PDA

Volledige versie bekijken : Dana (Italiaanse)



SFL
19 december 2011, 09:26
Naam : Dana

Nationaliteit/Taal : Italiaanse van Sardinië (maar volgens mij zo Roemeens of Hongaars als de pest)/ Engels

Leeftijd : 25 zegt zij, 28 denk ik ervan

Haarkleur/-lengte : Zwarte lange lichtgolvende haren

Lengte dame : 1m70

Postuur/Cupmaat : normale lichaamsbouw met wat lovehandles als gratis optie / C- of D-cup

Tatoeages/Piercings : nada

Service: volgt standaardprocedures, maar TZ, PZC, NMC, beffen, vingeren, knuffelen is vanzelfsprekend

Voordelen: toffe meid, gevoel voor humor, aangename babbel en absolute aandachtstrekker zijn haar mooie pretoogjes

Nadelen: ze is vrij standaard, zonder dat tikkeltje meer overtuigingskracht… Wat ze doet is echter niet slecht, hoor!

Tijdsduur : halfuur

Prijs : 50€

Extra’s bij het bezoek: Voldoende pre-sales


Dit mokkel zou al 4 maanden actief zijn in PSR en naar eigen zeggen elke dag present. Dat kan ik moeilijk geloven, want dit is een jonge vrouw die mij meteen zou opvallen en ik zag haar niet eerder op mijn vorig bezoek. Ook vind ik hier geen paspoort van haar terug.

Maar goed, ik meende haar wel te kennen van in Villa Vertigo (lang geleden) en dat wist ze te bevestigen. Onder welke vlag en naam ze daar aan het varen was, dat weet ik zeker niet meer!

Met deze dame meteen na binnenkomst en wat te vreten aan de babbel geraakt in de bar. Hele toffe meid, die je snel nieuwsgierig maakt naar meer. Dus na een hoop gelach en gezelligheid opteerde ik voor een kamergang met haar.

Ze is best prettig gezelschap, maar als het op seks aankomt is ze nogal standaard en volgt ze vrij opvallend een vast stramien. Wat ze doet of hoe ze het laat gebeuren is zeker niet slecht, maar voor mij niet goed genoeg om over een topper te spreken. Voor mij zit de kunst erin dat een DVP je geen enkele keer de indruk geeft dat je daar ligt omdat je er voor betaald of omdat je een nummer bent voor haar. Met bv Yasmin en Narcissa heb je dat niet aan de hand, die beheersen immers de techniek om alles even te vergeten!

Maar laat ik wel wezen: de pijpbeurt was zeer degelijk en als je haar neukt in alle posities, dan vindt je je gading wel. Als zij jou moet neuken, geef dan stap voor stap aan van hoe je het wil, want ze is niet zo meegaand dat ze jou of het ritme aanvoelt.

Ik kan hier moeilijk lullen over de aftersales en haar vriendelijkheid achteraf… Simpelweg omdat ik ze voor de rest van de dag niet meer gezien heb.
Thans ben ik niet zo heel wild met haar geweest (mocht dat de reden zijn dat ze weggelopen is)

forgetskinnyletsgetfatty
6 mei 2013, 23:13
Dana was mij ook al opgevallen door haar, volslanke lichaam met een aantrekkelijke boezem, en die pretoogjes duurde even voordat ik haar weer in het vizier kreeg, leuk gesprek gehad waar haar profi trekjes wel duidelijk werden. Op de kamer een degelijk vrij standaard programma bestaande uit knuffelen/pzc/nmc/ beffen/tongzoenen. Overall scoort het een ruime voldoende maar wat collega SFL ook al schreef, ze mist de overtuigingskracht om er een echte pse/gfe van te maken.:rolleyes:
Weet niet of ik bij een volgend bezoek weer voor haar zou kiezen.;)