vrije jongen
21 december 2011, 23:52
Naam : Samira
Nationaliteit / Taal : Roemeens / Roemeens, Italiaans, Spaans en een poging tot Engels
Leeftijd : 18 jaar
Haarkleur / Lengte : bruin / Lang
Lengte : 1.60m?
Postuur / Cupmaat : normaal / b-cup
Tatoeage / Piercing : nee/rechter neusvleugel
Service : PZC, NMC, TZ, vingeren
Voordeel: vrolijkste stuiterbal die je in een club zult tegenkomen
Nadeel: nauwelijks een gesprek mee te voeren
Prijs: € 50,00 per half uur
Hele leuke, spontane en vrolijke meid, die haar baan echt leuk lijkt te vinden (ja ja 'lijkt', I know). Inmiddels drie keer mee geweest, alle keren tegen mijn zin, alle keren zonder spijt. De eerste keer in World, waar ze me aanrandde in de relaxruimte, om daarna een leuke lacherige sessie te hebben. Afgelopen weekend eenmaal in Oase en eenmaal in World. Ze had kennelijk besloten dat ze me wel mag en heeft er twee keer een GFE++++ van gemaakt; alsof ze mijn vriendinnetje was.
Nationaliteit / Taal : Roemeens / Roemeens, Italiaans, Spaans en een poging tot Engels
Leeftijd : 18 jaar
Haarkleur / Lengte : bruin / Lang
Lengte : 1.60m?
Postuur / Cupmaat : normaal / b-cup
Tatoeage / Piercing : nee/rechter neusvleugel
Service : PZC, NMC, TZ, vingeren
Voordeel: vrolijkste stuiterbal die je in een club zult tegenkomen
Nadeel: nauwelijks een gesprek mee te voeren
Prijs: € 50,00 per half uur
Hele leuke, spontane en vrolijke meid, die haar baan echt leuk lijkt te vinden (ja ja 'lijkt', I know). Inmiddels drie keer mee geweest, alle keren tegen mijn zin, alle keren zonder spijt. De eerste keer in World, waar ze me aanrandde in de relaxruimte, om daarna een leuke lacherige sessie te hebben. Afgelopen weekend eenmaal in Oase en eenmaal in World. Ze had kennelijk besloten dat ze me wel mag en heeft er twee keer een GFE++++ van gemaakt; alsof ze mijn vriendinnetje was.