PDA

Volledige versie bekijken : Isabella (Roemeense) ex-Anabel VV/GT

harrie1111
1 december 2011, 13:37
Vandaag met Annabel op de kamer geraakt.
Maar ik vond haar wel erg professioneel.
Voordat we op de kamer waren was ze wel gewillig. Maar nadat we op de kamer waren:
Een uur was bij haar 100 euro terwijl ze aan de balie zeiden dat dit 75 was.
ze was wel erg teleur gesteld dat het slechts een half uurtje werd.
Kussen deed ze niet en na 5 min zei dat ik door moest gaan. Ze zei je stopt als je bijna klaarkomt.
Inderdaad dat klopt, je wilt toch niet na 10 min. klaar zijn.
Ze bleef maar pushen dat ik op moest schieten.
Nauw als je wilt hebben dat een mam klaar komt moet je zeker niet zeggen dat hij op moet schieten.
Toen heeft ze het maar met de handjes afgemaakt.
En zo'n gevoelige borstjes, als je er naar keek deed het al pijn.
Absoluut geen herhalings gevaar.

Knabbel
6 december 2011, 16:50
Ter aanvulling: Roemeense, aanvang 20, zwart haar (meestal in strakke staart), ca. 1.55 mtr. mooi gevormde flinke borsten voor zo'n tenger lichaam. Grote donkere ogen en zo'n typische zigeunerlook inlcusief grote hanger om de nek. Als je haar pre-sales juist inschat, dan weet je feitelijk al wat je op de kamer kunt verwachten.

Big30
6 december 2011, 18:08
Als je haar pre-sales juist inschat, dan weet je feitelijk al wat je op de kamer kunt verwachten.
Hoe schat jij haar pre-sales in ;)?

Knabbel
7 december 2011, 12:46
Hoe schat jij haar pre-sales in ;)?

Sleutelgericht en gehaast: geen directe interesse? > next.....

Headhunter
5 januari 2012, 14:06
Ik kan dit helaas, uit eigen ervaring, enkel onderschrijven. Dame is enkel gericht op het snel afwerken van klanten en hanteert de hogere tarieven binnen VV. Geen herhalingsgevaar en niet aanbevelingswaardig.

Wogerwabbit
9 januari 2012, 08:36
Helaas ook een keer de fout gemaakt om op de avances van deze dame in te gaan.
Ik vermoed dat er erg weinig beren zijn die ooit een tweede keer met haar naar de kamer gaan, dus heel lang zal ze het zo niet redden.

harrie1111
11 januari 2012, 07:02
Afgaande op haar looks blijft zo'n griet toch wel klanten krijgen.
Ik vind dat de villa zo'n meiden er wel op aan mogen spreken.
Wel mooi om de eensgezindheid in de reacties te zien.

FLANDRIEN
11 januari 2012, 18:05
Mijn gedacht het slechtste wat VV te bieden heeft is deze dame.Zij is er op gericht dat je zeker niet klaarkomt laat staan neuken !!

Knabbel
12 januari 2012, 16:07
http://www.saunaclub.com/saunaclub-vertigo-news/mehr-von-saunaclub-girl-annabel/

Knabbel
30 januari 2012, 11:10
Nieuwe pic's:

http://www.saunaclub.com/saunaclub-vertigo-news/more-of-sexy-anabel-at-spa-for-men/

Boy69
12 juli 2012, 00:03
Nu te "bewonderen" in GT

dennisw
12 juli 2012, 00:18
Zo een arrogant type wat gaat voor het snelle geld mag wat mij betreft snel besluiten uit te kijken naar een "nog betere werkplek" als in GT.

yep3
4 september 2012, 16:31
Is er al een draadje van haar vriendin sharon/anastacia?
Lange meid met strak figuur, steekkont em
rode lippenstift?

gignnl
4 september 2012, 18:11
Overbodige vraag daarom is er een zoekfunctie.

wervelwind
9 september 2012, 15:10
Ik heb afgelopen woensdag even met dit arrogante dametje gepraat en was er snel klaar mee. Ze had een instelling van "graag of niet" en vond het maar niks dat ik niet binnen 20 seconden toehapte maar even wilde kennismaken. Ondanks haar prachtige uiterlijk heb ik geen zin om met zo'n dame te kameren.

wervelwind
3 oktober 2012, 23:33
Afgelopen zondag kwam ik haar weer tegen, bij de sauna deze keer. Ze was een stuk vriendelijker dan de vorige keer nadat ze mijn achterwerk had bestudeerd :biggrin: Ik moest alle zeilen bijzetten om NIET met haar te kameren want voor mijn smaak is ze echt zeer mooi. Als er iemand is met een positieve ervaring met haar dan hoor ik het wel, benieuwd wat er zal gebeuren... ;)

harrie1111
3 oktober 2012, 23:45
Goede beslissing. Begrijp de moeilijke afwegng.

Badslippers
4 oktober 2012, 00:38
Afgelopen zondag kwam ik haar weer tegen, bij de sauna deze keer. Ze was een stuk vriendelijker dan de vorige keer nadat ze mijn achterwerk had bestudeerd :biggrin: Ik moest alle zeilen bijzetten om NIET met haar te kameren want voor mijn smaak is ze echt zeer mooi. Als er iemand is met een positieve ervaring met haar dan hoor ik het wel, benieuwd wat er zal gebeuren... ;)

Kijk, dit vind ik altijd aangename projecten om 50 euro (wat is nou vijftig euro?) aan te besteden. Dames die "Hard to Get" of anderszins moeilijk benaderbaar zijn of je het mes op de keel zetten. En dan de kamer op gaan en haar hele vaste ritueel ondermijnen door te vragen of ze ook Shakespeare leest of zoiets. En daarna natuurlijk of ze het werk van Marquis de Sade in de partijk wil brengen. dat is gewoon leuker dan afgaan op het oordeel van een ijsbeer die maar wat ligt te zwetsen.

"de souza"
5 oktober 2012, 21:03
In GT heet ze Isabella....

ketserr
5 oktober 2012, 22:06
In GT heet ze Isabella....

.... sinds ze in GT te ketse is.

LittleJoe
6 oktober 2012, 01:12
Die meid heeft me ook als eens gevraagd, ze vroeg of ze een sleutel mocht halen zonder zich zelfs voor te stellen.
Loopt bij altijd op een sisser uit dus.
Ze kan ook behoorlijk uit haar krammen schieten als ze een "nee" krijgt, begint ze in het Roemeens te mopperen.
Een paar weken geleden had ze het wel erg zitten :) ik zat in een canapé en in de canapé naast zat een mij onbekende ijsbeer en daar kreeg ze ook een "nee"
Ik heb me met moeite kunnen inhouden om niet in een slappe lach te geraken, zo kwaad maakte ze zich! De andere meiden moesten toen ook lachen.

Is wel een mooie meid en strak lichaam, maar iets in haar blik bezorgt me altijd een onbehagen. En ze echt wel een jagertje :)

wervelwind
21 oktober 2012, 22:29
Ik heb het gedaan. Jawel, ik heb vandaag met haar gekamerd. Ik moest haar een keer aan mijn pretpaal rijgen :biggrin: Ik heb de indruk dat ze een stuk vriendelijker is geworden, nog steeds wel vrij direct op de sleutel gericht maar ze deed echt moeite om me in te pakken. En ik moet zeggen, de sessie was niet bovengemiddeld maar niet slecht. Ik kreeg geen instructies wat wel en niet aan te raken en haar poesje smaakte lekker en is goed strak. Ik denk alleen niet dat ik langer dan een half uur had moeten kameren want ze heeft een profi instelling dus acht ik een GFE bij haar onmogelijk.

wervelwind
22 oktober 2012, 08:53
Ik denk alleen niet dat ik langer dan een half uur had moeten kameren

Dit ziet er uit alsof ik langer dan een half uur met haar heb gekamerd :hammer: Het was een halfuur ter "kennismaking".

LittleJoe
22 oktober 2012, 17:26
Dit ziet er uit alsof ik langer dan een half uur met haar heb gekamerd :hammer: Het was een halfuur ter "kennismaking".

Jaja... ;)

bonoke
6 januari 2013, 11:28
Beste mede wandelaars. Ik heb me ook laten verleiden door deze dame.

Het was ongeveer mijn zevende bezoek aan GT en ik moet zeggen dat dit mijn slechtste sessie ooit was in GT.

Isabel is kwa uiterlijk volledig mn type. Jong, slank en petite. Tijdens de presales wou ze al niet gezegd hebben dat ze Roemeense was. Je kent het verhaal wel : "my dad is from Kazachstan, my mom from Romania" :-).

Anyway op de kamer veel gebabbel en best wel vriendelijk. Kussen met de tong doet ze niet. Pijpen deed ze goed, zonder iets extra. Dus geen ballen likken en geen deepthroath. Tot dan acceptabel dus.

Bij het neuken hield ze constant mijn lul vast. Man man. Zowel missio als doggy. Helemaal niet mn ding. Heb het dan maar snel afgemaakt en het condoom vol gespoten. Eigenlijk een service die je niet in GT verwacht. Jammer voor haar. Nooit meer dus.

50€ betaald en netjes afscheid genomen ;-).

wervelwind
6 januari 2013, 23:21
Zo jammer, zo jammer...een andere houding en een opfrisbeurt voor haar tanden en ze zou GT aan haar voeten hebben liggen.

ilovethaigirls
7 januari 2013, 09:33
ik moet zeggen dat dit mijn slechtste sessie ooit was in GT.

50€ betaald en netjes afscheid genomen ;-).

Had vorige week een gelijkaardige ervaring :mad:

felrops
16 februari 2013, 09:58
Het nut van dit forum.

Isabella sprak me aan in de bar. Haar uiterliijk beviel me wel. Maar felrops leest graag eens de recensies op dit forum, en van Isabella herinnerde ik me vaag weg dat het niet goed was. Isabella dus maar terug wandelen gestuurd, en me waarschijnlijk een flopbezoek bespaard. Met dank aan de verslaggevers hierboven die eerlijk ook hu negatieve ervaringen deelden. Even later kruiste Mim mijn pad edn bevond ik mij in de zevende hemel.

bergm550
25 november 2013, 21:33
Ik was zondag met haar op de kamer. Ze was me al eerder opgevallen. Ze heeft een mooi, slank lichaam met een hele mooie B-cup. Ik vroeg of ze tijd had naar de kamer te gaan en of ze ook zoende. Ze zei ja, maar ik mocht niet mijn vingers in haar poes steken.

Ik was een uurtje met haar, we hebben een beetje gekletst en lopen vozen. Het tongzoenen was prima en het pijpen was ook niet slecht. Tijdens de sex nam ik haar op zijn hondjes en toen hield ze haar hand er tussen om het condoom te controleren.

Dit vind ik altijd storend. Maar voor de rest vond ik het eigenlijk geen slechte sessie. Ik vond er gewoon vriendelijk overkomen. Herhalingsgevaar is er niet echt, maar ik ben tenminste een keer met haar geweest, al was het maar vanwege haar mooie borsten.

wervelwind
25 november 2013, 22:18
Ik vind dit meisje echt ontzettend mooi en heb gelukkig dit forum en mijn eigen ervaring met haar die herhaling beletten.
Echt jammer en onbegrijpelijk dat ze het zelf niet snapt.

"de souza"
22 maart 2014, 02:23
Vandaag in PHG gespot....