PDA

Volledige versie bekijken : Antwerpen,Priveontvangst,Gaby(Duitse)

Dolfie
5 december 2011, 15:43
Haarkleur/-lengte : Zwart/Lang
Lengte dame : +/- 1,70m
Postuur/Cupmaat : Slank/Echte D-cup
Nationaliteit/Taal : Duitse / Duits,Nederlands
Leeftijd : +40
Tatoeages/Piercings : Nee//Nee
Service: TZ,PZC,NMC,Aars likken,Beffen
Voordelen: Zeer geile dame,beetje gek,erg vriendelijk
Nadelen: ontvangt in een karig appartementje in een achterbuurt
Tijdsduur : 30min
Prijs : 80€
Extra’s bij het bezoek

Deze Duitse Gaby is werkzaam als privédame in het Antwerpse : zie http://www.deernes.com/gabriella
Vandaag op het middaguur tussen 2 afspraken door afgesproken met deze ietwat gekke dame.
Tijdens het minimale wasje aan de lavabo begon ze warempel mijn kleine Dolfie al te pijpen:tongue:
Op de kamer begon ze zeer diep te tongzoenen en me heerlijk te verwenen met een blaseconcert.
Op een bepaald ogenblik vroeg ze me mijn benen omhoog te tillen en ze jongleerde haar tong in mijn reet:eek:
Dat was echt een lekker gevoel en tussendoor verdwenen mijn ballen in haar gulzig mondje.
Daarna mocht (moest) ik haar neuken tussen haar heerlijke D-Cup.
Het neuken in doggy-style duurde geen minuut:rolleyes:Ik was zo opgegeild door deze vurige Deerne dat ik veeeeeel te snel klaarkwam:tongue:
Deze dame heeft geen tijdsdruk en is super mega geil en combineert dit met een mix van GFE en PSE.
Echt jammer is de locatie waar ze ontvangt.

Grtz,Dolfie

Alabama
6 december 2011, 18:47
Borgerokko?

Dolfie
6 december 2011, 20:18
Borgerokko?

Haha die Alabama,jij kent als Nederbelg wel erg goed Aaantwaaarpen;)
Het was de slechte kant van Berchem...maar idd op een boogscheutje van Borgerokko...

Grtz,Dolfie

Alabama
6 december 2011, 21:14
Haha die Alabama,jij kent als Nederbelg wel erg goed Aaantwaaarpen;)
Het was de slechte kant van Berchem...maar idd op een boogscheutje van Borgerokko...

Grtz,Dolfie

De achterbuurtjes van Aaantwaaarp ken ik wel ja. :) Geweldige stad.

sofaking
1 juni 2013, 17:35
Haarkleur/-lengte : Zwart/tot onder schouder
Lengte dame : 170
Postuur/Cupmaat : Normaal /DD-naturel
Nationaliteit/Taal : Duits/Nederlands
Leeftijd : 45(?)
Tatoeages/Piercings : geen/geen
Service: TZ, PZC,KIM,beffen,rimmen,prostaatmassage
Tijdsduur : 1 uur.
Prijs : 150 €
Website : http://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/24164_duitse-klasse-dame-gaby-ontvangt-prive-te-antwerpen-xxx.html/ (en adverteert ook regelmatig op al de gekende sites als afspraakjes enz...)

Dit weekend was ik vrij maar had ik niet genoeg tijd om naar een sauna club af te reizen. Na wat zoeken op het WWW een geschikte advertentie gevonden. Een dame op een dik half uur rijden afstand die tijdens het weekend ontvangt, met een DD-cup en die in de advertentie aangeeft een voorkeur voor orale seks te hebben. Het leek wel te mooi om waar te zijn.

Ze klonk heel vriendelijk aan de telefoon en gaf uitvoerig uitleg over alles wat ze deed en niet deed. Ze spreekt perfect Nederlands maar heeft nog een Duits accentje behouden. Om één of andere reden vind ik zo'n Buitenlands accent bij een dame, om het even van welke origine, steeds weer opwindend.

Ze ontvangt in Antwerpen Zuid, waar nu net de sinksenfoor staat. Het was dus even zoeken naar een parkeerplaats, maar uiteindelijk vond ik er toch eentje op minder dan twee minuten wandelen van haar deur. (Aan de telefoon had ze me al gewaarschuwd voor deze toestand, dus ik was er op voorbereid.)

Ze ziet eruit als de gemiddelde, zich goed verzorgende, "veertiger-next-door". Ik had vooraf een bad genomen, maar toch weer wat gezweet in de auto. Zij waste na aankomst al mijn plekjes waar onverhoopt vervelende geurtjes zouden kunnen vrijkomen en deed het ook bij zichzelf. We spoelden ook allebei de mond. Alles was proper, verse lakens, vers wasgerief. Maximum points voor hygiëne.

Ze heeft prachtige naturelle DD-borsten. Niet zo stevig meer als die van een twintiger natuurlijk maar wel getooid met prominente tepels van toch wel een vingernagel lang. Heerlijk om mee te spelen. Ze gebruikt haar borsten ook tijdens het pijpen door er mee over je billen en ballen te wrijven. Lekker.

Ik had aangegeven dat ik ook heel erg van oraal werk hou, en we zijn dus niet verder dan dat geraakt. Ze heeft me twee keer laten klaarkomen in de mond en ik heb haar uitvoerig mogen beffen, ook het kontje, en ook zij bracht de lotuskus. Het tweede hoogtepunt ging gepaard met een prostaatmassage. Aan een derde ronde zijn we niet meer begonnen voor de tijd die restte.

Al met al was die advertentie dus toch wel waar. (Op de opgegeven leeftijd na dan, maar iedere wandelaar weet dat daar steeds een aantal jaren bijgeteld moeten worden.) Het zwakste punt vond ik tongzoenen. Dat doet ze eerder receptief, dus ik mocht in haar mond tongen, maar zij kwam mijn amandelen niet likken. Ze neemt ook zelf initiatief, hetgeen voor een eerder verlegen klant als mijzelf een goede zaak is, dus zij zegt zelf bijv. ,gaan we nu 69 enz... Mijn eindoordeel is dus onverdeeld positief.

Een herhaling is dus zeker mogelijk, al is mijn jaarbudget er nu al zowat door en zou ik zeker ook nog eens willen proberen enkele toppertjes uit de SC's weer te zien. Als ik mijn prostaat nog eens wil laten melken dan weet ik in elk geval waarheen.