PDA

Volledige versie bekijken : Nika (Duits/Russischs) (ex-Zina Samya)



satanic surfer
15 december 2011, 11:49
ZINA,Roemeense jongedame die enkele weken actief is in Samya,qua looks op de schaal van 10 een 11,een absolute stunner deze dame en bovendien een servicedame van uitmuntend allooi...Een quasi-hemels uur verwennerij van de bovenste plank en in de naam der bondigheid moet ik me elfletterig beperken tot Fantastisch...

satanic surfer
15 december 2011, 14:43
As usal zonder paspoort onderweg en bijgevolge geweigerd aan de posting-grensovergang, ter rechtzetting

Naam : ZINA
Nationaliteit/taal : Duits/Russisch (foutje in eigenlijke bericht,kerstkaterfoutje waarvoor excuses)!! Duits/Engels oké
Leeftijd : ? begin 20
Haarkleur/lengte : blond semilang
Lengte : 1m60
Postuur/cupmaat : slank B/C-cup natuur (referentie!)
Tatouage/piercing : yep
Service : gevarieerd, GFE totdusver maar update is gepland ter mogelijke aanvulling...

ke-lao-si
15 december 2011, 21:19
small correction: Zina is a German girl of Russian parents, previously she worked in Teenyland, Cologne as Melli
kleine Korrektur: Zina ist Deutsche russischer Abstammung, zuvor war sie als Melli im Teenyland, Köln

pipette
15 december 2011, 21:19
Ik heb als ik thuis ga met deze jonge vrouw gepraat. Heel sympathiek. Tot volgende keer Zina. Ze heeft gewerkt bij Teenyland. Haar naam was Melli. Foto van Zina : http://teenyland-koeln.de/Bilder/teens/melli/bild1.jpg

satanic surfer
17 december 2011, 12:22
Update Zina:

leeftijd: 21 jaar
service: vingers kan je thuislaten, voorts zeer ruimdenkend...
kwaliteit vd sessie: uitmuntend en een serieuze contestant om m'n top-5 2011 nog doorheen te husselen op de valreep

blauwebeer
7 januari 2012, 17:58
Voor dit plaatje is Blauwebeer speciaal naar Samya gereden ...

Ondanks haar voorziene aanwezigheid was ze er niet, waardoor de avond in een Roemeens onderonsje dreigde uit te draaien, tot plotseling dé Highlight van Samya verscheen ... zij stelde zich voor als Tropical Cat en Blue Bear zal dat geweten hebben.

blauwebeer
26 januari 2012, 18:39
Volgens een ander forum zou Zina (ex-deze en ex-gene club) ondertussen niet meer in Samya te vinden zijn. :frown:

vrije jongen
26 januari 2012, 19:53
Ze staat vandaag als 'tot 0100 aanwezig' op de site. Dit zegt niet alles, maar wordt toch vaak bijgewerkt...Florentina is namelijk ook aanwezig (paar dage geleden nog op vakantie).

satanic surfer
27 januari 2012, 12:13
@ Blauwebeer:

zou me verbazen als Zina al opnieuw Samya zou verlaten, misschien verwar je haar met Sina die inderdaad opnieuw op clubhopavontuur is... voorts hoop ik uiteraard dat Zina in Samya blijft.

blauwebeer
28 januari 2012, 10:48
Zou me verbazen als Zina al opnieuw Samya zou verlaten, misschien verwar je haar met Sina die inderdaad opnieuw op clubhopavontuur is... voorts hoop ik uiteraard dat Zina in Samya blijft.
Inderdaad, hopelijk blijft ze nog een tijd in Samya ... de gelijkenissen tussen Sina en Zina waren nochtans bijzonder treffend.

Blauwebeer, wiens stamclub ooit eens Freude 39 was.

desselman
8 februari 2012, 11:57
Sessie 1: ZINA, blonde halflange haren, 1m60, 45 kg max., B/C-cup natuur, zandloperfiguurtje om bij te duizelen met een kontje dat eigenlijk onbetamelijk dun doch bloedjemooi is, qua looks een eyecatcher, qua service een garantie op succes voor ondergetekende. Op de kamer was van enige slome aanpak hoegenaamd geen sprake ditmaal, verstrengelingen van allerhande lichaamsdelen ter bespoediging van de bloedscirculatie die dan weer een stijl oplopende gevoelstemperatuur teweeg bracht verliep eigenlijk allervlotst... Het orale intermezzo zorgde dan weer voor 'n als eerder zéér lokaal te bestempelen bloedsophoping, en de keurig geďnstalleerde (maar ietwat frisse) rubberprotectie inachtig werd er nadien tot zwetens toe gerampetampt in allerlei posities wat een prima effect had op beiden. Zowel ikzelf als Zina leken het prima te stellen in de steeds warmere kamer, parelende zweetdruppels gleden rimpelloos over m'n rug terwijl Zina zich in allerhande posities kronkelde, het tongzoenen was prima te noemen, PZC prima en meer intiem excellent, allesbeschouwd een opperbeste sessie met een dame die me nog vaak zal mogen verblijdden in Samya; toppertje...

satanic surfer
22 februari 2012, 19:28
nog steeds tot m'n algehele blijheid aanwezig in Samya, haarkleur is kameleonwaardig wegens continue kleurschakeringwissels, sinds kort ook fotogewijs te bewonderen op Samya's site, geen verkeerde kiekjes en handig qua herkenningspunt...

blauwebeer
15 maart 2012, 18:50
Nu is 't wel zover, de foto's van Zina staan niet meer op de website van Samya :heul:

Jack42
15 maart 2012, 20:26
Volgens FC was ze gisteren in PSR.

satanic surfer
16 maart 2012, 11:14
neeeeeeeeeeeeeeeeee...! ben op dieet...

satanic surfer
17 maart 2012, 12:52
Naam: NIKA

Nationaliteit/taal: Russische Duits (perfect)/Engels/Spaans/Italiaans

Leeftijd: 22

Haarkleur/lengte: bruin halflang

Lengte: 1m60

Postuur/cupmaat: zéér slank B/C-cup natuur (referentie)

Tatouage/piercing: yep, navelpiercing, tat op pols

Service: standaard clubservice FT en vingers intiem niet bepaald gewenst normaliter

Extra: erg bleke huid, opvallend gedistancieerd in de barruimte, smelt weg als sneeuw voor de zon op de kamer. Voorheen actief in omgeving van Köln


Een nieuw toppertje in GT, niet bepaald de meest agressieve aanpak qua beren aanspreken, Nika is eerder ietwat terughoudend wat dat betreft en geen voorstandster van publieke schmusereien. Ze is communicatief sterk, maar ook allesbehalve een spraakwaterval bij eerste aanspreking, ze heeft wat tijd nodig en een rustige en respectvolle benadering dient ter aanbeveling. Op de kamer goede tot zeer goede service, bijwijlen uitmuntend op sommige vlakken. TZ verzorgd, bij sympathie en goeie connectie valt er gewag te maken van een topsessie. As always is het uiteraard subjectief, maar ik was zeer verrast en in m'n nopjes toen ik haar tot m'n verbazing aantrof in GT. Een eerste sessie in GT met haar die de perfectie benaderde en voor een als een otter zwetende beerspersoon in de overvolle omkleedruimte zorgde met sluitingstijd, excuses aan de omstaanders en omkledende dames voor de rondvliegende zweetdruppels...

marcuswally
23 maart 2012, 18:04
Beffen mag ook en bij de FT zuigt ze je het licht bijna uit de ogen. Slikken deed ze niet. Zeker een Topper!

MeesterMixer
30 maart 2012, 14:54
Zeer goede looks, maar helaas is op de kamer niets meer van haar Russische roots te merken. Typisch Duitse offering: technisch wel ok, maar klinisch, koud. Als ze de kans heeft slaat ze tz over, als het dan toch moet, zeer magertjes. Probeert zelfs eerst pmc te verkopen, maar ok, dan maar PZC. En vervolgens begint de upselling (snap nooit hoe bepaalde dames niet wippen zoenen en liever ook geen PZC, maar dan wel vol overgave ft doen.....alhoewel, dat was technisch ok, maar zonder gevoel). Zonde van de meerprijs bij deze dame dus (en dat zeg ik niet gauw, betaal in Hessen vaak met veel plezier de 50 euro extra!)

Dan ook nog het op de klok kijken, en de sessie kwalificeert definitief als onvoldoende. Helaas is dit in gt eerder regel dan uitzondering.

Jack42
2 april 2012, 18:11
Vraag me af of de Nika die Satanic Surfer hier beschrijft wel de Nika is van dit draadje.
De huidige Nika is toch de Zina (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?28342-Zina-(Duits-Russischs)-(Samya)&p=257662#post257662) van Samya?

vrije jongen
2 april 2012, 18:36
Vraag me af of de Nika die Satanic Surfer hier beschrijft wel de Nika is van dit draadje.
De huidige Nika is toch de Zina (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?28342-Zina-(Duits-Russischs)-(Samya)&p=257662#post257662) van Samya?

Dat is wat ik van het FC begrepen heb, maar het Duivelse Surfertje zal vast snel zelf uitsluitsel geven.

satanic surfer
2 april 2012, 18:37
klopt volledig Jack 42... Wil haar hier niet al te fel verdedigen, maar ikzelve heb totaal andere ervaringen met haar dan collega MeesterMixer... Is er sprake van een "ancienniteitsbonus", betere "chemistry" of weet ik veel welk toevallig voordeel dan ook, geen idee. Kan enkel voor mezelf spreken en mijn ervaringen met haar neerpennen. Ikzelve werd elke keer getongzoend, ongeacht welke club, welke sesssie. PMC zou me zeer verbazen, maar zie geen enkele reden waarom MM daarover zou jokken, jammer en totaal niet strokend met ervaringen die ikzelve en alle Samya-beren met haar hadden. Ze kreeg wel ns vaker magerere recensies, maar nooit werd nog maar een indicatie in die richting geopperd voordien. Upselling deed ze bij mij ook nooit, welintegendeel soms. Klokkijken kon ik haar nog niet op betrappen, FT ook niet overigens aangezien ikzelve daarvan geen voorstander ben. Wel lijkt het me lastig om een technisch ok'e ft gevoelloos te omschrijven... ben echter allesbehalve een expert wat dit betreft. De laatste zinsnede oppert nog enige lichte GT-aversie, te begrijpen maar bezwaarlijk op Nika te verhalen lijkt me zo aangezien het pocketmeisje er sinds 3 weekjes resideert.

Toevallige medeforumcollegaberen van zaterdag konden misschien vaststellen dat ze een herhalingssessie met mezelve niet zag zitten, om welke specifieke reden dan ook, geldgeil zou ik haar dus niet noemen, want ze was gegarandeerd van een uurtje (weliswaar zonder ft) kameren. Ze zat ietjewat te keuvelen met enkele collegaberen, geen idee waarover overigens. Erna zat ze minstens een halfuurtje te praten met een Aziatische beerspersoon zonder tijdsdruk naar sleutelophaling toe voor zover ik kon zien... Ik ken haar als zeer correct, en tja, als ze mindere service biedt aan anderen, kan gebeuren. Heb ook vastgesteld dat ze een zeer snelle kamergang afwerkte toen ik zat te keuvelen met collega's in de vroege namiddag, reden wederom onbekend...goed/slecht/schnellspritzer/upselling tot kamerafbreking, wie zal het zeggen...Kan enkel over m'n eigen kamergang melden dat ie prima was, TZ,PZC, NMC allen tot grote tevredenheid. Geen vochtig doekje tegengekomen, lekkere seksuele handelingen met een meisje dat haar issues heeft, en zoals zovelen moodswings op z'n tijd. Meer kan ik er ook niet van maken...Voorts deel ik zoals steeds m'n ervaringen zo objectief mogelijk, en heb haar door de gang des zaken die ik zaterdag vaststelde ook niet de hemel ingeprezen aan vragenstellende medeberen, maar de bovenstaande post van MM beantwoord niet aan m'n eigen ervaringen, dat is zo klaar als een klontje. Vind het jammer voor MM, en heb hem dat overigens al netjes gemeld per IM onlangs... can happen...

Big30
2 april 2012, 18:47
Dus topic van Zina naar Gt verplaatsen en tot Nika benoemen en vanaf bericht #22 in dit topic de berichten bij dat topic voegen???

satanic surfer
2 april 2012, 18:51
Yep Administrator, en waarschijnlijk binnen afzienbare tijd richting andere club met YY initialen... ze is niet erg honkvast momenteel... afwachten maar...

Jack42
2 april 2012, 19:04
Wil haar hier niet al te fel verdedigen, maar ikzelve heb totaal andere ervaringen met haar dan collega MeesterMixer...

Ik schat dat 99,99% van de ijsberen totaal andere ervaringen heeft als MM dus je verdedigt haar zeker niet te fel.

Boy69
4 april 2012, 23:10
Bij mijn vorige GT-bezoek had Ik deze meid al op de menu-kaart gezet, maar helaas werd ze steeds voor mijn neus weggekaapt.

Vandaag spotte Ik haar weer, en had mijn zinnen op haar gezet.
Er waren meer kapers op de kust, dus adequaat en snel handelen waren vereist.

Nadat ik me strategisch had gepositioneerd, en haar heb afgevangen, direct de sleutelvraag gesteld en door naar een neukhutje.

Qua optiek helemaal mijn ding, zeer aardig, goedlachs, en bovenal een superservice.

Herhalingsgevaar: 100%

Sent from my iPhone using Forum Runner

Boy69
26 april 2012, 09:12
Qua optiek helemaal mijn ding, zeer aardig, goedlachs, en bovenal een superservice.

Herhalingsgevaar: 100%


Inmiddels uitgegroeid tot "vaste prik" in GT, met potentie om door te groeien tot pannekoekenmeid

MeesterMixer
20 mei 2012, 08:52
Inmiddels uitgegroeid tot "vaste prik" in GT, met potentie om door te groeien tot pannekoekenmeid

Deze clubhopper nu weer in PSR gespot, ben benieuwd of ze het daar gehanteerde service nivo kan waarmaken. Mooie en lieve meid blijft het zeker (en ja, ook dit is een MILF :)).

blauwebeer
20 mei 2012, 16:31
Als ze nu weer naar Samya hopt, hopt Blauwebeer ook.