PDA

Volledige versie bekijken : Meni (Roemeense)

Knabbel
7 december 2011, 16:29
Haarkleur/-lengte : Halflang, stijl donkerblond haar
Lengte dame : ca. 165 cm
Postuur/Cupmaat : slank / licht hangende doch redelijk flinke B-cup
Nationaliteit/Taal : Roemeens en spreekt geen woord over de grens
Leeftijd : 25
Tatoeages/Piercings : geen
Service: TZ / NMC / PZC
Voordelen: Lief
Nadelen: Verbale communicatie
Tijdsduur : 60 min.
Prijs : 100 euro
Extra’s bij het bezoek: uur lang gedwongen pre-sales

Nieuw in PHG en nieuw in het vak. Spotte haar meerdere malen maar telkens net niet benaderbaar. Toen deze kans zich wel voordeed bleek ze werkelijk geen woord over de grens te spreken, "thank you" daargelaten. Via een andere Roemeense die verbaal bemiddelde mijn zinnen duidelijk gemaakt. Nadeel was dat er (na later bleek) maar liefst een uur wachttijd was. We brachten deze door op een bankje en dan weer op een zetel. Ondertussen met gebaren wat grappen en grollen, strelen, voorzichtig zoenen etc. Ondanks dat we niet echt konden communiceren verliep dit vrijwel vlekkeloos, mijn onderbroek uitgezonderd.

Ze ziet er uit als 20, maar blijkt dus reeds 25 te zijn en al 5 jaar moeder. Op de kamer uitte zich dit door haar licht hangende borsten die aan volume hebben ingeboet. Voor de rest heeft ze een mooi slank lichaam. Zoenen was ok, pijpen ook hoewel ze niet veel verder dan de eikel kwam en alles verliep in een heerlijk rustig tempo. Derhalve gaf ik haar op 25 min. aan dat ik een uurtje wilde blijven. Ze rekende me echter met gebaren voor op de muur dat dit dan wel € 100.- diende te kosten. Omdat we dus niet echt konden spreken en dit alleen maar tot meer verwarring zou leiden besloot ik geheel tegen mijn principes hiermee akkoorrd te gaan. Enerzijds door de lange wachttijd van een uur, waarbij ze me leuk gezelschap hield en anderzijds omdat ik geen zin had in die resterende 5 minuten de klus gehaast te moeten klaren. Ze reageerde erg opgelucht en verheugde zich duidelijk op zo'n "megabedrag". Het zoenen werd vuriger, ze liet zich zeer gewillig vingeren en bleek zeer vakkundig in het teasend cocksliden, waarbij ze heel goed wist hoe ze me gek kon krijgen zonder de grens te overschrijden. Daarna gummi erom, wat even duurde i.v.m. verkeerd gekozen afrolrichting, waarna knalwerk volgde in 2 standjes hetgeen zo gepiept was, en uiteindelijk tevreden de kamer verlaten.