PDA

Volledige versie bekijken : Diana (Roemeense)

Jünther
12 december 2011, 17:41
Haarkleur/-lengte : Zwart, halflang
Lengte dame : 169 cm
Postuur/Cupmaat : Slank, B borsten
Nationaliteit/Taal : Roemeens, redelijk Engels, een beetje Duits
Leeftijd : 24
Tatoeages/Piercings : Onbekend
Service: goed
Voordelen: mooie glimlach
Nadelen: kan arrogant overkomen, bij entree
Prijs : 40,- voor halfuur
Opmerking:

Op het podium in ACA zette ik mij naast Diana; een type meisje dat bij velen in de smaak zal vallen vanwege haar gemiddelde lengte, normale, mooie vrouwelijke proporties en ontwapenende glimlach.
Ik fopte haar met mijn standaardrepertoire aan Roemeense volzinnen, wat me bijna de kamergang kostte.....
Ze ging namelijk niet de kamer op met Roemenen. In het Engels daarom maar uitgelegd dat ik een Nederlander ben die zijn hobby in Duitsland heeft en eigenlijk alle Roemeense vrouwen op 1 hoop meent te moeten vegen.
Maar sinds Olivia, Roberta, Kammy en nu Diana begin ik iets meer nuance te zien: niet alle Roemeentjes zijn luie, bedriegende afwerksters met een standaard, minimaal programma, zonder enige Leidenschaft. Genoemde vrouwen zijn het levende bewijs van het prettige tegendeel. Diana op de kamer was erg prettig; er was voorzichtig kuswerk (dat bleef Roemeens), maar ze gaf heerlijk body-likwerk en een dito blaasprogramma. De 69 was ook prima, en haar in verschillende standjes neuken, bleek een feestje.
Maar de vaak terugkerende mooie glimlach (niet standaard) was eigenlijk voor mij de echte kers op de slagroom.
Op moment van schrijven is Diana mijn gerespecteerd nummer 2 van Acapulco, op gepaste afstand van topvrouw Olivia.