Volledige versie bekijken : Ela (Roemeens)
Costana
26 november 2011, 13:32
Naam : Ela
Nationaliteit / taal : Roemeense / engels
Leeftijd :niet gevraagd
Haarkleur/lengte : blond middellang haar
Lengte : 1.76 m ongeveer
Postuur / Cupmaat :mooi lijf
Tatoeage / Piercing : tongpiercing
Service : PZC, NMC
Prijs: € 50 voor 30min
Extra: niets
Herhaling: Nooit meer, bazig mens, afwerkster
harrie1111
16 december 2011, 20:42
Ben ook met Ella op de kamer beland.
Inderdaad mooie meid mooi slank en heerlijke borstjes.
Heb me toch een half uurtje prima vermaakt.
Geen tongzoenen , verder prima service!!
Kan het oordeel van mijn voorganger dus niet onderschrijven
The Joker
27 december 2011, 16:30
Ik moet helaas de TS toch gelijk geven.
Bij gebrek aan optisch aanvaardbare dames de afgelopen maanden 2x geweest met Ela.
Maar afgezien van een toonbaar voorkomen bestaan de pre en aftersales enkel over het lullen over extra geld.
Zelfs op de kamer gaat het meer daarover dan om de klant aan een hoogtepunt te helpen.
Toppunt van ellende was dat zelfs bij het s avonds weggaan ze nog een keer om extra geld komt bedelen.
Iets wat de afgelopen weken vaker voorkwam bij Roemeense meiden.
Misschien dat die extra geld nodig dachten te hebben voor de kerst.
Voorlopig hou ik het maar bij bekende meiden om zulke shit te voorkomen.
De theke bij vertrek ook maar ingelicht over dit gedrag van haar en collega's, benieuwd of ze het in weten te dammen.
Bluebear
26 januari 2012, 18:02
Ik ben meerdere malen met Ela op de kamer geweest en heb ook ervaren over het vragen om geld.
In het begin is ze afwachtend met het vragen ernaar, maar zodra ze gewend aan je wordt gaat ze vrijpostiger worden.
Ik kan zeggen over de service dat ik niets tekort gekomen ben in het "liefdesspelletje".
Ze geeft een heerlijke PZC, waarbij ze de balzak niet vergeet. Ela is een mooie verschijning, maar door haar leeftijd nog mentaal onervaren.
Als ze een beetje slimmer te werk ging, wondt ze de mannetjes om haar vinger.
Ook de coitus was heel lekker en goed bij haar en heb met volle teugen ervan genoten.
Vooral als ze de cowgirl is geeft ze goed gas en voelt haar liefdesgrotje heerlijk aan.
Mijn spelletje met haar wordt dat ik haar een tijdje links laat liggen en dan gaat dat kwartje wel vallen denk ik zo.
Alhoewel ik een groot zwak voor haar heb, hoop ik haar te weerstaan.
Want ze is het niet gewend dat ik geen aandacht aan haar schenk. Zodra ze mij ziet in de Happy wijkt ze niet meer van mijn zijde.
Dus dat is even slikken voor haar denk ik of ze is zo hard als staal en is het mijn laatste beurtje geweest bij haar. :angst:
Al met al is het een lieve meid, die wat gewassen moet worden in het leven.
Flurkman
16 februari 2012, 15:55
Vind haar 'n heel knappe meid... maar de service is inderdaad wat zwakjes.
Ze wéét dat we haar knap en sexy vinden, dus daarom is ze misschien wel wat arrogant. Van mij krijgt ze nog wel eens een 2e kans, tenzij er Luana('s), Amanda()'s, Anabel(s), Elise(s), Mila('s) ... en dergelijke aanwezig zijn....