PDA

Volledige versie bekijken : De verbroedering: SFL, IJB11, P1 en S&F worden vrienden.

SFL
19 december 2011, 14:42
-- indien de dame er op staat, kost een tweede orgasme binnen het halfuur € 50 extra
Ga toch weg man... Welke sloerie heeft jou zo bij je kloten genomen???
Niet dat ik binnen het halfuur zozeer 2x moet knallen, maar indien mij dat zou overkomen, dan zou dat wijf me geen tweede maal meer beet hebben!

- in principe begint de kamertijd te lopen vanaf het moment je buiten de kamer intieme handelingen/zoenen/tongzoenen begonnen bent
Jij bent de man van de droge grapjes wel... Dat zouden ze in principe kunnen overwegen en volledig terecht, maar wie zou dan nog zijn tijd willen slijten bij die mokkels. Zo gooien ze hun eigen ruiten in en kunnen ze geen venten meer overtuigen om naar de kamer te gaan. Kerel, als het zo zou zijn als jij beweert, dan was ik vorige week beslist 800 euro kwijt. Heb namelijk mijn tong in 10 mokkels hun muil gestoken, terwijl ik maar met 5 op de kamer was. Dan zwijg ik nog over alle kontjes waar ik in geknepen heb. Ik had met 5 dames 6x een onderhoud van een halfuur op de kamer... met 4 van hen ben ik alles bij elkaar langer dan een uur aan het rotzooien geweest.

doei x

ijsbeer11
19 december 2011, 17:10
Ach SFL je weet toch dat er bij die kerel weinig zinnigs uit komt, alleen maar klagen over een gaatje in de handdoek, de mouwen van de badjas zijn niet goed afgestikt, of de komkommer in de salade was niet vers... Als een dame hem binnen het uur een sleutelvraag stelt is meneer gepikeerd want dan heeft de dame nog nooit van pre sales gehoord.

Achja, het is tenslotte daarentegen wel een sexgod natuurlijk, elke dame wil met hem om de kamer!

Picasso 1
19 december 2011, 17:36
Achja, het is tenslotte daarentegen wel een sexgod natuurlijk, elke dame wil met hem om de kamer!

Gezien de lengte van zijn recensies geloof ik blind dat hij een sexgod is.

ijsbeer11
19 december 2011, 18:20
Gezien de lengte van zijn recensies geloof ik blind dat hij een sexgod is.

Als de lengte van recensies een maatstaf zou zijn voor bedprestaties zou ik als vrouw zijnde niet graag met jou onder de lakens terecht komen :biggrin:

Picasso 1
19 december 2011, 19:09
Als de lengte van recensies een maatstaf zou zijn voor bedprestaties zou ik als vrouw zijnde niet graag met jou onder de lakens terecht komen :biggrin:
Als vrouw zijnde zou ik mezelf er voor laten dokken :rofl:

seksenfun
19 december 2011, 21:13
sfl en ij11, ik begin de indruk te krijgen dat jullie gefrustreerd zijn in jullie eigen neuken-eten-neuken-eten-neuken-verhaaltjes. Ik zou me er triestig en klein bij voelen maar gun jullie jullie pleziertje. Eigenlijk zijn jullie te dom en enggeestig om te reageren maar vertel liever geen nonsens meer als je in de club niet komt of met lange tussenpozen, van tijd tot tijd en niet de tijd doorbrent met peroneel van de club (waardoor je het fijne te weten komt).

De regeltjes van twee keer betalen voor twee keer klaarkomen mogen gehandteerd worden door de dames (voor jullie slechtverstaanders en simpele geesten: mogen is niet gelijke aan moeten).
De dames moeten dus niet de kamertijd laten ingaan na pre sales die langer dan 10' duren, ook niet als dat 40' duurt en je mekaar al flink afgelebberd hebben.

Ach, het zal nog steeds niet gevat worden door jullie, lul er nog maar wat op los. Andere leden doen wat ze willen met mijn informatie maar ik schat in dat ze de teksten beter kunnen interpreteren dan jullie. Nemen ze van jullie aan dat het nonsens zijn van mij, ook goed, no prob.

btw, de pre saler ikzelf heb nog nooit voor die tijd moeten betalen in PSR. Ik zei enkel maar dat de dames die tijd mogen aanrekenen en dat dit ook door de theke wordt gezegd als je de eerste keer in PSR binnenkomt. Maar nu ben ik weer aan het fantaseren.

Doei!

Big30
19 december 2011, 21:41
Aantal berichten verplaatst uit PSR algemeen topic.

Merry X-mas to you all :tongue:!

2105

Picasso 1
19 december 2011, 21:52
Aantal berichten verplaatst uit PSR algemeen topic.

Merry X-mas to you all :tongue:!

2105

Hier zijn we dan. Volgens mij loopt S&F voorop.

http://www.eslprintables.com/forum/my_documents/my_pictures/2010/sep/5D9_DaltonBrothers.jpg

vrije jongen
19 december 2011, 21:55
btw, de pre saler ikzelf heb nog nooit voor die tijd moeten betalen in PSR. Ik zei enkel maar dat de dames die tijd mogen aanrekenen en dat dit ook door de theke wordt gezegd als je de eerste keer in PSR binnenkomt. Maar nu ben ik weer aan het fantaseren.

Zonder me hier echt in te willen mengen, kan ik dit laatste bevestigen (ergens in juli). Nadat de theke me dit had gezegd vond ik het ook raar en de beren die vaker komen vonden het ook een raar verhaal. Ik had trouwens niet het idee dat dit door welke dame dan ook werd nageleefd. Voor de rest heb ik met geen van jullie nog gekamerd en kan dus niks over jullie bedprestaties zeggen.

bad pritt
19 december 2011, 21:57
S&F ik denk ook dat het onzin is, waar staan die regels dan ?, die staan nergens vast en zijn niet algemeen bekend en aanvaard.
Wat een theke in deze dan zegt moet je niet dus niet serieus nemen en heeft geen bindingskracht..in de praktijk zal al die bullshit al helemaal niet spelen.

Big30
19 december 2011, 21:57
Hier zijn we dan. Volgens mij loopt S&F voorop.

En jullie volgen heel braaf :tongue:!

De kwoot van SFL komt uit het PSR algemeen topic en in deze heeft S&F wel degelijk een goed en terecht punt.
Hij heeft gewoon gelijk, PUNT!

Jünther
19 december 2011, 22:16
Oh mijn god, de onafhankelijke PIC1 durft zijn vriend SFL (zelf benoemd fictie-auteur) niet te bespotten, danwel af te vallen.
Valt me een klein beetje tegen van de Spaanse reactor, onze non-initiator. En IJB11 erachter aan......
De koppeltjes zijn weer gevormd.

Laat Seks en Fun hun mening spuien, tis meestal een langdradige, doch objectieve, met veel research.

Picasso 1
19 december 2011, 22:28
Oh mijn god, de onafhankelijke PIC1 durft zijn vriend SFL (zelf benoemd fictie-auteur) niet te bespotten, danwel af te vallen.
Valt me een klein beetje tegen van de Spaanse reactor, onze non-initiator. En IJB11 erachter aan......
De koppeltjes zijn weer gevormd.

Laat Seks en Fun hun mening spuien, tis meestal een langdradige, doch objectieve, met veel research.

Als je goed leest bespot ik dus niemand hier, hoewel mezelf een beetje en ook iemand die helemaal niet in deze discussie zit :smile2:.
Als je graag met SFL wil spelen kun je een verzoek indienen bij Big (of moet ik dat ook voor je doen? :rofl:) en dan zal hij een topic voor jullie tweetjes maken.

Jünther
19 december 2011, 22:35
Als je goed leest bespot ik dus niemand hier, hoewel mezelf een beetje en ook iemand die helemaal niet in deze discussie zit :smile2:.
Als je graag met SFL wil spelen kun je een verzoek indienen bij Big en dan zal hij een topic voor jullie tweetjes maken.

Euhhh, nee, .....I pass.
Inderdaad je bespot ook niemand hier, waar dat wel had gemogen, en je dat ook had gedaan bij elk ander dan SFL. Opvallende, terugtrekkende beweging van je legertje.

Picasso 1
19 december 2011, 22:41
Euhhh, nee, .....I pass.
Inderdaad je bespot ook niemand hier, waar dat wel had gemogen, en je dat ook had gedaan bij elk ander dan SFL. Opvallende, terugtrekkende beweging van je legertje.

Kan helaas niet ingaan op je wensen want dan staat mijn onafhankelijkheid in het geding. Opvallende omtrekkende beweging van je legertje overigens.

ijsbeer11
20 december 2011, 08:57
Beste S&F,

Gefrustreerd ben ik sowieso niet :)
Waaruit maak jij op dat ik lang niet in de club ben geweest?
En voor de goede orde, ik ben sowieso nog nooit in PSR geweest, en met mijn opmerking doelde ik ook niet specifiek op dat ene bericht maar meer over jou postings in het algemeen.

Ja, zelfs ijsbeer11 leest wel eens jou berichten omdat er vaak nuttige en informatieve dingen in staan, waar menig ijsbeer baat bij heeft of kan hebben.

Daarentegen moet ik wel concluderen dat als ik de context van jou berichten analyseer er vaak geklaagd word over zaken waarvoor we in mijn ogen niet primair naar de club gaan. Dit is overigens mijn MENING!.

En over gefrustreerd gesproken... Ik kan me nog een avond herinneren in VM dat er iemand compleet door het dolle ging (waarvan ik niet eens wist dat het om mij ging, dat is je redding geweest) omdat ik netjes aan een dame vroeg of ze tijd had, nadat jij maar liefst 4 uur bezig was geweest met haar interviewen, en zelfs zoutsticks bij elkaar in de mond stoppen, zonder ook maar enigszins op een kamergang te sturen.

Dom en enggeestig? Knap om dit te kunnen concluderen over iemand die je niet kent, doe iets met deze bovennatuurlijke gave!

SFL
20 december 2011, 09:20

De kwoot van SFL komt uit het PSR algemeen topic en in deze heeft S&F wel degelijk een goed en terecht punt.

Ik stelde iets in vraag, wat evengoed de waarheid kon wezen... Maar daar had ik mijn eigen mening over.
Dat was alleen maar een vraag naar S&F toe en ik denk niet dat daar iets mis mee was.
Ysbeer11 heeft in plaats van S&F geantwoord en dat was misschien op een ietwat offensieve toon... Maar zoals hij zelf aangeeft, heeft dat ook zijn geschiedenis.
Dus door mij hier mee naar een apart topic te slepen, meng jij me automatisch in dit conflict!
En wat heeft Picasso daar eigenlijk mee te maken?

SFL
20 december 2011, 09:25
Euhhh, nee, .....I pass.

En wat vind ik het fijn om nog eens oude vrienden te treffen.
Zijn naam werd niet vernoemd in dit topic, maar Gunther kan het niet laten en springt mee op de boot!
En als het dan een maal begint dan zegt ie: I pass!
Jij kontlikkende klojo: jij brengt hier helemaal geen bijdrages, dus rot toch op!!!

SFL
20 december 2011, 09:33
sfl en ij11, ik begin de indruk te krijgen dat jullie gefrustreerd zijn in jullie eigen neuken-eten-neuken-eten-neuken-verhaaltjes. Ik zou me er triestig en klein bij voelen maar gun jullie jullie pleziertje. Eigenlijk zijn jullie te dom en enggeestig om te reageren maar vertel liever geen nonsens meer als je in de club niet komt of met lange tussenpozen, van tijd tot tijd en niet de tijd doorbrent met peroneel van de club (waardoor je het fijne te weten komt).

De regeltjes van twee keer betalen voor twee keer klaarkomen mogen gehandteerd worden door de dames (voor jullie slechtverstaanders en simpele geesten: mogen is niet gelijke aan moeten).
De dames moeten dus niet de kamertijd laten ingaan na pre sales die langer dan 10' duren, ook niet als dat 40' duurt en je mekaar al flink afgelebberd hebben.

Ach, het zal nog steeds niet gevat worden door jullie, lul er nog maar wat op los. Andere leden doen wat ze willen met mijn informatie maar ik schat in dat ze de teksten beter kunnen interpreteren dan jullie. Nemen ze van jullie aan dat het nonsens zijn van mij, ook goed, no prob.

Doei!

En wat heb ik jou misdaan? Ik stelde simpelweg enkele vragen, waarna een andere ijsbeer niet meteen vriendelijk naar jou toe was.
En dan heb je nog de op sensatie beluste Big30 die er theater van maakt en de gemoederen door dit topic opjut!

In tegenstelling tot wat ik schreef, beantwoordt jij wel met beledigingen aan mijn adres...
Dat is iedereen zijn goed recht natuurlijk en uiteindelijk amuseer ik me wel in zulke discussies.

Wat mij stoort is dat ik jou nooit ergens op aangevallen heb in mijn hele ijsberencariere.
Ik heb jou 2x ontmoet en ook toen zijn we vriendelijk tegen elkaar gebleven.
Afgelopen zomer nog in YY nodigde ik jou uit om op het terras bij mij en de Killer te komen zitten... Allemaal goed en wel.
En nu spring jij meteen op je paard en in je harnas tegen mij...

Als er één ding is waar ik niet tegen kan, dan zijn het zwakkelingen die in real life de vriendelijkheid zelf zijn.
En dan daarna veilig achter hun PC of in het bijzijn van andere beren een grote muil opzetten...
Vanaf heden hoor jij voor mij thuis in het rijtje van wijlen RP, Gunther en nog een paar andere wiens naam ik voor de goede orde hier niet noem en die ik wegens tijdgebrek niet wens te betrekken in dit conflict!

ijsbeer11
20 december 2011, 09:35
En als het dan een maal begint dan zegt ie: I pass!
Jij kontlikkende klojo: jij brengt hier helemaal geen bijdrages, dus rot toch op!!!

:biggrin: :freu:

SFL
20 december 2011, 09:46

S&F heeft altijd gelijk, beste vriend.
Zo ben ik gefrustreerd door een teveel aan Vreten-Neuken-Vreten-Neuken-Vreten
Dan doelt hij misschien bij jou op: vreten-wachenopvreten-vreten-wachtenopvreten-vreten
In de afwachting op vreten verveelde jij je waarschijnlijk en daarmee riep je dit topic in leven, in de hoop hier nog wat heftigs te lezen!

Picasso 1
20 december 2011, 13:28
Dan doelt hij misschien bij jou op: vreten-wachenopvreten-vreten-wachtenopvreten-vreten
In de afwachting op vreten verveelde jij je waarschijnlijk en daarmee riep je dit topic in leven, in de hoop hier nog wat heftigs te lezen!

Big, kun je in de naam van deze topic P1 vervangen door Big30?

Big30
20 december 2011, 15:32
En dan heb je nog de op sensatie beluste Big30 die er theater van maakt en de gemoederen door dit topic opjut!
De bedoeling was van mijn kant bepaald niet om theater te gaan maken dan wel iets op te gaan jutten, juist integendeel.

Ik spreek wel de hoop uit dat we t.o.v elkaar een wat meer gematigde en relativerende toon zullen aanslaan.
Met een inhoudelijke discussie op het punt dat S&F aanhaalde is niets mis mee, maar dat moet ook kunnen zonder al te persoonlijk naar elkaar te worden.

m.vr.gr.,
Big30

Picasso 1
20 december 2011, 17:13
...maar dat moet ook kunnen zonder al te persoonlijk naar elkaar te worden.

Huichelaar

ijsbeer11
20 december 2011, 17:16
Hm, krijg ik eindelijk een eigen topic, laat ik mezelf gaan, wordt er weer geveegd :(
Kan ik ook een eigen topic krijgen met een keurmerk: "Dit topic is bezemvrij"

Big30
20 december 2011, 17:23
De reacties beginnen een beetje flauw en simpel te worden. Er is weer niets geveegd, slecht wat off-topic berichten zijn terecht verplaatst. Maar als de toon niet verandert en normaal wordt gaat het topic op slot en off-line.
Op dit forum kan veel zo niet bijna alles. Maar dat impliceert wel bepaalde omgangsvormen t.o.v. elkaar.

Big30

ijsbeer11
20 december 2011, 17:46
Hoe kan je in een topic, dat is opgestart omdat leden in een ander topic off-topic berichten schreven, nou off-topic berichten schrijven?

Geniale zin, al zeg ik het zelf!

Willem2
20 december 2011, 17:59
Hoe kan je in een topic, dat is opgestart omdat leden in een ander topic off-topic berichten schreven, nou off-topic berichten schrijven?

Geniale zin, al zeg ik het zelf!

Ja geniale zin.
Maar lees nu ook een keer wat Big30 heeft geschreven. En merk het verschil.
Bij voorbaat dank.

Jünther
20 december 2011, 20:06
Laten we afsluiten met een headline voor de ijsberenkrant:

"S&F legt met simpele counter zwakheden van fulminerende verdediging SFL-IJB11-P1 bloot"

Costana
20 december 2011, 20:40
Wees eens braaf allemaal.

S&F wordt genaaid terwijl hij er bij staat, niet jullie.
Niets van aantrekken van die "pipo" om het op zijn vlaams te zeggen.

Bosco
20 december 2011, 20:40
"S&F legt met simpele counter zwakheden van fulminerende verdediging SFL-IJB11-P1 bloot"

FulmineWAT?? Kennen jullie niet gewoon eens kappuh met die KUTWOORDEN !!

Blijf GODVERDERGODVER niet Googlen. :mad::mad::mad:

ijsbeer11
20 december 2011, 20:53
Fulminerend is toch die Braziliaanse voetbalclub?

Picasso 1
20 december 2011, 21:40
Fulminerend is toch die Braziliaanse voetbalclub?

Inderdaad, ik denk dat dat bericht verplaatst moet worden naar het voetbaltopic.

Big30
20 december 2011, 21:42
FulmineWAT?? Kennen jullie niet gewoon eens kappuh met die KUTWOORDEN !!

Blijf GODVERDERGODVER niet Googlen. :mad::mad::mad:
Dit is een goed voorbeeld van fulmineren :biggrin::tongue::biggrin:.

phoenix
20 december 2011, 21:46
wanneer wordt hier geveegd:teuflisch:

Big30
20 december 2011, 21:54
wanneer wordt hier geveegd:teuflisch:
Het dooit, de kou is uit de lucht en er hoeft niet geveegd te worden :tongue:. Gisteren wel wat sneeuw gevallen maar die is al lang weg.
Hou(d) wel de goed de weersvoorspelling in de gaten en houd bij je bandenkeuze rekening met het weer :biggrin: :asshole::biggrin:.

SFL
21 december 2011, 09:08
De bedoeling was van mijn kant bepaald niet om theater te gaan maken dan wel iets op te gaan jutten, juist integendeel.

Ik spreek wel de hoop uit dat we t.o.v elkaar een wat meer gematigde en relativerende toon zullen aanslaan.
Met een inhoudelijke discussie op het punt dat S&F aanhaalde is niets mis mee, maar dat moet ook kunnen zonder al te persoonlijk naar elkaar te worden.

Big30

Heb ik ooit gezegd dat er iets mis is met S&F zijn mededeling??????
Neen, ik stelde mezelf daar luidop een simpele vraag, weliswaar met licht humoristische ondertoon!!!
Heb ik me in die vraag schuldig gemaakt aan een belediging, een aanval op het persoontje van S&F en een niet relativerende toon????
Ik meen 3x van niet!!!
Wie dat hier wel beweert, is een puriteinse flikker die zelf niet kan relativeren!!!
Beste Big30, als je voor jouw beschermeling bij zo'n akkefietje al een apart topic aanmaakt,
had dat dan in de afgelopen 3 jaar voor mij ook gedaan bij iedereen die mij op een veel ernstigere wijze persoonlijk aanviel.

SFL
21 december 2011, 09:12
En S&F die mij op een geviseerde manier van antwoord diende, die is nu te laf om niet te antwoorden op mijn tweede reactie en vraag aan hem.
Lees op blz1 van dit topic: wat heb ik jou misdaan?

Mag ook via IM, beste S&F
Maar wees een man en doe het wel, of je daalt helemaal in mijn gratie!

Picasso 1
21 december 2011, 13:30
Heb ik ooit gezegd dat er iets mis is met S&F zijn mededeling??????
Neen, ik stelde mezelf daar luidop een simpele vraag, weliswaar met licht humoristische ondertoon!!!
Heb ik me in die vraag schuldig gemaakt aan een belediging, een aanval op het persoontje van S&F en een niet relativerende toon????
Ik meen 3x van niet!!!
Wie dat hier wel beweert, is een puriteinse flikker die zelf niet kan relativeren!!!
Beste Big30, als je voor jouw beschermeling bij zo'n akkefietje al een apart topic aanmaakt,
had dat dan in de afgelopen 3 jaar voor mij ook gedaan bij iedereen die mij op een veel ernstigere wijze persoonlijk aanviel.

Maar natuurlijk beledigde je niemand; dat doe je nu wel overigens :biggrin:. Mokkels en sloeries gebruik je aan de lopende band in je berichten, daar is niks vreemds aan. Ijsbeer11 reageerde wat venijniger richting S&F en ik plaatste een grapje. En toen begon S&F te fulmineren (geniaal woord :lostit:).
Vervolgens zet Big het allemaal, zonder te relativeren :thefinger:, op een grote hoop en maakt van ons allen een naaikransje. Junther was op dat moment net klaar met rukken en wilde vervolgens ook meespelen.
Reageer verder niet zo opgefokt man en ga een of andere sloerie :fuck:!

Big30
21 december 2011, 16:00
Beste SFL,

Blaas het aub allemaal niet zo op. Je maakt het denk ik allemaal wat groter dan het is. Ik had eerlijk gezegd van jou verwacht dat je pantser wat dikker was en je niet zo snel op je teentjes was getrapt. Je doet nu net alsof jij hier zwaar wordt aangevallen terwijl de realiteit is dat jouw woordkeuze richting andere beren nu ook bepaald niet getuigd van fijnzinnigheid.
Nogmaals de reden voor een apart topic is evident d.i. deze hoort niet thuis in het PSR algemeen topic. Niet meer en niet minder.

De analyse van P1 is denk ik wel een goede. Blijft over dat S&F 2 punten noemde die nu wat ondergesneeuwd raken en die wat mij betreft beste een verdere beschouwing mogen hebben d.i.:

- Twee maal komen in 30min = 50E, Y/N.
- Na welke handeling is er sprake van een contract met een dame en wanneer gaat de tijd lopen.

m.vr.gr,
Big30

Jan_Wandelaar
21 december 2011, 16:37
De bedoeling was van mijn kant bepaald niet om theater te gaan maken dan wel iets op te gaan jutten

De titel van deze thread doet anders vermoeden:
De verbroedering: SFL, IJB11, P1 en S&F worden vrienden.

Enig cynisme klinkt toch wel door in die titel.

En daarbuiten:
Jan dacht, naar aanleiding van die titel, een wonderschoon kerstverhaal te gaan lezen, waar op het eind een aantal machtige ijsberen elkaar snikkend in de armen valt. Blijkt het gewoon het gebruikelijke gekibbel te zijn. Heel teleurstellend.......

J.W.

Big30
21 december 2011, 16:50
Jan dacht, naar aanleiding van die titel, een wonderschoon kerstverhaal te gaan lezen, waar op het eind een aantal machtige ijsberen elkaar snikkend in de armen valt.

J.W.
Zie de titel als een profetie :tongue:.
De titel is een combinatie van een milde vorm van ironie en een oproep tot wat meer relativeringsvermogen. Een mooi eindejaars IJBF sprookje met een afloop die een ieder zal verbazen.

http://www.youtube.com/watch?v=0F_VNfmoB-s

Jünther
21 december 2011, 20:19
De discussie van S&F is voor mij een theoretische: 2 maal komen in een half uur, is mij zelden tot nooit gelukt bij de madammen.
Maar mocht het toch ooit gebeuren, dan is dit mijn standpunt:
- Dame mag geen extra inkomsten vragen/verwachten
- Als de beer in kwestie een beetje kloten heeft, dan geeft hij wel een goede fooi
Dan los je het mi goed en fideel op.

Op de vraag wanneer hebben we een overeenkomst/contract met de dame, dus ook een betaalverplichting?:
- Ik vind, los van welke handelingen zijn verricht (zoenen, friemelen, strelen...), na 15 minuten intake. Daarna loopt de meter.
Na 15 minuten heb je namelijk genoeg tijd gehad, om elkaar een beetje te 'scannen'. Zie je het niet zitten, dan zwaai je af.
Ik zelf leg altijd 5 minuten, max 10 minuten beslag op een dame, in de presales-fase. Dat vind ik al genoeg.
Het komt overigens zelden voor dat ik niet meega na de kennismaking. Dan moet ze wel heel erg uit haar bek stinken.

SFL: loosen up man, en lach er eens mee :)....., en fulmineer niet zo :)

Junther was op dat moment net klaar met rukken en wilde vervolgens ook meespelen.

That's where you're wrong Ritchie (kwoot uit?).....
Ik ruk altijd voordat ik naar het werk ga.

seksenfun
21 december 2011, 20:28
Ga toch weg man... Welke sloerie heeft jou zo bij je kloten genomen???

Als ik een "gewone" vraag stel, doe ik dat anders naar vrienden.
Ik heb jou 2x ontmoet en ook toen zijn we vriendelijk tegen elkaar gebleven.

Ik heb overigens geen zin om in dit topic veel woorden vuil te maken. Ik heb een sociaal leven buiten het clubleven en beperk mij tot info geven en vernemen op het forum.

Verder vernoemde ik eigenlijk maar twee gewone dingen:
- Twee maal komen in 30min = 50E, Y/N.
- Na welke handeling is er sprake van een contract met een dame en wanneer gaat de tijd lopen

(Schreef ik dat ik "genaaid werd"???) Ik schreef dat ik een nieuwtje had ;).

Twee keer klaarkomen binnen een halfuur of een uur is trouwens een algemene regel in vele clubs (dus ook PSR). Deze regel wordt echter zelden toegepast door de dames. Een thekedame vertelde mij dat toen ik die eenvoudige vraag stelde, zonder mij met allerlei ondertonen te bekritiseren.

Sessietijd begint te lopen vanaf intieme/seksuele handelingen. Dat is wel uniek voor PSR. Allicht een regel in het leven geroepen omdat PSR bekend staat om zijn pre and after sales. De club is daarin uniek. De regel dus ook. De regel is overigens niet bij alle ijsberen bekend (merk ik hier heftig van bijvoorbeeld sfl). Nuttige info dus, meer niet.
Hoe weet ik dat nu weer. Van ijsberen die me vertelden dat dat gezegd werd bij het binnenkomen. Mij hebben ze dat nooit gezegd. Het is dus een vrij nieuwe regel omdat er waarschijnlijk misbruik van gemaakt is in het verleden door sommige beren. Uren pre salen en dan niet of maar 30' op kamer gaan. Zelf heb ik tot vorige zondag nooit meegemaakt dat een dame begon over betalen voor de pre sales. (Ik pre sale graag lang en kamer graag lang, als ze de dame intussen niet "afsnoepen".)
Vorige zondag maakte ik het volgende mee (namen zijn niet relevant in deze):
- klein kwartiertje pre salen met een dame terwijl we af en toe een kusje gaven, zij haar benen over mijn schoot legde en andere (eigenlijk) niemendalletjes
- de dame die me ineens liet blijken dat als we nog 10' zouden pre salen, ze de tijd mee in rekening zal moeten brengen omdat we met niemendalletjes (en toch weer intieme handelingen maar geen pijpen of vingeren) bezig waren, waarop ik zei dat ik zo vlak na binnenkomst nooit ga kameren
- de dame bleef me verschalken en we belandden een halfuurtje later een tiental minuutjes op het schommelbed
- daar besliste ik met haar te gaan kameren want ik had veel zin
- daarop wou ze eerst nog in de lounge een sigaretje roken en een koffie drinken met mij
- naar kamer
- 1,5 uur op kamer
- afrekening locker: vraag van dame: € 50 extra voor ongeveer 15' lounge, 10' schommel, 5' koffie/sigaret
- ze heeft geen enkele extra gekregen en ik ga nooit meer met haar op kamer
- ze is niet gaan reclameren bij de theke omdat het "er over" was en ze dat ook wel wist (in de lounge was op haar verzoek eerst nog een sigaret - op kamer mag dat niet -, de eerste keer in de lounge was meer babbelen dan intimiteiten.
De dame maakte na de eerste 15' een duidelijk verschil tussen pre salen en betaald pre salen, met een voorbeeld. Over ons zat een beer te small talken met een dame gedurende langere tijd maar ze zaten braaf naast mekaar met een dijbeenbreedte ertussen. Ze zei dat dat uren mag zonder te moeten bijbetalen.

Het is maar dat je het weet.

Als de dame niet over haar extra € 50 was begonnen had ze bovendien meer geld overgehouden aan de sessie van 1,5 uur dan € 150 (omwille van de erg goeie seks die ik er mee had - en zij ook, beweerde ze en vermoed ik trouwens - en omwille van de pre sales (waarbij oorspronkelijk mee in de HWP ook voorzien was maar ik was te geil en opgewonden en wilde de kamer ineens op)

Allicht is deze dame een uitzondering maar toch: het bestaat, de regel bestaat en kan toegepast worden :smoke:.

Picasso 1
21 december 2011, 20:44
That's where you're wrong Ritchie (kwoot uit?).....

Happy Garden, Fonzie? :rofl:

ijsbeer11
22 december 2011, 09:06
Is maar goed dat je niet voor presales hoeft te betalen S&F, dan was je drie keer zo veel geld kwijt tijdens je clubbezoeken :biggrin:

bad pritt
22 december 2011, 12:54
Twee keer klaarkomen binnen een halfuur of een uur is trouwens een algemene regel in vele clubs (dus ook PSR). Deze regel wordt echter zelden toegepast door de dames. Een thekedame vertelde mij dat toen ik die eenvoudige vraag stelde, zonder mij met allerlei ondertonen te bekritiseren.

Sessietijd begint te lopen vanaf intieme/seksuele handelingen. Dat is wel uniek voor PSR. Allicht een regel in het leven geroepen omdat PSR bekend staat om zijn pre and after sales. De club is daarin uniek. De regel dus ook. De regel is overigens niet bij alle ijsberen bekend (merk ik hier heftig van bijvoorbeeld sfl). Nuttige info dus, meer niet.
Hoe weet ik dat nu weer. Van ijsberen die me vertelden dat dat gezegd werd bij het binnenkomen. Mij hebben ze dat nooit gezegd. Het is dus een vrij nieuwe regel omdat er waarschijnlijk misbruik van gemaakt is in het verleden door sommige beren. Uren pre salen en dan niet of maar 30' op kamer gaan. Zelf heb ik tot vorige zondag nooit meegemaakt dat een dame begon over betalen voor de pre sales. (Ik pre sale graag lang en kamer graag lang, als ze de dame intussen niet "afsnoepen".)
Vorige zondag maakte ik het volgende mee (namen zijn niet relevant in deze):
- klein kwartiertje pre salen met een dame terwijl we af en toe een kusje gaven, zij haar benen over mijn schoot legde en andere (eigenlijk) niemendalletjes
- de dame die me ineens liet blijken dat als we nog 10' zouden pre salen, ze de tijd mee in rekening zal moeten brengen omdat we met niemendalletjes (en toch weer intieme handelingen maar geen pijpen of vingeren) bezig waren, waarop ik zei dat ik zo vlak na binnenkomst nooit ga kameren
- de dame bleef me verschalken en we belandden een halfuurtje later een tiental minuutjes op het schommelbed
- daar besliste ik met haar te gaan kameren want ik had veel zin
- daarop wou ze eerst nog in de lounge een sigaretje roken en een koffie drinken met mij
- naar kamer
- 1,5 uur op kamer
- afrekening locker: vraag van dame: € 50 extra voor ongeveer 15' lounge, 10' schommel, 5' koffie/sigaret
- ze heeft geen enkele extra gekregen en ik ga nooit meer met haar op kamer
- ze is niet gaan reclameren bij de theke omdat het "er over" was en ze dat ook wel wist (in de lounge was op haar verzoek eerst nog een sigaret - op kamer mag dat niet -, de eerste keer in de lounge was meer babbelen dan intimiteiten.
De dame maakte na de eerste 15' een duidelijk verschil tussen pre salen en betaald pre salen, met een voorbeeld. Over ons zat een beer te small talken met een dame gedurende langere tijd maar ze zaten braaf naast mekaar met een dijbeenbreedte ertussen. Ze zei dat dat uren mag zonder te moeten bijbetalen.

Het is maar dat je het weet.

Als de dame niet over haar extra € 50 was begonnen had ze bovendien meer geld overgehouden aan de sessie van 1,5 uur dan € 150 (omwille van de erg goeie seks die ik er mee had - en zij ook, beweerde ze en vermoed ik trouwens - en omwille van de pre sales (waarbij oorspronkelijk mee in de HWP ook voorzien was maar ik was te geil en opgewonden en wilde de kamer ineens op)

Allicht is deze dame een uitzondering maar toch: het bestaat, de regel bestaat en kan toegepast worden :smoke:.

Wat een onzin, er zijn nauwelijks vaste regels in saunaklubland.
Bij de theke kunnen ze regels maken zoveel ze willen, en die zullen per thekedame verschillen waarschijnlijk, zolang het niet algemene usance is en aanvaard door een meerderheid van de ijsberen en dames of nergens staat opgeschreven zodat je er vooraf kennis van kan nemen is het flauwekul.
Sommige DVP zijn meesteressen in het maken van "regeltjes" zodat je meer en meer betaald, voor hetzelfde.
Dat zal de bron van deze onzin wel zijn.

De theke is niet het brein van de klub maar meer huishoudelijk personeel en de dame is zelfstandig, dus jij hebt met haar een deal en niet met de theke !

Presalen hoort bij de tijd ?, ga toch weg S&F dat is quatsch...als de dame denkt dat het te lang duurt is het aan haar aktie te ondernemen. 2 x klaarkomen ..2 x betalen..lol...weer zo een niet bestaande gedragsregel.
Kijk maar eens in het wetboek ter inzage bij de theke bij PSR, daar staat het niet in.:hah:

ps.
Als je dieper dan 15 cm doorstoot of door kunt stoten moet je 10 euro per half uur opslag betalen schijnt het in PSR.
De dames meten ter controle sinds kort je geslachtsdeel in geerecteerde toestand op voor ze op kamer gaan.
Het voorbereidende werk dat ze hiervoor moeten doen, kan ook in de kamerprijs worden meegenomen.

seksenfun
23 december 2011, 17:16
Wat een onzin!
Presalen hoort bij de tijd ?, ga toch weg S&F dat is quatsch...als de dame denkt dat het te lang duurt is het aan haar aktie te ondernemen.

Zo denk ik er ook over. Niet alle dames doen dat. Ijsbeer11 kan daar van meespreken. Hij zal jouw stelling niet beamen (hij zal er een draai aan geven omdat ik het schreef) :smoke:.

foots
23 december 2011, 19:21
Heren,

Ik vind het een zeldzaam goede en terechte actie dat heren die langer willen presalen dan een normale kennismakingsgesprek van 15 minuten er op gewezen worden dat dit betaald mag gaan worden. Dit om excessen van onze welbekende S&F en eventueel andere heren (mij als zeer ervaren saunaclubfan volledig onbekend) te voorkomen. Het is pure uitbuiting van de dames en zo zie je maar dat dames of clubs reageren op acties die door enkele personen die werkelijk op nergens meer op trekken.

Wel in het begin dat ik S&F kende kamerde hij sommige dames 5 of 6 uur en betaalde hun voor die tijd. Goed daarvoor maakte hij dan prijsafspraken en dat vind ik allerzins heel reeel, want de dame kan hier dan zelf bepalen of ze dat wel of niet doet. Naarmate de tijd vorderde (en wellicht S&F budget daalde) heeft hij duidelijk voor een nieuwe strategie gekozen van lang (GRATIS !) presalen en dan 1 of 2 uurtjes kameren. Dit heeft zich intussen uitgemond in Bv. 3 uur presales of een dame terugpesten door veel presales tijd in beslag te nemen zonder er ook maar mee te willen gaan kameren, want ook daarover heeft S&F vaak genoeg over geschreven).

Hij schrijft dat anderen kleingeestig zijn etc. maar in mijn ogen is hij de enige van verschillende fora die op deze manier de dvp van hun beschikbare arbeidstijd besteelt en vervolgens andere beticht over kleingeestigheid. De kwestie in VM met Ijsbeer11 en ik dacht Poolse Isabel in gedachte, maar er zijn vele vele voorbeelden te noemen. In S&F gedachte willen wij graag hem allemaal evenaren met zijn GFE en kamergedrag, maar ik heb tot op heden in al mijn jaren nog nooit iemand gezien die er zulks werkwijze op nahoud.

Groet, Foots

P.S. Overigens mag een ieder mij ook aanvallen op dat ik graag veel eet en dat elk menu boven de zeg 3 voor de gehele dag ook extra mag worden doorgerekend. Nee, daar heb ik geen enkel probleem mee en ik zal er geen dis in PSR om laten staan, zo lekker is het daar. Dus noem me liever niet hypocriet, ben graag recht door zee en to the point.

seksenfun
23 december 2011, 22:25
Plots zei de dame in PSR die ik beloofd had om te kameren. Waarom vertel je niet tegen al die vrouwen dat je bezet bent? Waarom willen alle (Roemeense en Bulgaarse) vrouwen jou, er zijn hier toch mannen genoeg. Ik antwoordde wat ik veel te horen krijg: "de dames hebben de Belgen graag". Meerbepaald nog de heilige drie (of vier) vuldigheid in PSR. Ze zien ons graag komen. Als ik me hier met het geschrijf een beetje anders voordoe (dramatiseer) dan ik werkelijk ben, heb ik jullie flink zitten gehad en mooi doen steigeren. Ook al is dat niet het geval: ik ben een graag geziene gast in PSR, niet alleen bij de DVP-dames.
Nog veel lachwekkender is om een dame uit PSR te moeten ontmoeten in Babylon die wist te vertellen dat "een beer" bij de bewuste dame die mijn korte (dit keer) pre sales wou aanrekenen, er een schepje bovenop was gaan doen, mij zwart maakte en nog wat verhaaltjes aan haar vertelde. De bewuste dame heeft geantwoord dat ze fout was, heel erg goeie en geile seks met mij had en als het aan haar lag ze dat nog dikwijls wil overdoen.

Ik voel me zoals Johan Verminnen.
Ik ben zoals Benny Neyman.

Toon jullie lieve kant eens aan de dames, toon jullie mooie karakter eens. De dames appreciëren dat veel meer, hebben dat veel liever :smoke:.

Badslippers
23 december 2011, 23:17
Ondanks dat ik nog niet zo lang meedraai in dit wereldje is me vanaf hetallereerste begin één ding heel duidelijk. Hier gelden geen algemene wetmatigheden. Je vindt ze niet in het handboek van de "Theke" noch hangen ze aan de binnenkant van de "Locker" en ze staan ook niet op het voorhoofd van al die lekkere mokkels. Er bestaat geen regel dat als je een tongzoen met een dame uitwisselt je verplicht bent de kamer op te gaan a raison van 50 euro. Net zo min als dat er een tijdslimiet is waarbinnen je gratis beslag mag/kunt leggen op dames. De hoeren zijn niet in dienst van de club maar soms toch weer een beetje. Kunt u het nog volgen?

Bestaat er dan een afspraak dat een dame initiatief moet tonen en moet beslissen wanneer zij geen brood ziet in het "pre-salen"? Of is het "Bon Ton" dat wij ongebreideld beslag op de tijd van een dame kunnen leggen zolang zij dat gevoos niet afkapt. Tijdens een trio spuit ik bij beide snollen een lading sperma tegen de huig. Kost dat 2 x 25 euro of spreken wij hier van één gelost schot? Mag een dame de kamer verlaten als je geëjaculeerd hebt of moet ze het half uur volmaken? Als zij toch de kamer verlaat mag jij dan de resterende tijd op die kamer een uiltje knappen? Het is allemaal "Fingerspitzen gefühl" en een normale dosis fatsoen.

Eigenlijk heb ik pas één keer meegemaakt dat ik met een onbetrouwbare heks stond te kibbelen tijdens het afrekenen. We hadden een uur gesekst voor 100 euro (+FT). Zij wilde mij extra geld aftroggelen (zo zag ik dat) omdat ik volgens haar met een vinger in haar poepgat had gezeten en dat was extra. Nou zou mijn reputatie in alle opzichten tegen mij kunnen werken. Bovendien hing er inderdaad een lijst met prijsopgave en daar stond op: "Anaal vingeren 25 euro". Ik duwde mijn vinger onder haar neus en zei: "Riechst du Scheisse"?. Waarop ze antwoordde: "Wie meinst du?" Ik duwde haar 100 euro in de klauwen en daarmee kon ze het doen. Basta. Toen voelde ik me best genaaid! Misschien zij ook wel.

Alle andere keren heb ik nooit betaalproblemen ervaren. Zelfs niet toen ik een dramatische sessie had met een overgevoelige troel in de overgang. Na 10 minuten van de kamer netjes 50 euro betaald zonder echte irritatie. Ik spreek van ter voren ook nooit wat af of de dame moet er zelf over beginnen en dan mag ze haar prijzen uit de doeken doen. Of ik dan van de opgesomde services gebruik ga maken is de vraag. Opsommen is geen garantie. Ik weet niet of ik over een uur in haar kont ga neuken.

Volgens mij behoort wederzijds vertrouwen met betrekking tot service en overeenkomstige betaling ook tot de befaamde klik. Als die klik er is, voel je beide aan dat geld en service niet het issue is. Dat een dame wat meer zekerheid wil hebben over prijs en geleverde diensten kan ik me vanuit haar wel voorstellen want ze krijgen met een veelvoud aan idioten te maken in vergelijk met ons. Vooral met dames die je goed kent wordt toch niet meer over de prijs geneuzeld. Je weet wat je aan elkaar hebt. En daar past dan ook het zeer uitgebreide "Pre-salen" onder. Dat voel je toch ook aan? Als een dame lekker lang bij je wil hangen en je vindt dat beide plezierig, is er geen enkele belemmering om dat niet te doen. Als jij haar volop ligt te muilen en je handen niet van haar tieten af kunt houden en je denkt: "Nou, zij moet de grenzen maar aangeven", dan ben jij in mijn optiek al een grens gepasseerd.

Nogmaals "Fingerspitzen gefühl", daar komt het op aan. Hoe heet dat eigenlijk in het Nederlands? Intuïtie of zoiets? Die verdomde Duitsers hebben toch een mooi taaltje.

seksenfun
24 december 2011, 00:00
Jij hebt tenminste één geluk in je leven badslippers en dat is dat jij je niet druk maakt over anderen :smoke:.

Jan_Wandelaar
24 december 2011, 00:09
Nogmaals "Fingerspitzen gefühl", daar komt het op aan.

Precies!!!!!!

Eenieder die het onderste uit de kan wil, krijgt volgens het spreekwoord onherroepelijk de deksel op z'n neus.

J.W.

*wacht nog steeds op het moment waarop kibbel-beren elkaar huilend in de armen vallen*

Badslippers
24 december 2011, 01:12
Jij hebt tenminste één geluk in je leven badslippers en dat is dat jij je niet druk maakt over anderen :smoke:.

Daar zit zeker een kern van waarheid in voor wat betreft de ijsberen op dit forum en de dames in de clubs. Het is toch een vrij oppervlakkige aangelegenheid met hier en daar een uitzondering en die koester ik.

Even dacht ik dat dit "Topic" volledig zou ontploffen in de zoveelste vete van ijsberen jegens elkaar. De loopgraven werden ingenomen en om zich te camoufleren had SFL de oorlogskleuren alweer op zijn smoel gesmeerd. Domme zet want die flaporen van hem maken hem zelfs zichtbaar voor de meest blinde mol in het veld. Met zijn "ACE Assault Rifle" (Ja het bestaat echt!) in de aanslag richtte hij het vizier op jou, Jünther en al die andere vrienden die hij hier in de loop der jaren heeft gemaakt. Je wierp de stelling op dat in de saunaclub "Je gulden geen daalder waard is" want 2x spuiten is 2x afrekenen. Of zoiets. Vervolgens begon ijsbeer11 losjes uit de heup te knallen, en gooide Pic1 een paar "One-Liners" het frontgebied in, stuurde Jünther zijn bruine beer het veld in en waren de rapen gaar.

Nou zullen er ongetwijfeld ijsberen zijn die zullen denken: "Ach gut, daar komt het holmaatje van de Master-Bull ook nog een duid in het zakje doen". Klopt, wij kunnen het uitermate goed met elkaar vinden en dat steekm ik niet onder stoelen of banken. Ik heb die kerel hoog zitten. Dat ik dan maar alles klakkeloos aanneem of pik van die kip zonder kop is een "Gotspe". Geen 2 ijsberen kunnen karakterologisch verder uit elkaar liggen. Dat valt echter allemaal weg als we in de neukpaleizen rondhangen. Dan zijn we gewoon 2 smerige klootzakken die lol hebben.

Dat hij de schurft heeft aan sommige ijsberen zal mijn reet roesten. In de club wil ik lol hebben maar ook op dit forum. Als jij een goed doortimmerd verhaal schrijft, stel ik dat op prijs ook al draai je een tomatenschijf bij de saladebar drie keer om, om te kijken of er geen verdwaalde schaamhaar aan zit. Lakens op de bedden moeten bij jou in onberispelijke staat gesteven en gestreken zijn zoniet dan storm je naar de "Theke" om je beklag te doen om tegelijk melding te maken van de douchekoppen die door kalkvorming geen fatsoenlijke straal geven. Zoiets irriteert mij niet. Voor mij is dat amusement.

Hetzelfde geldt voor Jünther. Schrijft mooie paspoorten over de dames in "Acapulco". Ik heb de beste man nog nooit ontmoet dus waarom zou ik hem in de zeik moeten nemen? Omdat hij de Roemeense kliek geen blik waardig keurt en ze verwijt dat ze het vak van hoer te grabbel gooien en dat ze maar eens eerst in de leer moeten gaan bij oost-europeaanse snollenvolk? Ik lees dat met veel plezier. Of moet ik de kont gaan likken van Pic1 (wat hij misschien best lekker zou vinden) of lekker wat lijm gaan snuiven met ijsbeer11 omdat ik dat aardige kerels vind?

Ik kom in de clubs om me te amuseren en ik lees dit forum om dezelfde reden. Al dat gezever is niet mijn stijl. SFL lult af en toe als een idioot, dat doe jij, ik, en al die andere muggezifters (of is het muggenzifters?). Dat houdt het forum levend. Over drie jaar zijn er weer andere stakkers die die rol overnemen en zijn wij allang vergeten en begraven . . . behalve Ace2, die gaat door totdat ze hem uit "GT" moeten dragen.

SFL
24 december 2011, 10:13
Heb vandaag geen tijd om nog te reageren en ik zal mijn negatieve energie sparen om binnekort elders amok gaan te maken.
Daarmee zijn jullie binnekort voor een tijdje van mij verlost en misschien amuseer ik me wel zo hard dat ik toch niet meer terugkom.

Dus mijn welgemeende verontschuldigingen aan Big30, Seks&Fun, Gunther, Willem2 (voor het verstoren van de orde op zijn forum) en alle sympathieke dames die ik ooit sloerie, del, hoer, mokkel of wijf genoemd heb.

Aan ieder van u en elk apart prettige feesten toegewenst en alvast het beste voor een fraai 2012!!!

Pistol Pete
24 december 2011, 10:38
Beste S & F, ik bespeur weer dezelfde denkfout als in de engelse taal en kwaliteit van een DVP discussie. En dat is jouw conclusies baseren op te weinig waarnemingen. Wat 1 dame zegt of enkele dames zeggen over de Belgen of over jou hoeft nog niet de waarheid te zijn. Je mag het van mij best als waarheid aannemen, je hoeft niet eens te beseffen dat het de waarheid niet is. Voor mij zijn dit soort stellingen (ik noem het n=1 stellingen) In 99,99 % onjuist (mijn eigen n= 1 stelling :)). Verder steun ik je tegen de hetze di er tegen jou gevoerd lijkt te worden, de laatste tijd bespeur ik hier vergaande intolerantie. Door ijbf zijn sommige ijsberen uit de anonimiteit van de klassieke hoerenloper met regenjas, paraplu en hoofddeksel gekomen. Dat betekent niet dat iedeeen maar op iedereen kritiek mag hebben over zijn handel en wandel. Als deze trend zich doorzet ben ik zelf zo klaar met dit eens zo prachtige forum. Laat ijbf een plek blijven voor en door liefhebbers van betaalde liefde en geen plek waar intolerantie hoogtij viert. Het gaat niemand iets aan wat er achter de deur van het peeskamertje gebeurt. Alleen de DVP en de klant. Ik heb gezegd.

Plots zei de dame in PSR die ik beloofd had om te kameren. Waarom vertel je niet tegen al die vrouwen dat je bezet bent? Waarom willen alle (Roemeense en Bulgaarse) vrouwen jou, er zijn hier toch mannen genoeg. Ik antwoordde wat ik veel te horen krijg: "de dames hebben de Belgen graag". Meerbepaald nog de heilige drie (of vier) vuldigheid in PSR. Ze zien ons graag komen. Als ik me hier met het geschrijf een beetje anders voordoe (dramatiseer) dan ik werkelijk ben, heb ik jullie flink zitten gehad en mooi doen steigeren. Ook al is dat niet het geval: ik ben een graag geziene gast in PSR, niet alleen bij de DVP-dames.
Nog veel lachwekkender is om een dame uit PSR te moeten ontmoeten in Babylon die wist te vertellen dat "een beer" bij de bewuste dame die mijn korte (dit keer) pre sales wou aanrekenen, er een schepje bovenop was gaan doen, mij zwart maakte en nog wat verhaaltjes aan haar vertelde. De bewuste dame heeft geantwoord dat ze fout was, heel erg goeie en geile seks met mij had en als het aan haar lag ze dat nog dikwijls wil overdoen.

Ik voel me zoals Johan Verminnen.
Ik ben zoals Benny Neyman.

Toon jullie lieve kant eens aan de dames, toon jullie mooie karakter eens. De dames appreciëren dat veel meer, hebben dat veel liever :smoke:.

Costana
24 december 2011, 11:28

Zijn daar dan ook mannen als hoer actief ?
Sinds wanneer is geld gelinkt aan een nationaliteit ? Uiteindelijk is elk nationaliteit welkom zolang ze maar betalen !

Picasso 1
24 december 2011, 14:47
Sinds wanneer is geld gelinkt aan een nationaliteit ? Uiteindelijk is elk nationaliteit welkom zolang ze maar betalen !

Als we jacky pakutra naar PSR sturen dan staat Nederland weer op nummer 1.