Volledige versie bekijken : Vallende lamp schorst vergadering Tweede Kamer
bergm550
15 december 2011, 15:52
Op een gebouw kun je maar beter niet bezuinigen. Ik moest trouwens wel lachen om die reactie van het parlementslid, die zich een hoedje schrok. Het is net als met iemand die uitglijdt op straat, ik schiet altijd in de lach. Wat ben ik toch slecht, he! ;)
http://www.nrc.nl/nieuws/2011/12/15/vallende-lamp-schorst-vergadering-tweede-kamer/
Autobahn
16 december 2011, 09:06
Ha ha leuke discussie , wat mij meer opviel was de reactie van de staatssecretaris. Ze brak in huilen uit door de onverwachte gebeurtenis,die mevrouw is zo zenuwachtig en gaat mischien wel teveel op in haar eigen gelijk en wereldje dat wanneer er zoiets gebeurt gelijk alle knoppen doorslaan.Mischien eens tijd voor deze dame om eens stage te lopen bij de echte meiden van de fkk-s,die kunnen wel een stootje hebben.
rob45
16 december 2011, 11:19
Kan je nagaan hoever die politici staan van de normale wereld.Lees.... Zijn niks gewend.:)
Picasso 1
16 december 2011, 13:44
Ha ha leuke discussie , wat mij meer opviel was de reactie van de staatssecretaris. Ze brak in huilen uit door de onverwachte gebeurtenis,die mevrouw is zo zenuwachtig en gaat mischien wel teveel op in haar eigen gelijk en wereldje dat wanneer er zoiets gebeurt gelijk alle knoppen doorslaan.Mischien eens tijd voor deze dame om eens stage te lopen bij de echte meiden van de fkk-s,die kunnen wel een stootje hebben.
De reactie van Mevrouw Schippers is representatief voor een grote hoeveelheid Nederlandse vrouwen: hooghartig neptoneelspel waarbij ze zich sterk en geëmancipeerd voordoen maar bij de eerste de beste flutsituatie komt de wankele emotionele labiliteit boven water.
rob45
16 december 2011, 14:04
De reactie van Mevrouw Schippers is representatief voor een grote hoeveelheid Nederlandse vrouwen: hooghartig neptoneelspel waarbij ze zich sterk en geëmancipeerd voordoen maar bij de eerste de beste flutsituatie komt de wankele emotionele labiliteit boven water.
Goed gesproken,voor mij de uitspraak van de maand,heb zelf dezelfde ervaring met Ned. Vrouwen ,voor mij noooit meer.:biggrin: