PDA

Volledige versie bekijken : Crissy (Bulgaarse) ex-Milena PSR/GT

Pistol Pete
13 juni 2011, 01:11
Naam : Milena

Nationaliteit/Taal : Bulgaars / Duits

Leeftijd : 23 jaar

Haarkleur/-lengte : Zwart / schouderlang

Lengte dame : 160 cm

Postuur/Cupmaat : slank / kleine en iets hangende a-cups

Tatoeages/Piercings : geen, mgl arschrewei

Service: super GFE / TZ / PZC met FT / NMC

Voordelen: pijpen is van bovengemiddelde kwaliteit met flinke zuigkracht

Nadelen: iets slappe borsten, overigens in liggende houding volledig strakgetrokken...

Tijdsduur : 30 min

Prijs : standaard

Extra’s bij het bezoek: supermooi gezicht vooral voor een Bulgaarse die naar mijn smaak vaak een harde uitstraling hebben (vergelijk Stella, ook Bulgaars, in PSR). Zoniet Milena, een lekkere Bulgaarse met prima kamerprestatie.

Geweldig uurtje met een superdame die mij tot een FT wist te verleidden met haar fabelhafte pijptechniek. Iets wat weinig, heel weinig dames bij mij lukt

ketserr
27 november 2011, 15:07
Naam : Crissy

Nationaliteit /taal : Bulgaars / duits, engels

Leeftijd : 24 jaar

Haarkleur/lengte : zwart, lang glad

Lengte : 1.60 m

Postuur /Cupmaat : slank / kleine B-cup

Tatoeage /Piercing : tattoo op één van haar schouderbladen

Service : pzc, nmc, zoenen

Ik was net binnen en bestel een zwasse thee en ga aan de bar zitten en twee krukken verder zit Crissy een Bulgaarse die ik nooit gezien had en die komt gelijk naar me toe maar wat ik ook deed ik kwam er niet vanaf waardoor we even later op een bank zaten te pannekoeken. Ook op de bank probeerde ik er vanaf te komen maar ze bleef me maar zoenen en met de ketszwans spelen. En nog voordat ik iets had kennen eten lag ik met haar in een kamer, zo snel komt zelden voor maar dan is het met een favoriet.
Ik trok de kamer deur achter me dicht, draai me om en ze trekt me jas open en gaat gelijk op haar knieen om aan de ketszwans te kluiven. Een zeer fanatiek meisje die op de kruk aan de bar al onder de indruk van mij bleek te zijn. Ze was eigenlijk niet te stoppen met alles wat ze deed. Op het bed verschillende standjes gedaan tot er een knallende ketszwansexplosie kwam. Ik wilde van het bed af stappen om er een eind aan te breien maar ze trok me naar haar toe en we bleven nog even leggen.
Later op de dag kwam ik haar nog een paar keer tegen, was een leuke ervaring.

Carpe Momentum
6 januari 2012, 19:13
Ook CM heeft tussen kerst en oud en nieuw met Crissy kennis gemaakt. Toe ik op het reservebankje naast de kino wat achteloos voor me uit zat te staren vroeg ze of ze bij me mocht komen zitten. Er was voldoende ruimte, dus ik dacht "waarom niet?" Tijdens ons inleidende gesprekje zocht ze al vrij snel een microfoon onder mijn badjas om me duidelijk te maken dat ze samen karaoke met me wilde zingen. Dat gebeurde in een buitenhutje nadat we ons door de stromende regen een weg hadden gebaand. Eén van de schoonmakers was net op tijd buiten zodat het geen trio werd. Crissy ontpopte zich als een enthousiaste jongedame met een gedegen service. Heerlijk zoenen, oraal goed begaafd en ze doet eerlijk gezegd zelf overal lekker aan mee. Moeilijk om je daar een buil aan te vallen.

Megaboob
19 februari 2012, 14:16
Naam : Chrissy

Nationaliteit/taal : Bulgaarse /Bulgaars en Duits

Leeftijd : 25

Haarkleur/lengte : Zwart / lang

Lengte : ca 1.60m

Postuur/Cupmaat : Normaal / a cup

Tatoeage/Piercing : Nee/Nee

Service : PZC, NMC, tongzoenen, nam rustig enige tijd voor presales.

Ik werd later in de avond, toen ik eibgelijk al na huis wilde gaan na drie sessies, verleid op de bank door Bulgaarse Chrissy. Ze is nog vrij nieuw, een klein maar fijn, en lief meisje. Toch nog op de valreep wat nieuws proberen dus.

Op naar de kamer dus na de presales op de bank, iets wat Megaboob niet vaak doet, maar toch wel aangenaam was!
Ze begon enthousiast aan mijn kleine vriend te zuigen, en die kreeg ze vrij snel omhoog. daarna op het bed, even zoenen, maar ze was toch wel vrij gericht op het pijpen, en het relatief snel klaar krijgen van mij. Even afgeremd, en daarna sex in cowgirl, wat redelijk ging, maar toch niet helemaal super, en in een te laag tempo helaas. Dus maar weer naar het pijpen, maar uiteindelijk lukte het haar niet om mijn vierde lading te laten komen van de dag, dus haar maar geholpen, en het zelf met de hand gedaan.

Lief meisje, ietwat te prestatiegericht op de kamer, maar ze heeft GFE potentie. Wel een zeer kleine a-cup, en niet de allermooiste in GT, maar ook dat kan soms best wel eens een goede afwisseling zijn.

Herhalingsgevaar, voor mij niet, maar voor lolita liefhebbers zoals PP is ze best een prima keuze denk ik!

Megaboob

ketserr
19 februari 2012, 15:56
Crissy is al beschreven;
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?28174-Crissy-(bulgaars)

Megaboob
19 februari 2012, 16:51
Oeps, bedankt ketserr, Mods, graag samenvoegen inderdaad!

Megaboob

Ace2
19 februari 2012, 20:26
Weten jullie zeker dat het om dezelfde dame gaat? Ketserr beschrijft een dame met tatoos en MegaBoob zonder. Ik heb deze dame afgelopen donderdag gesproken en toen zei ze pas voor een week in GT te werken.

ketserr
19 februari 2012, 20:44
Weten jullie zeker dat het om dezelfde dame gaat? Ketserr beschrijft een dame met tatoos en MegaBoob zonder. Ik heb deze dame afgelopen donderdag gesproken en toen zei ze pas voor een week in GT te werken.

In één ding zijn ze allemaal even goed en dat is liegen. Dat ze er pas een week is klopt natuurlijk niet. Er is maar 1 Bulgaars Crissy in GT.

Ace2
19 februari 2012, 22:13
In één ding zijn ze allemaal even goed en dat is liegen. Dat ze er pas een week is klopt natuurlijk niet. Er is maar 1 Bulgaars Crissy in GT.

Ik meen dat DeSouza 3 weken geleden ook met een Crissy naar de kamer ging. Die was echter wat voller en hij kende haar nog van december 2011

ketserr
19 februari 2012, 22:25
Ik meen dat DeSouza 3 weken geleden ook met een Crissy naar de kamer ging. Die was echter wat voller en hij kende haar nog van december 2011

Waar De Souza mee geweest is deze Crissy.

Cupido
12 oktober 2012, 07:36
Voor haar fans: ook deze lieve meid zit de komende weken in Living room.

LittleJoe
13 oktober 2012, 01:42
Voor haar fans: ook deze lieve meid zit de komende weken in Living room.

Blijkbaar was ze het daar al naar 1 dag beu.
Ben vrijdag speciaal voor haar naar LR gereden en daar wisten ze eerst niet wie ze was.
Naar rondvraag aan een andere die ook van GT kwam, hield Crissy het bekeken daar.
Waar ze nu is, is me onbekend.

Ik heb gehoord dat ze een paar weken niet in GT mag werken, reden onbekend.
Wel jammer, is een leuke meid

cheers

Cupido
16 oktober 2012, 18:32
misschien een korte vakantie ingelast tot ze weer welkom is in gt.

LittleJoe
16 oktober 2012, 19:49
misschien een korte vakantie ingelast tot ze weer welkom is in gt.

zou best kunnen, ze was van plan einde van de maand naar huis te gaan voor vakantie.

kempie
16 oktober 2012, 23:26
volgens live uit GT was ze zondag alweer in GT gespot volgens mij. misschien toch alweer toegelaten.

Jack42
16 oktober 2012, 23:50
volgens live uit GT was ze zondag alweer in GT gespot volgens mij. misschien toch alweer toegelaten.

Denk eerder dat met Criss een roemeense bedoeld wordt.

LittleJoe
1 december 2012, 13:23
Heb donderdag info bekomen en schijnbaar zou Crissy (GT) hier nu werken.

Kan iemand dat bevestigen?

vrije jongen
3 december 2012, 08:38
Heb donderdag info bekomen en schijnbaar zou Crissy (GT) hier nu werken.

Kan iemand dat bevestigen?

Ja, gisteren mee gekamerd. Ze is (misschien) vanaf half december weer in GT te bewonderen, hangt van de powers that be af... Ze heet Milena (of melina) in PSR.

vrije jongen
3 december 2012, 20:57
Dit is niet Roemeense Chris (Andrea in PHG), maar Bulgaarse Crissy uit GT. Ik vind ook dat die namen wel veel op elkaar lijken, maar toch echt twee verschillende dames...

eta het is deze die mee was verhuisd naar LR tijdens de exodus https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?28174-Crissy-(bulgaars)&highlight=crissy

seksenfun
3 december 2012, 22:01
Om de boel nog ingewikkelder te maken zei die Milena in PSR me gisteren dat haar carrière enkel nog maar uit Finca Erotica bestaat. Ze kwam bij mij zitten en wou meteen de kamer op. Tja, dan concludeer ik in mijn bovenkamer direct wat ik hier tussen de regels lees: gericht op snel klaarkomen en pijpen. Ze zal de slechtste niet zijn maar ook niet de betere in PSR. Als ze "afwerkgericht" blijft handelen in PSR zal ze inderdaad weer snel in GT te bewonderen zijn (uit financiële noodzaak dan), denk ik :smoke:.

vrije jongen
3 december 2012, 22:13
Om de boel nog ingewikkelder te maken zei die Milena in PSR me gisteren dat haar carrière enkel nog maar uit Finca Erotica bestaat. Ze kwam bij mij zitten en wou meteen de kamer op. Tja, dan concludeer ik in mijn bovenkamer direct wat ik hier tussen de regels lees: gericht op snel klaarkomen en pijpen. Ze zal de slechtste niet zijn maar ook niet de betere in PSR. Als ze "afwerkgericht" blijft handelen in PSR zal ze inderdaad weer snel in GT te bewonderen zijn (uit financiële noodzaak dan), denk ik :smoke:.

Bij mij zei ze ooit in PSR te zijn begonnen en daar over GT te hebben gehoord. Om duidelijke redenen draagt GT nog steeds haar voorkeur (en LR vond ze een drama)... in PSR duurt het zo lang voordat je naar een kamer komt:biggrin:. Uiteindelijk hadden we genoeg om over te lullen en daarna nog een tijdje liggen tongzoenen voordat we naar de kamer gingen; presales dus gewoon goed - al kan het in PSR vast nog uitgebreider - en op de kamer ook goede service. De eerste goede Bulgaarse die ik voor een kamergang heb mogen uitnodigen.

LittleJoe
5 december 2012, 21:06
Gewoon een heel lieve meid.
Ben er in GT 3 keer mee de kamer opgeweest en het werd alleen maar beter als ze je beter leert kennen.

Heb haar nog proberen te vinden in LR maar was een dag te laat, gevolg was dat ik daarna in LR ben blijven plakken aan iets anders.
Nu Bonny (ie) die ook in GT werkte en met de exodus naar LR moest bleef ik kontakt houden of zij mij, gewoon om te horen of één van ons iets over haar gehoord had. Zodoende kwam ik dus te weten waar ze zou zijn.
Niet direct het figuurtje waarop ik normaal zou vallen, maar daarvoor heeft veel andere voordelen.

thx vj dat je haar hebt opgedoken :)

Ik zal ze waarschijnlijk zondag 16-12 bezoeken, is het in GT of PSR zal ik dan wel zien

MeesterMixer
9 december 2012, 15:52
Tegen mij zei ze weer dat ze Mel heette, maar goed, niets is zo veranderlijk als de naam van een DVP.......

Super lief, zeer goede service (FT en MMT kunnen aan lijstje worden toegevoegd) en is oraal gewoon zeer sterk. Ook leuk in de omgang buiten de kamer.
Prima aanvulling (er zijn nog meer zeer goede Bulgaarse in PSR VJ, dus er gaat een wereld voor je open! :cool:)

deket
25 januari 2013, 16:50
dit meisje geeft ook goedde pré en aftersales,en ondanks ik normaal op grotere borsten val trok me ze door dit voorspel over de streep en gaf een goede service,wel heel pragmatisch ingesteld

LittleJoe
27 januari 2013, 02:05
==> in GT als Chrissie

en vanaf 29 jan op vakantie naar Bulgaria voor 3 weken.

Pistol Pete
27 januari 2013, 10:23
Toen Little Joe mij gisteren aan Chrissie wilde voorstellen zeiden zowel Chrissy als ik: ik ken jou....

Dat klopte want chrissy en ik hebben elkaar enkele malen getroffen in haar begintijd in PSR. Gisteren op Dupke's verjaardag zat een reünie er niet in.

Maar heren mods: dit draadje kan gevoegd worden met:

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?26029-Milena-Bulgaars.

seksenfun
14 maart 2013, 22:14
Ze kwam bij mij zitten.... De truc van de foor voordien was dat ze zo lachte naar mij alsof ik haar al jaar en dag kende. Ze stelt zich even voor. Ze voegt er meteen aan toe dat ze van Golden Time kwam. Ze pronkte er mee. Dat arme kind kon natuurlijk niet weten dat ik dan net van haar begin te balen (om het sterk uit te drukken). Ik moet anders wel zeggen dat ze lief was maar ze had de stress van GT meegebracht. Ik wou de stress niet overkrijgen. Gehaast zijn kan ze beter alleen doen :smoke: .

LittleJoe
15 maart 2013, 00:00
Ze kwam bij mij zitten.... De truc van de foor voordien was dat ze zo lachte naar mij alsof ik haar al jaar en dag kende. Ze stelt zich even voor. Ze voegt er meteen aan toe dat ze van Golden Time kwam. Ze pronkte er mee. Dat arme kind kon natuurlijk niet weten dat ik dan net van haar begin te balen (om het sterk uit te drukken). Ik moet anders wel zeggen dat ze lief was maar ze had de stress van GT meegebracht. Ik wou de stress niet overkrijgen. Gehaast zijn kan ze beter alleen doen :smoke: .

Ze is gewoon in GT momenteel, heb net nog met haar geSMSt
Nein ich bin in gt mein shatz.

Cupido
15 maart 2013, 02:04
Ja inderdaad gewoon in gt.

LittleJoe
15 maart 2013, 12:55
En haar nick schrijft ze zelfs op deze wijze:

Crissy

Big30
17 maart 2013, 18:32
Aantal berichten verplaatst, zie:
https://www.ijsberenforum.com/forum/search.php?searchid=1240481

Cupido
25 september 2014, 19:55
enkele weken geleden gespot in yy.

Agronymus1
1 september 2016, 19:34
Uit mijn algemeen verhaal:

Alvorens naar huis te gaan wilde ik nog even mijn keel smeren. Aan de bar stond er opeens uit het niets een kleinere, zwartharige, dame voor me. Ze sprak me aan in vlekkeloos Duits. Ik dacht dan ook eerst dat ze Duitse was maar het bleek te gaan om de Bulgaarse Crissy.

Crissy dacht dat ze al eerder met mij gesproken had. Ze noemde ook Golden Time. Nu ben ik nog nooit in Golden Time geweest. Verder kwam ze me ook helemaal niet bekend voor.

Normaal zou een dergelijke doorzichtige “truc” voor mij aanleiding zijn om de conversatie te beëindigen. De manier waarop ze me aankeek en haar houding lieten mij echter niet onberoerd. Ik vroeg haar dan ook om even samen op de bank te gaan zitten. Ik gaf haar aan dat ik van plan was naar huis te gaan. Ook liet ik haar weten dat ik op zoek was naar Elli uit Varna. Ze kende Elli en bleek zelf ook uit Varna te komen. In tegenstelling tot Elli die Bulgaars-Grieks is, is Crissy “volbloed” Bulgaarse.

Crissy was niet opdringerig en vroeg ook niet of ik met haar naar de kamer wilde. Mijn verstand verplaatste zich van mijn hoofd naar mijn eikel. De vorige keer met Sissy in SS pakte dat niet goed uit maar nu zou ik er geen spijt van krijgen.

Ik stelde voor om een kamer op te zoeken. Vanaf de eerste minuut was er een klik. Tongzoenen was geen probleem. Liefkozingen werden uitgewisseld. Mijn gedachten aan Elli maakten plaats voor warme gevoelens voor Crissy.
Ze bleek een voorgeschiedenis te hebben in Golden Time. Toen ik vroeg waarom ze nu in YY was volgde er een verhaal dat ze na een vakantie terug kwam bij Golden Time en de leiding haar toen vroeg om in de zusterclub Living Room te gaan werken. Dit wilde ze niet. Ze was nu in YY en dat beviel haar goed.
Ik merkte op dat ik haar nog nooit gezien had. Crissy bleek regelmatig in Bulgarije te zitten.

Crissy spreekt zeer goed Duits. Desgevraagd gaf ze aan dat ze op cursus Duits had gezeten. Ik heb op het forum haar naam ook terug gevonden. Crissy is nu 28 jaar oud. Ze heeft een zwarte tatoeage op haar linkerschouderblad. Ik heb met dames gekamerd die mooiere borsten hebben. Ik kan wel aan borsten likken maar er niet mee praten dus voor mij zijn de borsten van Crissy prima. Het samenzijn met Crissy was het beste van mijn bescheiden carrière als ijsbeer.

Crissy is zeer lief en geeft een zeer goede orale service. Haar vagina is ook lekker strak en ze gebruikt geen glijmiddel hetgeen het plezier alleen maar verhoogd.

In ons gesprek kwam mijn “vaste” kamergenote Elli ook ter sprake. Crissy gaf aan dat Elli ook kamerde met vaste klanten van haar alsof ze daarmee wilde zeggen dat ik niet in overtreding was. Ik voelde me natuurlijk ook niet schuldig en gaf aan dat ik geen verplichtingen tegenover Elli of wie dan ook heb. Elli heeft ook meermaals richting mij dezelfde boodschap afgegeven maar ik ben toch benieuwd hoe ze zal reageren als ik niet voor haar kies. Misschien maak ik dan kennis met de Griekse furie van een Bulgaars-Griekse DVP. Misschien verandert Ellin dan van een “printsessa” in een “veshtitsa”.

Hoewel ik nog nooit langer heb gekamerd dan 1 uur wilde ik dit nu wel doen. Echter vanwege een afspraak kon dit niet. Voor mij was het wel duidelijk dat er een vervolg moest komen. Bij het afrekenen heb ik daarom meteen een nieuwe afspraak gemaakt. Helaas kan ik haar niet telefoneren. Ik wil de kans niet lopen dat ik naar YY ga en zij er niet is.

Met een prima gevoel gaf ik mijn armbandje af aan de theke. Op haar vraag of alles naar wens was geweest liet ik haar meevoelen in mijn blijdschap. Op de terugreis liet ik alles nog eens de revue passeren. Met Pret, Wentelt Eefje en een niet schrijvende ijsbeer heb ik mij prima vermaakt. We hebben wat afgelachen. Zelfs zonder een kamergang zou deze dag daarom al geslaagd zijn geweest.
Crissy heeft ervoor gezorgd dat het lichamelijk en ook geestelijk een topdag is geworden. 31 augustus zal nooit meer hetzelfde zijn.

Nu is een eerste uitstekende kamergang natuurlijk geen garantie voor eeuwigdurend succes. Ook nu moet ik minstens een tweede test doen om de na te gaan wat de variatie in het testresultaat is. Ik ben echter vol vertrouwen dat deze test weer positief zal uitpakken.

Agronymus1
18 september 2016, 09:31
Uit mijn algemeen verhaal:

Ik was gekomen voor een tweede ontmoeting met de lieve, kleine, Crissy. Bij een snelle rondgang kon ik haar nergens vinden. Ik besloot om mijn maag te vullen. Er was voldoende keus en met name de gefrituurde inktvisringen smaakten heerlijk.

Met een kop thee installeerde ik me op een strategische positie op het terras. Ik had een prima overzicht op iedereen die het terras kwam op gelopen.
Ik werd echter even afgeleid door het zicht op een paar voor mij onbekende DVP’s waardoor ik de “voorkant” mistte van een dame die qua postuur en haardracht leek op Crissy. Op haar rechterschouderblad had ze een zwarte tattoo. Van mijn eerste ontmoeting meende ik me te herinneren dat Crissy een zwarte tattoo had op haar andere schouderblad waardoor ik begon te twijfelen of zij het wel was.

De betreffende dame kreeg gezelschap van een oudere ijsbeer waardoor ik besloot haar verder niet op te zoeken. Na enkele minuten geconverseerd te hebben verlieten beide het terras. Ik zag toen dat het wel Crissy was. Ik nam aan dat Crissy ging kameren en liep het restaurant in om nog een kopje thee te halen.

Direct vooraan in het restaurant bleek Crissy samen met de ijsbeer te lunchen. Crissy gaf me een welkomstzoen en vroeg om erbij te komen zitten. Ze wilde ook weten wanneer ik gearriveerd was.
Ik gaf aan dat ik al gegeten had en sloeg haar aanbod beleefd af. We spraken af om elkaar later te treffen op het terras.

Genietend van het mooie weer werden er herinneringen opgehaald aan de eerste ontmoeting. Al snel besloot ik om het gesprek voort te zetten op de kamer.
Crissy wilde i.v.m. de warmte persé een kamer hebben op de begane grond. Ze was niet de enigste met deze voorkeur waardoor we even moesten wachten op de schoonmaakploeg.

Het uurtje op de kamer had een zeer hoog GFE-gehalte. Mijn lichamelijke lusten werden meer dan bevredigend.

Crissy beheerst de Duitse taal erg goed en heeft een brede interesse waardoor tussen de “sexbedrijven” door ook nog een goed gesprek mogelijk is.
Er werd uitgebreid stil gestaan bij de positieve punten van Bulgarije (o.a. natuur, cultuur, klimaat, mooie dames). Crissy is echter ook meer dan bekend met de negatieve aspecten zoals corruptie en het groot verschil tussen arm en rijk.

De kamergang werd afgesloten met een opfrissende douche en er werd meteen een afspraak gemaakt voor de volgende ontmoeting.
Het resultaat van de tweede “test” was namelijk zelfs iets beter dan de eerste waardoor Crissy nu een vast onderdeel is geworden van een bezoek aan YY.

Agronymus1
4 december 2016, 10:26
Ik heb van een collega ijsbeer vernomen dat Crissy inmiddels werkzaam is in een andere club. Wie weet waar?

Om met haar de liefde te bedrijven heb je centimeters nodig maar om dat te kunnen doen ben ik bereid om kilometers te maken.