PDA

Volledige versie bekijken : Franceska GT?

bosbeer
5 december 2011, 16:59
Hi Picasso en S.Surfer,

Hebben jullie Franceska uit GT daar in Samya weleens gespot? Lange blonde meid met een grote tatoo van een gewei op haar rug. Was tot maart 2011 altijd in GT, maar moest daar weg en zou nu in Samya zijn.
BVD en vr.gr.,
Bb.

Picasso 1
5 december 2011, 17:50
Hi Picasso en S.Surfer,

Hebben jullie Franceska uit GT daar in Samya weleens gespot? Lange blonde meid met een grote tatoo van een gewei op haar rug. Was tot maart 2011 altijd in GT, maar moest daar weg en zou nu in Samya zijn.
BVD en vr.gr.,
Bb.

Als je Poolse Francesca bedoelt (lang, blond, ex-PHG, ex-VV, ex-YY, ex-GT), die zit nu in LR.

Big30
5 december 2011, 17:54
Als je Poolse Francesca bedoelt (lang, blond, ex-PHG, ex-VV, ex-YY, ex-GT), die zit nu in LR.
Denk dat BB de Duitse bedoelt, dus deze:
Franceska (ook Jenny-VV, Duits, blond) (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?253-Franceska-%28ook-Jenny-VV-Duits-blond%29&highlight=franceska) en niet die jij bedoelt:
Franceska (Poolse) ex-Veronica VV/Juliana GT (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?8120-Franceska-%28Poolse%29-ex-Veronica-VV-Juliana-GT&highlight=franceska)

satanic surfer
5 december 2011, 18:08
@bosbeer:

sinds enkele maanden is die gevleugelde opdonder van zowat 2 meter(op hakken) actief in Samya,workingname: FRANZI
wel op onregelmatige basis,meestal enkel in week-end,nu zaterdag is het toevalling een verjaardagsfeestje van 2 Duitse stammgasten(waarvan 1 een boontje heeft voor Franzi),zou best ns kunnen dat ze aanwezig tekent 10/12,met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid,maar een telefoontje voor alle veiligheid kan natuurlijk wonderen doen...

bosbeer
5 december 2011, 22:42
Klopt inderdaad, in VV was heette Franceska Jenny. Eigenlijk is ze half Tjechisch. Kelly en Leona in GT hadden me verteld dat ze nu in Samya zit. Op de site staat wel een Franzi vermeld maar die zou maar 1,66 zijn en Franceska is 1,84m, dus nog geen 2 meter, SS. Vrouwen van 2 meter zijn er maar heel weinig. Maar bij de aanwezigheidslijst van Samya staat bv.dat ze van woensdag tm zaterdag aanwezig zal zijn. Ik begrijp dat die aankondigingen dus niet betrouwbaar zijn.
Maar we hebben haar dus gevonden, dank voor de hulp allemaal!

Big30
5 december 2011, 22:54
Ik wacht nog ff met samenvoegen, zal der wel zijn maaruhm, 75B als cup-size klinkt toch wat verdacht :tongue:.
Ze had toch behoorlijke Siliconen joekels!

Willi69
6 december 2011, 08:36
Ich glaube, das war ein Fehler (Verwechslung) von mir. :imsorry[1]:

bosbeer
6 december 2011, 10:13
Ik wacht nog ff met samenvoegen, zal der wel zijn maaruhm, 75B als cup-size klinkt toch wat verdacht :tongue:.

Nee, dat valt wel mee, 75b zal kloppen.

Picasso 1
6 december 2011, 11:12
Maar bij de aanwezigheidslijst van Samya staat bv.dat ze van woensdag tm zaterdag aanwezig zal zijn. Ik begrijp dat die aankondigingen dus niet betrouwbaar zijn.

Die vooraankondigingen zijn inderdaad niet betrouwbaar; er staan bijvoorbeeld dames op de planning die al een lange tijd afwezig zijn. Wel betrouwbaar is de live info op dezelfde dag over dames die ondertussen gearriveerd zijn.

satanic surfer
6 december 2011, 12:00
klopt wat Picasso aanhaalt,de vooraankondigingen zijn eerder onbetrouwbaar,kleur vd balkjes wordt aangepast zodra dame effectief arriveert op de dag zelf,dus toch niet geheel onhandig...meeste dames arriveren tss 15 en 18u,Franzi is ook pas vanaf latere namiddag aanwezig normaliter.
Ter lichaamslengte en cupsize:met hakken dus 2 meter zoals boven reeds vermeld,75B lijkt accuraat,volgetatoueerde rug met vleugeltjes inclusief lijkt me dit voornoemde dame...waarschijnlijk had Samyawebsite lengte minus hakken vermeld,wat wel eerder vreemd is,gekrompen is ze niet...

Big30
6 december 2011, 14:16
@all,

Thxs, kan niet missen Franceska-GT is in Samya en heet daar Franzi -> Topic verplaatst.