Volledige versie bekijken : Kan het nog erger?
timjava
28 november 2011, 18:44
Er wordt veel geklaagd over het publiek in de clubs, maar kan het nog erger?
Ik hoop dat het een incident is, maar ik ben bang van niet. ENGELSEN
Goedkope vliegtickets, gratis bier. De Engelsen hebben het gevonden.
Gisteravond een groep van 6 Engelsen in Living Room. Veel lawaai, veel bier. Voor mij een reden om snel te verdwijnen.
In Artemis kwam ik er ook 2 tegen, die zich overigens wel netjes gedroegen. Ik denk dat het niet lang gaat duren dat er vliegtuigladingen vol naar Duitsland gaan komen, om te zuipen, vrijgezellenfeestjes te vieren, etc..
Alabama
28 november 2011, 18:48
Ja, in Riga, Kiev, Praag, Bratislava en zo lukt het neuken niet echt en dus komen ze maar naar Duitsland om zich "uit te leven". Fransen zijn overigens ook vervelend, net zoals Italianen.
Admin
28 november 2011, 18:55
Groepen nederlanders zijn ook heel erg. Om over die belgen en duitsers nog maar te zwijgen. En die ene spanjaard zal zometeen ook nog wel wat zeggen.....:) ;)
timjava
28 november 2011, 18:59
Groepen nederlanders zijn ook heel erg. Om over die belgen en duitsers nog maar te zwijgen. En die ene spanjaard zal zometeen ook nog wel wat zeggen.....:) ;)
Klopt, maar het kan dus nog erger!
Picasso 1
28 november 2011, 19:01
En die ene spanjaard zal zometeen ook nog wel wat zeggen.....:) ;)
Zolang een minderheid geen meerderheid wordt zit je altijd wel goed :smile2:
MichelJ
28 november 2011, 19:10
Afgelopen weekend waren in World ook allerlei nationaliteiten en rassen, maar dat was geen enkel probleem. Enige wat helpt is keihard optreden. Als ze die Engelsen er gisteren hadden uitgezet zullen ze het de volgende keer wel laten.
bergm550
28 november 2011, 19:19
Er wordt veel geklaagd over het publiek in de clubs, maar kan het nog erger?
Ik hoop dat het een incident is, maar ik ben bang van niet. ENGELSEN
Goedkope vliegtickets, gratis bier. De Engelsen hebben het gevonden.
Gisteravond een groep van 6 Engelsen in Living Room. Veel lawaai, veel bier. Voor mij een reden om snel te verdwijnen.
Vreselijk. Ja, Engelsen zijn vreselijke mensen, net zoals Fransen en Italianen. Zijn allemaal slechte mensen. Van Duitsers heb ik eigenlijk nooit last in clubs. Maar goed, we moeten maar hopen dat clubs een goed deurbeleid hebben, en ervoor zorgen dat er nooit groepen worden toegelaten, maximaal 2 personen. Individueel gedraagt men zich nog wel, maar in groepen is het horror.
Maar goed, we kunnen ook gewoon het gratis bier afschaffen en dan is het probleem opgelost. Dan is er geen reden voor die Engelsen om hier te komen.
Sphinx
28 november 2011, 19:34
Individueel gedraagt men zich nog wel, maar in groepen is het horror.
En daar raakt bergm het punt tussen de ogen. Hoe groter de groep, hoe meer men elkaar opstookt en dan maakt de nationaliteit eigenlijk weinig uit. "De intelligentie van een organisme neemt af naarmate het meer koppen heeft" zoals Darwin zelf ooit zei. Kun je nagaan als je een hele club volhebt.
bergm550
28 november 2011, 19:35
Afgelopen weekend waren in World ook allerlei nationaliteiten en rassen, maar dat was geen enkel probleem. Enige wat helpt is keihard optreden. Als ze die Engelsen er gisteren hadden uitgezet zullen ze het de volgende keer wel laten.
Dat klopt. Ben ik met je eens. Gewoon keihard optreden is het devies. Dat vind ik het mooie aan World. De club is eigendom van de Hells Angels en die houden de rust er goed in. Ik heb een keer gezien dat 3 gasten zich aan het misdragen waren en op een gegeven moment is een van de thekevrouwen even weggelopen en binnen enkele seconden stonden er 7 mannen van de beveiliging om deze 3 gasten en werden ze verzocht het pand te verlaten. Geweld was helemaal niet noodzakelijk. De boodschap was duidelijk. Er werd een taxi voor ze besteld en ze konden optiefen.
BefBeer
28 november 2011, 19:58
De 7-koppige Sfinx heeft helemaal gelijk.
Zodra mensen in een wat grotere groep komen komt het groepsgevoel los en barst het groepsgebeuren uit zijn berenvel.
Nou; dan kan je het best wegwezen. Er zijn er altijd een paar die willen bewijzen dat de lolligste zijn of de grootste hebben..:gruebel:
Niet alleen in saunaclubs zie je dit fenomeen maar overal in het openbare gebeuren ook. Geheel onafhankelijk van nationaliteiten.
BefBeer
MichelJ
28 november 2011, 20:12
Nou; dan kan je het best wegwezen.
Moet een normaal mens zich aanpassen aan een paar mongolen? :rolleyes:
Big30
28 november 2011, 21:38
Vreselijk. Ja, Engelsen zijn vreselijke mensen, net zoals Fransen en Italianen. Zijn allemaal slechte mensen. Van Duitsers heb ik eigenlijk nooit last in clubs.
Zo is het maar net! Neem de Duitsers ook maar meteen mee zou ik zeggen, deugen ook niet en over Spanjaarden en Italianen kunnen we maar beter zwijgen, echt die zijn het ergst. Nou ja het ergst, we weten natuurlijk wel wie het ergst zijn maar daar zwijg ik maar over maar zo is het wel natuurlijk en dan bedoel ik dus niet de bosnegers, hoewel die er ook wel wat van kunnen man man wat een zuiplappen zijn dat soms.
Hoor ik iemand Eskimo's zeggen, ja ook erg wat denken ze wel, die lopen dus met een echt IJsberenvel rond in de Club dat zie je Scandinaviërs dus nooit doen, maar ja die zuipen wel weer erg in de club vind ik. Zwitsers in de Club moet ik ook niet met hun gekke taaltje en dat gesleep met die koekoeksklok. Oostenrijkers zwijgen we maar over.
Amerikanen hebben een grote bek dat weten we ook allemaal, tis gewoon zo he.
Laten we eerlijk zijn, alleen Nederlanders gedragen zich voorbeeldig in de club en dat mag best eens gezegd worden, bij deze dan :biggrin:!
Maar begrijp me goed ik wil zeker niet generaliseren, ik bedoel we weten als we het toch over Nederlanders hebben dat bv. de Brabanders wel een heel dubieuze reputatie hebben dat is gewoon zo, maar tis ook weer relatief he want als je de Limburgers neemt, ja das pas erg bijna net zo erg als de West-Friezen, alleen Amsterdammers, Hagenezen en Ossenaren zijn nog erger.
Ik zwijg maar net als ik liever ook zwijg over Tukkers en alles wat boven de grote rivieren vandaan komt, over erg gesproken zeg!!!
Zo dat is er uit zeg :tongue::biggrin::tongue:.
Costana
28 november 2011, 21:53
Beste zijn de Belgen, die zuipen, freten, neuken en weten zich te gedragen :biggrin:
Alsof Duitsland hoog op het lijstje van Engelsen staat, dacht het niet.
en vroeg of laat loopt dat toch op ambras uit met bepaalde bevolkingsgroepen of subculturen :)