschuiven zonder te stressen
boby
28 december 2011, 11:47
Heute ist wieder Party ab 19:00 Uhr
Peter81
7 januari 2012, 11:52
Wanneer is de volgende party?
Hendrikdeleuter
7 januari 2012, 16:42
Hier is info te vinden:
http://www.venus-paareclub.de
delphy
16 maart 2012, 06:53
Ik was hier ook een paar weken geleden en ik moet zeggen het was een geweldige ervaring. Nette eigenaren drinken eten alles is er.
Moest even wennen aan het aantal heren om de dame maar na mij er overheen gezet te hebben genoten ten top.
Absoluut een aanrader
delphy
6 september 2012, 05:57
Woensdagavond ook bij Venus geweest en inderdaad er waren 4 paren 2 alleenstaande vrouwen. Wat een feest vrouwen in overvloed die ook nog eens erg gewillig waren er kwam geen eind aan. In verhouding waren er gisteren te weinig mannen ik heb mij gisteren bijna letterlijk kapot geneukt. Echt een aanrader om Venus ook eens te bezoeken. Voor de prijs van 50euro kun je het niet laten.
Nogmaals mannen uit Nederland bezoek eens Venus in Hamminkeln je zult er geen spijt van krijgen.
michiel1960
13 september 2012, 07:36
Ik ben hier gisteravond ook geweest en ik zit nog bij te komen. Ongelooflijk dat het hier niet drukker is!
Ik had al een aantal jaar geen club meer bezocht (relatie, nu dus ex) dus dit was de eerste in een lange tijd. Ik was er net na zeven uur. De club ligt vlak aan de A3 en je rijdt er vanaf de grens in een kwartiertje naar toe. Ik werd persoonlijk en heel vriendelijk welkom geheten door de eigenaren en rondgeleid door Tina (degene van de advertentie). Daarna ff drankje aan de bar en toen werden de mannen vriendelijk maar dringend gevraagd om met twee van de vrouwen mee te komen want ze hadden lang genoeg gewacht (...)
Er waren drie single vrouwen en drie echtparen (waaronder een echtpaar uit Nederland). Totaal geen kliekjes of iets dergelijks, daar was ook geen tijd voor want de meeste vrouwen waren continu aan het neuken :)
Niets geen afwerken, geen gespeelde toestanden, geen "ingehuurde afwerkdames": deze vrouwen zijn echt geil. Vanaf dat moment was het drie uur lang bangen waar je maar wilde, met heel af en toe een korte pauze (hoewel één vrouw volgens mij de hele avond is doorgegaan).
Ik ben met vier vrouwen bezig geweest en in drie uur tijd drie keer gekomen en het had (als ik het had gekund) makkelijk nog meer kunnen zijn. Waar je ook keek, overal werd geneukt! Het enige nadeel (voor de vrouwen dan) was dat er weinig mannen waren, volgens mij niet meer dan een stuk of zes. Maar die mannen zijn zo'n beetje de hele avond bezig geweest - als ik net was klaargekomen, werd ik alweer door een vrouw op de matras gesleept!!!
Ik heb even doorgevraagd op dat "mittel europäer"... Ze hebben inderdaad een deurbeleid en ze maken heel duidelijk wie er wel en wie er niet inkomt. Ze hebben het totaal niet op -inderdaad- de groep die ze in Duitsland "zuid-europeanen" noemen: in de 25 jaar dat deze club daar zit, hebben ze alleen maar slechte ervaringen met hen en vandaar dat ze nu dus een deurbeleid hebben. Geen zuid-europeanen dus, maar ook dronken "midden-europeanen" komen er niet in. Ze rekenen 50 euro, ze weten dat dat niet duur is, maar daarvoor willen ze dus ook geen gedonder hebben en zij bepalen wie er in komt en wie niet. Alles is overigens mooi schoon en de eigenaren zorgen er echt voor dat je niets tekort komt.
Super avond en voor herhaling vatbaar. Als je volgende week woensdagavond niets te doen hebt: er wachten ergens vlak over de grens een stuk of wat natuurgeile vrouwen op je :)
kees-hunter
7 oktober 2012, 21:08
Toch maar weer gegaan. Op woensdag avond. Aanwezig Tina (chef), Cora, en Anja. Later kwam er nog een single dame bij alleen, en aan het begin van de avond was er een donkerharige dame die weer snel vertrok, helaas was een echte pno
Moet eerlijk bekennen dat Tina ondanks haar inzet de minste dame hier is.
Cora is een lieve maar vooral charmante meid om mee te sexen!
Anja is een bekende uit de scene denk ik. Zie haar web site ANJA GEIL loeder (http://www.anjas-leidenschaften.de/)
Maar je kunt haar er goed bij hebben wat ze houdt de gang er wel in. Volgens mij is deze meid van Nature botergeil, echtwaar!
Ze ging maar door en het liefste op de BOK voor de bar waar ze genomen wilde worden.
Had ook nog wel een keer met single lady gewillen maar die was continu aan het sexen (langdurig) Een echte genieter dus. Haar vent zat thuis voor de televisie.
Leuk avond gehad, ga vast weer een keer.
oja...ze beginnen om 18:00 uur in plaats van 19:00 uur
En ze hebben meer leuke party's BV Hü party's herren uberschuss heren overschot party's en beginnen in de middag al!
Kijk hier maar eens NRW EROTIK SexParty (http://www.nrwerotik.com/Kontakte/partytermine.htm)
kees-hunter
11 december 2012, 23:25
Vorige week weer eens een kijkje genomen.
Het was zeeeeeeeeeeeer rustig, en alleen Melanie was aanwezig als GB dame.
Cora hield zich verstopt in de keuken.
Leuke avond met lekkere seks.
Totaal 4 heren van wie er twee erg snel vertrokken!
wing
8 oktober 2013, 07:22
Ben van plan om te gaan. Moet je je tevoren aanmelden of kun je zogaan?
korien
11 oktober 2013, 12:00
Ben van plan om te gaan. Moet je je tevoren aanmelden of kun je zogaan?
Zo gaan,geen probleem.
koosje12
3 april 2014, 22:18
Zo ben je een hele tijd niet in Duitsland, zo moet je er in een week twee keer zijn. Woensdag was ik weer op weg terug van een opdracht en wetende dat ik langs Hamminkeln zou rijden (voorheen vooral bekend van de snelheidslimiet op de autobahn 's avonds na 22:00.....) was ik eens gaan kijken naar het aanbod van Venus Paareclub. Op de woensdagavond is er vanaf 18:00 een "Herrenüberschussparty", dat wilde ik wel eens een keertje bekijken.
Rond 18:15 kwam ik bij de club aan er stonden slechts twee auto's voor de deur. Rekening houdend met het feit dat personeel vast ook met een auto was gekomen zag het er dus niet al te druk uit. Had ik wel de goede avond en het goede tijdstip? Ja, echt op woensdag vanaf 18:00...., dus toch maar aangebeld.
De ontvangst was door de heer des huizes (Wolfgang). Hij liet me binnen en na betaling van 60 euro kreeg ik een sleuteltje en werd me de weg naar de kleedruimte gewezen. Na omgekleed en gedoucht te zijn zou ik een korte rondleiding door de rest van de club krijgen.
In de lockers liggen handdoeken en er staat een rek met een paar paar badslippers (maar op drukkere dagen zou ik aanraden die van huis mee te nemen: de keuze was niet zo heel groot). De douche was lekker warm en voldoende stevig, en ook belangrijk: de douche blijft voldoende lang aan, je hoeft niet iedere 5 of 10 seconden te drukken. Op het moment dat ik net onder de douche stapte kwam er nog een tweede gast de kleedruimte binnen.
Aan de bar zat een tweetal dames en achter de bar stond Tina die mijn sleuteltje in ontvangst nam en omruilde voor een glaasje drinken. De Marokkaanse Cora stelde voor de rondleiding voor haar rekening te nemen en waarom ook niet....
Naast de barruimte bestaat de club onder andere uit een ruime sauna (die enkel op de drukkere dagen zoals de FKK donderdag wordt gebruikt), een eetruimte waar een bescheiden maar zeer goed binnen te houden buffet staat opgediend, een ruime buitenruimte met terrassen, gras, een paar partytenten en 's zomers ook een zwembad en natuurlijk diverse speelruimten. Er zijn een tweetal grotere "spielwiesen", een "hondenhok" en een paar kleinere speelruimten. Op deze woensdag speelde de meeste activiteit zich echter af in de ruimte die voorheen een zwembad was. Hierin staan een paar banken en een paar in hoogte verschillende plateaus voor "horizontale activiteit".
Eenmaal weer terug in de bar was er nog een derde gast bijgekomen en daar zou het die dag ook bij blijven. Die avond speelde Borussia Dortmund tegen Real Madrid en dat heeft schijnbaar nogal een impact op het aantal bezoekers. Tot voor zover het thema "Herrenüberschuss" dus. Met drie actieve heren en evenzoveel dames van het huis was er geen sprake van een overschot (Wolfgang, de heer des huizes deed niet mee).
Na een drankje werd er voorgesteld met zijn allen naar de zwembadruimte te gaan, na eerst even gezamenlijk gedoucht te hebben. Ik belande deze ronde bij Cora, een heerlijke dame. Eerst eens lekker lang van elkaars lichaam genieten, waarna ze met haar mondje afdaalde naar kleine Koosje. Na een tijdje draaiden we de rollen om en mocht ik haar snoepje proeven. Na dit geruime tijd gedaan te hebben werd er een rubbertje omheen gedaan en besteeg ik haar in missio.
Cora:
Nationaliteit: Marokkaans
Taal: Duits
Leeftijd: Ca 30 jaar
Haarkleur: Donkerblond
Ogen: Donkerbruin
Lengte: ca 1,75m
Postuur: Normaal
Borsten: B-cup (echt)
Tatoo: Ja (onderrug)
Piercing: Ja (navel)
Vriendelijkheid: Uitstekend
Uiterlijk: Goed
Genoten diensten: PZC, beffen, NMC, trio, aftrekken, COB
Tussendoor was er voldoende tijd voor een goed gesprek aan de bar met de andere gasten.
Later was het natuurlijk tijd voor een tweede ronde. Deze ronde belandde ik bij Melanie (Mel). Ook nu begonnen we weer met het verkennen van elkaars lichaam waarna ze een rubbertje monteerde en bovenop plaatsnam voor een zeer energieke sessie. Deze dame weet van geen ophouden en ging zo ook tot het einde door.
Melanie (Mel):
Nationaliteit: Duits
Taal: Duits
Leeftijd: Ca 33 jaar
Haarkleur: Donkerblond
Lengte: ca 1,60m
Postuur: Normaal
Borsten: C-cup (echt)
Tatoo: Ja (schouder)
Vriendelijkheid: Uitstekend
Uiterlijk: Goed
Genoten diensten: PZC, beffen, NMC, trio, aftrekken,
Na deze sessie besloot een van de gasten dat het voor hem genoeg was en hij vertrok dus. De andere gast verschrokken: "Du bleibst doch noch?" Ja, ik wilde nog wel even blijven. Ondertussen was het tijd om een klein hapje te eten. Het buffet bestond uit oa worsten (Frankfurters), een salades met oa komkommer, blokjes kaas, stokbrood met boter, druiven en cherry-tomaatjes.
Wat later op de avond was het tijd voor een derde ronde. Omdat er nog maar twee mannelijke gasten overgebleven waren ging Tina deze ronde niet meer mee. Op zich spijtig, want ik had ook met haar graag nog eens gerollebolt. Maar niet getreurd, want daar was Cora weer. Het begin was een aardige herhaling van de openingssessie. Toen ik weer in missio bezig was kwam ook Melissa erbij. Haar "freier" had even rust nodig en dat was een gelukje voor mij. Iets daarna begonnen ze me samen met twee mondjes en vier handjes te verwennen, wat tot een fraaie afsluitende explosie leidde. Na deze sessie was het voor mij immers mooi geweest.
De andere gast had ondertussen weer wat energie teruggekregen en werd door de beide dames gezamenlijk ook nog tot tevredenheid verwent. Ook voor hem was het daarna tijd om huiswaarts te keren (na een afsluitend drankje aan de bar)
Bij vertrek werd me gevraagd of het goed bevallen was. Dit kon ik enkel bevestigen. Het was wel wat stil in de club, dus nog maar een keertje gaan kijken als Borussia niet meer Europees speelt? (en gezien de uitslag van de wedstrijd van gisteren zal dat al snel zijn lijkt me.....). De club is relatief dichtbij en het is de entree ruimschoots waard.
Venus-Partyclub
7 april 2014, 18:34
Sperma-Party mit den Ludern Cora, Mel, Tina und Freundin
Von:14.00 Uhr – 19.00 Uhr
Nur: € 59.00
Anwesend sind: Mel, Cora, Tina und Freundin
Die 4 stellen dich heute auf die Abspritzprobe und sie selbst stellen sich bereit. Neben dem durcheinander auf der Matte, wird noch so einiges andere möglich sein. Treibt es wild und durcheinander, am Ende aber wollen sie nur das eine, deinen Saft...
!!!Gib ihnen deine Sahne aber möglichst viel davon!!!
Auch für Paare und Singlefrauen, die den gepflegten Herrenüberschuss lieben, soll dieser Abend zu einem echten und unvergesslichen, leidenschaftlichen und lustvoll-erotischen Erlebnis werden!
Im Preis enthalten sind Imbiss sowie alkoholfreie Getränke.
http://www.venus-paareclub.de
70517050
phoenix
7 april 2014, 19:08
deze is op dinsdag!!!
@phea ja stimmt das ist heute dienstag ab 14:00 uhr