PDA

Volledige versie bekijken : Alma (Roemeense)

Knabbel
22 december 2011, 17:01
Haarkleur/-lengte : Donkerblond, stijl lang haar (veelal in staartje gebonden)
Lengte dame : 1.68 mtr.
Postuur/Cupmaat : Slank / Flinke doch licht hangende B-cup
Nationaliteit/Taal : Roemeense / goed Duits
Leeftijd : 24
Tatoeages/Piercings : geen
Service: NMC, PZC, beffen, zoenen
Voordelen: Vriendelijk en goedlachs
Nadelen: Beperkte standaard service
Tijdsduur : 30min
Prijs : 50 euro
Extra’s bij het bezoek: Geen
Bijzonderheden: Roomwitte huid, voorheen werkzaam in Oostenrijk

Deze Roemeense valt op omdat ze er niet Roemeens uitziet: roomwitte huid en een wat meer westerse kop en haarkleur. Waar dit aan ligt is me niet duidelijk. Vorheen 2 jaar werkzaam geweest in Oostenrijk en nu sinds 3 weken in PHG en überhaupt Duitsland.

We hadden al een paar keer op een leuke manier oogcontact gehad voordat ze ineens op mijn schoot plofte. Dit deed ze op een leuke en onderhoudende manier, waarbij de sleutelvraag achterwege bleef. Contact bleef leuk en net voordat het eten geserveerd werd vroeg ze of we samen zouden eten en nadien een kamergang er in zat. Toch nog even de boot afgehouden, maar na het eten had ik nog een dessertje nodig en eerlijk is eerlijk, van alle dames was ze zeker niet de knapste maar wel degene die me leukst benaderd had.

Ze heeft een slank figuur met in verhouding een paar flinke borsten. Toen de push-up bra echter uitging deed de zwaartekracht toch helaas iets meer zijn werk dan ik verwacht had. Begrijp me niet verkeerd, ze kan zich prima tonen, maar ik had op een paar mooie harde knijters gehoopt. Initiatief tot voorspel bleef beperkt toch wat gefriemel. Zoenen bleef ook plichtmatig met af en toe een voorzichtig tongetje. Vrij snel ging ze over tot pijpen, hetgeen ook gematigd was, d.w.z. alleen de eikel verdween in de mond. Desondanks liet ze veel spuug lopen, waarbij ze na mijn aanwijzing haar natte handen inzette om de resterende delen mee te masseren. Dit verliepig uiteindelijk dusdanig prima dan ik een kletsnatte bilnaad eraan overhield. Ondanks de beperkte handelingen slaagde ze er toch in me warm te krijgen en keurig het halfuur met 2 korte knalsessies afgesloten.

Leuk tussendoortje, maar passie ontbreekt. Desondanks wel een leuke en onderhoudende dame, maar dan buiten de kamer.

Badslippers
22 december 2011, 19:09
[ . . . ] Ondanks de beperkte handelingen slaagde ze er toch in me warm te krijgen en keurig het halfuur met 2 korte knalsessies afgesloten.

Help ons uit de droom Knabbel, 2 korte knalsessie binnen het half uur. Bracht dat gegeven nog additionele kosten met zich mee? Dit in verband met een discussie die elders woedt en de discussianten elkaar te vuur en te zwaard te lijf gaan maar waar we niet veel wijzer van worden.

Knabbel
23 december 2011, 09:26
Het woord "standje" was beter op zijn plaats geweest. Ben niet zo'n neukerd en aangezien het penetratie onderdeel dit maal langer duurde dan enkele minuten, was er in mijn beleving al sprake van een (mini)sessie. Om mijn reputatie nou niet gelijk te grabbel te gooien en off topic te blijven: recent elders (LR) bij een andere dame wel binnen relatief kort tijdsbestek 2 hoogtepunten mogen beleven met zelfs een FT als afsluiter, hetgeen voor mij ook al een uitzondering is. Ook hier, net als in andere gevallen, nooit een discussie omtrent de afrekening gehad.