Volledige versie bekijken : Katalina (Roemeense) Nu in Globe
satanic surfer
1 december 2011, 17:03
Sessie twee:KATALINA,Roemeens,21j,lange zwarte haren(hoogstuitzonderlijk niet krullend vandaag),1m67,45kg,modellenfiguurtje zonder enig vetrolletje,proportioneel gezien te grote naturel B/C-cup(no complaints though),engelengezicht,moedervlekje in gezicht,ietsje grote neus qua défault als er dan toch eentje moet vermeld worden...
Service:GFE-wondertje met uitstekende skills,innig tongzoenen bij de vleet,continu closeness opzoekend en een meid met chronisch pannenkoekengevaar written all over her.Oraal prima begiftigd en continue oogcontact terwijl ze zichzelf prima positioneert om zelf verwend of bepoteld te worden...Intiem alleraardigst om het maar lichtjes uit te drukken,no details wanted&needed...Chronisch herhalingsgevaar aanwezig in alarmerende mate...
Een prachtig uurtje met "het mooiste meisje in fkk-middens" naar m'n mening,jammer dat ze zelf wat een complexje heeft over haar neus,elke keer moet ik het haar fijntjes uitleggen dat ze onafgezien hiervan dé ravissantste verschijning in any club is,de olijke goeierd weet dit zelf ook wel,een spelletje van haar uiteraard,had zelf "haar prachtige tieten" vermeld in het grote défaultspel wat me op een lichte corrigerende tik kwam te staan...Recommended...
.............
Sessie vier:een halfuurtje Katalina om het af te leren,geen oeverloos gestreel en liefkozen ditmaal,eerder de rechttoe rechtaanmodus ditmaal waarbij bleek dat ook voor dit soort werk deze schattige Roemeense prima inzetbaar is...Haar nog fijntjes medegedeeld dat ik geen pannenkoek ben,iets dat ze wel kon appreciëren aangezien ze een hekel heeft aan dit opeisend en langduurboekengedrag,they "mindfuck" me,I prefer to fuck with my mind switched off,dat is nog eens openhartigheid van een DVP...
Samenvattend,topdagje World met de zusjes,het mooiste meisje en enkele awards lichter vrolijkgestemd de mistige Duitse nacht ingetuimeld...
MichelJ
1 december 2011, 18:22
Naam : Katalina
Nationaliteit / Taal : Roemeens / Engels
Leeftijd : 21 jaar
Haarkleur / Lengte : Zwart / Lang
Lengte : 1.67m
Postuur / Cupmaat : Slank / B-C-cup
Tatoeage / Piercing : /
Service : PZC, NMC, TZ, ......
Voordeel:
Nadeel:
Prijs: € 50,00 per half uur
Extra info:
satanic surfer
2 december 2011, 11:58
oeps,zo'n paspoortje is wel superhandig,thanks to MJ voor het overzichtelijkere werk...ter aanvulling:
tattoo en piercingloos...
zeer drukgeboekt normaliter,werkt meestal van 17 tot 04 uur (late shift)
meestal herkenbaar aan blauwe pumps voor schoenfetishisten
Voordeel:topservice in combo met absolute toplooks
Nadeel:spreekt geen Fins
extra info:niet goed-geld terug garantie is van toepassing
bergm550
2 december 2011, 16:22
Ik ben ook een aantal keren met Katalina op de kamer geweest. Inderdaad, het is een mooie meid om te zien en zeer lekker op de kamer. Goede service en hete sex.
Boy69
9 december 2011, 09:41
Ik kan me alleen maar aansluiten bij de lovende recensies hierboven.
Katalina is een schitterende meid met dito service.
Herhalingsgevaar: 100%
vrije jongen
21 december 2011, 21:54
Ook van mij geen afwijkende ervaring. Je verwacht het bijna niet bij zo een meisje, dat ze zo goed op de kamer is. Dikke thumbs up!
satanic surfer
17 januari 2012, 14:56
Is opnieuw aanwezig in World na een (te) korte winterstop, als daar maar geen liesblessures van komen...
satanic surfer
24 januari 2012, 10:38
Overgaand naar dé dame die me initieel het nauwst aan het hart ligt in World, KATALINA. Zoals meestal pas rond 19u binnengestruind in bevallige tred, maar grifweg oogverblindend aanwezig binnen notime... Ze kwam vriendelijk gedag zeggen zonder opdringerig te zijn, een knuffeltje hier en daar, ze heeft een schare fans, dat lijkt me logisch. Ik was toch toe aan wat rondhangen, dus lichtjes tandenknarsend toegekeken hoe een ietwat corpulente Aziatische gast haar uitnodigde voor een kamergang, plima gedaan van deze gozel. Een ietwat gekke Finse bezoeker leren kennen aan de bar die de Frankfurtse clubs afstruindde deze week, Oase beviel hem het beste vertrouwde ie me toe, méér Roemeense dames... Ietwat gniffelend verslikte ik me in m'n drankje wat hem dan weer tot gieren aanzette, waarop Simona dan weer begon te gibberen, en aldus was de stemming in de barruimte zichzelf naar een hoogtepunt aan het werken op onnavolgbare wijze... Katalina vroeg zich af wat er voor zulk een komische wending der zaken had geleid toen ze me vergezelde aan de bar ietwat later, haar in 't kort uitgelegd dat m'n Finse medebeer z'n nationaliteitenkennis ietwat doordrenkt was van de genuttigde alcohol doorheen de week, zij had hem meteen weggestreept als potentiële kamerpartner, wat mij dan weer prima uitkwam aangezien ik bloedjenuchter en compleet Roemeensgeoriënteerd zat te blinken met m'n fantaatje...Op naar de kamer...
Oh well, sessie 3&4 van de dag, no surprises... KATALINA zette nog maar eens in de verf waarom ze zulk een topdame is, quasi alle facetten van haar job heeft ze perfect in de vingers, nooit klef en geforceerd, steeds fris en geïnspireerd. In tegenstelling tot eerdere sessies ging alles ditmaal quasi woordenloos, gewoon op het ritme van de hartslag en de welwillendheid van de lenden werden tweemaal een uurtje vervolledigd waarbij een valse noot algeheel ontbrak. Enkele eventuele streptokokken werden geruisloos geïnstalleerd in m'n keelholte tijdens het oeverloze zoenen, oraal, intiem no complaints whatsoever. Wederom een stabilisatie van haar favorietenstatus en de bevestiging van haar nr2-positie in de top5 van 2011, behoudens spectaculaire clubwendingen dit kalenderjaar is een plekje voor 2012 quasi gereserveerd voor dit semi-topmodel met duplo-topservice. Thanks KATALINA.
Samenvattend, een zeer conservatieve dameskeuze voor deze belhamel, 2 keer herhaling en 1 keer herhaling met een dame die uit PSR tijden stamt, dus niet bepaald een risciovolle onderneming ditmaal. Eerlijkgezegd ook niet benodigd aangezien ik al enkele dagen zat te glunderen in anticipatie op Katalina en ook Simona is geen straf me dunkt. In april ga ik paashaasgewijs wat chocola uitdelen aan lieve Roemeentjes denk 'k. Peace out!
MichelJ
29 januari 2012, 19:54
Deze schone Roemeense gisteren niet in World gezien. Volgens de geruchten zou ze gestopt zijn. Ik verwacht dat ze eerdaags wel weer ergens zal opduiken (als de centjes op zijn).
paul-kuhn
7 februari 2012, 23:22
Hat sie aufgehört???
Weiß jemand etwas neues über sie??
Ich habe sie am Samstag leider nicht in der World gesehen....
Boy69
8 februari 2012, 00:06
Hat sie aufgehört???
Weiß jemand etwas neues über sie??
Ich habe sie am Samstag leider nicht in der World gesehen....
Vor Zwei Wochen hat einer ihrer "Freundinnen" mir gesagt dass Katalina aufgehört hatt.
Leider für uns !!
Ich werde mich Samstag noch mal erkündigen nach ihr....
aquarius
8 februari 2012, 08:36
Im Römerforum wird ebenfalls darüber berichtet, dass sie aufgehört hat.
Gruß
aquarius
vrije jongen
8 februari 2012, 13:04
Gruß
aquarius
Ik heb daar net gelezen dat een beer van haar zelf heeft gehoord dat ze thuis 'im urlaub' is. Mij heeft ze ook wel eens gezegd dat ze niet te lang achter elkaar wilde werken en af een toe een paar maanden pauze neemt, het blijft wel vreemd dat ze na de kerstvakantie voor een paar weken terug kwam, om daarna te stoppen. We zullen het wel zien, mocht ze terugkomen dan wordt het hier wel bericht, mocht dit niet gebeuren: Het ga je goed meid!
Picasso 1
26 februari 2012, 08:20
Deze schone Roemeense gisteren niet in World gezien. Volgens de geruchten zou ze gestopt zijn. Ik verwacht dat ze eerdaags wel weer ergens zal opduiken (als de centjes op zijn).
Vor Zwei Wochen hat einer ihrer "Freundinnen" mir gesagt dass Katalina aufgehört hatt.
Leider für uns !!
Ik heb daar net gelezen dat een beer van haar zelf heeft gehoord dat ze thuis 'im urlaub' is. Mij heeft ze ook wel eens gezegd dat ze niet te lang achter elkaar wilde werken en af een toe een paar maanden pauze neemt, het blijft wel vreemd dat ze na de kerstvakantie voor een paar weken terug kwam, om daarna te stoppen. We zullen het wel zien, mocht ze terugkomen dan wordt het hier wel bericht, mocht dit niet gebeuren: Het ga je goed meid!
==========> Sharks ;)
paul-kuhn
4 maart 2012, 10:48
sie soll wohl im moment im sharks arbeiten...
wer weiss weshalb?!? da es dort im moment eher frauenüberschuss herrschen soll..???
hoffentlich iust sie baldigst wieder in der world anzutreffen...
satanic surfer
4 maart 2012, 13:40
kollege Picasso1 hatte es schön gemeldet vor einige tagen/wochen, lautens Deutsche kollegen sollte sie momentan im sharks bleiben bis ende marz mindestens, aber frauen wie Katalina haben ihre stammkunden, und sie folgen sie, so ich denke im moment gibt es einige World-stammgaste im sharks, und hoffentlich ist es das gegenteil etwas später, einige Sharks-stammgaste im World... mal warten wo die populäre Katalina hingeht die nächtste wochen/monaten... aber vielgebucht ist sie uberall...
Picasso 1
4 maart 2012, 15:43
sie soll wohl im moment im sharks arbeiten...
wer weiss weshalb?!? da es dort im moment eher frauenüberschuss herrschen soll..???
Wenn man über mein nachricht mit der maus scrollt und markiert dan konntet man schon sehen wo sie ist. 'Diehards' suchende fans würden das bemerkt haben :smile2:
Boy69
20 april 2012, 18:52
Zojuist met deze kanjer gekamerd, en ik haar slechts op een manier omschrijven:
Fantastisch, super, grandioos, geweldig, fenomenaal, ongelooflijk, weergaloos !!!!!
Direct een afspraak gemaakt voor later op de avond !!!
Boy69
20 april 2012, 18:53
Naar eigen zeggen is een terugkeer naar World uitgesloten, ze heeft het uitstekend naar haar zin in FKK Sharks.
bergm550
20 april 2012, 19:01
Naar eigen zeggen is een terugkeer naar World uitgesloten, ze heeft het uitstekend naar haar zin in FKK Sharks.
Jammer, want het was een lekkere meid op de kamer.
Boy69
20 april 2012, 19:38
Jammer, want het was een lekkere meid op de kamer.
Dat is het nog steeds !!!!!
Maar zeg nooit nooit, het is en blijft immers een Roemeentje.
paul-kuhn
29 april 2012, 19:20
habe katalina jetzt schon seit etwa 1,5 wochen nicht mehr im sharks gesehen...
ich habe gehört, sie wolle ihr glück in der schweiz (globe) versuchen!??
weiss jemand etwas genaueres?
vrije jongen
30 april 2012, 21:45
In zijn 'voorstel draadje' heeft SS al vermeld dat deze move aanstaande was: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?27816-Satanic-surfer&p=262878#post262878
helaas...
Andrea (uit World, nu Nichole) is daar ook al heen verhuisd.
paul-kuhn
18 mei 2012, 10:08
gibt es neuigkeiten über katalina ??????
wo ist sie und wann kommt sie wieder ??
satanic surfer
18 mei 2012, 10:23
Katalina ist seit letzten samstag wieder anwesend im Sharks...zukunftplänner sind eher sehr unsicher lautens K. selbst. Am besten vorher anrufen wurde ich empfhelen. Vorgestern war sie anwesend, mir hat sie gesagt dass sie dieses wochenende wieder irgendwo anders ist...aber mädels und ihre anwesendheit??? LG
vrije jongen
18 mei 2012, 10:24
Ik heb begrepen dat ze gisteren voorlopig haar laatste werkdag in Sharks had... datum van terugkeer onbekend.
satanic surfer
18 mei 2012, 10:53
ofte niet aanwezig dit w-e voorlopig... specifieke details niet vermelden vroeg ze me poeslief met haar sweet puppy eyes, dus ik ga hier niet de aap uithangen en haar wens respecteren... anrufen lijkt me de beste optie...
satanic surfer
18 mei 2012, 11:36
anders krijg ik een Petz op m'n bakkes...
paul-kuhn
5 juni 2012, 18:30
Ich habe vor in den nächsten tagen mal wieder Richtung Darmstadt zu reisen und das Sharks zu besuchen.
Bei meinen letzten Aufenthalten habe ich dort Katalina und Adriana (beide ehemals World) getroffen und wurde naturlement nicht enntäuscht ;-) Beide bieten/boten einen super Service und sehen atemberaubend aus....
Leider scheinen beide im Moment nicht da zu sein, oder gibt es a was neues zu berichten??
Wann kommt Katalina zurück?
Gibt es am Moment neue Alternativen im Sharks? (Optik , Body und Service sollten wie die beiden oben genannten sen...)))
Andernfalls würde ich auf nen anderen Club switchen, wen das Angebot an Optikkrachern dort besser ist...
Bin über alle Hinweise dankbar...
Grüße Paule
satanic surfer
6 juni 2012, 11:57
@ Paul-Kuhn:
Katalina ist seit einige zeit nicht mehr anwesend im Frankfurter clubraum, momentan sehr unsicher wenn und wo sie wieder auftauchtst im deutschland... Denke dass wird noch einige zeit dauern, details darüber sind eher unsicher...
Adrianna is immer noch im Sharks, aber nicht immer, sehr unregelmässig letzte zeit, aber trotzdem wird sie noch relativ often im Sharks anwesend sein... ANRUFEN ist kein schlechte option denke ich...
Alternativen: naja, bin keinerlei einem expert, aber eine bildhübsche Russin mit lange glatte schwarze haren, sehr schlank, 1m70, B-cups natur und arbeitsname: ELLI könnte ein perfektes alternative sein denke ich...
Optikkrachern sind immer unterschiedlich, aber sie passt ungefahr im die K/A-liga von aussehen (und service)... Für die rest fand ich der line-up im Sharks gut, gibts genugend optionen dort denke ich, aber... naja, muss du mal sehen wo es dir am besten gefällt...LG ss
paul-kuhn
7 juni 2012, 17:13
ich hoffe sie lässt nichts an sich verändern... (titten vergrößern... etc) und taucht bald wieder auf...
paul-kuhn
28 juli 2012, 19:12
hab soeben erfahren, dass es sie tatsächlich in die schweiz verschlagen hat.
sie bietet ihre dienste momentan im globe an und wird dort kate genannt. es sind auch ein paar bilder von ihr auf der bekannten seite zu finden...
schade dass es sie sooo weit in den süden gezogen hat...
paul-kuhn
9 september 2012, 01:30
ich hab davon gehört, dass sie nen kurzen besuch im sharks abstattet... für ein paar tage ;-)
das hiess für mich heute: nichts wie hin. das wetter war ja auch super heute.
gegen 16 uhr im sharks aufgeschlagen und erstmal die sonne genossen. dann sah ich tatsächlich catalina in bekannter pracht im eva-kostüm.
wow immer wieder ein herrlicher anblick.
sie wurde ziemlich schnell gebucht und hatte zunächst rel. viele anfragen.
nach ner weile bin ich dann mal rein und da kam sie grad vom duschen zurück an die bar. sie hat mich gesehen und ein sehr freundliches und erfreutes wiedersehen beiderseits, wurde erstmal mit ein paar kühlen getränken auf nem sofa gefeiert.
nach ein wenig small talk wollten wir uns dann wieder etwas näher kennenlernen ;-)
also ab nach oben in ein zimmer und eine halbe stunde geilen, intensiven sex mit ner atemberaubenden frau gehabt. mann wie ich das vermisst habe. super body, perfekte naturboobs, hübsches gesicht, schöne haare, sehr gepflegt und elloquent... eine traum cdl.
sie sagte mir sie würde noch morgen bleiben und dann für ne zeit nach rumänien fahren und dann wieder im oktober im globe anzu treffen sein.
dort verdient sie das doppelte von dem was sie hier in deutschland erhält. da sie den job nicht ewig machen möchte, legt sie die kohle auf seite um davon ein nettes leben zu haben.... cleveres mädel... das machen die wenigsten so...
wer sie treffen möchte sollte sich beeilen und heute den versuch im sharks starten...einmalige chance ;-)
satanic surfer
2 december 2012, 10:40
Laatstleden vrijdag was Katalina op blitzbezoek in haar "vertrouwde nestje" fkk World, aanvankelijk gaf ze aan t.e.m. vandaag te blijven, maar door een combo van overmatig zuipgedrag van enkele ijsberen die haar onheus en onrespectvol behandelden rondom de barzone, en het bedenkelijke hygiënische karakter van de kamers gaf ze er na één dagje de brui aan dixit haarzelve. Los daarvan uiteraard haar een colaatje aangehaald en wat brulboeien weggemept, dat beviel tweeledig. Zaterdag ontbrak ze effectief werd me meedegedeeld, naja, een meisje van haar woord. Vanaf morgen is ze dus hoogstwaarschijnlijk weer aan iets minder aanlokkelijke prijzen te boeken in Globe alwaar ze onderhand buitenmatig populair is...Voor de rest weinig nieuws te melden aangaande deze topper pur sang, ondanks ingeschrankte verloning in vergelijking met "ons" laatste treffen werd er weer excellerend geperformed vanuit Katalina-hoek, over m'n eigen lamentabele prestatie wordt niet uitgeweid... 2 keer een uurtje toplevel service, de andere mokkels werden tengevolge kansloos voor centjesgepluk bij deze onverlaat om plausibele redenen...Toekomstige "blitzbezoekjes zitten overigens in de pijplijn, Globe bevalt buitenmatig, maar ook andere maandjes moeten er (minder) centjes binnenrollen. Gezien haar kamerfrequentie vrijdag is dat nog steeds een makkie voor deze schattebol die om het eufemistisch uit te drukken redelijk drukgesolliciteerd was, naja, logisch.