PDA

Volledige versie bekijken : Utrecht, Zandpad, 130-4, Sylvia (Bulgaarse)



Megaboob
23 november 2011, 20:53
Naam : Sylvia

Nationaliteit : Bulgaarse

Leeftijd : 22 - 25 jaar

Haarkleur : Donker, gedeeltelijk geblondeerd lang haar

Lengte : 1.65m

Postuur / Cupmaat : zeer Slank / D-cup (siliconen)

Service : PMC, NMC

Prijs : 50 euro 20 min

Gisteren is Megaboob bij Sylvia op het zandpas langsgeweest. Mijn geilheid was groot, na mijn lange sessie met Victoria in GT van afgelopen zaterdag, en ik "moest" wat nieuws proberen om haar even uit mijn hoofd te krijgen. Dus deze slanke mooie Bulgaarse gespot, haar kende ik nog niet, ze lachte lief vanuit de auto, dus maar eens geprobeerd.

Sylvia had er ook wel zin in, en begon heerlijk mijn tepels te likken, waardoor ik al snel opgewonden werd. Ik kon intussen heerlijk met haar billen en borsten spelen, ook zeker niet verkeerd. lekker zachte borsten, grote tepels, helemaal goed. Zij plaatste een rubbertje vakkundig met haar mond op mijn inmiddels to grote hoogte gestegen jongeheer, en begon me lekker diep, en snel te pijpen, iets waar ik wel van houd. Dit alles werkte goed lustverhogend, ondanks het condoom, iets wat ik in Duitsland toch wel wat ontwent ben. Maar goed, na een tijdje was ik zeer paraat, en kwam zij zoals gebruikelijk op mijn zitten, om me in een heerlijk tempo te berijden. wel werd ze na een minuutje of 5 wat moe, en broeg of ik het niet in doggy af wilde maken. Zo gezegd, zo gedaan, en lekker door kunnen stoten bij deze slanke schoonheid, die lekker meedeed. Heerlijk orgasme dus als resultaat, rubbertje vol, en voldoen weer aangekleed, enige smaltalk, de dame spreekt zelfs al behoorlijk goed Nederland, en is zeker niet dom. Na drie zoenen afscheid genomen met het voornemen haar nog eens vaker te gaan bezoeken, prima zandpad ervaring erbij, en goed voor de afwisseling!

Een tevreden Megaboob!

Megaboob
6 april 2012, 15:12
Gisteren was ik door werkomstandigheden helaas niet in staat naar Duitsland te rijden voor een saunaclub bezoek, en was ik wel in de buur tvan Utrecht, dus maar even naar de plaatselijke schoonheden gereden. Het zandpad word momenteel opgeknapt, waardoor een aantal vaste waarden helaas met vakantie is, maar Silvia, onze Bulgaarse schoonheid was er gelukkig wel. Nog steeds een heerlijke superslanke dame, met bijbehorende redelijke grote cup, knap gezichtje, en nu met krullend haar, maar nog steeds knap!

Sylvia heeft een service ingestelde houding, en probeerde het me goed naar de zin te maken, ik kreeg zowaar een voorzichtig kusje op de mond, geen tz, maar toch, voor zandpad standaard zeer goed! Ook het teasen met haar body, het likken aan mijn tepels en het verder opgeilen verliep aangenaam en prima, en ik was dus behoorlijk op sterkte toen zij een rubbertje aanbracht, en me lekker begon te pijpen, en niet al te lang daarna over ging naar een heerlijke cowgirl! Dat deed ze weer zo goed dat ik vrij snel kwam, maar dat was geen straf met dit uitzicht en strakke poesje! Omdat de tijd nog niet voorbij was mocht ik nog even lekker aan haar tepels zitten en likken, heerlijk, en daarna gewassen, en even nagepraat, waarbij ik ook haar telefoonnummer kreeg voor toekomstige bezoekjes, daar deze schoonheod toch wel vaak bezet is.

Al met al weer een prima ervaring, en haar heerlijek strakke lijf is gewoon een aanrader, even aan haar kontje gevoeld, en ook dat voelt geweldig aan!

Lieve, leuke en service gerichte meid, aanrader wat mij betreft.

Megaboob

Megaboob
6 juli 2012, 22:53
Afgelopen maandag was ik weer eens in Utrecht, en kwam ik Sylvia weer tegen, nu op boot 130-4. Ze zag er weer zo oogverblindend knap uit dat ik wel moest stoppen, en binnen gaan. Heerlijk slnake meid, mooie naturelle C/D cup, haar was nu wat langer, mooi los, en geblondeerd, wat haar prachtig staat.!

Service is prima bij deze dame. Eerst even lekker opgeilen, warabij ze me geil aankeek, en ik met haar lekkere borsten kon spelen. Daarna b to B massage, en PZC. Door haar knappe uiterlijk stond mijn kleine vriend alweer paraat, en dus door naar haar vochtige grotje, wat me heerlijk omklemde, en goed aanvoelde. De gebruikelijk girl on top, en doggy gedaan, waarbij ik in doggy heerlijk klaarkwam bij haar. Netjes schoongemaakt, smalltalk daarna. Ze blijft nog 1-2 weken, daarna 1-2 weken op vakantie naar moederland Bulgarije.

Sylvia is een leuke, vriendelijke, knappe servicegerichte dame, die me zeker vaker terug zal zien!

Megaboob

Megaboob
16 september 2012, 14:11
Vorige week dinsdag heb ik Sylvia ook weer eens bezocht, ze ziet er nog steeds heerlijk uit, superslank, heerlijk kontje.
De service is iets aan het verminderen helaas, het was alleemaal iets minder spontaan, iets minder lang. op zich nog steeds een ruime voldoende, en optisch zeker een dame om voor terug te komen, maar ze had misschien haar dag niet. gene idee, maar deze sessie (pmc en cowgirlsex) krijgt een voldoende in plaats van een goed deze keer.

Megaboob