Dolfie
5 december 2011, 15:43
Haarkleur/-lengte : Zwart/Lang
Lengte dame : +/- 1,70m
Postuur/Cupmaat : Slank/Echte D-cup
Nationaliteit/Taal : Duitse / Duits,Nederlands
Leeftijd : +40
Tatoeages/Piercings : Nee//Nee
Service: TZ,PZC,NMC,Aars likken,Beffen
Voordelen: Zeer geile dame,beetje gek,erg vriendelijk
Nadelen: ontvangt in een karig appartementje in een achterbuurt
Tijdsduur : 30min
Prijs : 80€
Extra’s bij het bezoek
Deze Duitse Gaby is werkzaam als privédame in het Antwerpse : zie http://www.deernes.com/gabriella
Vandaag op het middaguur tussen 2 afspraken door afgesproken met deze ietwat gekke dame.
Tijdens het minimale wasje aan de lavabo begon ze warempel mijn kleine Dolfie al te pijpen:tongue:
Op de kamer begon ze zeer diep te tongzoenen en me heerlijk te verwenen met een blaseconcert.
Op een bepaald ogenblik vroeg ze me mijn benen omhoog te tillen en ze jongleerde haar tong in mijn reet:eek:
Dat was echt een lekker gevoel en tussendoor verdwenen mijn ballen in haar gulzig mondje.
Daarna mocht (moest) ik haar neuken tussen haar heerlijke D-Cup.
Het neuken in doggy-style duurde geen minuut:rolleyes:Ik was zo opgegeild door deze vurige Deerne dat ik veeeeeel te snel klaarkwam:tongue:
Deze dame heeft geen tijdsdruk en is super mega geil en combineert dit met een mix van GFE en PSE.
Echt jammer is de locatie waar ze ontvangt.
Grtz,Dolfie
Lengte dame : +/- 1,70m
Postuur/Cupmaat : Slank/Echte D-cup
Nationaliteit/Taal : Duitse / Duits,Nederlands
Leeftijd : +40
Tatoeages/Piercings : Nee//Nee
Service: TZ,PZC,NMC,Aars likken,Beffen
Voordelen: Zeer geile dame,beetje gek,erg vriendelijk
Nadelen: ontvangt in een karig appartementje in een achterbuurt
Tijdsduur : 30min
Prijs : 80€
Extra’s bij het bezoek
Deze Duitse Gaby is werkzaam als privédame in het Antwerpse : zie http://www.deernes.com/gabriella
Vandaag op het middaguur tussen 2 afspraken door afgesproken met deze ietwat gekke dame.
Tijdens het minimale wasje aan de lavabo begon ze warempel mijn kleine Dolfie al te pijpen:tongue:
Op de kamer begon ze zeer diep te tongzoenen en me heerlijk te verwenen met een blaseconcert.
Op een bepaald ogenblik vroeg ze me mijn benen omhoog te tillen en ze jongleerde haar tong in mijn reet:eek:
Dat was echt een lekker gevoel en tussendoor verdwenen mijn ballen in haar gulzig mondje.
Daarna mocht (moest) ik haar neuken tussen haar heerlijke D-Cup.
Het neuken in doggy-style duurde geen minuut:rolleyes:Ik was zo opgegeild door deze vurige Deerne dat ik veeeeeel te snel klaarkwam:tongue:
Deze dame heeft geen tijdsdruk en is super mega geil en combineert dit met een mix van GFE en PSE.
Echt jammer is de locatie waar ze ontvangt.
Grtz,Dolfie