Volledige versie bekijken : Populaire Horny Gebeurtenissen, April 2011
Big30
1 april 2011, 00:19
Door kordaat optreden van een ijsbeer die de leiding inlichtte kon de Duitser de luidruchtige Nederlanders aanwijzen die PHG konden verlaten onder begeleiding van wat boegeroep en handgeklap!
Ook was Sashia en Ernest op de middag niet aanwezig maar wel na 18.00 u
Je ziet zo iets natuurlijk liever niet in een Club gebeuren, maar denk wel dat het een goede zaak is :freu:! Kwestie van je gewoon normaal gedragen. Zo niet dan is het bye bye en zo hoort het ook!
Jammer dat ik Woensdag niet kon, was er graag geweest om weer eens met 11cc, Jansen, B69 en Abi bij te kletsen!
Big30
Willi69
1 april 2011, 08:59
Der Kaffee schmeckt sehr gut und das Ding sieht auch noch stylish aus. Wechselt sogar die Farbe. :eek:
Vom Kaffee? :eek:
facial
1 april 2011, 09:44
Goed gedaan van Happy :freu:, zo blijven die mafkezen weg en wordt het weer als vanouds gezellig :freu::lostit:.
Icebear Two
1 april 2011, 14:00
Prima actie om de goede sfeer in het clubhuis te bewaren.
Hulp op dit gebied wordt door PHG heel erg gewaardeerd.
Helaas zijn enkele mispunten in staat de ambiance voor veel anderen te verpesten.
Goed gedaan jongens :thx:
gargamel
1 april 2011, 18:31
Morgen op tijd naar de oldtimers in Essen zodat we optijd in phg kunnen zijn ,ik heb er zin in!
Jansen
1 april 2011, 21:20
;) Ik denk dat ik ook kom na Essen. :biggrin:
facial
1 april 2011, 22:20
Ik zou essen overslaan, morgen mooi weer en phg is volgens mij vanaf 11.00 uur open
Icebear Two
1 april 2011, 22:29
Morgen op tijd naar de youngtimers in Oedt. :walking::walking::walking:
Die ouwe dingen in Essen sla ik over. :eek:
sunny
2 april 2011, 02:52
Heute waren wieder reichlich hübsche Mädels anwesend, und darunter etliche sehr hübsche neue Gesichter :lostit:
Die Musik ist auch schon aufgebaut, denn morgen (bzw. heute -ist ja schon Samstag :eek: ) gibts wieder Partytime :freu:
Viele Grüße
gargamel
2 april 2011, 03:19
;) Ik denk dat ik ook kom na Essen. :biggrin:
See you we vertrekken morgen om 7.15 tot morgen avond!Eerst de oldtimers daarna de youngtimers!
gargamel
2 april 2011, 18:34
Wifi aan ut testen@phg
Jansen
2 april 2011, 21:18
See you we vertrekken morgen om 7.15 tot morgen avond!Eerst de oldtimers daarna de youngtimers!
Helaas niet kunnen komen omdat onverwachts mijn zoon ook mee reed naar Essen en het mij niet verstandig leek om op de terug weg langs PHG te gaan.
Patrick2010
2 april 2011, 21:40
Zo vader zo zoon. Jong geleerd is oud gedaan.
Jansen
2 april 2011, 21:52
Zo vader zo zoon. Jong geleerd is oud gedaan.
haha ja mijn vader was ook zo.:biggrin::biggrin:
Big30
3 april 2011, 03:07
Helaas niet kunnen komen omdat onverwachts mijn zoon ook mee reed naar Essen en het mij niet verstandig leek om op de terug weg langs PHG te gaan.
De volgende keer rijd ik wel weer met je mee ;). Dan belanden we gegarandeerd na afloop wel in PHG.
De Magnolia staat nu in bloei, het was vandaag de eerste warme lente dag, DJ sunny speelde in PHG, de Metzger pakte weer eens uit met een uitgebreid en goed smakend menu met een lekker toetje (aardbeien met slagroom :freu:), er waren veel nieuwe en mooie dames aanwezig, men sloot pas om 2u, kortom het was een gezellige en geslaagde eerste mooie lente dag in PHG.
Vrijdag 8 April doet PHG de Teufelchen und Engelchen Party die recent in Heaven7 (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?11588-Heaven7-Sauna-Club-Algemeen-Geleuter&p=209125#post209125) gehouden werd nog eens dunnetjes over! DJ sunny zal spelen en PHG zal tot 03u open zijn.
gargamel
3 april 2011, 04:39
haha ja mijn vader was ook zo.:biggrin::biggrin:
Tja,volgende week maar contact maken
Flipper
3 april 2011, 12:09
AWESOME!!!
Een woord voor de gisterige dag. Mede dankzij de zon, en de Magnolia. Magnolia hoor ik, ja dat is de boom bij happy. Die eens per jaar 1-2 weken in de bloei staat.. Deze mooie boom samen met een zomerse dag waar men tot laat. (1:00 uur) buiten kon zitten. Maakte het tot een mooie happy dag.
Perfekte dag bij happy:
1) Voor 14:00 uur binnen zijn..
- het ontbijt bestaat uit pannekoeken, en gebakken eieren (al dan niet omelet) met verse broodjes en een assortiment uit beleg, Er staat champagne voor de liefhebbers. TIP..(Niet de eieren uit de koelkast nemen, die zijn niet vers).
2) Een plekkie in de zon opzoeken..
- 2 Handoeken, een latte Machiato, een cola,.. goed boek, en zonnebril.
optioneel Mp3 speler.(nee geen ipad,..)
- Hier tot het avond eten verblijven.. (kameren tussendoor mag)
3) 20:00 Avondeten..
- ontdekken dat de Metzker iets lekkers gemaakt heeft.
- ontdekken dat MVR Metzker, lekkere pudding gemaakt heeft..
(Chocolade pudding, met verse Aardbeien, en nog een Yoghurt pudding)
4) 20:30 Kameren.. (we willen nl voor de Pizza (om 22:00) weer terug zijn),..
Al met al weer een mooi dagje.. Aanwezige forum beren, Big3tig, Willy69,Costana+maat, Beron, ChrisCross.
http://www.nostate.com/wordpress/wp-content/uploads/2010/05/flipper-dolphin-safe-seal-of-approval.gif
Kook tip voor de Metzker:"
NASSI!! (Wel ketjap manis en maggi hebben dan he) ;) Ist Indonesisch, aber lekker lekker, und sehr einfach zu machen!!..
http://www.okokorecepten.nl/recept/rijst/nasi/nasi-groenten-omeletreepjes
http://www.okokorecepten.nl/i/recepten/partners/silvo/nasi-groenten-omeletreepjes.jpg
Willi69
3 april 2011, 12:10
Vrijdag 8 April doet PHG de Teufelchen und Engelchen Party die recent in Heaven7 (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?11588-Heaven7-Sauna-Club-Algemeen-Geleuter&p=209125#post209125) gehouden werd nog eens dunnetjes over! DJ sunny zal spelen en PHG zal tot 03u open zijn.
Und das Beste: weil Big30 vergessen hat, Costanas Geburtstag anzumelden :sleep:, zahlen als Ersatz alle Eisbären, die sich im Meeting Point für diese Party anmelden, nur 40 € Eintritt (hat der Hausmeister um 1:45 Uhr noch ausgehandelt)! :freu:
http://img838.imageshack.us/img838/1361/happyparty.jpg
Flipper
3 april 2011, 12:12
Ow ja, PHG kent weer verschoven tijden, bij goeie dagen wordt er weer ietsje langer open gehouden.. ;)
Costana
3 april 2011, 12:51
Toegekomen met maat rond 14h, lekker ontbijtje genomen met een glasje sekt, volgende keer neem ik zeker een omelet want die zagen er verdomd lekker uit !!!
Dan lekker buiten in het zonnetje gaan relaxen met Jacqueline, het mooiste lijf in phg naar mijn mening :) rap de zon geruild voor een bed en een uurtje lekker geslapen ;)
Na het poppen terug naar de zon toe en lekker in de gin-tonics gevlogen wat wil je voor €3... kennis gemaakt met bekende beertjes en onbekende beertjes twas net 1 happy family in happy iedereen had plezier met elkaar.
Voor ik het wist werd het eten geleverd en gingen ik en kaajaa onze maagjes vullen, zijn vrouw was nl. aan het slapen dus kreeg hij effe vrij spel. Tijdens het eten kennis gemaakt met een poolse (alexia ?) en maar onmiddelijk een afspraak vastgelegd daar dit het tweede, na jacqueline, lekkerste kontje was die er rondliep. De naam ben ik niet zeker van daar ik hem voortdurend vergat. Iemand werd er wel redelijk boos en mengde zich zelf in onze conversatie in de bar, gelukkig versta ik weinig duits en toen we van de kamer kwamen kreeg ik een welgemeende "fuck you" te horen, ja het zijn niet enkel roemeentjes die boos kunnen worden......
Daarna terug naar de bar waar de ambiance er redelijk in zat, niet zoals op andere party's, maar toch zelf ook enkele seconden aan de paal gehangen... nee kwas niet overdreven dronken ! Na het veilig stellen van de nodige gin-tonics dan maar terug het lekkerste lijf, jacqueline, meegenomen en enkele uurtjes op de kamer doorgebracht, had ik maar achteraf door er werd net geen "vermist" signalement verspreid door mijn maat, die zelf nogal de neiging heeft om soms zomaar te verdwijnen.
Toen die italiaanse idioot zijn stem begon boven te halen dan maar rap omgekleed en voor het eerst by night bezocht samen met maat en kaajaa. Kreeg terug de nodige aandacht van Jacqueline maar das dan ook het enige positieve dat ik over deze keet kan zeggen.... zit vol opgepompte testosteron mannetjes en weinig tot geen sfeer, té luide muziek, té weinig vrouwen en degene die er zijn heb je al de ganse dag gezien, nee mij zien ze daar niet meer. Na een vermoeinde autorit om 6h15 thuisgekomen en gaan slapen met de billen van jacqueline voor mijn oogleden :)
Willi69
4 april 2011, 09:23
Tijdens het eten kennis gemaakt met een poolse (alexia ?)
Alexia (:wiederda: Polen), hat vor 5 - 6 Jahren schon mal als Nicole im PHG gearbeitet (Flipper weiß das genauer... :wink:).
Admin
4 april 2011, 13:49
Alexia (:wiederda: Polen), hat vor 5 - 6 Jahren schon mal als Nicole im PHG gearbeitet (Flipper weiß das genauer... :wink:).
Ik denk dat het om deze Alexia ex-Nicole gaat:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?183-Nicole-(-zwart-haar-poolse)-(PHG)&highlight=nicole
HenFleur
4 april 2011, 14:24
Hoi, Weer n tijdje geleden dat ik PHG bezocht, is voor mij een 'zomertent'.
Zie bij de recensies bijna enkel Roemeense vrouwen, niet zo mijn ding eigenlijk, waar bleven de mooie Russische of Oekrainse meisjes van destijds..? :betrunken:
Misschien wel vrijdag 08 es n kijkje nemen, wat wordt er hiervan verwacht?
En deze 'meeting point'? Gezamenlijk melden of wat houd dit in? :confused:
Grts.
Admin
4 april 2011, 15:55
Misschien wel vrijdag 08 es n kijkje nemen, wat wordt er hiervan verwacht?
En deze 'meeting point'? Gezamenlijk melden of wat houd dit in? :confused:
Grts.
Je kunt je als je van plan een club te bezoeken hier aanmelden (geen verplichting natuurlijk!), soms wel handig ook om te weten wie waar naar toe gaat, zie:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?7630-Meeting-Point
Soms (verjaardag en/of feestje in de Club) heb je recht op een korting als je je aanmeldt zoals in dit geval Entree 40 Euro. Daarom is het in dit geval wel slim je aan te melden op Meeting Point.
Willi69
4 april 2011, 17:53
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?183-Nicole-(-zwart-haar-poolse)-(PHG)&highlight=nicole
Ja, bei "Oude Doos" habe ich nicht nachgeschaut. :rolleyes: NKG wird dort auch erwähnt... :biggrin:
Beron
4 april 2011, 19:58
Ich bin ja bekannt für meine kritischen Kommentare. An diesem Samstag gabs wenig zu kritisieren. Eine tolle Frau am Pool wiedergetroffen, die ich von woanders gut kenne. Erstklassig gefrühstückt. Viel Sonne. Ein paar Schwierigkeiten, meine Schmusenummer mit einer anderen Frau während des Sonnenbadens vor Frau Nummer 1 geheim zu halten. Bin nicht sicher, ob das geklappt hat. Leichte böse Blicke am Abend lassen leider anderes vermuten. Abendessen und Erdbeeren mit Quark unterm Kirschbaum. Viel besser gehts kaum. Und die Kaffeemaschine im Nachtcafe macht gutes Gebräu.
Einziger Kritikpunkt, leider: Trotz Vorhängen an den hinteren Türen und (angeblich) einer neuen Birne im Projektor, ist auf der Leinwand tagsüber immer noch nix zu erkennen und abends ist das Bild auch schwammig und unscharf. Das mit der neuen Birne glaub ich nicht wirklich. Oder das Ding ist zu schwach. Bin leider kein Experte für Projektoren, aber ich hab auch schon Dinger erlebt, die sogar bei Tageslicht brauchbare Bilder liefern.
Vielleicht ist der Projektor auch falsch eingestellt? Keine Ahnung, jedenfalls ist das Bild Scheiße und tagsüber garnicht zu gebrauchen. Was ich noch positiv erwähnen will und hoffe, das bleibt so: Die Gäste! Das war ne durchaus angenehme Mischung.
Flipper
5 april 2011, 09:04
Yup alleen is ze nu 23 :D dus de leeftijd klopte niet helemaal.
Willi69
5 april 2011, 09:21
Eine tolle Frau am Pool wiedergetroffen, die ich von woanders gut kenne.
Hast Du inzwischen den Namen herausgefunden? :confused:
Abendessen und Erdbeeren mit Quark unterm Kirschbaum.
Der Kirschbaum ist eine Magnolie (http://de.wikipedia.org/wiki/Magnolien). ;)
Jansen
5 april 2011, 21:38
Ik heb een half idee welke dame het kan zijn uit die tijd ben dus wel benieuwd en misschien dat ik ze dan vrijdag zie in PHG.
Beron
5 april 2011, 23:23
@Willi69
Ja. Aber nicht die Clubnamen. Insofern halt ich mich geschlossen ;)
Big30
5 april 2011, 23:30
Ik heb een half idee welke dame het kan zijn uit die tijd ben dus wel benieuwd en misschien dat ik ze dan vrijdag zie in PHG.
Flipper stelde de dame aan me voor Zaterdag met de woorden "Ken je deze lieve meid nog?!". Om eerlijk te zijn bij mij ging een heeeel vaag lampje branden. Pffff haar laatste bericht dateert ook van 2006, das 5j geleden ;).
Ik zal haar je Vrijdag a.s. wel aanwijzen. Leuke meid enuhm Pools he :biggrin:.
Costana
6 april 2011, 16:32
Zalig vertoeven in oedt momenteel. Die wifi werkt goed. Veel vrouwen en knappe nieuwe
Jansen
6 april 2011, 22:30
Flipper stelde de dame aan me voor Zaterdag met de woorden "Ken je deze lieve meid nog?!". Om eerlijk te zijn bij mij ging een heeeel vaag lampje branden. Pffff haar laatste bericht dateert ook van 2006, das 5j geleden ;).
Ik zal haar je Vrijdag a.s. wel aanwijzen. Leuke meid enuhm Pools he :biggrin:.
Ja ik ben benieuwd ik zag dat Knabbel ook komt en Sonny belde me en komt hoogstwaarschijnlijk ook die zal haar ook wel kennen.
Nu nog een Cola me Ola en de vlam gaat door de pijp.
Flipper
6 april 2011, 22:37
zo spectaculair is ze niet hoor, niet slecht.. maar ook niet top.. schijnt dat ik altijd met dr zus ging,.. geen idee wie dat is om eerlijk te zijn.. :D Ik weet wel dat het twee erg dunne meiden waren.. En dat nicole hard pijpt.. te hard voor mijn smaak.. maar het is een lief meisje. Scooby is er ook een aantal x mee weggeweest..
Jansen
6 april 2011, 22:40
zo spectaculair is ze niet hoor, niet slecht.. maar ook niet top.. schijnt dat ik altijd met dr zus ging,.. geen idee wie dat is om eerlijk te zijn.. :D Ik weet wel dat het twee erg dunne meiden waren.. En dat nicole hard pijpt.. te hard voor mijn smaak.. maar het is een lief meisje. Scooby is er ook een aantal x mee weggeweest..
Oke Flipper ik denk ook niet dat het een Jansen meisje zou zijn maar misschien heb ik ze wel eens een keer gepaald of voorbij gestraald.
Costana
7 april 2011, 19:36
Woensdag 6 april 2011
Dinsdagavond op het weerbericht: morgen 23graden !
Gedachtengang Costana: ok morgen vroeg beginnen werken en over de middag stoppen en rustig naar duitsland met de ros.
Plan effectief uitgevoerd en de debriefing was SUPER.
Aangekomen rond 14h en mij rustig omgekleed, weinig mannen gemiddeld aantal vrouwen te zien, ahja het is woensdag hé.
Het ontbijt stond er nog maar had onderweg al een broodje gegeten dus rap de eerste gin-tonic besteld en gezellig in de zon gaan liggen (zoals alle andere aanwezig beren). De tuin van GT is groter maar die van PHG kan zeer gezellig zijn mits niet teveel beren en veel vrouwen :)
De vrouwen komen ook mondjesmaat toe en nestelden zich in de tuin, waaronder ook Jacqueline, miss sexy billen :) ze kwam gezellig naast mij liggen en samen hebben we een tweetaal uurtjes in de zon gelegen als 2 hagedisjes die energie nodig hebben. Eenmaal goed opgewarmd en de eiers hardgekookt toch maar de "koelte" van de kamer opgezocht en daar alle energie in 2x het lijf uitgespoten, het zicht op die billen....... :roll3:
Daarna terug rondjes gaan lopen en nog nagenieten van het spelletje eiers pellen en van de gin-tonics, de meiden hadden weinig te doen en dit val nogal op, zoveel kamervragen had ik hier nog niet meegemaakt... Het viel op dat er nogal wat nieuwe (lekkere) dames aanwezig waren ivglm zaterdag.
Tijdens een van mijn vele rondjes stootte ik op Ruby en vriendin, de zogezegde klik was er zeker en we hebben over vanalles en nog wat gepraat, echt gezellige meid met een realistische kijk op haar (het) leven, ik zou er niet mee getrouwd zijn zo'n dure vogel als je haar hoort :hammer: We bleven zo maar praten en ondertussen waren de batterijen terug opgeladen en hop naar de kamer. Ik test graag iets nieuws uit en soms loopt dit slecht af, bij deze dus helemaal niet !! :lostit: Na een halfuurtje van de kamer en net op tijd voor het eten, dit was iets minder te noemen ivglm andere keren maar kom het was nog altijd beter dan in andere clubs. De Champions league werd ook afgespeeld op het scherm dus het nachtcafé afgewisseld met de bar in de avond. Ondertussen ook af en toe een praatje met enkele bekende beren van hier. Grotendeels de tijd nog doorgebracht met Jacqueline tot het tijd was voor pizza, oh nee, het waren hot-dogs deze keer. Ik verkies de pizza maar de hotdogs waren zeker niet slecht !
Hierna overgeschakeld op cola, koffie en af en toe een biertje :cool: Mijn ros was een beetje moe want is blijkbaar ziek en is vandaag opgenomen in het hospitaal dus wilde ik het een plezier doen en toch zorgen dat er wel minder moest meegesjouwd worden. Hiervoor nog maar een kamersessie geboekt met Jacqueline, billen geraken niet van mijn oogleden :betrunken: Mooi afgescheid genomen en dan hopla (veel te laat) terug waardoor we vandaag moe zijn !!
plus: de sfeer, zeker nu met het mooie weer, mooie vrouwen met goeie service, clubleiding die alles in de gaten houdt, schumi die voor entertainment zorgt tijdens de week.
min: nogal wat turken, meer dan in het weekend, en ook enkele louche-uitziende (daarom zijn ze niet) types, maar kom persoonlijk geen last mee gehad.
Untill next time !!
Jansen
7 april 2011, 22:52
Woensdag 6 april 2011
plus: de sfeer, zeker nu met het mooie weer, mooie vrouwen met goeie service, clubleiding die alles in de gaten houdt, schumi die voor entertainment zorgt tijdens de week.
min: nogal wat turken, meer dan in het weekend, en ook enkele louche-uitziende (daarom zijn ze niet) types, maar kom persoonlijk geen last mee gehad.
Untill next time !!
Lounche-uitziende type ? maar die komen morgen toch ook zie meetingpoint.
Live uit phg:
Veel mooie dames uitgedost als duiveltje of engeltje. Net heerlijk met knabbel van de zon genoten en kennis gemaakt met Alexandra. Nu lekker koud glaasje fris met Sunny, Raul, Willy, frenkie aan het drinken terwijl de BBQ wordt opgebouwd. Zojuist arriveert ook B30... Nu kan het feest beginnen..
Cupido
8 april 2011, 18:57
Jij bent ook niet weg te slaan uit die clubs he!!!!
Admin
8 april 2011, 19:10
Live uit phg:
Raul, ..
Geef dit maar door aan hem : http://www.telegraaf.nl/vrouw/gezond_leven/9488182/__Kleine_borsten__grote_voordelen__.html
kan die spammen
Ondertussen in phg:
Raul is al twee keer geweest, eten halen dan. En ook op de kamer met dezelfde. Wat is die man snel tevreden. Knabbel geniet van een maaltijd terwijl sunny de eerste plaatjes draait. Goede stemming. Chris71 en Janssen zijn ook in de house, masseurke is alweer weg.
Terug van weggeweest: thekenfrau Nathalie!! Tevens een bekende dame uit VV die ook achter de bar vrolijk de gasten bediend. Morgen staat er overigens een advertentie in de krant waarin thekendames gevraagd worden. Dus als dat je ambitie is even naar een duitse kiosk morgen.
De bedrijfsleider maakt ondertussen wat foto's van poserende engeltjes/duiveltjes aan het zwembad. Chrisje draait samen met nicky wat rondjes aan de dansstang.
En tiga... Die geniet van een mooi begin van zijn weekend.
Costana
8 april 2011, 20:50
Nu gezellig tydens het werk de reports lezen...grrrrr
egon, Dr. Rammler
8 april 2011, 20:56
Ondertussen in phg:
Raul is al twee keer geweest, eten halen dan. En ook op de kamer met dezelfde. Wat is die man snel tevreden. Knabbel geniet van een maaltijd terwijl sunny de eerste plaatjes draait. Goede stemming. Chris71 en Janssen zijn ook in de house, masseurke is alweer weg.
Terug van weggeweest: thekenfrau Nathalie!! Tevens een bekende dame uit VV die ook achter de bar vrolijk de gasten bediend. Morgen staat er overigens een advertentie in de krant waarin thekendames gevraagd worden. Dus als dat je ambitie is even naar een duitse kiosk morgen.
De bedrijfsleider maakt ondertussen wat foto's van poserende engeltjes/duiveltjes aan het zwembad. Chrisje draait samen met nicky wat rondjes aan de dansstang.
En tiga... Die geniet van een mooi begin van zijn weekend.
wünsche allen Kollegen dort viel Spass :wink2:
facial
8 april 2011, 21:15
hopenlijk komen de foto's van de engeltjes bij het zwembad snelop de site
Laatste "live uit phg" voor deze keer.
Party gaat in gestaag tempo door. Dames dansen volop op vooral manele. Willi spreekt ondertussen met dubbele tong terwijl de chefkok nog wat worstjes op grill gooit.
Enkele beren zijn inmiddels vertrokken terwijl kaajaa als vermist is opgegeven bij de bedrijfsleider. Big neemt nog een espresso en tiga...
...wordt afgesnouwd door Willi omdat ie meer oog voor zijn gsm heeft dan voor de paaldansende Chris.
En de olifant blies het verhaaltje uit met zijn slurf (volledig ondubbelzinnig).
Costana
9 april 2011, 15:17
Wat hebben jullie hier gedaan? Alle vrouwen klagen over gisteren of liegen zu?
MichelJ
9 april 2011, 18:29
Heb je wel eens een dag meegemaakt dat ze niet klagen?
Sent from my iPad using Tapatalk
Costana
10 april 2011, 18:19
Heb je wel eens een dag meegemaakt dat ze niet klagen?
Sent from my iPad using Tapatalk
ja als ze dronken zijn :)
Costana
10 april 2011, 18:27
Zaterdag 9 april
Geen zin om veel te schrijven, want was tamelijk zwak eigenlijk qua atmosfeer....
Toegekomen rond 14h, lekker ontbijtje met pannekoeken en vers klaargemaakte omelet. Hierna dan maar wat in de zon gaan liggen want het was ECHT kalm en dit zou niet veranderen gedurende de ganse dag....
Zotte maat springt in het zwembad en trekt zo de aandacht naar zich toe, ze verklaren hem allemaal zot.
Er waren een aantal groepjes Nederlanders, en sorry voor de dutchmen hier maar ze waren irritant !!!! Veel blablabla, veel Heinekens (toevallig joepie ? ) en daar bleef het bij, ja en volle borden met eten en dessert wegkapen voor andermans neus. Dan nog de patser zitten uithangen in de kleedkamers eigenlijk zonder reden, geef mij dan maar die auslanders die ook in grote getale aanwezig waren die versta ik tenminste niet....
Het eten was BBQ, wat wel zéér lekker was, de beste BBQ tot nu toe in saunaclubland, wel jammer dat er 's avonds geen pizza meer is maar gewoon verder BBQ op de dagen dat er BBQ is.
De vrouwen waren, omwille van het gebrek aan beren, nogal irritant en zaten er maar levensloos bij met hier en daar een uitzondering.
Nee tblijft voorlopig bij een bungalow de bouwvergunning voor mijn villa in oedt vraag ik voorlopg nog niet aan.
Big30
10 april 2011, 18:34
Zoals te verwachten viel was het vrijdag wel druk in PHG. Er was weer eens een Party aangekondigd en het weer speelde ook mee, heerlijk voorjaarszonnetje en dus werd de BBQ ook voor het eerst dit jaar van stal gehaald :freu:.
Het was om kort te zijn gewoon weer eens een geslaagde avond in PHG. De projector was ook gemaakt en gaf weer een goed beeld.
Oja de Magnolia boom stond nog steeds in bloei dit voor de natuur liefhebbers. Voor de liefhebbers van andere natuur zaken was er ook genoeg te beleven :biggrin:;).
egon, Dr. Rammler
10 april 2011, 20:07
was ist blos los mit dem kl. Hausmeisterlein, der scheint mir ja eine gewaltige Schreib-Blokkade zu haben. Seit Wochen kein Bericht !!! Ist aber jedwedes Wo.ende vor Ort. Was ist los ?? Fragen über Fragen
Icebear Two
10 april 2011, 22:24
Zaterdag 9 april
Er waren een aantal groepjes Nederlanders, en sorry voor de dutchmen hier maar ze waren irritant !!!! Veel blablabla, veel Heinekens (toevallig joepie ? ) en daar bleef het bij, ja en volle borden met eten en dessert wegkapen voor andermans neus. Dan nog de patser zitten uithangen in de kleedkamers eigenlijk zonder reden, geef mij dan maar die auslanders die ook in grote getale aanwezig waren die versta ik tenminste niet....
Lieden die zich al te nadrukkelijk manifesteren zijn er onder alle nationaliteiten helaas.
Vooral hinderlijk wanneer je constateert dat het om personen van je eigen nationaliteit gaat.
Daarom zeg ik altijd maar dat ik uit Zweden kom.
De kans dat ik me dan alsnog moet gaan schamen is behoorlijk klein. :wink:
Zaterdag wat later dan gewoonlijk afgereisd naar clubhuis PHG.
Bij binnenkomst viel mijn oog op een klein hertje dat haar borstjes de vrijheid had gegeven.
Wat later nodigde Roemeense Kalinka mij uit het gesprek op de kamer voort te zetten.
Dat bleek een prima idee. Een aanrader met als enige minpunt de korte nabeschouwing.
Icebear Two
11 april 2011, 18:07
Ohhhhhhhhhhhhh ben jij die neger uit zweden
Klopt!
Niet verder vertellen hoor. :biggrin:
Knabbel
11 april 2011, 19:51
Nadat het afgelopen vrijdag met dit mooie weer en de BBQ premiere goed toeven was in de blijde tuin, gisteren me door Babbel over laten halen dit nog eens dunnetjes over te doen. Wederom prachtig weer, mooie dames aan het zwembad, maar bovenal rustig. Zowel met mannen als helaas ook dames. Tegen etenstijd druppelden er nog enkele bij, waardoor het uitkwam op zo'n 25-30 dames. De dag dan ook maar relaxed doorgebracht met zonnen, saunaatje en BBQ.
Tegen de avond was ik door nietsdoen helemaal gaar en had niet eens zin meer om te kameren. De enige 2 mogelijk slachtoffers die overbleven werden net gearresteerd door 2 andere beren en zodoende maar de aftocht geblazen. Desondanks was het een mooie dag. Rustig, maar relaxed en niet te veel sjonnies.
Nieuw was de vrouwelijk masseuse, hoewel... haar looks en kleding deden anders vermoeden. Kon het eerst ook niet helemaal plaatsen, deze dame die kennelijk al wat jaartjes in het circuit meedraait. T-shirt met opschrift masseuse had me beter geleken. Toen ik later een beer sprak die van haar diensten gebruik had gemaakt bleek ook dat zij een niet meer dan gemiddelde service bood, maar kennelijk om het pakket wat uit te breiden tevens achter de toonbank een happy ending met de handkar aanbood tegen bijbetaling van € 25.-. Dit terwijl PHG net zo lekker op weg is de pijnpunten aan te pakken. Als het nou op z'n minst nog een lekker mokkel was geweest zoals ze bijv. in LR aan het werk hebben (gehad) tsjaa... :eek:
Lag toevallig 2 dagen voordien zoals gebruikelijk bij Alexander op het massagebed en vertelde hem dat ik onlangs in Milaan een massagesalon bezocht had waar ook tegen bijbetaling een happy ending werd geboden, en waar ik ook dankbaar gebruik van heb gemaakt overigens, en meldde gekscherend dat het jammer was dat hij deze service niet bood. Uiteraard zag hij hier de humor wel van in, toen nog niet wetende dat zijn nieuwe collega dat wel zou doen. Lijkt me geen blijvertje. Hoop het ook niet trouwens. Bàh, zo'n dame die de hele tijd met een baal zware shag loopt te sjouwen.
egon, Dr. Rammler
11 april 2011, 20:00
:smile2::bowlol: haha frag mal Robin den Saunameister, der ist eine Zeit lang wegen der ins LR gegangen
Costana
11 april 2011, 21:06
Nadat het afgelopen vrijdag met dit mooie weer en de BBQ premiere goed toeven was in de blijde tuin, gisteren me door Babbel over laten halen dit nog eens dunnetjes over te doen. Wederom prachtig weer, mooie dames aan het zwembad, maar bovenal rustig. Zowel met mannen als helaas ook dames. Tegen etenstijd druppelden er nog enkele bij, waardoor het uitkwam op zo'n 25-30 dames. De dag dan ook maar relaxed doorgebracht met zonnen, saunaatje en BBQ.
Tegen de avond was ik door nietsdoen helemaal gaar en had niet eens zin meer om te kameren. De enige 2 mogelijk slachtoffers die overbleven werden net gearresteerd door 2 andere beren en zodoende maar de aftocht geblazen. Desondanks was het een mooie dag. Rustig, maar relaxed en niet te veel sjonnies.
Nieuw was de vrouwelijk masseuse, hoewel... haar looks en kleding deden anders vermoeden. Kon het eerst ook niet helemaal plaatsen, deze dame die kennelijk al wat jaartjes in het circuit meedraait. T-shirt met opschrift masseuse had me beter geleken. Toen ik later een beer sprak die van haar diensten gebruik had gemaakt bleek ook dat zij een niet meer dan gemiddelde service bood, maar kennelijk om het pakket wat uit te breiden tevens achter de toonbank een happy ending met de handkar aanbood tegen bijbetaling van € 25.-. Dit terwijl PHG net zo lekker op weg is de pijnpunten aan te pakken. Als het nou op z'n minst nog een lekker mokkel was geweest zoals ze bijv. in LR aan het werk hebben (gehad) tsjaa... :eek:
Lag toevallig 2 dagen voordien zoals gebruikelijk bij Alexander op het massagebed en vertelde hem dat ik onlangs in Milaan een massagesalon bezocht had waar ook tegen bijbetaling een happy ending werd geboden, en waar ik ook dankbaar gebruik van heb gemaakt overigens, en meldde gekscherend dat het jammer was dat hij deze service niet bood. Uiteraard zag hij hier de humor wel van in, toen nog niet wetende dat zijn nieuwe collega dat wel zou doen. Lijkt me geen blijvertje. Hoop het ook niet trouwens. Bàh, zo'n dame die de hele tijd met een baal zware shag loopt te sjouwen.
Aan de ene kant gaat phg vooruit maar dan aan de andere kant terug achteruit.
Die masseuse hoort NIET thuis in een club.
Blijkbaar is de paasperiode niet de ideale periode in phg, velen zijn al vertrokken of moeten nog vertrekken.
Scoobert
11 april 2011, 22:18
. Scooby is er ook een aantal x mee weggeweest..
Lees ineens mijn naam hier......heb geen idee over wie het gaat, maar als ik er mee geweest ben, dan was ze zeker goed :D
En die masseuse, heb verhaal van Udo gehoord, ik kreeg er kriebels van, en niet bepaald positieve. Snap echt niet waar PHG mee bezig is......
sunny
11 april 2011, 22:51
Das Problem mit der Masseuse hat sich schon erledigt!
Da hat das PHG mal wieder schnell auf Kritik reagiert:freu: :) :freu:
++++++++Blijkbaar is de paasperiode niet de ideale periode in phg, velen zijn al vertrokken of moeten nog vertrekken.+++++++++++++++++++++++++++++++
Es sind derzeit reichlich Mädels im Happy. Also sicher genug Auswahl für alle ;)
Viele Grüße
P.S.: Das PHG hat jetzt auf der Website übrigens auch einen eigenen Blog.
Costana
11 april 2011, 23:18
TOP :)
madiwodovr
11 april 2011, 23:53
What a shame... Is toch niet normaal. Ze draagt dus gewoon de baard van Sinterklaas nog onder de arm mee?!
Bah... ik sla even over.
sunny
12 april 2011, 03:23
@Madi: siehe oben (Masseuse hat sich erledigt)!
Viele Grüße
Willi69
12 april 2011, 14:08
Für mich sah die "Masseuse" aus wie eine Mischung aus Domina und Kung-Fu-Kämpferin! :eek:
Da hat das PHG mal wieder schnell auf Kritik reagiert:freu: :) :freu:
Willi69
12 april 2011, 14:10
was ist blos los mit dem kl. Hausmeisterlein, der scheint mir ja eine gewaltige Schreib-Blokkade zu haben. Seit Wochen kein Bericht !!! Ist aber jedwedes Wo.ende vor Ort. Was ist los ?? Fragen über Fragen
Die Berichte des Hausmeisters müssen gut vorbereitet werden, damit nicht solche peinlichen Fehler entstehen wie bei Deiner GT-Urkunde! :nee:
Icebear Two
12 april 2011, 15:14
Aan de ene kant gaat phg vooruit maar dan aan de andere kant terug achteruit.
Die masseuse hoort NIET thuis in een club.
Mee eens.
Ik zag dat Udo afgelopen zaterdag een uitgebreid gesprek met de dame in kwestie heeft gevoerd.
Kennelijk is het probleem nu opgelost. :smiley:
egon, Dr. Rammler
12 april 2011, 18:29
jetzt hast du es mir aber gegeben :freu:
:hah: Facility Manager 2.0 :roll3:
Clinic
12 april 2011, 19:11
Ik weet niet hoe het komt :biggrin: maar ik was al een groot aantal maanden niet meer in de gelegenheid geweest om naar PHG te gaan. Eindelijk had ik dan gisteren even de mogelijkheid om mijn oude bekende clubbie te bezoeken.
Na het bellen werd er natuurlijk vlot open gedaan; en de theke (volgens mij werkt ze er nu het langst van alle thekes die er nog werken) vroeg waar ik al die tijd geweest was. :eek: Nooit gedacht dat ze me zouden herkennen; ik spendeer tenslotte de meeste tijd in PHG op een kamer (nee, niet met een theke). Afijn aardig was ze wel en na een poslband en andere zaken van haar te hebben gekregen (ook snel!) mijn locker opgezocht. Daar stonden een aantal heren de lockers te bestuderen en discussieren zodat ik vermoed dat daar binnenkort iets gaat veranderen. Omkleden, douchen en een drankie halen. Vervolgens snel de tuin ingedoken want het was warm.
Ola kwam me gedag zeggen, die herinnerde mij nog zei ze; alleen mijn naam niet. Tuurlijk schat, misschien later kameren dan maar als je mijn naam weer weet. De volgende was een andere Roemeense. Ik weet niet wat ik met Roemeense dames heb. Verder nog aangesproken door een paar Roemeense dames die ik nog ken uit een ver verleden ;). Veel vragen, weinig antwoorden. Voor jouw een vraag en voor mij een weet :thefinger:; maar die snapten ze niet.
Er werd natuurlijk gegrilled en dat smaakte heerlijk. Potje bier erbij. Eet smakelijk!
Weinig aan te merken; de sfeer was ok, het weer was goed; eten ook. Volk was ook ok; geen randdebielen of zuiplappen. Mijns inziens waren er toch best wel wat dames aanwezig. Gros wel uit Roemenië en een paar uit Hongarije. Enige aandachtspunt is het zeepautomaat in de douche; die pleurt bijna uit de muur. Maar na dit bericht zal hij wel snel gerepareerd worden PHG kennende de laatste tijd. Super! Heerlijk om te zien dat mijn favo clubbie toch weer vooruit is gegaan na het wisselen van de leiding. Heerlijke tent om te relaxen en niet teveel opgejaagd cq afgewerkt te worden. Zo in de zon met eten en een drankje voelt het bijna als vakantie. Helaas duurde mijn vakantie wel erg kort want deze keer moest ik naar mijn eigen bedje rijden.
Na afloop werd netjes het polsbandje afgeknipt door de Theke die me de deur uitliet. Zeer zeker voor herhaling vatbaar zodra de kans zich voordoet.
madiwodovr
12 april 2011, 23:04
@Madi: siehe oben (Masseuse hat sich erledigt)!
Viele Grüße
Danke!!!
Big30
14 april 2011, 01:10
Beelden van de Engelchen & Teufelchen Party zie:
http://planet-happygarden.com/events
Boy69
14 april 2011, 01:40
Woensdag besloot ik een bezoekje te brengen aan PHG, waar een van mijn favo-dames verblijft.
Vol goede moed reed ik richting Oedt, parkeerde mijn bolide omstreeks 17:45 uur op de parkeerplaats en maakte me op voor een leuk avondje PHG.
Helaas moest ik vrij lang wachten voordat ik naar binnen mocht, maar dat mocht de pret niet drukken.
Na het overhandigen van een biljet van € 50,-- kreeg ik een sleutel, badjas en handdoek.
Al snel bleek dat de badjas veel en veel te klein was, en dus heb ik deze maar snel geruild voor een grotere.
Helaas kreeg ik deze keer een veel en veel te grote badjas, zodat ik ook deze moest ruilen (na vele bezoeken mogen ze zo langzaam aan toch wel weten welke maat ik heb !!!)
Nadat ik dan toch eindelijk de juiste maat had ontvangen maakte ik me op weg naar de douche.
Het was vrij druk in PHG, en dus ontstond er een file voor de douches.
Na de opfrisbeurt ging ik op zoek naar mijn favo-dame, maar het bleek dat ze op kamer was, wachten dus........
Ik bekeek de aanwezige dames en merkte op dat er voor mij slechts 3 interessante dames aanwezig waren.
Wellicht ben ik wat kritischer geworden doordat ik de clubs wat meer afwissel (VV, LR, PHG, PSR en FKK Planet), maar ik kon mijn draai absoluut niet vinden en voelde me wat onwennig.
Mijn favo-dame verscheen uiteindelijk ten tonele en we maakten ons na en kort babbeltje op voor een kamerbezoek.
Nadat we van kamer waren gekomen dacht ik iets te kunnen eten, maar helaas...... het eten was nog niet geserveerd (het was echter al ruimschoots 19:00 uur).
Na ook deze tegenvaller besloot ik om PHG te verlaten en mijn heil elders te zoeken (VV).
Enigszins verwonderd dat ik al na ruim een uur (snelheidsrecord) de club verliet vroeg een van de thekes naar de reden van mijn snelle aftocht.
Ik gaf haar de reden(en) aan en zij zei het te betreuren dat ik er zo over dacht en naar de concurrentie ging. Desalniettemin hoopte ze me snel weer terug te zien !
Of dit ook gebeurd valt nog te bezien, want behalve mijn favo-dame is er voor mij momenteel GEEN reden om naar Oedt te rijden.
facial
14 april 2011, 09:37
Beelden van de Engelchen & Teufelchen Party zie:
http://planet-happygarden.com/events
mooie foto's
facial
14 april 2011, 09:39
Jammer dat het je niet goed is bevallen Boy, normaal is dit toch echt een van de betere clubs en mijn favorite club. Maar het kan altijd een keer tegenvallen.
Icebear Two
14 april 2011, 12:43
Het kan verkeren...........Ook ik heb PHG wel eens verlaten omdat mijn verwachtingen niet werden ingevuld.
Een geslaagd club bezoek hangt natuurlijk ook van de stemming van de bezoeker af.
Kleine dingen kunnen tot irritatie leiden die resulteren in een voortijdig vertrek.
Verkeerde maat badjas kan gebeuren, niet iedere dame kan het volume van bezoekers goed inschatten.
Ik weet inmiddels zelf waar de juiste maat badjas voor mij in de kast te vinden is.
Wordt het eten in het nacht café geserveerd dan heb je als bezoeker regelmatig te maken met voordringers vanaf de trap die
het niet nodig vinden zoals het hoort aan te sluiten in de reeds gevormde rij.
Blijkt dan bij grote opkomst van bezoekers het eten net op te zijn dan zakt ook mijn stemming beneden het vriespunt.
Ik heb geleerd daar mee om te gaan en gewoon een bezorg pizza of iets dergelijks te bestellen.
Wees reeel en geef Happy Garden gewoon een nieuwe kans.
Admin
14 april 2011, 13:45
Nadat we van kamer waren gekomen dacht ik iets te kunnen eten, maar helaas...... het eten was nog niet geserveerd (het was echter al ruimschoots 19:00 uur).
Het was dacht ik altijd zo dat in PHG door de week het eten zo rond 19u werd opgediend (itt bv. GT en LR waar het rond 18u wordt opgediend). Maar dat is natuurlijk niet altijd klokslag 19u kan soms ook wel wat later zijn. Iets later moet kunnen. Extreem later zou ik ook niet prettig vinden.
Het probleem van de badjas is denk ik snel opgelost als je na overhandiging zelf even de maat controleert. Klopt het niet vraag je meteen om een andere of als je er in de kleedruimte pas achter komt, pak je gewoon zelf een badjas in de juiste maat.
Admin
facial
14 april 2011, 15:09
kwaad worden omdat het eten niet precies op tijd klaar is moet je thuis bij moeder de vrouw doen maar niet in een club
Costana
14 april 2011, 15:40
Het blijft mijn fav. club maar het eten zou idd wel iets regelmatiger mogen...
In een nabij verleden ben ik er 3x in een week geweest en 3x een ander tijdstip... en als je er zoals ik een ganse dag vertoeft is het wel belangrijk om de nodige vitaminen binnen te krijgen want je verschiet er ook veel :D
Het damesaanbod was tamelijk groot maar weinig WOW-dames.
Anyway tussendoor iets anders en dan vanaf mei zal het wel beter terug lopen daar. De potentie is er zeker en vast !
Flipper
14 april 2011, 22:00
Heren,
Even gelieve een onderscheid te maken tussen:
1) Eten niet op tijd.
2) Ijsberen die niet weten wanneer het eten komt.
In welke categorie denken jullie jezelf terug te vinden.
Eten komt al enige tijd om 20:00 uur *. Dan maakt de Metzker het extra lekker speciaal voor jullie.
*tenminste in het weekend
whehehe..
Willi69
15 april 2011, 09:04
Achtung, Polinnen & Russinnen-Alarm im PHG :eek:, Hausmeister im Dauer-Stress! :angst:
In Kürze wieder verfügbar: die 5er-Eintrittskarte für 200 €! :freu:
Über die Ostertage gibt es eine Dauer-Tiefpreis-Spezial-Aktion! :freu: Gilt auch für die Bunny-Party am 23.4. mit dem beleibten, äh beliebten DJ sunny. :tongue:
Beatrice ab heute 3 Wochen in Urlaub, und Egon kann nicht kommen! :baeh: Dafür 10 dicke Küsse für ihn! :smkiss::smkiss::smkiss::smkiss::smkiss::smkiss::s mkiss::smkiss::smkiss::smkiss:
Flipper
15 april 2011, 13:56
Das wird wieder was geben nachste woche,... vv 4 tage fur 75.. oder das PHG Oster Angebot ... ich denke mahl so. voll wird es auf jeden fall..
sunny
15 april 2011, 14:20
Flipper, Flipper................................... das ist das normale Angebot. Wart mal ab, zur Osterparty wirds noch einige "Ostereier" geben:freu:
Viele Grüße
P.S.: für alle, die nicht solange warten können, gibts morgen (Samstag) schon mal n bisschen Musik :welcome2:
Flipper
15 april 2011, 20:01
Flipper, Flipper................................... das ist das normale Angebot. Wart mal ab, zur Osterparty wirds noch einige "Ostereier" geben:freu:
Viele Grüße
P.S.: für alle, die nicht solange warten können, gibts morgen (Samstag) schon mal n bisschen Musik :welcome2:
=) Ich habe leider ganz ostern schon geplant, und bin nicht in irgend ein club..
Also ich freue mich jetzt schon auf euere schone party berichte..
:D
Jansen
15 april 2011, 23:02
Heren,
Even gelieve een onderscheid te maken tussen:
1) Eten niet op tijd.
2) Ijsberen die niet weten wanneer het eten komt.
In welke categorie denken jullie jezelf terug te vinden.
Eten komt al enige tijd om 20:00 uur *. Dan maakt de Metzker het extra lekker speciaal voor jullie.
*tenminste in het weekend
whehehe..
Eten was donderdag er om 19.10 u
Jansen
15 april 2011, 23:04
Das wird wieder was geben nachste woche,... vv 4 tage fur 75.. oder das PHG Oster Angebot ... ich denke mahl so. voll wird es auf jeden fall..
Sasha wil 4 dagen voor E.100,- kaart waar je iedere dag een hoekje kan afscheuren. tevens heeft hij het nachtcafe de banken verzet :biggrin:
Big30
16 april 2011, 01:14
Sasha wil 4 dagen voor E.100,- kaart waar je iedere dag een hoekje kan afscheuren. tevens heeft hij het nachtcafe de banken verzet :biggrin:
Klopt Jansen! Vier dagen naar PHG met Pasen voor 100 €!
PHG Oster Angebot: 4 Tagen in PHG = 100 €!
egon, Dr. Rammler
16 april 2011, 19:40
:eek: ohje da frisst sich der faule "Facility Manager 2.0"
über Ostern die Wampe voll für ein paar Euro und kann dann wieder vor Erschöpfung keine Berichte mehr schreiben :joke::rofl::bowlol::wife_2[1]:
Icebear Two
16 april 2011, 21:12
Voor zover mij bekend wordt het avondeten rond zeven uur geserveerd.
De uitzondering is de zaterdag dan is de Metzger er om acht uur.
Ik neem aan omdat de goede man op zaterdag zijn zaak de wekelijkse schoonmaakbeurt geeft.
Tot nu toe klopt dat met een half uurtje speling heel aardig.
Nu wordt er gebarbecued vanaf een uur of zes.
Daarmee komen de pizza/scampi/pasta verstrekkingen omstreeks tien uur te vervallen.
Ik heb zeker geen klagen over de verzorging van de inwendige mens in PHG.
Bezoekers die een biefstuk chateau briant verwachten moeten hun heil ergens anders zoeken.
"Goed happen om krachtig te kunnen stappen"
Big30
17 april 2011, 00:10
Voor zover mij bekend wordt het avondeten rond zeven uur geserveerd.
De uitzondering is de zaterdag dan is de Metzger er om acht uur.
Ik neem aan omdat de goede man op zaterdag zijn zaak de wekelijkse schoonmaakbeurt geeft.
Tot nu toe klopt dat met een half uurtje speling heel aardig.
Nu wordt er gebarbecued vanaf een uur of zes.
Daarmee komen de pizza/scampi/pasta verstrekkingen omstreeks tien uur te vervallen.
Klopt als een bus wat je zegt IB Two. Al sinds jaar en dag is het avondeten in PHG door de week zo rond 19u en op de zaterdag zo rond 20u. Dit zijn uiteraard richttijden waarop zoals je terecht opmerkt enige spreiding mogelijk is.
In de meeste andere clubs wordt door de week het eten om 18u geserveerd wat op zich OK is mits je op tijd kunt afreizen. Ik zelf prefereer de door de week om 19u optie. Hangt natuurlijk ook af van je verblijftijd in de Club.
Overigens wellicht ten overvloede maar de projector heeft een onderhoudsbeurt gehad en geeft weer een voldoende helder en contrast rijk beeld, ook onder dag condities.
Jansen
17 april 2011, 00:14
Over het eten is nooit te klagen in PHG het is geen sterren restaurant maar als je voor 100 man moet koken zal de kookkunst wel afnemen bij grotere
hoeveelheden.
Maar de kwaliteit van de produkten zijn hier goed en de smaak is ook juist.
De vlees produkten zijn ook goed bereidt en er is een ruime keuze hiervan.
Dat het natuurlijk niet voor iedereen de ideale diners zijn heeft niets te maken met de kwaliteit en bereiding
Enkele voorbeelden van klagende mensen ;
A: Thuis niets gewend
B: Smaak niet goed aangelegd in de kinderjaren door alles uit te kotsen vanwege moeder die niet echt kon koken
C:Te weinig ervaring met de keuken zowel thuis als uit eten ( niet bij de mac of de frietkot )
D: Te veel geroepen van dat lust ik niet ouders vroeger niet de moeite genomen om het toch aan te leren
E: De belangrijkste reden ze lopen altijd en overal te zijken dat het niet goed is
Ja je ziet vele beren die eerst gaan kijken en ruiken en als ze het niet kennen meteen roepen van gatverdamme wat is dat ?
deze mensen hebben deze problemen overal en kunnen het beter bij hun tomatensoep,friet,hamburger en boterham met hagelslag houden
Vaak erger ik me aan deze mensen niet alleen hier in PHg maar ook in de horecazaken waarvan ik eigenaar ben.
Ook de eetmanieren zij ver te zoeken zoals met mes en vork eten ? nee ze kunnen niet eens mes een mes snijden en trekken het vlees kapot door met de draad mee te snijden
wel kunnen ze flink laden met een zoveel mogelijk opgeschept bord waar dan ook vaak de helft blijft liggen ( Och het is toch betaald )
Wat de eettijden betreft dat is al jaren hetzelfde dus waarom hier zo op gereageerd wordt is overbodig sinds 2001 is er al verschil op werkdagen en de weekenden
dus kijk maar eens terug daar staat al voldoende van op het forum sinds 2005.
Dat er wel eens een half uurtje tussen zit ja gelukkig anders wordt het wel een saaie boel toch, moet je ook op de zelfde tijd neuken dan ?
p.s. ik doe niet mee aan Thanks!!
facial
17 april 2011, 00:27
de belangrijkste reden is denk ik punt E van Jansen
sunny
17 april 2011, 03:25
Und wenn wir beim Esssen bleiben: es gab heute (ähem, Gestern............ also.......... Samstag mein ich;) ) lecker vom Grill bis fast um Mitternacht und das -soweit ich das als Laie beurteilen kann- in allerbester Fleischqualität :freu:
Achja, leckere Frauen hatte es auch reichlich. Darunter auch etliche hübsche neue. Und neben Rumäninnen sogar ne ganze Anzahl Polinnen und Russinnen :smile2:
Viele Grüße
Admin
17 april 2011, 03:44
Achtung, Polinnen & Russinnen-Alarm im PHG :eek:, Hausmeister im Dauer-Stress! :angst:
Achja, leckere Frauen hatte es auch reichlich. Darunter auch etliche hübsche neue. Und neben Rumäninnen sogar ne ganze Anzahl Polinnen und Russinnen :smile2:
Viele Grüße
Also: Polinnen & Russinnen-Alarm im PHG :biggrin::freu::lostit:. Dann wird es Samstag auch keine Manele Musik mehr geben :tongue:?
Ein wenig Manele muss sein, oder :wink:?
sunny
17 april 2011, 04:43
Ich find Manele geil. Geht gut ab! Und die Rumäninnen erst............... :lostit:
Russische Musik hab ich aber auch im Angebot :biggrin:
Viele Grüße
Willi69
17 april 2011, 09:49
Damit Egon endlich aufhört zu moppern :rolleyes:, hier schon mal ein Preview auf die Mädels, die ich in der letzten Woche im PHG gesehen habe :cool::
Alexandra (Rumänien), Alison/Alicia (Polen), Alma (Rumänien), Anastasia (:wiederda: Russland), Andrea (Rumänien), Angelina (Rumänien), Anita (Rumänien), Anja (Deutschland), Anna (Rumänien), Beatrice (Moldawien/Rumänien), Celina (Rumänien), Celine (Marokko), Chantal (:a_t_nu06: Russland), Cheyenne (:a_t_nu06: Russland), Chris (Ungarn), Clara (Moldawien), Cleo (:a_t_nu06: Ägypten), Daria (Rumänien), Delia (Rumänien), Diana (Rumänien), Editha (Polen), Emmy (Thailand), Jana (:a_t_nu06: Estland/Russland?), Jessica (Rumänien), Kata (:a_t_nu06: Ungarn), Katalina (Rumänien), Kati (Deutschland), Kaya (:wiederda: Polen), Leila (:wiederda: Litauen), Livia (Ungarn), Lucy (Rumänien), Mandy (Rumänien), Maria (Rumänien), Marilene (Rumänien), Marissa (Polen), Megi (Polen), Melina (:a_t_nu06: Albanien), Milena (:wiederda: Tschechien), Miranda (Spanien - oder doch Rumänien?), Morena (Rumänien), Nicky (Deutschland), Nicole (Rumänien), Ola (Rumänien), Petia (Bulgarien), Simona (Rumänien), Simona (Bulgarien), Tatjana (:a_t_nu06: Russland), Vera (Rumänien), Veronika (Polen) und Vesy (Bulgarien) sowie diverse mir namentlich nicht bekannte/neue Mädels (wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit). Die Liste darf gerne korrigiert und/oder ergänzt werden. :wink2:
Beron
17 april 2011, 10:04
Die meisten davon sind schon wieder weg. Sorry.
Willi69
17 april 2011, 10:15
Die meisten davon sind schon wieder weg. Sorry.
Glaube ich nicht, das ist der Stand von Freitag Abend / Samstag Morgen. Wer fehlt denn? :confused:
Flipper
17 april 2011, 13:51
Gisteren was weer super,
Waarom?
Eten (grill)
- lang geleden dat ik heb genoten van de Happy garden grill.
het riep vele mooie herinneringen op van mooie dagen lang geleden.
buiten dat was het superbe..
Vrouwen
- aantal geschat 70+ waaronder enkele interessante nieuwkomers.
Gezeldschap
- Tja geen nederlanders, maar ja die komen volgend weekend, met
de aanbieding van 4 dagen voor 100 euro..
- de dames waren in een good mood..
- Dj sunny draaide lekker.
Anders dan dat heb ik gewoon genoten van de hele dag, 1x gekamert, met cheyenne
waar ik dan ook willy69's en janssens reserveringen niet begrijp. Mja nou heb ik ook niet
zo'n grote wensenlijst, en laat ik ook de plinten en spiegels in tact.
Was het geweldig, nee, waaren de vrouwen buitengewoon, nee,.. Maar als je zelf
een goede dag hebt, lijkt het of de mensen om je heen dat ook hebben..
Al met al als ik het een cijfer zou moeten geven.. een 8 out of 10..
Zou ik ingaan op een van de aanbiedingen van of vv of hg.. dan zou mijn keuze
hg zijn..
Maar 4 dagen in een club welke dan ook, vind ik belachelijk lang.
cheers..
Flipper
17 april 2011, 15:19
Over het 70+. het lijkt me wellicht wat veel bij nader inzien, maar er waren er veel... overal waar je keek.. geen zitplek zonder een vrouw.. :D
sunny
17 april 2011, 15:29
++++++++Die meisten davon sind schon wieder weg. Sorry. +++++++++++++++++++++++++++++++++++
Beron, die meisten davon kommen nächste Woche wieder :smile2:
Viele Grüße
facial
17 april 2011, 15:49
gelukkig gaat het weer goed met PHG, er wordt hard gewerkt om het niveau van een paar jaar geleden weer terug te halen
egon, Dr. Rammler
17 april 2011, 19:48
Damit Egon endlich aufhört zu moppern :rolleyes:, hier schon mal ein Preview auf die Mädels, die ich in der letzten Woche im PHG gesehen habe :cool::
und welche hat der Facility Manager 2.0 überprüft ?
Icebear Two
17 april 2011, 21:42
Maar 4 dagen in een club welke dan ook, vind ik belachelijk lang.
cheers..
Hoezo lang?
Ik wil juist vragen wat de prijs is voor een maand in PHG :freu::freu::freu:
Willi69
17 april 2011, 21:43
und welche hat der Facility Manager 2.0 überprüft ?
Haste was auf den Augen? :confused:
Costana
17 april 2011, 22:19
Hoezo lang?
Uhm tijdens de week loopt er daar eentje rond die het u wel zal kunnen vertellen :D
Jansen
17 april 2011, 22:36
Uhm tijdens de week loopt er daar eentje rond die het u wel zal kunnen vertellen :D
Deze ( Shummi ) Banana's heeft een jaar kaart voor door de weekse dagen dus heeft ook geen verstand van maand kaarten.
Maar voor 5x hoef je 4 x te betalen dus ik denk dat je het wel kan afkopen voor E.1000,- voor 25 dagen en dan de hele maand mogen komen.
Flipper
18 april 2011, 21:00
Hoezo lang?
Dus in mijn eerste ijsberenjaar heb ik de proef op de som genomen... 14 dagen aaneengesloten PHG..
ik heb het daarna nooit meer gedaan!.
Icebear Two
18 april 2011, 21:18
:
Dus in mijn eerste ijsberenjaar heb ik de proef op de som genomen... 14 dagen aaneengesloten PHG..
ik heb het daarna nooit meer gedaan!.
Zwakkeling!
Een beetje vent moet dat toch wel kunnen volhouden. :e010[1]:
Ooit was er een Japanner zoek die in het Okura hotel logeerde.
Na wat speurwerk bleek dat de man zijn intrek had genomen in Yab Yum.
YY was een stuk aangenamer.
Geen idee hoe de credit card van die Jap er na dat verblijf uitzag.
Flipper
23 april 2011, 10:41
zo, dan toch maar de 4 dagen Rest & Relaxation.... Na aandringen van andere beren, die vonden dat zonder Flippertje de tuin niet compleet was. :S Tja wat zullen we als weerbericht zetten, zo noemt men schijnbaar een dagboekentry.. Het weer was mooi, de bbq was goed. Cheyenne was mn gezeldschap.. geduurende de 8 uur dat ik rustig in het tuintje zat.. Klausmeister was in de house, en verzamelde meerdere rode kaarten. Iedere keer als je even rustig met dat meisje zat kwam die weer strelen en kussen :betrunken: .. Ik zeg als je nu niet opflikkert schop ik je onder de deur door.. :biggrin: Schijnbaar met succes, daarna ging hij zijn heil zoeken bij de Roemeentjes.. Die na 5 minuten doorhadden dat deze man geen sleutel ging halen... Na wat gebarentaal van Beron :smile2:
Qua dames.. Het lijstje van willy zou onaangenaam kort zijn. Ik hoop dan ook dat de ranks weer snel op het niveau van vorige week komen, toen was het O, zo goed,..
Savonds was er een tafereel te aanschouwen... Toen Time to say goodbye liep kwam ernest binnen... Met een MOP..je weet wel zo'n ding om te dweilen... Loopt naar een turkse bodybuilder.. en zegt.. nou poetsen kreng.. die vent dacht wtf, maar aangezien ernest toch zeker zo'n 15% groter en breder was ging het loos..
onder protest, en hoongelach van de nog aanwezigen in de bar, begon hij de vloer van de HELE bar schoon te maken.. Zijn vrienden stonden erbij en keken erna.. Schijnbaar had de goede man het leuk gevonden de schoonmakers te pesten.. :betrunken: DUDE, weet je nou nog niet.. KARMA is a BITCH.. en volgens mij is dat 4 dagen kaartje van hen 3 dagen korter geworden. Alsmede de rest van de jaren dat hij er niet meer inkomt..:freu: Champagne gasten -4 zeg maar
ps:
En nog een klein service bericht, de buiten sauna is geheel opnieuw gedaan :freu:, en het lijkt erop dat de binnen douche binnekort zijn grand reopening gaat krijgen..
pps:
Schmuzewilly (dus niet willy69):
Je hebt 3 rondjes Mannedrankjes gehad, gegeven door het personeel , Sacha/Ernest/Nathaly... We kregen zelfs nog een uitnodiging om met de baas 4free mee te gaan naar Heaven7.. 7Heaven,..
En dan nog kan deze willy nog klagen, dat ie nooit iets krijgt.. Na 4 grote borden bbq, ontbijt met 2 omeletten en 2 pannekoeken, een halve plaat met chocolade cake, 15 tot 20 latte machiato's.. etc etc.. je snapt wat ik wil zeggen..
Ow en net als KLAUS ook NIET gekamert te hebben, maar wel al de hele dag aan de meisjs te hebben zitten trekken stoten kussen en smoezen..
ppps:
Geen ijsbeer two gezien :D lolz..
Willi69
23 april 2011, 13:33
Kurzer Zwischenbericht von der 1. Etappe der Oster-Tour:
- Wetter prima,
- Essen + Trinken prima,
- Gäste angenehm (viele mit der 4-Tage-Oster-Spezial-Dauerkarte),
- Mädels wegen des Feiertags nicht so viele wie sonst, bereiteten sich wahrscheinlich auf die heutige Bunny-Party (bis 3 Uhr) vor,
- neue Holzbänke in der Außensauna.
Anwesende Mädels am Karfreitag, dem 22.04.2011 (circa 30):
Alexandra (Rumänien), Andrea (Rumänien), Betty (Ungarn), Celine (Marokko), Cheyenne (Russland), Chris (Ungarn), Daniela (Rumänien), Delia (Rumänien), Diana (Rumänien), Emmy (Thailand), Gina (:a_t_nu06: Ungarn), Kata (Ungarn), Livia (Ungarn), Maria (Rumänien), Miranda (Spanien - oder doch Rumänien?), Morena (Rumänien), Nicky (Deutschland), Nicole (Rumänien), Petia (Bulgarien), Samira (Rumänien), Sandra (:a_t_nu06: Polen), Simona (Bulgarien), Vesy (Bulgarien), sowie circa 7 mir namentlich nicht bekannte/neue Mädels (wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit). Die Liste darf gerne korrigiert und/oder ergänzt werden. :wink2:
Unter den neuen Mädels auch zwei Iranerinnen (fließend Deutsch sprechend), die so heiß waren, dass sie sich im Pool abkühlen mussten. :cool:
Jansen
23 april 2011, 17:22
Ik ga deze week even afscheid nemen van de beren en dames in PHg na 1 juli kom ik misschien weer even een keer langs zie meetingpoint.
De tijd er tussen zit ik in het Buitenland en zal alleen via het forum mee kijken of Louana1 al terug is :liebe2:
Maar helaas :nee::nee::nee: gebruik van kunnen maken.
RAUL7
23 april 2011, 17:39
De tijd er tussen zit ik in het Buitenland en zal alleen via het forum mee kijken of Louana1 al terug is :liebe2:
Maar helaas :nee::nee::nee: gebruik van kunnen maken.
Ik zal haar wel gaan :fuck:! :rofl:
egon, Dr. Rammler
23 april 2011, 21:32
@ Flipper
guter Bericht Mann, damit könntest du glatt Hausmeister werden
Gruss Egon
egon, Dr. Rammler
23 april 2011, 21:33
oohhhhhhhh !!!! 2 Iranerinnen am Pool ? ich fang an zu sabbern :tongue:
danke für die Info
Jansen
23 april 2011, 21:37
oohhhhhhhh !!!! 2 Iranerinnen am Pool ? ich fang an zu sabbern :tongue:
danke für die Info
Und Beatrice bist Du klar mit diese Frau .:angst::angst::angst:
( Louana1 fur Jansen 1 ):liebe2::liebe2:
egon, Dr. Rammler
23 april 2011, 21:45
jo, Vakantie noch 2 Weeken in Romania :biggrin:
Jansen
23 april 2011, 21:55
jo, Vakantie noch 2 Weeken in Romania :biggrin:
Vorige week was ze wel aanwezig en boos op me omdat ik weer niet met haar meeging !!!
Costana
23 april 2011, 22:41
Vorige week was ze wel aanwezig en boos op me omdat ik weer niet met haar meeging !!!
Die is altijd boos als je niet met haar gaat :)
Willi69
24 april 2011, 01:21
Kurzer Zwischenbericht von der 2. Etappe der Oster-Tour:
- Wetter noch besser als am Freitag,
- Essen + Trinken wie immer prima,
- sehr viele Gäste (nicht nur der Nordpark war ausverkauft, auch das PHG :eek: - die Spinde am Massageraum mussten mitbenutzt werden),
- viele bekannte Eisbären,
- Mädels wegen der Osterferien leider nicht so viele anwesend wie sonst :redface:
:wiederda: :angst:
=) Ich habe leider ganz ostern schon geplant, und bin nicht in irgend ein club..
Also ich freue mich jetzt schon auf euere schone party berichte..
Nicht in irgendeinem Club, sondern dem Top-Club am Niederrhein! :biggrin:
Anwesende Mädels am Oster-Samstag, dem 23.04.2011 (circa 34):
Alexandra (Rumänien), Anja (Deutschland), Betty (Ungarn), Brenda (Dom. Republik), Celine (Marokko), Cheyenne (Russland), Chris (Ungarn), Delia (Rumänien), Diana (Rumänien), Emmy (Thailand), Gina (Ungarn), Kata (Ungarn), Livia (Ungarn), Lorena (:a_t_nu06: Deutschland/Polen), Maria (Rumänien), Milena (Tschechien), Miranda (Rumänien), Morena (Rumänien), Nicky (Deutschland), Nicole (Rumänien), Petia (Bulgarien), Samira (Rumänien), Simona (Bulgarien), Vesy (Bulgarien) sowie circa 10 mir namentlich nicht bekannte/neue Mädels (wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit). Die Liste darf gerne korrigiert und/oder ergänzt werden. :wink2:
sunny
24 april 2011, 04:46
++++++++Anwesende Mädels am Oster-Samstag, dem 23.04.2011 (circa 34)+++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Da es extem voll war auf der Party (Qualität spricht sich eben rum :biggrin: ) kam es Dir sicher nur so "wenig" vor.
Tatsächlich dürften es deutlich !!! über 50 gewesen sein, da trotz voller Zimmerbelegung immer noch ca. 20-30+ Bunnys zwischen den Gästen rumhoppelten :freu:
Wünsche noch frohe Ostern + lasst schön nach den Eiern suchen :smile2:
egon, Dr. Rammler
24 april 2011, 05:08
Die is altijd boos als je niet met haar gaat :)
Zitat Zitat von Jansen Beitrag anzeigen
:smile2: ja sowas kann einem dann den ganzen Abend verderben.
Aber sie ist definitiv in Romania, hab ich tel. kontrolliert. :biggrin:
Scoobert
24 april 2011, 06:31
Nicht in irgendeinem Club, sondern dem Top-Club am Niederrhein! :biggrin:
Hahahaha zo kennen we Flipper weer :D, zit nog steeds in de ontkenningsfase
Costana
24 april 2011, 10:44
Private Detective :D
Das ist gut so meine Tage wird ruhig sein
egon, Dr. Rammler
24 april 2011, 10:55
schönen Tag für dich
Flipper
24 april 2011, 11:35
Nee hoor, Dat had met andere factoren te maken.. Maar idd jammer dat er niet een 2dagen villa 2dagen hg kaart bestaat.. 4 dagen in een club is toch wel erg hardcore.. en een beetje gwoontjes.. Ik ben ook aan het denken om me te bedanken voor de hele dag vandaag..
en er een kort dagje van te maken..
nummer 43
24 april 2011, 16:43
Gister even naar oedtje gegaan.............200 ijsberen 20 vrouwen.Was dus niet echt een succes:heul:
sunny
24 april 2011, 20:13
Habs schon an anderer Stelle angemerkt: es waren durchaus über 50 Mädels;)
Jansen
24 april 2011, 22:50
Ik heb dit weekend weer E.100,- verdient om geen kaart te nemen alleen jammer dat het me wel E.50,- gekost heeft voor GT
Ben blij dat Beatrice weg is dan schooit er weer een minder om met mee te gaan.:biggrin:
Willi69
24 april 2011, 22:59
++++++++Anwesende Mädels am Oster-Samstag, dem 23.04.2011 (circa 34)+++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Tatsächlich dürften es deutlich !!! über 50 gewesen sein, da trotz voller Zimmerbelegung immer noch ca. 20-30+ Bunnys zwischen den Gästen rumhoppelten :freu:
Wahrscheinlich warst Du vom Disco-Light geblendet, nach offiziellen Angaben waren es 38 Mädels. :baeh:
Dalton
25 april 2011, 01:06
Gister even naar oedtje gegaan.............200 ijsberen 20 vrouwen.Was dus niet echt een succes:heul:
Ik heb je nog gewaarschuwd ga naar ACAPULCO en neuk SHERRY dan is je hele week weer goed.
Dalton
25 april 2011, 01:31
Als nr43 zegt er waren niet meer dan 20 dames dan geloof ik hem want jij werkt in HAPPY en dat aanbod van 100 euro voor 4 dagen daar komen alleen maar zuipers op af en geen neukers en dus blijven de dames lekker thuis want die weten dat ook.
Alle dames die hebben een hekel aan dronkenlappen en je weet natuurlijk wel waarom.
In ACAPULCO was het ook niet zo druk maar mijn schatje,dat lekkere ding uit china was aanwezig en die heeft me de hele middag en een stukje van de avond lekker verwend.
Vandaag ben ik heerlijk naar ZANDVOORT geweeast en heb me lekker vermaakt bij de LACHENDE ZEEROVER op het terras.
Heerlijk zeewindje en lekker koud bier maar de sate was buitengewoon lekker met friet en salade alleen niks te neuken maar dat had ik gisteren al gedaan dus mijn zak was helemaal leeg en SUNNY jammer voor jou dat er in HAPPY zo weinig dames waren maar wat geeft dat nou volgende keer beter en ik weet zeker dat nr43 geen bril draagt maar kan tellen als de beste anders was hij nooit miljoenair geworden.
Maar het leuke aan alles is hij geeft helemaal maar dan ook helemaal niks om al dat geld.
Ik ben op de terug weg naar huis zeker 3 keer geflits nr43 en jij mag voor mij die bonnen betalen toch wel leuk slaap lekker en tot na de pasen kerel maar luister eens naar me,je gaat naar de club voor te neuken en niet voor te zuipen en dat is in HAPPY goedkoper dan in de kroeg.
Dalton
25 april 2011, 01:40
Waarom staat dit niet onder happy-garden algemeen of is dit slechte reklame voor deze club,en moet dit weggemoffeld worden zodat niemand er iets van ziet,het kan ook zo zijn dat de mods dit nog niet gelezen hebben en het alsnog verplaatsen wie weet.
sunny
25 april 2011, 02:28
Dalton, alleine in Willi's Anwesenheitsliste stehen schon 34 Mädels, was schon deutlich mehr als o.g. 20 sind ;) und da sind noch nichtmal alle anwesenden erfasst.
Aber Dein Osterprogramm liest sich ja auch nicht schlecht :exactly[1]:
Dalton
25 april 2011, 02:43
Ja SUNNY je hebt gelijk ik denk dat nr43 teveel wisky op had want als WILLY zegt er waren 34 dames dan klopt dat als een bus maar het ergste is nog dat hij ze ook allemaal eens geneukt heeft of dat ze hem gepijpt hebben want anders onthoud je al die namen nooit of hij heeft hulp gehad van EGON wie weet.
egon, Dr. Rammler
25 april 2011, 05:52
nee, nee, bin noch sick Dalton und war schon über ein Monat nicht in Happy.
gute Tage noch Egon
Dalton
25 april 2011, 09:31
nee, nee, bin noch sick Dalton und war schon über ein Monat nicht in Happy.
gute Tage noch Egon
Jammer EGON het is te hopen dat je vlug herstelt en de clubs weer een beetje onveilig komt maken in ieder geval beterschap en zit niet aan de kutjes bij de verpleegsters anders laten ze je niet meer gaan:biggrin:
egon, Dr. Rammler
25 april 2011, 09:36
bedankt Dalton. ich werde mal kommenden Freitag 29.4. probieren ob der Junge wieder spuckt. Gruss Egon
Da es extem voll war auf der Party (Qualität spricht sich eben rum :biggrin: ) kam es Dir sicher nur so "wenig" vor.
Wünsche noch frohe Ostern + lasst schön nach den Eiern suchen :smile2:
Dalton, alleine in Willi's Anwesenheitsliste stehen schon 34 Mädels, was schon deutlich mehr als o.g. 20 sind ;) und da sind noch nichtmal alle anwesenden erfasst.
Aber Dein Osterprogramm liest sich ja auch nicht schlecht :exactly[1]:
Wahrscheinlich warst Du vom Disco-Light geblendet, nach offiziellen Angaben waren es 38 Mädels. :baeh:
Anwesende Mädels am Oster-Samstag, dem 23.04.2011 (circa 34):
Also ich glaube ihr müßt zurück in der schule. Den unterschied zwischen 20 un deutlich mehr als 50 is schon etwas.... Lassen wir mal davon ausgehen das die offiziellen angaben stimmen...also 38...
Kinder, geht heute zurück und zählt noch mal... ;)
Costana
25 april 2011, 11:21
Kom mannen, we doen beiden wat toegevingen en laten we zeggen maximum 25 meiden aanwezig. en qua aantal beren 50 ofzo ? (24.04)
In ieder geval, veel te weinig naar wat we gewend zijn in PHG. Shit Happens !
Mijn verhaaltje volgt later nog ook zonder de grote massa kan het soms prettig zijn in zekere zin.
Willi69
25 april 2011, 11:45
Kurzer Zwischenbericht von der 3. Etappe der Oster-Tour:
Erste Ermüdungserscheinungen machen sich breit, die (wenigen) anwesenden Mädels stören beim Sonnenbaden. :rolleyes:
- Wetter prima,
- Essen (Omelett zum Frühstück, Gegrilltes zum Abendessen und Hamburger als Late-Night-Snack) + Trinken wie immer prima,
- viele bekannte Eisbären aus D/NL/B,
- Mädels die gleichen wie an den beiden Vortagen, nur deutlich weniger (circa 20),
- beim Gehen erhielt jeder Gast einen großen Schoko-Osterhasen. :tongue:
Willi69
25 april 2011, 11:54
Zu den Zahlenangaben:
Ich denke, dass ich die Mädels mit meinem System ziemlich genau zählen kann (+/- 10%) - die meisten Mädels sind ja auch namentlich belegt, nur bei den "unbekannten" ergibt sich eine gewisse Dunkelziffer. :rolleyes:
Also:
Karfreitag: circa 30 Mädels,
Samstag: circa 34 - 38 Mädels,
Sonntag: circa 20 Mädels.
Die Gäste zähle ich nicht, aber 200 gleichzeitig sind technisch unmöglich. :nee: Es gibt circa 110 Spinde, die waren am Samstag belegt, aber nicht doppelt.
Bosco
25 april 2011, 12:12
Gisteren constateerde ik zo,n 20 dames en 60 ijsberen, waarvan voor mij 10 bekende forum ijsberen. De line-up van de dames was triest te noemen.
Ik had nog wel ff aan mijn broer MichelJ gevraagd of het ergens anders beter was. Maar op Aca na liepen de verhoudingen in alle clubs scheef, had ik begrepen. Aca vonden we weer wat te ver weg.
Maar dankzij het mooie weer, de gezelligheid met de ijsberen, en een leuke, lekkere dame was het geen trieste dag. Heb toch lekker geluiërd, veel Heinikes opgezopen, heerlijk gegeten, veel geluld en gelachen, en 2x heerlijk gerampetampt met 'n voor mij nieuwe dame. Wat wil je nog meer? :freu:
Volgend jaar Pasen gewoon weer naar happy, want ik heb toch niets op te biechten in de kerk. ;)
En bij vertrek nog een chocolade paashaas meegekregen voor thuis.
De groeten.
egon, Dr. Rammler
25 april 2011, 12:39
@ Willi69 + Bosco
bedankt Jongens für die betrouwbaren Berichte. Gruss Egon
sunny
25 april 2011, 13:00
Bosco, du siehst das richtig! ;) Man kann auch mit leichten Abstrichen einen hervorragenden Clubtag haben und das gerade an Ostern weniger Frauen als normal anwesend sind, sollte doch jedem normalerweise vorher klar sein.
Immerhin gabs dafür ja n super Angebot: 4 Tage für 100 EUR inkl. Rundumverpflegung, Pool, Sonne, Party, Grill + netten Mädels ist doch fast geschenkt + mehr als fair! 4 Tage sonstiger Freizeitaktivitäten sind wohl kaum günstiger zu haben................ (ja doch: z.B. Wandern, Radfahren, Blümchen zählen etc. :hammer: )
Viele Grüße
Costana
25 april 2011, 19:44
We schrijven zondag 24.04.2011
Na een rustige rit met mijn ros rond 13h45 toegekomen in PHG. Voor het eerst sinds ik hier kom zie ik geen vrouwen paraderen tussen bar en kleedruimte... een slecht voorteken.
Toegekomen en voorzien van de nodige attributen begeef ik mij naar de kleedruimte, wederom geen voorbijkomende dames, help dacht ik !!!
Eenmaal omgetoverd tot ijsbeertje richting nachtbar getrokken waar er niets te beleven viel, uh oh dit begint te stinken.... Buiten zaten enkele vrouwen en naar mijn idee teveel beren.. Plots werd ik verblind, daar zat "The Light" oftewel Bosco die zat gezellig te luieren in het zonnetje om nog bruiner te worden. Aangezien zijn chauffeur druk bezig was met een blonde stoot kon ik mij naast hem nestelen en waren we vertrokken voor enkele uurtjes grappen in de overtuiging dat de vrouwen wel zouden toestromen....
Nou zon en lekker nix doen begint ook te vervelen dus dachten we dat er meer te beleven viel in de bar, nee dus, zelden zo'n lege bar gezien, zelfs in de slechtste striptent zie je nog meer vrouwen en bezoekers.... nee dus bleven we maar drinken... Plots was de chauffeur, die een beetje vroeger ingedommeld was in de tuin, verdwenen in paniek gingen we naar buiten om onze uitkijktoren om hem te spotten, zonder succes.... Echter op die uitkijktoren zag ik "mijn eerse keus van die dag" die na 2h nog altijd bij dezelfde kerel zat zonder dat er actie kwam... ik deed teken om te komen maar ze knikte negatief terug, zou ik op mijn tweede blauwtje lopen in saunaclubland ??? Kort daarna verdween ze toch in de coulissen om terug te komen met een sleutel maar niet voor mij :(
Ik ging dus maar terug een rondje lopen en bij terugkeer zag ik Bosco met "mijn eerste keus" haar vriendin praten, okay dacht ik laten we effe kennismaken met de vriendin, ze bleken van Roemenie te komen... hoezo alle roemeentjes thuis ?
Kort daarna verdween "The Light" en bleef ik alleen achter met chauffeur die als enige als gelost had... Bosco zou ook wel lossen dus kon ik niet achter blijven. Dus ging ik maar in de bar en daar zat "mijn eerste keus terug" rap effe kennismaken, gevraagd om te blijven wachten terwijl ik ging douchen. Dus ging Costana zich verfrissen en bij terugkeer in de bar bleek ze verdwenen te zijn.... ik hoorde van een vriendelijke nederlander dat ze verdwenen was met een andere klant... WEERAL mis.. 2x geweigerd op 1 dag je moet het maar doen... Uit frustratie dan maar de eerste de beste genomen, Julia Italiaanse, had ik beter niet gedaan, zelden zo rap terug in de bar gestaan na 20min was het afgelopen. Gelukkig was het eten klaar toen ik terugkwam dus heb ik mij daar maar opgesmeten.... Tijdens het wachten zag ik "mijn eerste keus" aka Isabella terug en keek eens boos maar ze gebaarde van niets... Vriendelijk zoals ik ben zei ik haar later, I see you later after the food. Ze knikte instemmend.
Rustig gegeten en dan nog wat geluld met chauffeur en Bosco, deze twee waren tot nu toe de leukste in de tuin :) Ondertussen zag ik Isabella terug vertrekken met een klant....
Bosco was uiterst tevreden van zijn nieuwe kleefteef en die kwam dan ook geregeld nog eens langs... we gingen naar de bar en Bosco was terug vastgekleed aan zijn nieuwe vriendinnetje, plots kwam Isabella ook terug en ik sleurde haar net niet bij haar haren richting ik,Bosco en vriendin... Weinig woorden en onmiddellijk de sleutel gevraagd, maar ik moest pissen... daar ik het risico niet wilde nemen om haar onbeheerd alleen te laten, vroeg ik Bosco om haar in hechtenis te nemen, die ging akkoord en vervulde zijn opdracht met perfectie !!! Eindelijk zou ik zeggen. De sessie zelf verliep in het begin goed maar je voelde een zekere reserve, effe op het gemak stellen en toen bloeide ze open en hebben we een passioneel uurtje beleefd. Vooraf waren ik en Bosco onzeker over de kwaliteiten maar het was een leuke verrassing !!!!
Terug in de bar, zat Bosco eenzaam alleen terwijl chauffeur weg was met Julia, ocharme die jongen dacht ik... Gelukkig kwam zijn nieuwe kleefteef langs en Bosco werd terug "The Light" ook Isabelle kwam terug en gezellig nestelde ze zich bij ons. Chauffeur kwam terug en die was ook tevreden. Waarschijnelijk waren wij de 3 enige tevreden beren in PHG... Maximum 25 vrouwen en minimum 50 beren nee het zat scheef en velen keken boos toen ik en Bosco ook nog eens 2 van die madamen inpalmden voor enkele uurtjes...Bosco verdween, chauffeur verdween en ik en Isabelle bleven maar achter, na enkele drankjes kwam Bosco terug, terug tevreden... Ondertussen begon het bij mij ook terug te kriebelen en na toch wel 2h keuvelen vroeg ze eindelijk naar de sleutel... door het gebrek aan andere slachtoffers ging ik akkoord en het werd terug een uiterst geslaagde sessie, passie in het kwadraat haha. Ja zelf op kalme dagen kan het plotseling uiterst positief uitdraaien !! Eenmaal de sessie afgelopen terug naar de bar die quasi leeg was !!! Enkel een dronken beer die nogal wat scheten liet bracht wat "ambianca" in de keet waardoor we moesten vluchten een beetje verder op. Nog eventjes afscheid genomen van Isabella en vriendin en dan richting terug Belgenland.
Positief: het weer, de BBQ, de drank, het gezelschap (jammergenoeg mannelijk maar kom), Isabella
Negatief: slechte verhouding vrouwen/beren, 1 bepaalde DVP die ik knap vond maar zondag gezien zonder make-up en het is afgrijselijk !!!
Komen we terug ? Ja
PS: wie zei nu ook weer dat die trolmasseuse weg was ? Die liep er zondag weldegelijk nog rond !! BAH
egon, Dr. Rammler
25 april 2011, 20:09
bedankt Costana
Willi69
25 april 2011, 22:12
Abschlussbericht von der 4. und letzten Etappe der Oster-Tour:
- Wetter wie an allen anderen Tagen vorher prima,
- Essen (Omelette zum Frühstück, Gegrilltes zum Abendessen, Kirschquark als Nachtisch, um diese Zeit wahrscheinlich auch noch Gambas) + Trinken wie immer prima,
- nicht so viele bekannte Eisbären aus D/NL/B wie an den Tagen vorher, einige schwächelten wohl schon,
- Mädels im Wesentlichen die gleichen wie an den anderen Ostertagen, diesmal circa 25 -30,
- DJ sunny baute spontan seine Anlage auf der Terrasse auf und beschallte den Garten mit angenehmer Musik, sogar Wünsche (Toto: Africa und Shakespeare Sisters: Turn the radio on) wurden anstandslos erfüllt. :tongue:
Fazit: Wegen des tollen Wetters, bei dem man ganztägig den Garten nutzen konnte, der sehr guten Rundum-Verpflegung, den vielen bekannten Eisbären und natürlich auch den Mädels (die manchmal etwas mehr hätten sein können) waren die 100 € für die vier Tage wirklich gut angelegtes Geld. :)
Jetzt ist aber erst einmal Pause bis Freitag, wenn ich egon, Dr. Rammler assistieren muss. :gruebel:
sunny
26 april 2011, 01:56
+++++++++um diese Zeit wahrscheinlich auch noch Gambas++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Da kannst Du aber sicher sein. Lecker Lecker! :smile2:
Viele Grüße
Willi69
26 april 2011, 12:31
Da kannst Du aber sicher sein. Lecker Lecker! :smile2:
Und? :confused: Wieder 3 Teller gegessen, anstatt hinter'm Mischpult zu stehen? :nee:
sunny
26 april 2011, 13:35
Nö, 1 Teller + wohlverdienten Feierabend :tongue:
Viele Grüße
egon, Dr. Rammler
26 april 2011, 18:13
Jetzt ist aber erst einmal Pause bis Freitag, wenn ich egon, Dr. Rammler assistieren muss. :gruebel:
nicht nur mir, wie ich von wie immer gut informierten Kreisen hörte :biggrin:;)
kommen auch noch Gynakologe + george 36, der freitagvormittag Termin in Willich hat :cool:
Costana
26 april 2011, 20:14
dan mogen ze 4 dagen voor 25 euro per dag binnen en dan nog comentaar hebben:confused:
Als het slecht is, is het slecht hé, dan doet het betaalde bedrag er niet toe.
Kan hen verstaan, phg zou volgend jaar beter een actie doen voor de dames, de beren komen toch sowieso :D
Flipper
26 april 2011, 22:30
Nou alles was wel goed verzorgt he, eten,dj en zo maar alle clubs hadden het zwaar onder de bezoekers aantallen en de in geringe hoeveelheid beschikbare dvp's.. Als je dat in ogenschouw neemt. Dan is het nog het beste toeven in hg.. Maar je kunt geen een club iets kwalijk nemen. Ik heb me goed geamuseerd in hg de dagen dat ik er was!. En ook in VV heb ik me ondanks de groote meute mannen die er waren toch uiteindelijk goed geamuseerd. Ik denk dat alle clubs hun best gedaan hebben gezien de omstandigheden.
groet..flip
Jansen
26 april 2011, 22:48
Het was overal slap met de dames in het SKW en in de Duitse clubs ja de dames waren allemaal naar Rome met de Pasen.
Onder de 20 jaar waren ze op bezoek bij Berlusconi.
Boven de 20 jaar waren ze bij de Paus voor het hoeri et sloeri
Costana
26 april 2011, 22:53
Het was overal slap met de dames in het SKW en in de Duitse clubs ja de dames waren allemaal naar Rome met de Pasen.
Onder de 20 jaar waren ze op bezoek bij Berlusconi.
Boven de 20 jaar waren ze bij de Paus voor het hoeri et sloeri
what goes down, must go up once :)
Big30
26 april 2011, 23:46
Nou alles was wel goed verzorgt he, eten,dj en zo maar alle clubs hadden het zwaar onder de bezoekers aantallen en de in geringe hoeveelheid beschikbare dvp's.. Ik denk dat alle clubs hun best gedaan hebben gezien de omstandigheden.
groet..flip
Dat ben ik met je eens Flippie. Het was Pasen, het was mooi weer en het Orthodoxe Pasen viel dit keer samen met zeg maar ons Pasen.
Dan zal voor de bekende Clubs net over de grens gelden dat je veel gasten kunt verwachten, maar ook dat nogal wat dames van hun verdiende vakantie willen genieten. Zo iets is zeg maar Vorprogrammiert!
Ondanks dat alles kijk ik terug op een geslaagde dag afgelopen zaterdag in Happy :freu:.
- Goede sfeer en de DJ draagde daar ook aan bij.
- BBQ als vanouds de degelijke PHG kwaliteit.
- Veel bekende beren getroffen.
- Het was druk, niet te zeggen zeer druk in Happy maar door het mooie weer kon de drukte mooi verdeeld worden over de bar, het nachtcafe, de kamers :biggrin: en de tuin.
- Wat meer dames was nog mooier geweest maar ja die waren er nu eenmaal niet. Gelukkig wel een dame waar ik graag mee in herhaling mag vallen en dat dus ook maar gedaan.
- Omdat eerste paasdag de haan weer vroeg zou kraaien zo even na 2u de aftocht maar geblazen.
- Oja de verbouwing van de oude douches lijkt nu bijna klaar, althans het tegelwerk leek af en ook waren de kranen dacht ik allen gemonteerd.
Willi69
27 april 2011, 16:31
dan mogen ze 4 dagen voor 25 euro per dag binnen en dan nog comentaar hebben:confused:
Ich weiß nicht, wen Du meinst, aber
a) hatten nicht alle Besucher eine Dauerkarte und
b) der Sinn des Forums ist es doch, ehrliche Berichte zu schreiben, egal ob man eine Freikarte hatte oder vollen/ermäßigten Eintritt bezahlt hat. ;)
Icebear Two
28 april 2011, 20:22
ehrliche Berichte ??? :huch::eek::huch:
Flipper
29 april 2011, 16:37
Ja die berichte waar plinten en spiegels door de kamer vliegen en de dames daadwerkelijk hallo zeggen tegen ace2 :D or so i am told.. ^^
Dalton
29 april 2011, 22:08
ehrliche Berichte ??? :huch::eek::huch:
Dus jij denkt dat we allemaal liegen op dit forum,ga in de hoek staan en je schamen,als ijsbeer hebben we een eed afgelegd dat we alleen maar de waarheid zullen vertellen en dan ook alleen maar de waarheid met in de rechterhand een verse zalm en in de linkerhand het trouwboekje.
egon, Dr. Rammler
30 april 2011, 03:29
Mann, was bist du ein fieser Mümmes :gruebel::biggrin:
Willi69
30 april 2011, 21:09
Nach dem Oster-Marathon stand gestern zu Ehren von egon, Dr. Rammler, ein einzelner, entspannter Besuch im PHG an. :gruebel: Wer fehlte: egon, Mr. Warmduscher, hatte kurz vorher mit einer fadenscheinigen Begründung "schaffe ich nicht" abgesagt, obwohl sein klappriger vrachtwagen abends gar nicht mehr abgeladen werden kann. :nee: Ich tippe eher auf ein wenig ruhmreiches Karriere-Ende. :baeh:
Dafür war DJ sunny mit von der Partie, der sogar teilweise in neues Equipment (leider nicht in neue Songs :rolleyes:) investiert hatte. Von seinen großartig angekündigten Latinas mit viel "Holz vor der Hütt'n" (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?25482-nieuwe-toppertjes-gezocht&p=213454#post213454) war nur eine anwesend, die eher wie eine umgebaute Thai aussah. :eek:
Die Treppen im Nachtcafe sind jetzt blau illuminiert - da sieht man wenigstens, wo man hinfällt. :cool: Die neuen Duschen sind immer noch nicht fertig, und die 5er-Karten zum Preis von 4 sind jetzt endgültig für Anfang nächster Woche angekündigt. :loud:
Das Essen war wieder mal sehr gut, Geheimtipp ist das nach asiatischer Art süß-sauer angemachte Schweinefleisch :tongue: - gut für den Getränkeumsatz. Nach der Pizza um 22 Uhr gab es noch Hot Dogs, geöffnet war spontan bis 2 Uhr. :)
Anwesende Mädels am Freitag, dem 29.04.2011 (circa 42):
Alexandra (Rumänien), Angelina (Rumänien), Anita (Rumänien), Ayla (Iran), Betty (Ungarn), Celina (Rumänien), Celine (Marokko), Cheyenne (Russland), Chris (Ungarn), Emmy (Thailand), Habibi/Diana (Marokko), Irene (Rumänien oder Ungarn), Jessica (Rumänien), Kata (Ungarn), Larissa (:a_t_nu06: Rumänien), Laura (Kolumbien), Livia (Ungarn), Lucy (Rumänien), Melina (Albanien), Milena (Tschechien), Miranda (Rumänien), Monika (Polen), Morena (Rumänien), Natascha (:a_t_nu06: Rumänien), Nicole (Rumänien), Ola (Rumänien), Petia (Bulgarien), Samira (Rumänien), Simona (Bulgarien), Vera (Rumänien), Vesy (Bulgarien) und Yasmin (Iran) sowie circa 10 mir namentlich nicht bekannte/neue Mädels (wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit). Die Liste darf gerne korrigiert und/oder ergänzt werden. :wink2:
egon, Dr. Rammler
30 april 2011, 22:19
Das Essen war wieder mal sehr gut, Geheimtipp ist das nach asiatischer Art süß-sauer angemachte Schweinefleisch :tongue: - gut für den Getränkeumsatz. Nach der Pizza um 22 Uhr gab es noch Hot Dogs, geöffnet war spontan bis 2 Uhr. :)
:wink2:
:freu::freu: Facility Manager 0.0 hat sauer eingelegten Hund gegessen :eek:
ansonsten, tut es mir leid, war erst 21.10 h zu Hause und total kaputt.
Hab das eben nicht so gut wie du