Volledige versie bekijken : Duisburg: Stammtisch vragen en ander geleuter!
de duisburg spesjalist
7 maart 2015, 17:40
Hoi db spessjaslik!
Ik kan je zeggen dat er ook op vrijdag een aantal dames niet werken of veel later pas.
Vrijdag zijn er toch ook wel enkele die gewoon uitgaan.
Ik vind zaterdag de drukste dag,en donderdag is qua bezetting ook goed.
Ik zelf wandel het liefst doordeweeks ipv het weekend omdat er gewoon te veel volk rondloopt.
Dinsdag is voor mij iDEeal omdat er dan genoeg dames aanwezig zijn en het niet druk is veel meiden nemen maandag vrij.
Maandag spreekt voor zich das gewoon dood , en de zondag ook.
Groet ,spank!
vrijdag en zaterdag is de bezetting het best de zondag en donderdag vind ik wat gemoedelijke niet al te veel bezoekers en nog dames genoeg aanwezig in het weekend loop er te veel volk rond daar heb je een punt veder is er altijd wel een neuk opject te vinden op de vulkaan ik ben in ieder geval niet mensen schuw van mijn mag het iedere dag druk zijn met bezoekers ;) als 5 jaar terug kijk trok de vulkaan veel meer bezoekers dat was in de tijd dat de NL bella nog in eros werkten kamer 108 zo dvp zou ik nog wel een keer willen treven :tongue:
Popper
8 maart 2015, 08:15
De woensdagen zijn inderdaad wat minder druk dan 3-5 jaar terug, maar het grootste manco is dat de kwaliteit van de dames al jaren achteruit aan het gaan is, uitzonderingen daargelaten!
Zwijmel zwijmel, Isabell, Susan, Solimar, and some more........
de duisburg spesjalist
8 maart 2015, 16:43
De woensdagen zijn inderdaad wat minder druk dan 3-5 jaar terug, maar het grootste manco is dat de kwaliteit van de dames al jaren achteruit aan het gaan is, uitzonderingen daargelaten!
Zwijmel zwijmel, Isabell, Susan, Solimar, and some more........
dat licht denk aan je zelf popper vicky 17-19-topper cindy nieuwe vulkaan topper dame op kamer 220 eros topper dame op 603 eros topper dame op kamer 601 eros topper gina lisa 209 17-19 topper gisteren weer een super half uurtje mee gehad ;) sona eros 26 is de 30 euro waart russische in de vip kamers binnen vriendin van nita ik geloof op kamer 403 start prijs wel 2 tientjes meer ma dan heb je ook wel een goede service dan tref ik op zaterdag af en toe een duitse die er vroeger ook gewerkt heb topper loredana een pracht vrouw en als je er na betaal krijg je een uitstekende service dan heb je denk roxanna gemist in huis 11 kamer 1 van Duitse komaf opheden de beste voor mijn van dit jaar :freu: michelle 17-19 kamer nr 612 michaella eros 26-kamer nr 201 en dan loop ik er nog zoveel voorbij die kwa uiterlijk mijn ding zijn maar ik de stap nog niet gemaakt heb om ze een bezoekje te brengen :wink:
terug kijken in de toekomst heeft geen zin ze verteken nu eenmaal en je heb er geen samenlevings-contract mee in sexpallas tref je ook nog sporadisch een topper aan en ik ben niet monogaam ;) de enige waar ik welles aan terug denk de er niet meer zijn is bella en stella ex eros 26 kijk vooruit jonge en niet achterom ;) en dan amy eros 26 :tongue:
Popper
10 maart 2015, 00:55
Meeste van deze dames ken ik ook en heb ik al bezocht
Maar blijf erbij dat het niveau dalende is, maar niets zo persoonlijk als een mening....
de duisburg spesjalist
10 maart 2015, 08:55
ik heb de Duitse Susan in eros ooit een keer bezocht en ik vond haar dienstverlening niet super en daar door is er nooit een herhaling gekomen . isabell idem dito . solimar was in die tijd oké . ik vraag nooit na de diensten die ze uitvoeren stap voor de eerste keer voor het start tarief binnen en meestal de keren daar op volgend ook . ik ervaar niet dat het niveau dalend is ma hij is ook niet stijgend . wat ik wel ervaar is dat er in de geto huizen ao wordt aangeboden . en laat op de avond de dienstverlening aanbieden voor 20 euro en dat betreur ik ;) als je continu de zelfde dame bezoek tref je vaak een dalend niveau aan. maar niets zo persoonlijk als een mening ...
Krefelder
16 maart 2015, 20:58
DUISBURG (ANP)
Een 24-jarige Nederlander is het afgelopen weekeinde na een bezoek aan een bordeel in de Duitse stad Duisburg zwaar mishandeld. Dat heeft de Duitse politie maandag gemeld.
De man was zaterdag met 2 vrienden naar Duisburg gereisd. Een van de 2 vrienden vond hem in de ochtend van zaterdag op zondag op een trottoir. Hij ligt met zwaar hersenletsel in het ziekenhuis. De politie is op zoek naar getuigen die meer over de mishandeling weten.
Gevonden op ed.nl, maar ik mag (nog) geen URL posten.
http://www.ed.nl/algemeen/binnenland/nederlander-mishandeld-na-bordeelbezoek-duisburg-1.4810896
Asienfreak
16 maart 2015, 21:11
moin, moin...
bitte lesen...es geht um einen landsmann von euch:
Niederländer nach / bei Bordellbesuch in Duisburg - Vulkan (Julius-Weber Str.) schwer verletzt gefunden...
http://www.derwesten.de/staedte/duisburg/niederlaender-nach-bordellbesuch-in-duisburg-schwer-verletzt-id10463044.html#plx486232086
Grüsse an den Verletzten und euch Alle...
Piet Plezier
16 maart 2015, 21:17
het moest een keer gebeuren natuurlijk.
Er loopt zoveel gespuis daar rond.
Ik had er het gisteravond nog over met BP en een paar andere Nederlanders.
Het is niet meer veilig in duisburg
Piet Plezier
16 maart 2015, 21:39
http://m.telegraaf.nl/binnenland/article/23808125/nederlander-na-bordeelbezoek-mishandeld-nederlander-na-bordeelbezoek-mishandeld
Nederlander na bordeel bezoek mishandeld
Big30
16 maart 2015, 21:52
Heftig nieuws. De jongeman werd om 2u 's nachts in de JW str gevonden. Zie ook onderstaande link met contact gegevens waar getuigen zich kunnen melden:
http://www.presseportal.de/mobil/p_story.htx?nr=2973586
Krefelder
16 maart 2015, 22:31
Ik kwam vroeger veel in Duisburg, maar kom er eigenlijk al sinds agelopen zomer niet meer.
Begon me steeds onveiliger te voelen, met name in de Julius-Weber en de Charlottenstraße.
Veel gespuis, naar sfeertje en toen begon ook nog eens het gedonder met de auto's.
Dit is wel een heel triest dieptepunt, als je het zo leest, lijkt de kans groot dat het slachtoffer nooit meer de oude wordt.
Erg jammer allemaal, want ik heb er erg goede tijden gehad, voor een saunaclub heb ik lang niet altijd de tijd.
Mij zien ze er in ieder geval niet meer.
Wentelt Eefje
16 maart 2015, 22:51
Heel even (maar dan ook maar heel even) overwogen om de Vulkanstrasse nog te bezoeken toen ik zaterdagnacht uit Oceans wegreed. Nu blij dat ik het niet gedaan heb. Met mijn grote grijns op de plaat was ik vast nog een veel aantrekkelijker doelwit voor een stel vuisten geweest... ...
Backinbusiness$
16 maart 2015, 23:34
Helaas maar waar.
Dit zat er zoals reeds gezegd is al lang aan te komen.
Het is echt uitkijken daar.
De security heeft er 's nachts de handen vol aan om in de huizen de veiligheid te kunnen garanderen. Eenmaal op straat ben je echter helaas vogelvrij en aan kwaadwillenden overgeleverd.
Het is er echt oppassen daar en dat is niet sinds gisteren zo.
De oprukkende criminaliteit wordt wel een groot probleem voor deze buurt en dat zie je ook terug in de teruglopende bezoekersaantallen.
In het verleden las je hier veel berichten dat er in Duisburg geen vuiltje aan de lucht zou zijn qua criminaliteit.
Nu dit niet zo blijkt te zijn hoor je echter niets meer van deze schrijvers.
Tja, helaas. Het was daar ooit eens een leuke wandelbuurt.
Nu dan toch maar wat meer gaan richten op de saunaclubs.
Daar zal het toch veiliger zijn.
Krefelder
17 maart 2015, 00:09
Of die security daadwerkelijk zo betrouwbaar is vraag ik mij af, zien er vaak behoorlijk doorgesnoven uit.
Zoals ik al zei, kom ik er niet meer, behalve de saunaclubs (ik kom daar helaas niet zo vaak, vanwege te weinig tijd) is voor mij ook Krefeld zeer aantrekkelijk.
Veel pandjes waar een hoop leuks te beleven valt.
Maar jammer blijft het, inderdaad van een leuke rosse buurt in een jaar of twee verworden tot het afvalputje van NRW.
In meerdere opzichten trouwens niet meer leuk, het barretje bij Eros 26 boven bijvoorbeeld, was altijd leuk om nog even een pilsje te pakken of om op mijn maat te wachten. Tegenwoordig aanhoudend gezeur om piccolootjes, kom op zeg, dat is iets van de jaren 80 van de vorige eeuw.
Wees eens wat specifieker, van wie zou je weer wat willen lezen dan? En heeft dat wel zin, want het schemert behoorlijk door dat jij je conclusies al getrokken hebt.
Ik ga niet in twijfel trekken dat er iets gebeurt is daar in DB afgelopen zaterdag op zondag nacht. Maar dat deed een ander in het verleden wel, de kranten waarin artikelen zoals dat van vandaag verschenen afschilderen als sensatie zoekers om het Rld gebeuren in een kwaad daglicht te stellen.
Diezelfde kranten nu aangrijpen om anderen de maat te nemen is niets anders dan zoeken naar bevestiging en lijkt mij een beetje schizofreen gedrag in combinatie met een ziekelijk verlangen naar erkenning van 's mans autoriteit op hoerenlopers gebied.
Backinbusiness, goed gekozen naam, de vraag is echter of de business weer zo gaat lopen als vroeger, dat er forumleden gaan happen in je opruiende praatjes. Ik in ieder geval niet. Pak je podium, establish your authority, ik doe niet meer mee. Horen, zien en zwijgen.
Theodor Adorno
17 maart 2015, 00:46
Het zijn allang geen incidenten meer. Zolang je in eros26 en haus 17-19 met aanbouw blijft is het nog relatief veilig. Daar zitten ook alleen de betere dames. Parkeren doe je beter ook bij eros26. De grote parkeerplaats zie je vaak lui die gestolen spullen willen verkopen of nepspul.
Jammer dat de vulkan zo afglijdt en niet meer veilig is. Nog meer politie is de vraag of dat helpt. Bewaking in de huizen is ook niet veel. Hoorde van dames dat die vooral met coke handel verdienen.
Eind van de middag is nog het veiligst. Inde nacht mijden als je geen problemen wilt hebben.
Backinbusiness$
17 maart 2015, 00:52
Backinbusiness, goed gekozen naam, de vraag is echter of de business weer zBackinbusinesso gaat lopen als vroeger, dat er forumleden gaan happen in je opruiende praatjes. Ik in ieder geval niet. Pak je podium, establish your authority, ik doe niet meer mee. Horen, zien en zwijgen.
??????
@Krefelder
Het SKW in Antwerpen is ook een goed alternatief voor Duisburg.
Backinbusiness$
17 maart 2015, 00:58
Het zijn allang geen incidenten meer. Zolang je in eros26 en haus 17-19 met aanbouw blijft is het nog relatief veilig. Daar zitten ook alleen de betere dames. Parkeren doe je beter ook bij eros26. De grote parkeerplaats zie je vaak lui die gestolen spullen willen verkopen of nepspul.
Jammer dat de vulkan zo afglijdt en niet meer veilig is. Nog meer politie is de vraag of dat helpt. Bewaking in de huizen is ook niet veel. Hoorde van dames dat die vooral met coke handel verdienen.
Eind van de middag is nog het veiligst. Inde nacht mijden als je geen problemen wilt hebben.
Helemaal mee eens Theodor!
Asienfreak
17 maart 2015, 08:20
moin, moin...
ich verstehe die aufregung und das dumme reden von einigen user nicht. es ist natürlich nicht schön, aber es kann vorkommen. keiner kennt ja hier die zusammenhänge. das warum, wieso und weshalb.
in jeder stadt, lokalitäten - egal welcher art, gibt es gelegentlich stress. oder bei euch etwa nicht ? die medien, die eine negative einstellung zum thema prostitution haben, nutzen gerade solche
sachen, um darauf aufmerksam zu machen und das negative zu verbreiten.
ich finde, der vulkan mit seinen drei strassen, ist relativ sicher. passieren kann immer was.
Theodor Adorno
Zolang je in eros26 en haus 17-19 met aanbouw blijft is het nog relatief veilig.
auch im haus 26 - barbereich, kam es schon zu auseinandersetzungen.
Backinbusiness$
auch dort passiert sehr oft etwas. allerdings ist da positiv, dass die security, in der nähe ist. wenn alle sich korekt verhalten würden, dann bräuchten auch fkk & saunaclubs keine aufpasser. also auch dort ist nicht alles perfekt.
jeder hat so seine meinung und der eine geht da hin und der andere gerne zum vulkan ( nach bochum zum eierberg oder duisburg zur linienstrasse oder zum illegalen strassenstrich oder nach gelsenkirchen zur münsterstrasse oder, oder, oder ... s.m. avatar), dazu zähle ich und fühle mich sehr gut aufgehoben.
also: jeder kann und darf ruhig zum vulkan kommen.
grüsse und eine schöne woche
de duisburg spesjalist
17 maart 2015, 09:16
Helaas maar waar.
Dit zat er zoals reeds gezegd is al lang aan te komen.
Het is echt uitkijken daar.
De security heeft er 's nachts de handen vol aan om in de huizen de veiligheid te kunnen garanderen. Eenmaal op straat ben je echter helaas vogelvrij en aan kwaadwillenden overgeleverd.
Het is er echt oppassen daar en dat is niet sinds gisteren zo.
De oprukkende criminaliteit wordt wel een groot probleem voor deze buurt en dat zie je ook terug in de teruglopende bezoekersaantallen.
In het verleden las je hier veel berichten dat er in Duisburg geen vuiltje aan de lucht zou zijn qua criminaliteit.
Tja, helaas. Het was daar ooit eens een leuke wandelbuurt.
welkom Backinbusiness op dit form of moeten we gewoon hobbelen zeggen ik betreur het bericht van big30 zelf heb ik er niks van mee gekregen en ik was er zaterdag tot 03.15 uur kwam de vulkaanridder nog tegen in eros . dat de security de handen vol heb om de veiligheid te waarborgen is ook ma klets het enige wat ze kunnen is ma door de microfoon schreeuwen aufstehen weiterlaufen met namen in 17-19 luie donders zijn het ik weet nog goed dat er in het veren verleden de security niet alleen op kantoor zat ma gedurig een rondje maakte door alle huizen ze werken het dus zelf in de hand . overgens er zaten wel weer nieuwe dames op de vulkaan met name eros nadja kamer 213 op kamer 601 of het oppassen is op de vulkaan ja ma dat is in iedere raambuurt
een sauna club trek een ander soort publiek en de meeste sauna clubs hebben een deur belijd . op de vulkaan is geen deur belijd een ieder is daar welkom of je nu zwart ben of wit stink of goed verzorg ben drugs verkoop denk nu niet dat je geen drugs dealers treft in de sauna clubs dan heb je het mis en ik kan het weten ik bezoek regelmatig een sauna club ;)
Admin
17 maart 2015, 14:28
Für den Erhalt des Stadtwerketurms als leuchtende Landmarke für Duisburg setzt sich die nächsten knapp 60 Tage auch eine Online-Petition ein.
Die nächste Online-Petition wurde gestartet. Nach der Petition gegen die Grundsteuererhöhung geht es jetzt um den Erhalt des Stadtwerketurms. Raphael Weisenburger, der schon die Facebook-Seite „Unser Wahrzeichen, der grüne Stadtwerketurm, muss bleiben“ pflegt, hat die Petition „Wir wollen unseren grünen Duisburger Stadtwerketurm behalten! Für den Erhalt unseres Wahrzeichens“ am Wochenende gestartet.
Aktuell laufen Verhandlungen zwischen den Stadtwerken als Eigner und der Denkmalbehörde, die den Turm vorläufig unter Schutz stellte. Die Stadtwerke fürchten die hohen Kosten und sind gegen den Denkmalschutz , haben kürzlich ein Gutachten eingereicht, in dem der Sachverständige Professor Konstantin Verwiebe erklärt, dass zumindest die drei Rauchgasröhren langfristig abgebaut werden müssen, weil sie für den Kaltbetrieb nicht ausgelegt seien. Demnach könnte der Turm also nur ohne die Röhren erhalten bleiben. Die Entscheidung dazu fällt die Denkmalbehörde zusammen mit dem LVR-Amt für Denkmalpflege mit Sitz in Pulheim.
Duisburger Stadtwerketurm mit einer Online-Petition retten - | WAZ.de - Lesen Sie mehr auf:
http://www.derwesten.de/staedte/duisburg/duisburger-landmarke-online-petition-retten-id10463945.html#plx124397328
Theodor Adorno
17 maart 2015, 21:01
Hallo asainfreak,
Ja auch in eros26 kan was los sein. Schlagerei zwischen ha und die bandidos auch hat security da ein gast zusammen geschlagen. Aber in vergleich mit die Jw strasse ist nicht so schlim finde ich. Hoffen wie der junge geht es gut, aber sieht nicht so gut aus. Und keiner hat was gesehen.
Backinbusiness$
17 maart 2015, 21:49
Hallo asainfreak,
Ja auch in eros26 kan was los sein. Schlagerei zwischen ha und die bandidos auch hat security da ein gast zusammen geschlagen. Aber in vergleich mit die Jw strasse ist nicht so schlim finde ich. Hoffen wie der junge geht es gut, aber sieht nicht so gut aus. Und keiner hat was gesehen.
Oder keiner wollte was sehen.
Echt erg wat die jongen is overkomen.
Ernstig herzenletsel betekent toch vaak dat je er gedurende je verdere leven er een beperking aan overhoudt. In het gunstigste geval dan. En dat alles vanwege een avondje wandelen in het Vulkan district.
Dit voorval toont duidelijk aan dat wij als wandelaars de gevaren in deze buurt niet moeten onderschatten en dat je er konstant op je hoede moet zijn.
Iedere rosse buurt trekt ongure types aan die niet komen met de beste bedoelingen. Maar in Duisburg lijkt dit momenteel wel in het kwadraat te gebeuren. Helaas!
books
18 maart 2015, 12:42
wanneer is er nou voor het laatst iets ergs gebeurt op de vulkaan?? Dat is ook al tijden geleden en zo voorval als dit helemaal. Je weet ook niet wat de aanleiding van dit is.. Hij kan ook ruzie hebben gemaakt met medewandelaars en klappen hebben gevangen, dat kan overal gebeuren en is geen duisburg voor nodig.
Het is wel diep triest dat er iemand zo van af moet komen, wie het dan ook mag zijn en de oorzaak is.
Zou de komende tijd de controles en de toezicht vast niet minder worden..
Backinbusiness$
18 maart 2015, 17:52
Je hebt gelijk Books.
Op de Vulkan gebeurt nooit iets ergs.
Ach, behalve dan dat er een keer een dvp in elkaar wordt gerost:
http://www.presseportal.de/mobil/p_story.htx?nr=2805032
En wie herinnert zich nog Mesut Polat?;
http://www.gelderlander.nl/regio/nijmegen-e-o/duo-gepakt-voor-moord-op-nijmegenaar-1.4668230
Soms worden er wel eens mensen aangehouden die met gestolen een gestolen creditcard een dvp proberen te betalen. Als deze de politie dan alarmeert blijkt deze grapjas nog wat drugs bij zich te hebben. Geen lekkere jongen toch denk ik zo;
http://www.presseportal.de/mobil/p_story.htx?mobil&nr=2959438&firmaid=50510
En als je nog niet overtuigd ben lees dit dan eens door;
http://waz.m.derwesten.de/dw/staedte/duisburg/vom-niedergang-der-charlottenstrasse-id9600446.html?service=mobile
Nog niet zo lang geleden gebeurde er dit op de Charlottenstrasse;
http://waz.m.derwesten.de/dw/staedte/duisburg/100-bandidos-schlagen-in-duisburger-rotlichtviertel-auf-menschen-und-autos-ein-id8382329.html?service=mobile
En wat denken jullie van deze;
http://www.bild.de/regional/ruhrgebiet/hells-angels/rocker-arm-36044438.bild.html
En deze gebeurtenis;
http://de.m.wikipedia.org/wiki/Todesfall_Eschli
Zo kan ik nog wel even doorgaan.
Google maar eens op Duisburg Vulkan Strasse.
Nee, top veilig daar....Ha!
de duisburg spesjalist
18 maart 2015, 18:18
personeel bordeel ik vermoed een lid van de security van sexpallas ;) sloeg vordenaar
zie link
http://www.omroepgelderland.nl/web/nieuws-1/2086845/medewerker-bordeel-sloeg-vordenaar-neer-slachtoffer-in-kritieke-toestand.htm#.VQmxjdKG9I4
Een 38-jarige medewerker van een bordeel in Duisburg wordt verdacht van de mishandeling van een man uit Vorden. Die raakte afgelopen weekend zwaargewond na een bezoek aan het bordeel in Duisburg.
De 24-jarige Vordenaar was met twee vrienden naar Duisburg gegaan om de rosse buurt te bezoeken. Hij werd later door een van zijn vrienden op de stoep voor het bordeel gevonden. De man was zwaargewond. Hij ligt nog steeds met ernstig hersenletsel in kritieke toestand in het ziekenhuis in Duisburg.
Volgens de Duitse politie is op camerabeelden te zien hoe de man uit Vorden ruzie krijgt met een medewerker van het bordeel. Die slaat hem vervolgens tegen de grond. Het zou gaan om een man van 38 uit de Duitse stad Bochum. De politie is nog naar hem op zoek.
Backinbusiness$
18 maart 2015, 18:29
Nou, lekkere toestanden daar op de Vulkan.
Ik denk dat we met z'n allen maar eens lekker deze criminele buurt moeten gaan boycotten en een mooi feestje moeten gaan bouwen in 1 van de vele saunaclubs die Duitsland rijk is.
Ik denk trouwens niet dat deze actie van deze security man gaat bijdragen aan een toenemende populariteit van deze rosse buurt.
Integendeel. Een actie als deze is nu net wat de Vulkan op dit moment kan missen als kiespijn. Het werd er daar sowieso al niet drukker op.
de duisburg spesjalist
18 maart 2015, 18:40
Je hebt gelijk Books.
Op de Vulkan gebeurt nooit iets ergs.
Ach, behalve dan dat er een keer een dvp in elkaar wordt gerost:
En wie herinnert zich nog Mesut Polat?;
http://www.gelderlander.nl/regio/nijmegen-e-o/duo-gepakt-voor-moord-op-nijmegenaar-1.4668230
Soms worden er wel eens mensen aangehouden die met gestolen een gestolen creditcard een dvp proberen te betalen. Als deze de politie dan alarmeert blijkt deze grapjas nog wat drugs bij zich te hebben. Geen lekkere jongen toch denk ik zo;
En als je nog niet overtuigd ben lees dit dan eens door;
http://waz.m.derwesten.de/dw/staedte/duisburg/vom-niedergang-der-charlottenstrasse-id9600446.html?service=mobile
Nog niet zo lang geleden gebeurde er dit op de Charlottenstrasse;
http://waz.m.derwesten.de/dw/staedte/duisburg/100-bandidos-schlagen-in-duisburger-rotlichtviertel-auf-menschen-und-autos-ein-id8382329.html?service=mobile
En wat denken jullie van deze;
http://www.bild.de/regional/ruhrgebiet/hells-angels/rocker-arm-36044438.bild.html
En deze gebeurtenis;
dit is niet gebeurd aan de vulkaanstrasse juliusweberstrasse of chalotestrasse http://www.presseportal.de/mobil/p_story.htx?nr=2805032
en deze persoon is niet gevonden op de vulkaanstrasse juliusweberstrasse http://www.presseportal.de/mobil/p_story.htx?nr=2805032
ook zijn auto niet alleen zijn rijbewijs is daar op straat gevonden
dit probleem heeft de eigenaar dat ook een bordeel heeft zelf opgelost http://waz.m.derwesten.de/dw/staedte/duisburg/vom-niedergang-der-charlottenstrasse-id9600446.html?service=mobile
deze is al 1.5 jaar oud opheden is het rustig tussen de motorclubs http://waz.m.derwesten.de/dw/staedte/duisburg/100-bandidos-schlagen-in-duisburger-rotlichtviertel-auf-menschen-und-autos-ein-id8382329.html?service=mobile
valt allemaal wel mee
de duisburg spesjalist
18 maart 2015, 18:43
Nou, lekkere toestanden daar op de Vulkan.
Ik denk dat we met z'n allen maar eens lekker deze criminele buurt moeten gaan boycotten en een mooi feestje moeten gaan bouwen in 1 van de vele saunaclubs die Duitsland rijk is.
Ik denk trouwens niet dat deze actie van deze security man gaat bijdragen aan een toenemende populariteit van deze rosse buurt.
Integendeel. Een actie als deze is nu net wat de Vulkan op dit moment kan missen als kiespijn. Het werd er daar sowieso al niet drukker op.
heb jij er welles problemen gehad ;) ik niet ik blijf er komen ma ook in de sauna clubs vaker als je denk :biggrin:
books
18 maart 2015, 18:47
backinbusiness, hoeveel meer slechte berichten wil je hier nog schrijven over de vulkaan? Dat jij de vulkaan niet hoog heb zitten is iedereen ondertussen wel duidelijk. Blijf hier dan gewoon lekker weg en schrijf er dan ook niet over en ga je naar je geweldige saunaclubs.
Heb in al die jaren nooit ruzie gezien,gehad of gekregen op de vulkaan. Als je je normaal gedraagt en iedereen met respect behandelt is er voor niemand wat aan de hand. Dat sommige mensen bang zijn voor die verhalen en al die dealertje's rond de vulkaan, tja...
Piet Plezier
18 maart 2015, 18:51
sauna clubs zijn nu 1maal veeeel veiliger
Eindeloze discussie dit.
Iedereen moet gewoon naar toe gaan waar ze zelf willen.
Maar de vulkan word er niet veiliger op..
de duisburg spesjalist
18 maart 2015, 18:54
sauna clubs zijn nu 1maal veeeel veiliger.
licht er ma net aan piet op de vulkaan is nu eenmaal veel meer te beleven en veeeeeeeeeeeeeeeel maar dames :eek:
books
18 maart 2015, 18:58
Dat is vast en zeker waar. Er gebeuren zeker wel dingen op de vulkaan wat niet door de beugel kunnen zo als dit afgelopen weekend. Maar op de vulkaan helemaal zwart te maken en te gaan boycotten is ook overdreven. Er is ook wel een tussenweg. Met normaal gedrag zul je er normaal weinig problemen treffen.
Hopelijk krijgen ze die security boy gepakt, want om een wandelaar zo tegen de grond te slaan is ook niet de bedoeling. Politie nog opzoek.. hij zou wel de benen hebben genomen voor de komende tijd..
Piet Plezier
18 maart 2015, 19:02
licht er ma net aan piet op de vulkaan is nu eenmaal veel meer te beleven en veeeeeeeeeeeeeeeel maar dames :eek:
voor mij is in de clubs meer te beleven.
En aan 2 of 3 dames heb ik vaak genoeg.
Books, toch nog iemand met verstand hier
J
Backinbusinessssss, leuke voorbeeldjes, maar in 5 daarvan gaat het om mensen die zelf kiezen voor het criminele pad waar geen mensen in betrokken raakte die er verder niets mee te maken hadden. Het is misschien mooi voor je eigen statistiekjes, maar onder de streep blijft er weinig over wat de vulkaan heel veel crimineler maakt dan andere Rld's.
Ik denk / vind dat de vermeende onveiligheid van de vulkaan slechts leeft bij 2 of 3 ijsberen die verder toch niets anders te doen hebben dan de boel te stangen. Meerdere malen kon men hier lezen dat ze er niet zo gauw meer zouden komen. Toch zijn ze er altijd als eerst bij als er wat te zeiken valt... interessant hoe ze toch zo'n onveilig gebied blijven volgen. Maar goed ieder het zijne voor je weet krijg ik weer reacties over onrechtmatige insinuaties. Overigens, op duitse fora schijnt deze hele kwestie niet te spelen of interessant genoeg te zijn om er wat aandacht aan te besteden. Kan zijn dat ik wat gemist heb maar dat laat ik me natuurlijk graag weerleggen met klikbare links naar berichten daar over.
Big30
18 maart 2015, 19:35
De dader is nog steeds voortvluchtig maar het lijkt erop dat zijn identiteit bekend is en als hij gepakt wordt moet hij rekening houden met een forse vrijheidsstraf.
Duisburg/Bochum. Ein Überwachungsvideo beweist wohl: Ein Bordell-Mitarbeiter aus Bochum hat einen Freier (24) beim Bordellbesuch in Duisburg schwer verletzt.
Die Polizei hat den mutmaßlichen Täter ermittelt, der einen 24-jährigen Niederländer bei einem Bordell-Besuch an der Julius-Weber-Straße in Hochfeld in der Nacht zu Sonntag schwer verletzt hat . Es soll sich dabei um einen 38-jährigen Mitarbeiter des Bordells handeln.
Wie die Polizei am Mittwoch mitteilte, haben die Beamten Kamerabilder von sichergestellten Festplatten ausgewertet. Darauf soll der Bochumer zu erkennen sein, wie er mit dem Niederländer in eine Auseinandersetzung gerät. Dabei, so die Polizei, schlug der Bordell-Mitarbeiter den Niederländer gegen den Kopf.
Die Staatsanwaltschaft Duisburg hat einen Haftbefehl gegen den 38-Jährigen wegen schwerer Körperverletzung beantragt. Die Polizei fahndet derzeit nach dem Bochumer.
Der 24-jährige Niederländer schwebt immer noch in Lebensgefahr.
Bordell-Mitarbeiter soll Freier in Duisburg verprügelt haben - | WAZ.de - Lesen Sie mehr auf:
http://www.derwesten.de/staedte/duisburg/kamera-beweist-bordell-mitarbeiter-hat-mann-24-geschlagen-id10471599.html#plx1851154551
Backinbusiness$
18 maart 2015, 20:01
Volgens mij is het wel een keer goed om de Vulkan te boycotten.
Deze "heren" en dames leven daar immers van onze centen. Dat moeten ze zich maar een keer realiseren. Zonder ons hebben zij geen inkomen. Zonder ons dus geen dikke bolides, grote kasten van bordelen, jachten, luxe vakanties in Dubai en een "life in the fast lane".
Laat ze dus eerst maar eens beginnen met het tonen van iets van respect naar de klant toe. Daaronder versta ik dus niet het in elkaar rossen van klanten. Want wat er ook voorgevallen zal zijn, 1 ding staat voorop. Dit had deze jonge knaap niet verdiend. Een conflict oplossen dmv. geweld/bedreiging of een ander op een andere manier schade toebrengen is in mijn ogen nooit een oplossing.
Ja, laten ze het maar eens goed in hun portemonnee voelen daar.
Verdiend hebben ze het want voorbeeldige gastheren zijn het allerminst!
Dan wordt je in menig club toch vriendelijker en met meer respect behandelt. Vooral als er eens onverhoed een probleem is.
Deze actie lijkt me ook niet bepaald echt goed getimed. Zeker nu men met de gemeente om tafel moet omdat men in het Vulkan gebied nieuwe bordelen wil realiseren.
Tja, jongens van de security van dit huis. Iets meer steroïden in jullie hersenen in plaats van je vuisten zal jullie goed doen.
krukar
19 maart 2015, 09:17
Jeuj iemand is in elkaar getikt in een rosse beurt, wat schokkend zeg....
Op de wallen wordt dagelijks iemand in elkaar getikt en toch lopen er jaarlijks honderdduizenden mensen veilig rond. Als je in zo'n buurt het aan de stok krijgt heb je hoogstwaarschijnlijk zelf iets uitgevreten, foto's lopen maken, een dame niet betaald of ruzie over een drugsaankoop bijvoorbeeld.
Mensen moeten zich niet zo bang laten maken, als je je gewoon normaal gedraagt en de ongeschreven regels van een rosse buurt respecteert, wordt je echt niet ineens zomaar in je nek gesprongen.
Asienfreak
19 maart 2015, 11:53
moin, moin...
Grund der Auseinandersetzung - siehe oben - soll ein unerlaubter Besuch in der Bordellküche gewesen sein...
http://www.derwesten.de/staedte/duisburg/streit-im-bordell-auf-der-duisburger-vulkanstrasse-endet-mit-messerattacke-id9104812.html
P11111
19 maart 2015, 12:04
moin, moin...
Grund der Auseinandersetzung - siehe oben - soll ein unerlaubter Besuch in der Bordellküche gewesen sein...
http://www.derwesten.de/staedte/duisburg/streit-im-bordell-auf-der-duisburger-vulkanstrasse-endet-mit-messerattacke-id9104812.html
Dit gaat om een andere gebeurtenis, eerder in de week.
de duisburg spesjalist
19 maart 2015, 12:05
moin, moin...
oud nieuws :biggrin: dit is 11-03-2014 gebeurd en we leven 19-03-2015 ruim een jaar geleden ;)
Piet Plezier
19 maart 2015, 12:14
oud nieuws :biggrin:
dat is nog niet zo oud zo te zien kijk maar is naar de datum en tijd.
Bordell-Mitarbeiter soll Freier in Duisburg verprügelt haben
18.03.2015 | 13:34 Uh
Bordell-Mitarbeiter soll Freier in Duisburg verprügelt haben - | WAZ.de - Lesen Sie mehr auf:
http://www.derwesten.de/staedte/duisburg/kamera-beweist-bordell-mitarbeiter-hat-mann-24-geschlagen-id10471599.html#plx987736535
Piet Plezier
19 maart 2015, 12:17
Toch zijn ze er altijd als eerst bij als er wat te zeiken valt... interessant hoe ze toch zo'n onveilig gebied blijven volgen.
Vanaf de laptop thuis is het veilig volgen.:biggrin:
Dus wie doet je wat.
P11111
19 maart 2015, 12:19
dat is nog niet zo oud zo te zien kijk maar is naar de datum en tijd.
Om precies te zijn: het eerste voorval, de messteek, was in de nacht van vorige week dinsdag, dus op 10 maart.
Het geval van de zware mishandeling van de 24-jarige Nederlander was in de nacht van afgelopen zondag, op 15 maart.
Conclusie: het is bijzonder veilig in Duusboerk.
Piet Plezier
19 maart 2015, 12:29
Om precies te zijn: het eerste voorval, de messteek, was in de nacht van vorige week dinsdag, dus op 10 maart.
Het geval van de zware mishandeling van de 24-jarige Nederlander was in de nacht van afgelopen zondag, op 15 maart.
Conclusie: het is bijzonder veilig in Duisburg.
2 vergrijpen in 5 dagen dat is niet niks.
En wat er nog allemaal gebeurt waar geen melding van word gemaakt.
Een getrouwde man zal niet snel aangifte doen.
P11111
19 maart 2015, 12:31
2 vergrijpen in 5 dagen dat is niet niks.
En wat er nog allemaal gebeurt waar geen melding van word gemaakt.
Een getrouwde man zal niet snel aangifte doen.
Laat de anderen maar lullen en houdt het maar lekker bij Goch, Piet.
Beter, gezelliger en veiliger tref je het niet.
de duisburg spesjalist
19 maart 2015, 12:33
Conclusie: het is bijzonder veilig in Duusboerk.
fout de messteek was in de nacht van 10-03-2014 een jaar geleden we leven in 2015 :cool:
Piet Plezier
19 maart 2015, 12:36
Laat de anderen maar lullen en houdt het maar lekker bij Goch, Piet.
Beter, gezelliger en veiliger tref je het niet.
In GOCH is het zoiezo veiliger daar heb je gelijk in.
maar als BP naar de vulkan wil dan ga ik wel mee hoor als zijn bodyguard;)
Mooi vroeg naar de vulkan zo rond 19.00 uur.
en dan voor 23.00uur weer weg,want dan komt al dat gespuis te voor schijn.
Piet Plezier
19 maart 2015, 12:37
fout de messteek was in de nacht van 10-03-2014 een jaar geleden we leven in 2015 :cool:
waar staat dat dan????
Big30
19 maart 2015, 12:38
Mensen moeten zich niet zo bang laten maken, als je je gewoon normaal gedraagt en de ongeschreven regels van een rosse buurt respecteert, wordt je echt niet ineens zomaar in je nek gesprongen.
Zeker in de meeste rosse buurten is het relatief veilig, men heeft ook geen enkel belang dat een buurt het stempel onveilig krijgt dus zal men er veel aan doen de buurt veilig te houden. Toch is er wel een groot verschil tussen een opstootje op de Wallen, vaak is daar drank in het spel omdat het nu eenmaal ook een toeristische attractie is waar het druk is met bezoekers.
Maar in dit geval ligt het toch wat anders, daar is een bezoeker van een Laufhaus door iemand vd beveiliging zwaar mishandeld en ligt nu met zwaar hersenletsel in het ziekenhuis en is nog niet buiten levensgevaar, zelfs al zou deze jongeman zich op een bepaalde manier misdragen hebben, geeft dat de beveiliging nooit het recht iemand zo zwaar te mishandelen. Waarbij we uiteraard nog niet weten wat er exact speelde.
Vechtpartijtjes in een rosse buurt zijn niet zo schokkend, dat kan altijd voorkomen, maar dat is van een andere orde dan waar hier sprake van is namelijk zwaar lichamelijk letsel toebrengen nb door iemand van de beveiliging die toch juist als taak moeten hebben voor rust en veiligheid te zorgen.
Ik vind het prima dat beveiliging optreedt in bepaalde situaties, mogen ze van mij zelfs als dat nodig is iemand een tik geven als iemand echt niet luisteren wil. Maar een zware mishandeling met hersenletsel en iemand in levensgevaar brengen is toch iets anders, dat zie ik wel als schokkend.
Zouden de motorbendes het weer onderling aan de stok krijgen zou ik ook nog denken, het zal wel het is weer raak en vecht dat mooi onderling uit en klanten zijn daar vaak ook niet de dupe van.
nb de link die asianfreak gaf is inderdaad een oude van 11.03.2014 | 13:22 Uhr en heeft niets met het recente voorval van doen.
P11111
19 maart 2015, 12:39
Heel attent van de duusboerk spesjalist. Hij heeft honderd procent gelijk. Het verschil tussen de twee incidenten is maar liefst 1 jaar plus 4 dagen.
Mijn oprechte verontschuldigingen voor het feit dat ik domweg op het verkeerde been ben gezet door Asienfreak en vervolgens zonder goed nadenken heb gehandeld.
Mijn eerdere conclusie dat het bijzonder veilig is in Duisburg blijft dus onveranderd rechtovereind staan.
P11111
19 maart 2015, 12:40
waar staat dat dan????
Het bewuste artikel is van 11 maart 2014.
Eerlijk is eerlijk, de bonuspunten van vandaag zijn voor de duisburg spesjalist.
Piet Plezier
19 maart 2015, 12:49
Heel attent van de duusboerk spesjalist. Hij heeft honderd procent gelijk. Het verschil tussen de twee incidenten is maar liefst 1 jaar plus 4 dagen.
Mijn oprechte verontschuldigingen voor het feit dat ik domweg op het verkeerde been ben gezet door Asienfreak en vervolgens zonder goed nadenken heb gehandeld.
Mijn eerdere conclusie dat het bijzonder veilig is in Duisburg blijft dus onveranderd rechtovereind staan.
Het is nu in 1 keer stukken veiliger.
vanavond is even gaan kijken.;)
krukar
19 maart 2015, 13:17
....
Het volledig in elkaar trimmen van een wandelaar is natuurlijk zeker niet gerechtvaardigd, en moet ook hard worden aangepakt. Mijn punt is echter dat het slachtoffer echt wel iets uitgevreten zal hebben om die reactie teweeg te brengen. Nogmaals, ik praat de actie niet goed maar voor de normale wandelaar die gewoon netjes betaald en geen rare fratsen uithaalt zal dit echt niet zomaar gebeuren.
Sommige posts hier impliceren door een incident meteen dat de Vulkan zo ongeveer gelijkstaat aan de gemiddelde Favela of Township. De laatste tijd ben ik er regelmatig te vinden geweest en die impressie kan ik echt geenszins delen. Tuurlijk hangt er, zeker s'avonds veel gajes rond, maar dat is inherent aan een gebied als deze en over het algemeen is dit het type gajes dat jou met rust laat als jij hen met rust laat.
Big30
19 maart 2015, 13:54
Het volledig in elkaar trimmen van een wandelaar is natuurlijk zeker niet gerechtvaardigd, en moet ook hard worden aangepakt. Mijn punt is echter dat het slachtoffer echt wel iets uitgevreten zal hebben om die reactie teweeg te brengen. Nogmaals, ik praat de actie niet goed maar voor de normale wandelaar die gewoon netjes betaald en geen rare fratsen uithaalt zal dit echt niet zomaar gebeuren.
Dat is nu juist waar het hier omgaat, al zou de man in kwestie wat rare fratsen hebben uitgehaald dan nog had de beveiliging op een normale manier moeten optreden, niet met deze zware mishandeling met wellicht dood tot gevolg of ernstig hersenletsel. Het is gebeurd waarmee bepaald niet gezegd wil zijn dat de Vulkan nu een no-go area zou zijn, natuurlijk niet.
Er zijn wel meer gevallen bekend waar juist de security zich te buiten ging aan buitensporig geweld. Zie het geval waar de security in Eros26 iemand toetakelde na een probleem met afrekenen, dat had ook op een normale manier opgelost kunnen worden net als dit geval.
Geef zo iemand maar een trap onder zijn reet of bel de politie, no problem. Security lui zijn geen koorknapen, hoeft ook niet maar juist van hen mag je verwachten hoe je omgaat met lui die problemen veroorzaken.
Heb zelf zolang ik de Vulkan bezoek en dat is vanaf 2007 of 2008 eigenlijk weinig problemen gezien, wel vind ik dat de overlast de afgelopen 2 jaren is toegenomen, verkopers van louche spullen, in de JW str. wat irritant gebedel etc. dat zie ik inderdaad inherent aan een locatie als de Vulkan. Misdragingen van security vallen voor mij niet onder zeg maar de reguliere overlast die je in elk RLD mag verwachten. Dat gaat net een stap verder, of beter een stap te ver.
de duisburg spesjalist
19 maart 2015, 15:54
gebedel wordt er niet meer Sins de auslanders weg zijn uit het appartementencomplex 77 aan de chalotestrasse ;). hoe lang is het geleden big30 dat je de vulkaan bezocht heb :eek: ik betreur ook de gebeurtenis van afgelopen weekend ma ik post hier geen gevalletjes van het verleden om aan dag te treken ouwe koeien uit de sloot halen waar nu geen spraken meer van is daar heb niemand wat aan
Big30
19 maart 2015, 18:40
Het probleem met gebedel werd vooral maar niet alleen veroorzaakt door het Roma huis en was een goed voorbeeld van mijn stelling dat de sfeer aan de Vulkaan de afgelopen jaren minder is geworden zonder dat direct impact had op de veiligheid.
Gelukkig is dit huis nu niet langer een Roma huis meer en is de overlast dan ook niet meer aanwezig vanuit dat huis. Maar er wordt nog steeds gebedeld cq om geld gevraagd ook na de sluiting van dat beruchte huis.
Ik ben inderdaad geen zeer regelmatige Vulkaan bezoeker, daar is de Vulkaan ook niet interessant genoeg voor maar zo af en toe een bezoekje is zeker de moeite waard. Al is het gewoon waar dat het kwa line-up en sfeer wel wat minder is geworden. Maar de die hard Vulkaan fans zullen dat vaak anders zien :tongue:!
Voor degenen belangstelling hebben in dat voormalig Roma huis:
http://www.immo24-profi.de/html/duisburg_hochfeld.html
Piet Plezier
19 maart 2015, 18:48
gebedel wordt er niet meer
n [/B]
Dan vraag maar eens aan BP of er vorige week werd gebedeld.
En dat ze 2 euro vragen om op je auto te passen,ventjes van 5 jaar oud.
Even later werden ze aangesproken door de polizei.
Backinbusiness$
19 maart 2015, 19:05
Het probleem met gebedel werd vooral maar niet alleen veroorzaakt door het Roma huis en was een goed voorbeeld van mijn stelling dat de sfeer aan de Vulkaan de afgelopen jaren minder is geworden zonder dat direct impact had op de veiligheid.
Gelukkig is dit huis nu niet langer een Roma huis meer en is de overlast dan ook niet meer aanwezig vanuit dat huis. Maar er wordt nog steeds gebedeld cq om geld gevraagd ook na de sluiting van dat beruchte huis.
Ik ben inderdaad geen zeer regelmatige Vulkaan bezoeker, daar is de Vulkaan ook niet interessant genoeg voor maar zo af en toe een bezoekje is zeker de moeite waard. Al is het gewoon waar dat het kwa line-up en sfeer wel wat minder is geworden. Maar de die hard Vulkaan fans zullen dat vaak anders zien :tongue:!
Voor degenen belangstelling hebben in dat voormalig Roma huis:
http://www.immo24-profi.de/html/duisburg_hochfeld.html
Ik vraag me af hoe oud die foto's zijn op de website waarop dat Roma huis wordt aangeboden. Ik denk meer dan 20 jaar oud gezien de auto's die ervoor staan. "Gut gepflegt" Ha..vraag me dan af wat die Duitsers onder goed onderhouden verstaan. Rijp voor de sloop zullen ze bedoelen.
Zo ziet het er in ieder geval nu niet meer uit! En zeker niet aan de binnenkant.
de duisburg spesjalist
19 maart 2015, 19:37
ik ben ze niet meer tegen gekomen Sins het roma huis zo goed als leeg sta ma ik heb een privé parkeerplaats bij eros :biggrin:
Piet Plezier
19 maart 2015, 19:50
ik ben ze niet meer tegen gekomen Sins het roma huis zo goed als leeg sta ma ik heb een privé parkeerplaats bij eros :biggrin:
Spesjalist wij hebben dat geluk niet.
Maar altijd baas boven baas.
Tot vrijdag of zaterdag en de leukste en gezelligste club van NRW van GOCH.
Passend zum Frühlingsanfang Eröffnen wir unseren neuen Außenbereich .
Sonnenterasse - Außen-Whirlpool - Liebeslauben - Chill out Lounge -Weber Grill
und natürlich Girl`s.. Girl`s.. Girl`s .. alles kann nichts muss !!!
Freitag 20.03 & Samstag 21.03.
Freibier & Spezialitäten vom Holzkohlegrill!
books
19 maart 2015, 20:28
@backinbusiness Ik snap je punt met boycutten van de vulkaan alleen dit zou weinig zin hebben.. Ik denk dat je van hier nog geen 10 mensen krijgt die de vulkaan willen boycutten. Dan zou er echt iets groots opgezet moeten worden.. Maar zolang het grotendeel wat er rond wandelt Duitsers/Duitseturken zijn met hier en daar wat Belgen en Nederlanders heeft de kans van slagen klein. Dames blijven wel, kamerhuur word door allemaal betaald en de uitbaters overal hebben gewoon hun geld en maken zich echt geen zorgen om wat wandelaars minder per week. Leeftijdgroep is op de vulkaan grotendeels 20-30, meesten gaan allemaal met vrienden voor wat lol of simpelweg respectloos een lekker wijf neuken.. Die trekken zich toch nergens wat van aan en de jeugd blijft wel komen, dat houd de vulkaan ook op de been..
Dit weekend zal er gewoon weer druk zijn en weinig mensen zullen aan het voorval van vorige week denken.. Ik ga zelf dit weekend er ook weer eens heen na enkele weken. Benieuwd of er nieuwe dames zijn bijgekomen. Laatste keer begon het weer aan te trekken en beter te worden.
de duisburg spesjalist
19 maart 2015, 20:42
Spesjalist wij hebben dat geluk niet.
Maar altijd baas boven baas.
Tot vrijdag of zaterdag en de leukste en gezelligste club van NRW van GOCH.
Passend zum Frühlingsanfang Eröffnen wir unseren neuen Außenbereich .
Sonnenterasse - Außen-Whirlpool - Liebeslauben - Chill out Lounge -Weber Grill
und natürlich Girl`s.. Girl`s.. Girl`s .. alles kann nichts muss !!!
Freitag 20.03 & Samstag 21.03.
Freibier & Spezialitäten vom Holzkohlegrill!
30 euro intree betalen en dan ook nog is de fris en de koffie ik ben niet gek :biggrin:
de duisburg spesjalist
19 maart 2015, 20:43
@backinbusiness Ik snap je punt met boycutten van de vulkaan alleen dit zou weinig zin hebben.. Ik denk dat je van hier nog geen 10 mensen krijgt die de vulkaan willen boycutten. Dan zou er echt iets groots opgezet moeten worden.. Maar zolang het grotendeel wat er rond wandelt Duitsers/Duitseturken zijn met hier en daar wat Belgen en Nederlanders heeft de kans van slagen klein. Dames blijven wel, kamerhuur word door allemaal betaald en de uitbaters overal hebben gewoon hun geld en maken zich echt geen zorgen om wat wandelaars minder per week. Leeftijdgroep is op de vulkaan grotendeels 20-30, meesten gaan allemaal met vrienden voor wat lol of simpelweg respectloos een lekker wijf neuken.. Die trekken zich toch nergens wat van aan en de jeugd blijft wel komen, dat houd de vulkaan ook op de been..
Dit weekend zal er gewoon weer druk zijn en weinig mensen zullen aan het voorval van vorige week denken.. Ik ga zelf dit weekend er ook weer eens heen na enkele weken. Benieuwd of er nieuwe dames zijn bijgekomen. Laatste keer begon het weer aan te trekken en beter te worden.
nieuwe dames zijn er hoor ;)
Big30
19 maart 2015, 20:47
Pas maar op, had je die 2E gegeven dan zou je je aan stimuleren van kinderarbeid schuldig hebben gemaakt! Staat een zeer extreme boete op, je hebt geluk gehad ;).
Piet Plezier
19 maart 2015, 20:53
Dat wist ik niet maar goed dat je het even zegt Big.
Ik weet wel dat we nu niet meer op die grote parkeerplaats parkeren.
Ik zal BP ook even inlichten want die komt er veel vaker als mij.
Big30
19 maart 2015, 21:04
Dat wist ik niet maar goed dat je het even zegt Big.
Was een geintje hoor :biggrin:! Een kras op je auto vh kereltje, meer risico loop je niet.
Piet Plezier
19 maart 2015, 21:09
Was een geintje hoor :biggrin:! Een kras op je auto vh kereltje, meer risico loop je niet.
En bedankt hè.;)
de duisburg spesjalist
20 maart 2015, 08:45
stukje dossier GJ VODERNAAR KRIJG KLAPPEN TIJDENS BORDEEL BEZOEK ;) START OP 1 MINUUT 10
http://www.omroepgelderland.nl/web/uitzending-gemist-5/tv-1/afgelopen-7-dagen.htm
Backinbusiness$
20 maart 2015, 21:45
Nou, de dader heeft zich samen met zijn advocaat gemeld bij de politie en heeft schuld bekend.
Echter, hebben ze deze kerel direct weer vrijgelaten. Grote kans dus dat je hem persoonlijk tegen komt op de o zo veilige Vulkan.
Blijkbaar mag je dus zowat ongestraft in Duitsland mensen half dood slaan! Waarom komen we nog in dit debiele land zou ik bijna zeggen. Omdat je er zo lekker goedkoop meiden kunt neuken? Dan toch maar liever naar Antwerpen!
Hier nog even de link naar het betreffende artikel:
http://waz.m.derwesten.de/dw/staedte/duisburg/bordell-schlaegerei-in-duisburg-mitarbeiter-stellt-sich-id10479703.html?service=mobile
Wentelt Eefje
20 maart 2015, 22:52
Het klinkt alsof je een Hausverbot op de Vulkan hebt en dat dan maar om je eigen ego niet te krenken met een in haat gedrenkte pen van je afschrijft... ...
Big30
20 maart 2015, 23:10
Nou, de dader heeft zich samen met zijn advocaat gemeld bij de politie en heeft schuld bekend.
Echter, hebben ze deze kerel direct weer vrijgelaten. Grote kans dus dat je hem persoonlijk tegen komt op de o zo veilige Vulkan.
Blijkbaar mag je dus zowat ongestraft in Duitsland mensen half dood slaan! Waarom komen we nog in dit debiele land zou ik bijna zeggen. Omdat je er zo lekker goedkoop meiden kunt neuken? Dan toch maar liever naar Antwerpen!
http://waz.m.derwesten.de/dw/staedte/duisburg/bordell-schlaegerei-in-duisburg-mitarbeiter-stellt-sich-id10479703.html?service=mobile
We zien met spanning je verslagen van het SKW tegemoet. Tegelijk sluit ik niet uit dat je de berichtgeving in twijfel zult trekken, immers wie vertrouwt nu een krantenbericht en het zou ook allemaal best in scene gezet kunnen zijn.
Veel plezier nog tijdens je Vulkaan bezoekjes en heb geen angst je mag hier gerust info daarover delen.
de duisburg spesjalist
21 maart 2015, 07:24
veel sukses in het skw een enkele reis is voor jou 250 km :biggrin: de wet in Duitsland is nu eenmaal anders als in NEE UITSMIJTER IN EEN nl DISCO WAS ER NIET MEE WEG GEKOMEN een ieder is dus gewaarschuwd :asshole:
books
21 maart 2015, 12:41
Gisteravond op de vulkaan geweest. Het was er rustig. Geen politie controle en geen politie gezien, ook kwa wandelaars en dames was het rustig. Alleen de Eros 26 was goed bezet, de rest viel toch wel tegen. Had na wat weken niet gegaan te zijn gehoopt dat er wat nieuwe dames zouden zijn, maar dit viel ook allemaal best tegen. Hier en daar wat nieuws maar veel byzonders was er niet.. Jammer.
Toch maar weer een paar vaste dames bezocht en een fijne doner na binnen gewerkt en toen huiswaarts gekeerd, ik sla de komende weken weer even over want zo byzonder vond ik het niet.
Nachtloper83
28 maart 2015, 10:37
Op die bewuste zaterdagavond was ik op de Vulkaan aanwezig tot een uur of 01:00. Niets gemerkt van een onplezierige sfeer of dreiging of wat dan ook in die richting. Ook geen Polizei controle kunnen ontdekken. Elke rosse buurt in NL, DE of waar dan ook. Trekt altijd wel wat half gare types aan. Maarja die types tref je ook aan wanneer je gaat stappen, in het uitgaansgebied. Gewoon negeren, niet aankijken en op je hoede blijven. Mij weerhoud het niet weg te blijven van de Vulkaan in ieder geval. Have fun! En fijn wandelweekend!
de duisburg spesjalist
28 maart 2015, 12:20
Ik verliet duisburg gisteren om 14.00 uur en er was geen onplezierige zweer het was er top de vulkaan heeft vellen mooie vrouwen in eros tref je de meeste als je door eros loop tref je meer mooie vrouwen dan in de penthouse en playboy samen van deze maand oa nora nitta alexandra kamer 402 sona kamer 101 jessy chantal loradana ramona elise en nog veel meer en dann heb ik het nog niet over de andere huizen ;)
Backinbusiness$
28 maart 2015, 14:17
Ik verliet duisburg gisteren om 14.00 uur en er was geen onplezierige zweer het was er top de vulkaan heeft vellen mooie vrouwen in eros tref je de meeste als je door eros loop tref je meer mooie vrouwen dan in de penthouse en playboy samen van deze maand oa nora nitta alexandra kamer 402 sona kamer 101 jessy chantal loradana ramona elise en nog veel meer en dann heb ik het nog niet over de andere huizen ;)
Om 14 uur is er volgens mij totaal geen sfeer.
De meeste dames slapen dan nog.:baeh:
de duisburg spesjalist
28 maart 2015, 15:46
Om 14 uur is er volgens mij totaal geen sfeer.
De meeste dames slapen dan nog.:baeh:
foutje 4 uur ;)
noglangnietuitgewandeld
14 mei 2015, 08:42
Die stad Duisburg snap je ook niet. Wel de Vulkan uitbreiden, maar aan de andere kant ook weer een goedbedoeld Kuttenverbot.
http://www.rp-online.de/nrw/staedte/duisburg/kutten-verbot-ist-allenfalls-gut-gemeint-aid-1.3966090
http://www.rp-online.de/nrw/staedte/duisburg/wir-wollen-ein-zeichen-setzen-aid-1.3966260
Kapitein Knut
13 juni 2015, 14:56
Wie weet of er in Duisburg of omgeving nog knappe Turkse dames te vinden zijn om lekker... :fuck:..nou ja....jullie weten wel he
michael123
14 juni 2015, 02:53
Gaat er iemand in de omgeving van Enschede/almelo/Hengelo richting Duisburg? Zoja zou ik met je mee kunnen rijden uiteraard betaal ik reisvergoeding mee!
Ties85
14 juni 2015, 19:59
Afgelopen weekend even richting duis gereden nu ik nog gratis benzine had ( het is immers voor mij niet naast de deur ) Helaas was het het hele weekend dus ook vrijdag behoorlijk warm, en dat veranderde veel laufhauser eigenlijk meer in een sauna zeker met al het trappen lopen. De bezetting in veel hauser was best redelijk maar er waren maar weinig dames die er voor mij echt uitsprongen en laat dat nu net de reden zijn dat ik graag deze grotere raambuurten eens bezoek. Ook waren er maar relatief weinig Aziatische en donkere/latina dames laat staan hele mooie aanwezig. Al met al zal het wel weer even duren voor ik weer een kijkje kom nemen in en rond de vulkaan.
Afgelopen weekend even richting duis gereden nu ik nog gratis benzine had ( het is immers voor mij niet naast de deur ) Helaas was het het hele weekend dus ook vrijdag behoorlijk warm, en dat veranderde veel laufhauser eigenlijk meer in een sauna zeker met al het trappen lopen. De bezetting in veel hauser was best redelijk maar er waren maar weinig dames die er voor mij echt uitsprongen en laat dat nu net de reden zijn dat ik graag deze grotere raambuurten eens bezoek. Ook waren er maar relatief weinig Aziatische en donkere/latina dames laat staan hele mooie aanwezig. Al met al zal het wel weer even duren voor ik weer een kijkje kom nemen in en rond de vulkaan.
Dat gevoel deel ik ook moet ik zeggen; was er donderdag ook weer eens sinds een paar maanden, maar gewoon nog een hoop dezelfde meiden in de diverse laufhauser...over het algemeen ga ik max. 4 keer bij eenzelfde langs, ik zat al mijn tax voor de meeste van deze bekende gezichten, met name in Sexxx-Palace zitten een hoop vaste krachten. Niks mis mee, maar je komt ook voor een nieuw koppie. Cubaanse Anna is en blijft een toppertje, daarna weer de benen genomen. Bezetting was ook minder dan gehoopt, terwijl het wel en prima tijd was...20-21 uur.
Bis nachste monat
de duisburg spesjalist
18 juni 2015, 09:25
ik was er vorige week donderdag vrijdag en zaterdag en vulkaan verslaaf ben ik niet :hammer: donderdag en vrijdag waren inderdaat niet alle kamers bezet in de pothuizen eros 26 en het vulkaanhuis ma zaterdag wel ;) overgens kan ik je zo al 2 nieuwe gezichten noemen in sexpallas 36 kamer 1 en kamer 5 op alle dagen aanwezig toen ik er was in eros 26 vind je ook zeker wat nieuwe gezichten ma je moet een wandeling rustig doen anders loop je er zo voorbij :hah:
Nachtloper83
16 juli 2015, 06:52
Voor mij is het alweer een tijdje (maand of 3) geleden dat ik de Vulkaan heb bezocht. Destijds waren ze druk met het overhoop halen van het grote parkeerterrein voor Sexxpalace. Dit zorgde voor veel minder parkeerruimte en daardoor ontstonden parkeerproblemen. Voor de recente bezoekers van de Vulkaan, zijn de werkzaamheden nu klaar ? Is het terrein nu kleiner geworden qua parkeerruimte ?
mickdundee
17 juli 2015, 11:38
Hi guys. Im looking for sm/Bizarre game including poppers. Can anyone give me some good addresses, names room nr. Etc? And what times they are available. Thanks Boys. Mick 😉
de duisburg spesjalist
17 juli 2015, 16:22
vragen aan de dames poppers is verboden in duitsland dus ik meld de dames niet ;)
mickdundee
17 juli 2015, 17:48
Ok I understand. But maybe you could tell me the other ladies that offer sm/bizarre services. Thanks mick
de duisburg spesjalist
31 augustus 2015, 16:22
De vulkaan is aan het groeien er zijn meer kamers in aanbouw in huis 13-15 op de bovenste etage . huis 23-25-27 aan de vulkaanstrassen: heeft 4 nieuwe automatische deuren die automatische open gaan als je er aan kom lopen wel zo fijn voor de dames met de winter in aantocht .
Verder is de vakantie tijd voor bij op de vulkaan eros 26 zat al weer vol alle kamers waren op 29-08 bezet en ook een paar nieuwe gezichten op de kamers 104 tyra 403 Sonja 112 jenever een topper met een d cup die hier voor gewerkt heeft in Zwitserland .
De stemming zat er lekker in in de benende bar van het vulkaanhuis er werd lekker gedanst en de danspaal werd veelvuldig gebruik .mooi is dat van die dames en zo paal sommigen bezitten de kunst echt goed .
Op de 2e etage van het oude vulkaanhuis trof ik een boze yasmin (NL). volgens haar kreeg ze door mijn recensie klanten aan de deur die vroegen om zoenen en wel oud bejaarden en mannen met herpers . ze was werkelijk een draak en sommeerde mijn om de recensie te wissen nee was mijn antwoord en als het jou niet aan sta dan bel je ma na de secretie . yasmin vermeid ik voorlopig .
In de vipkamers 608 tm 606 waren de mooie dames nita Alexandra en milana weer present . altijd even klaar voor een babbeltje met me .
de duisburg spesjalist
9 september 2015, 16:27
Kom op collega ijsberen, laten we stoppen met dat sneeuwbal gooien over en weer. En overschakelen op de actualiteit van de dag!
de naam zeg het al :wink2: GT lovr hoord kretiek over zijn club :biggrin: ik heb het al is vaker aangekaard hier op het forum en in de wandelgangen van de vulkaanstrasse gt moet je niet bezoeken op een donderdag vrijdag en zaterdag ma door het 10 jarig bestaan van het ijsberenforum heb ik is een keer met bijden handen over me hard gestreken ;) het weer was er overgens ook niet na een zeikende masheur die ons het zwijgen op wou leggen een wiffi die nog steeds buiten behoren werk en raam damens op het bakenlandplein zitten ze er achter ma in gt zitten ze er voor als je het van uit de bar bekijk :biggrin:
de duisburg spesjalist
9 september 2015, 16:32
Bedankt voor de info;) Ik moet eerlijk zijn, optisch als je voor de eerste binnenkomt, lijkt het alsof je de hemel binnenstapt, echt ongelooflijk. Veel moordvrouwen gezien, maar zoals gezegd eenmaal die eerste flash verwerkt is, zie je toch dat de gezichten redelijk strak staan en er geen lach vanaf kan. Ik heb gisteren 3 kamergangen gedaan en de eerste 2 was veel te professioneel, eigenlijk tegen het lachwekkende aan, leek echt alsof je in een pronofilm meespeelde:biggrin:
Het Belgische meisje, geen profi, enkel 2 dagen per week daar, veel gelachen, gezeverd, geen gezaag over tarieven, bijna 2,5u bijgeweest en bijlange na niet het normale tarief moeten betalen. Echt relaxed en hoe ik het mij voorstelde, spontaan over vanalles kunnen babbelen zonder de gebruikelijke one-liners. Zo moeten er tussen de andere nationaliteiten toch ook tussen zitten. Maar het Engels van de vrouwen uit de eerste 2 kamergangen was beperkt tot de porno-woordenschat:biggrin: In ieder geval, optisch viel mijn mond toch bijna open toen ik voor het eerst binnenstapte:biggrin:
loop dam ma is een rondje eros 26 en het vulkaanhuis dan blijf je mond open staan :hammer:
GT-lover
9 september 2015, 18:20
de naam zeg het al :wink2: GT lovr hoord kretiek over zijn club :biggrin: ik heb het al is vaker aangekaard hier op het forum en in de wandelgangen van de vulkaanstrasse gt moet je niet bezoeken op een donderdag vrijdag en zaterdag ma door het 10 jarig bestaan van het ijsberenforum heb ik is een keer met bijden handen over me hard gestreken ;) het weer was er overgens ook niet na een zeikende masheur die ons het zwijgen op wou leggen een wiffi die nog steeds buiten behoren werk en raam damens op het bakenlandplein zitten ze er achter ma in gt zitten ze er voor als je het van uit de bar bekijk :biggrin:
Klopt niet wat je zegt. Iedereen mag zijn mening geven over GT, maar laat dat ook lekker doen. Hier wordt persoonlijke kritiek gegeven op elkaars mening. Vind dat niet kunnen. Als iemand het niks vind moet hij dat gewoon kunnen zeggen.
Kapitein Knut
9 september 2015, 19:03
@DS.
loop dam ma is een rondje eros 26 en het vulkaanhuis dan blijf je mond open staan
Jongen, houd nu eindelijk eens een keer op met dat eindeloze gezeik over die "fantastische" Vulkaan van jouw in het GT topic. :mad_6: Het lijkt wel alsof je commerciële belangen hebt daar bij die motorclubs in Duisburg.:gruebel: Jouw gezeik is niets meer dan pure topic vervuiling.
Zo fantastisch is die Vulkaan namelijk niet. Dat kan iedere saunaclubber die er ooit geweest is beamen. De meeste van die wijven daar zijn nog te vies om met een tang aan te pakken. :heul: En dan heb ik het nog niet gehad over hun oplichtingspraktijken en overmatige drugsconsumptie. Laat staan het ongure volk dat daar 's nachts door die slooppanden dwaalt in de hoop een zigeuner te vinden waar ze hun lid voor 30 euro zonder condoom in kunnen douwen. :tongue:
Als GT je niet aanstaat, blijf er dan gewoon weg.
Neem een voorbeeld aan mij. Ik laat jouw bejubelde Vulkaan ook links liggen. En dat zal eeuwig zo blijven!:freu:
Badslippers
9 september 2015, 21:35
@DS.
Jongen, houd nu eindelijk eens een keer op met dat eindeloze gezeik over die "fantastische" Vulkaan van jouw in het GT topic. :mad_6: Het lijkt wel alsof je commerciële belangen hebt
Hij heeft alleen aanstekers in de aanbieding en een lange leuter. Al het andere is pro deo.
Kapitein Knut
10 september 2015, 13:24
:lostit: Haha! Dat zijn zeker die rode prullaria Vulkaanhuis aanstekertjes die overal in dat Eros26 en Vulkaanhuis gratis mee te nemen zijn. Jammer is alleen dat die dingen zo gammel zijn dat er geen ene fatsoenlijk werkt.
Naja, wat dat betreft vertonen ze behoorlijk wat overeenkomst met de service van de Vulkaan dames:biggrin:
peer12
23 september 2015, 17:51
Heren
Kan 1van jullie iets vertellen over Ariane (Russische) haus 26 kamer 217?
Iemand haar al een keer bezocht?
Alvast bedankt
P12
poefboy
23 september 2015, 17:58
Het is een fake Russische. Ze is Roemeens. Ik heb haar nooit bezocht, maar ik heb wel van andere collega's vernomen dat er bij haar niet al te veel mogelijk is en dat ze ook behoorlijk arrogant is. Dit is ook de reden ervan dat ik haar nooit heb bezocht.
"MSV DUISBURG FOREVER"
peer12
23 september 2015, 18:08
Bedankt. Arrogant dat had ik ook gezien .
Maar gister was ze iets vriendelijker, daarom twijfelde ik gister
Kan ook nergens iets over haar vinden..dus vandaar mijn vraag
Patjax
3 oktober 2015, 14:59
Zo langzamerhand begint de omgeving van de vulkaan te veranderen in een komplete hindernisbaan. De weg tussen Vulkaanhaus en eros is eenrichting momenteel, de parkeerplaats nog steeds half afgesloten en ook aan de zijde van de Charlottestraat was de toegangsweg vorige week afgesloten. Nog effe en we moeten een polsstok meenemen om er te komen. Toch nog steeds de moeite waard om er een bezoekje te brengen.
papi
6 oktober 2015, 01:36
klopt inderdaad, hoop werken aan de weg, wel nog steeds makkelijk parkeren moet ik zeggen. Was er afgelopen donderdagmiddag en best wat favoriete vrouwtjes gezien,maar de spoeling was weer dun. Om wat tijd te doden achter de kasten beland bij Eros 26, maar was as usual weer geen succes...effe nog 30e bewaard voor een nieuwe dame Sofia, kleine Roemeense in Eros 26. Had naderhand toch spijt dat ik niet bij Lily (Deutsche) ben binnengestapt in Eros 26; blond, goeie neptieten en erg geil eigenlijk....dom dom dom. Maar, heeft iemand haar al gehad? en was het wat?
ericson
28 oktober 2015, 14:42
Weet iemand wie de blonde Moldavische is in kamer 109 in Eros26?
Vorige week donderdag droeg ze een strakke jeansbroek.
Ik ben bij haar geweest, maar ben haar naam vergeten
Kapitein Knut
25 november 2015, 21:31
Wie kent deze rebel? Heeft iemand ervaring met haar of weet in welk huis ze werkt?:confused:
Iets Duits heeft altijd wel mijn interesse maar om eerlijk te zijn heb ik er niet zo'n vertrouwen in. Heb geen zin om voor de zoveelste keer opgelicht te worden daar in Duisburg.
www.kaufmich.com/Hotchanel01
Foei zeg! 20 minuten 60 Euro, 1 uur maar liefst 150 Euro!!!!!!!!:eek::hammer::angst:
Dan is een saunaclub toch zo duur nog niet.:biggrin:
Wentelt Eefje
26 november 2015, 06:00
Wel raar dat ze geen hotLouis heet...
WA
26 november 2015, 07:29
Foei zeg! 20 minuten 60 Euro, 1 uur maar liefst 150 Euro!!!!!!!!:eek::hammer::angst:
Dan is een saunaclub toch zo duur nog niet.:biggrin:
Gewoon wegblijven dan :capito[1]: Scheelt je straks ook weer een klaagzang hoe slecht het allemaal wel niet was daar aan die onveilige achtergestelde ranzige vulkan. Een gewaarschuwd mens telt voor twee niet waar?
Mocht je desondanks toch de held uit willen hangen en alle gevaren trotseren :regionen0000[1]::rofl: bespaar jezelf dan een tientje en ga naar één van de duitse dames die er al jaren zitten voor een blanco soebel beurt. Met jouw adonis kwaliteiten ben je daar zo een half uur op de kamer. SC service zonder entree gelden :freu:
Kapitein Knut
26 november 2015, 12:43
Vulkaanridder, uit ondermeer jouw alias maak ik op dat jij jezelf beschouwd als een insider in die Vulkanbuurt:cool:.
Uit jouw reactie maak ik op dat jij verschillende Duitse dames kent in die buurt waar het volgens jouw klaarblijkelijk wel goed toeven is.:betrunken: Zou jij eens een paar tips plus namen kunnen opnoemen waar we dan wel moeten zijn?:gruebel:
Tot nu toe heb ik qua Duitse dames daar ervaring met oa. Lolita en Lexy Sky uit het Eros26 pand. Beide dames waren te slecht voor woorden:angst:. Tevens ben ik een keer binnen geweest bij zo'n blond Duits mokkeltje in Sexpalace. Haar service was op z'n zachtst gezegd knudde.:angryfire:
Ik wil daarom wel eens weten waar die zogenaamde Duitse service toppers op die Vulkan te vinden zijn.
Misschien trotseer ik dan wel een keer de gevaren om 1 van deze dames te gaan bezoeken! :rolleyes::wink2:
WA
26 november 2015, 14:43
Nee :lostit:
doe ik niet. Geef eens één goede reden waarom ik jouw, iemand die geen kans onbenut laat om de vulkan en sommige van haar bezoekers af te zeiken, zou moeten voorzien van informatie?
Ga maar bij de duisbrug spesjalits te rade, al schat ik die nauwelijks naïever dan mijzelf. :teuflisch:
Ik een kenner..... kun je het mooi meteen ontkrachten nu ik je de gewenste info niet geef :baeh:
Popper
26 november 2015, 14:57
Beste Knut,
Die 2 waar jij bent geweest zijn de 2 grootste oplichtsters die je op de Vulkaan maar kunt treffen.
Als je jezelf een beetje zou hebben verdiept hier op het forum was je voor deze dames gewaarschuwd!
Ook ik ga je geen betrouwbare tips geven, maar geloof me op de Vulkaan zitten zeker een aantal toppers.
Maar met jouw negatieve houding t.o.v. het hele Vulkaan gebeuren ga ik je zeker niet wijzer maken.
Popper
Kapitein Knut
27 november 2015, 13:44
Nee :lostit:
doe ik niet. Geef eens één goede reden waarom ik jouw, iemand die geen kans onbenut laat om de vulkan en sommige van haar bezoekers af te zeiken, zou moeten voorzien van informatie?
Ga maar bij de duisbrug spesjalits te rade, al schat ik die nauwelijks naïever dan mijzelf. :teuflisch:
Ik een kenner..... kun je het mooi meteen ontkrachten nu ik je de gewenste info niet geef :baeh:
Nou, een goede reden zou bijvoorbeeld kunnen zijn om nu eindelijk eens aan te tonen dat je op de vulkan wel degelijk goede service kunt krijgen??:gruebel:
Het feit dat Vulkan bezoekers zeer spaarzaam zijn met het geven van tips en ervaringen met de dames aldaar geeft al genoeg te denken.:confused: Wij als sauna clubbers doen daar in het algemeen toch minder moeilijk over als het gaat over het delen van onze ervaringen in 1 van de vele mooie clubs die Duitsland rijk is.
Maar ja, een forum als dit is in eerste instantie ook niet bedoeld om info met elkaar uit te wisselen hè :gruebel::biggrin:!
WA
27 november 2015, 23:58
Dan moet je eens naar je forum instellingen kijken. Volgens mij is de afgelopen twee maanden de volledige eerste pagina over de vulkanstrasse bijgewerkt met allerhande ervaringen van diverse ijsberen die hun draai prima hebben kunnen vinden in het Duisburgse.
Kapitein Knut
28 november 2015, 16:48
Nou, diverse ijsberen??:confused::gruebel::biggrin:
90 procent van die Vulkan verheerlijkende verhalen waarnaar jij hier verwijst zijn opvallend genoeg geschreven door 1 en dezelfde ijsbeer:gruebel:. Op die manier ontstaat er, denk ik, nu niet echt een objectief beeld met betrekking tot deze buurt. Althans, dat lijkt mij.:gruebel:
Op de Duitse fora daarentegen vind je een groter aantal schrijvers die over deze buurt berichten.
Opvallend genoeg zijn de verhalen daar helaas veel minder positief!:heul::gruebel:
Helaas zijn mijn eigen ervaringen daar ook niet best. Ok, een enkele keer heb ik er wel is een redelijke ervaring gehad maar zelfs die zijn totaal niet te vergelijken met de super kamers die ik momenteel in de saunaclubs beleef:liebe2:. En dat terwijl, wil je een minimale service op die Vulkan beleven, voor mij een half uurtje en pijpen zonder, dan ben je daar dus minimaal 50 euro lichter. Ik kan clubs opnoemen waar je voor 40 euro een 10 keer betere ervaring beleeft.
Dat is echter allemaal nog niet eens zo erg ware het niet dat ik op die Vulkan te vaak heb meegemaakt dat, na overhandiging van de afgesproken het bedrag, de meid in kwestie gewoon totaal niet meer van plan is ook nog maar iets van service te leveren:huch:. Gewoon pure oplichterij dus:thefinger:. Klagen daar helpt dan ook niet meer want die kerels die daar op dat kantoor zitten lachen je uit:hammer: en lijken onder 1 hoedje te spelen met die meiden daar. Bovendien is ruzie met die lui het laatste wat je wilt:redface:. Kortom, je bent dus gewoon ter plekke beroofd van je zuur verdiende centen.
Een mindere ervaring kan iedereen een keer overkomen. Echter, wanneer je in 80% van de gevallen niet krijgt wat je vooraf met de dame hebt besproken terwijl zij wel vooraf vrolijk het afgesproken bedrag daarvoor incasseert, erger nog vaak totaal geen diensten verleent, dan verwordt wandelen helaas tot een potje Russisch roulette. En, alhoewel ik wel van Russisch houd:biggrin:, heb ik daar nu net geen zin aan:moon:.
Mijn overstap naar het saunaclubgebeuren heb ik daarom in nog geen moment berouwd!:lostit:
WA
28 november 2015, 17:11
en wat zouden mijn belevingen daar dan aan toevoegen?
Want wederom lijkt het wel of het geen bal uitmaakt wat men over duisburg schrijft, jij hebt je mening toch wel klaar.
Nu we toch bezig zijn, jij verwacht van mij wat ervaringen te delen, doe jij dat dan ook over de clubs waar jij het over hebt. Die clubs waar:
je voor 40 euro een 10 keer betere ervaring beleeft.. Dat zal vast niet je geliefde GT zijn en laten we wel wezen... er is maar verrekte weinig te lezen over jouw andere ervaringen behalve wat algemeen gebrabbel. Misschien moet je even wat gas terug nemen en je commentaren voor je houden als er naar jouw mening te weinig info komt.
Als afsluiter, mij maakt het geen ene moer uit wie wat wel of niet deelt. Dat is aan elk forumlid om voor zichzelf te bepalen. Als dat voor jouw dan aantoont dat het dan maar gelul in de verte is, is dat mooi jouw eigen probleem en niet dat van de schrijver die bewust keuzes maakt over wat er we en niet gedeeld word.
Piet Plezier
28 november 2015, 17:37
met BP geweest.
Nou de tranen schoten me in de ogen er was niets te doen.
Heel weinig vrouwen het leek wel kerstavond.
Dan is het ook klote.
Het is gewoon super rustig in DB.
Dus al die broodjeaap verhalen van de vulkan gangers die geloven BP en ik allang niet meer.
Kapitein Knut
28 november 2015, 18:17
Zo is het maar net Piet Plezier.;)
Het wordt tijd dat de waarheid over Duisburg en trouwens ook over die paar andere vage buurtjes een keer aan het licht komt. Dat stompzinnige gelul over "fantastische service" en "bloedmooie geile dames?:gruebel: die zouden werken daar schiet niemand iets mee op:heul:. Sterker nog, je zet andere wandelaars willens en wetens op het verkeerde been door deze onzin op te schrijven.:betrunken:
De waarheid is dat je op die Vulkan wijven ziet, nou, daar wil je dood nog niet overheen:annieengel:. Het enige wat qua uiterlijk daar nog enigzins door de beugel kan zijn die money bitches:teuflisch: in het Eros26 pand. Maar helaas zijn die maar goed in 1 ding en dat is het gappen van je centen:moon:.
Conclusie: gewoon wegblijven dus daar en kiezen voor een saunaclub waar je zoveel meer krijg voor je centen.
wel wezen... er is maar verrekte weinig te lezen over jouw andere ervaringen behalve wat algemeen gebrabbel. Misschien moet je even wat gas terug nemen en je commentaren voor je houden als er naar jouw mening te weinig info komt.*
WA
28 november 2015, 18:43
Lachen dit,
Ik heb geen enkel belang bij of aan de vulkaan. Ik kan de vraag ook in iets andere gedaante aan jouw stellen. Welk belang heb jij bij het stigmatiseren van vulkaan liefhebbers ze in meer of minder mate leugenaars te noemen?
Blijkbaar is de vulkaan niet jouw ding, een andere vertellen over je negatieve ervaringen is prima, maar er in door slaan hoeft dan ook weer niet. Blijf er verder gewoon weg dan. Het is geen recht of zo om het daar naar je zin te hebben.
Wat brengt het jouw om maar iedere keer weer de boel af te kraken? Hoe komt het dat jij niet in staat bent om te accepteren dat mensen een andere mening kunnen hebben? Waarom is het zo belangrijk voor je?
Als jij nou even een bericht van mij quote waarin ik anderen beticht van leugens (met link naar het originele bericht) dan kunnen we op gelijkwaardig niveau verder discussiëren. Tot die tijd zie ik jouw als een zwaar gehandicapte geest die niet voor rede vatbaar is.
Piet Plezier
28 november 2015, 19:35
de dames die aan het tippelen waren in de juliusweberstrase zou ik eerder nemen.
Ik denk dus 9ok dat de vulkaanridder aandelen heeft op de vulkan.
Er is gewoon geen kut te doen klaar.
En dan kan VR zeggen wat hij wil.
Maar bij sommige is de vulkan alles.
Hahahahahah en het is gewoon niets.
Het word tijd dat VR zijn roze bril aan de dames geeft.
de duisburg spesjalist
29 november 2015, 15:00
wat een klets allemaal rustig op de vulkaan vrijdag niks van gemerkt eros 26 alle kamers verhuurt vulkaanhuis ook het waszelf zo dat er dames moesten uitwijken na huis 13-15 omdat de kamers bezet waren in het vulkaanhuis en eros 26 ;) zelf kom ik meestal aleen nog ma bij de dame op kamer 602 eros 26
Piet Plezier
29 november 2015, 15:33
wat een klets allemaal rustig op de vulkaan vrijdag niks van gemerkt eros 26 alle kamers verhuurt vulkaanhuis ook het waszelf zo dat er dames moesten uitwijken na huis 13-15 omdat de kamers bezet waren in het vulkaanhuis en eros 26 ;) zelf kom ik meestal aleen nog ma bij de dame op kamer 602 eros 26
als ik jou moet geloven is het altijd druk.
Wel raar want als ik met BP ben of Anaconda is het vaak heel rustig.
En dan erbij de dames klagen ook dat het rustig is.
vakantieganger24
29 november 2015, 16:06
Komt dat niet gewoon doordat overal de gordijntjes snel dicht gaan zodra jullie aankomen? :biggrin:
de duisburg spesjalist
29 november 2015, 16:24
ik kom er alleen in het weekend piet ;) en dan is de besetting het hoogst
Admin
30 november 2015, 13:34
Laten we in dit topic weer tot de orde vd dag overgaan. De een is fan vd vulkaan en de ander klaarblijkelijk niet. Geen probleem. Maar we hebben hier geen behoefte aan een (steeds weer opnieuw) oplaaiende stammenstrijd!
Bericht zo eerlijk en objectief mogelijk zonder elkaar steeds maar weer aan te gaan vallen. Dat schiet niet op ;).
De conclusie van Kapitein Knut is helder, hij zal de Vulkaan niet meer bezoeken. Vragen mbt vulkaan dames lijken me dan ook niet opportuun als jer er toch niet meer komt.
Kapitein Knut
30 november 2015, 16:19
Ik kom er inderdaad nooit meer! :biggrin: Of die bus met bloedmooie GT dames moet daar daadwerkelijk een keer stranden:smile2:
Wilde hier alleen anderen behoeden en waarschuwen voor de misstanden die mij en mijn vrienden in die buurt zijn overkomen. Dat waren helaas erg dure lessen! :heul:
Ach, iedereen moet ook maar zelf weten wat hij doet en waar en wie hij gaat neuken (of door wie hij wordt ge(ver)neukt:gruebel:).
Laten ze maar net zoals wij zelf door schade en schande wijs worden. Al doende leert men zeg maar:nee::baeh:.
de duisburg spesjalist
30 november 2015, 16:39
Laten we in dit topic weer tot de orde vd dag overgaan. De een is fan vd vulkaan en de ander klaarblijkelijk niet. Geen probleem. Maar we hebben hier geen behoefte aan een (steeds weer opnieuw) oplaaiende stammenstrijd!
Bericht zo eerlijk en objectief mogelijk zonder elkaar steeds maar weer aan te gaan vallen. Dat schiet niet op ;).
De conclusie van Kapitein Knut is helder, hij zal de Vulkaan niet meer bezoeken. Vragen mbt vulkaan dames lijken me dan ook niet opportuun als jer er toch niet meer komt.
en Admin waar ben ik nu fan van ik ben geregeld op de vulkaan ma ook geregeld in een sauna club en ik vind het allebij nog steeds leuk natuurlijk vermeid ik die raam hoeren van GT geintje :biggrin:
Theodor Adorno
30 november 2015, 17:39
De vulkaan is nog wel een bezoek waard maar het is veel minder geworden dan paar jaar geleden. Bijna alleen nog roemeensen en uit bulgarije. Eind van de middag ook weinig te beleven. Je moet goede dames echt zoeken. In saunaclub vind ik toch de betere dames. Maar ben ook in Venus in duisburg geweest dat vond ik tegenvallen. Beter zijn de grotere clubs. Meer keuze en de beste dames.
Beste dames vulkaan in eros26.
WA
30 november 2015, 17:59
zo kan commentaar leveren dus ook.
Patjax
3 december 2015, 17:38
Ik kom al bijna twee jaar op de vulkaan met veel plezier en zal dit blijven doen ook nu ik mijn intrede in het sauna wereldje heb gemaakt. Natuurlijk is bij 300+ dames de kans groter op een slechte sessie als in een club waar het aanbod aan dames beperkter is. Ik heb een aantal vaste dames die ik bezoek en waar ik na volle teveredenheid kom. Een enkele keer waag ik nog eens een gokje met een mij onbekende dame. Ik schrijf niet over de vulkaan om het te verheerlijken, maar omdat het wandelen op dit forum onderbelicht is en ik mijn ervaringen wil delen. Een ieder zal het op zijn eigen manier beleven en dat is maar goed ook, anders zouden we allemaal op dezelfde plek zitten en naar dezelfde dames gaan.
WA
3 december 2015, 19:00
Met dat genoemde verheerlijken valt het behoorlijk mee. Juist de personen die de nauwelijks aanwezige verheerlijking ter sprake brachten geven boven gemiddeld veel extreem positieve aandacht aan hun favoriete club. Lijkt mij dat je dan niet de aangewezen persoon bent om ander te bekritiseren terwijl jezelf blind bent voor kritiek. Als de rollen omgedraaid waren en bijv GT op dusdanige manier ter discussie stond was er ingegrepen op last van de club, daar durf ik bijna vergif op in te nemen.
Piet Plezier
3 december 2015, 19:48
jammer maar de vulkan is niet meer wat het is geweest.
Teveel dames die voor 30 euro in 5 minute je portemonnee willen leeg kloppen.
En veel teveel agressie.
Nee, dan kan je beter in een veilige saunaclub zitten.
Patjax
4 december 2015, 12:53
Als ik de vulkaan nu vergelijk met toen ik er april vorig jaar voor het eerst kwam is het qua bezoekers wel rustiger. Dames bevestigen dit zelf ook. Ik zelf kom er niet meer op vrijdag/zaterdag (of ik heb op voorhand een afspraak gemaakt met een van mijn dames). Teveel "kleine jongetjes" die ervoor zorgen dat de dames redelijk gefrustreerd worden en overkomen. Op andere dagen veel relaxter.
WA
4 december 2015, 14:54
Ik kom zelf nauwelijks nog op vrijdag of zaterdag op de vulkaan. Dat had ik twee jaar geleden al wel gezien. Heel af en toe op een vrij of zaterdag als bewaakte parkeerplaats bij 26 of 17-19 waar je een redelijk aantal plekken recht onder een camera hebt, naast de bolides van het security volk en / of uitbaters.
Dat het niet meer is wat het geweest was geldt denk ik voor de hele pay-sex scène in Nord Rhein Westfalen, er is zo ontzettend veel concurrentie. Zolang de onderkant van de arbeidsmarkt niet of nauwelijks iets merkt van economische vooruitgang zal het sappelen blijven voor sommige dames.
wim491
10 februari 2016, 17:47
iemand hier ervaring met sexpalace duisburg wil er een keer heen en wat vragen ze er voor tarieven
WA
11 februari 2016, 10:08
20 minuten €30 PMC en wippen. Eigenlijk net als in alle andere huizen. Wil je meer dan wordt het onderhandelen.
Duitslandfan
13 april 2016, 23:11
20 minuten €30 PMC en wippen. Eigenlijk net als in alle andere huizen. Wil je meer dan wordt het onderhandelen.
In de Charlottenstrasse is voor 30€ vaak meer mogelijk zoals PZC en beffen.
der Puffmeister
7 mei 2016, 12:21
Wat ik niet begrijp is dat de duisburg specialist zijn verjaardag viert in notabene een saunaclub! En dat terwijl er juist nu op de Vulkan ontzettend veel ultra lekkere chicks aanwezig zijn. Jullie hadden gisteren eens moeten kijken in Eros26. Ongelooflijk wat een geweldige line up! Ik denk niet dat ik in de 5 jaar dat ik er nu kom ooit zoveel prachtige dames bij elkaar heb gezien. Ik weet gewoon niet meer waar te beginnen.
Zelf heb ik gekozen voor een 1 1/2 uur durende trio met mijn favo 's Nita en Milana. Ok, deze dames zijn niet goedkoop. Hoeven ze ook niet te zijn want ze zij beiden bloedmooi en leveren een werkelijk fantastische service. Dames zoals deze 2 vind je nergens. Ook niet in een saunaclub.
Misschien is het een idee voor de duisburg specialist zijn verjaardag volgend jaar te vieren op de Vulkan. Dan ben ik ook aanwezig en kunnen we het geld dat we besparen, Vulkan vraagt namelijk geen entree, bij elkaar leggen om er een echt knalfeest van te maken. 15x40 is zomaar 600 euro bespaard. En met een line up zoals gisteren gaat het met de seks zeker goed komen.
de duisburg spesjalist
7 mei 2016, 13:34
beste PUFFMEISTER gisteren hadden we een knal feest in de gezeligste huiskamer van NRW LR wat daar allemaal gebeurt maak je simpel weg niet mee op de vulkaanstrassen maar ook in geen enkele sauna club ook in LR trofen poefboy en ik ex vulkaandames aan van in de tijd dat jij nog aan het twijvelen was wat je geaardheid is ik wandel al een jaar of 8 op de vulkaanstrasse en waar ik volgend jaar mijn feestje ga geven is zelfs nog voor mijn een vraag wie weet eros 26 ma dan moet de uitbaater de badjassen uit de matenballen hallen en met een super goed voorstel komen ;)
der Puffmeister
7 mei 2016, 15:21
In geen enkele saunaclub vind je zulke mooie dames als in Eros26 beste duisburg specialist. Geef het maar gewoon toe.
Ik heb de afgelopen jaren regelmatig een club bezocht maar dames zoals Nita en Milana bijvoorbeeld ben ik er niet tegen gekomen. Niet in Living Room, niet in PHG, niet in Villa Vertigo, niet in Oceans of Planet Eden. Helemaal nergens. Bovendien ben ik niet gek en ga geen 60 euro betalen en dan maar afwachten wat je binnen aantreft. Op de Vulkan is de entree gewoon gratis en voor niets en dan tref je geen gayparty. Daarentegen wel super mooie dames en klasse dienstverlening . Er zitten momenteel daar echt veel damm mooie dames daar. Neem maar eens een kijkje daar! :biggrin:
de duisburg spesjalist
7 mei 2016, 17:58
geen gayparty op de vulkaanstrassen op de vulkaanstrassen tref je meer mannen als vrouwen puffmeister in eros 26 tref je zeker mooie dames ma in een sauna club ook gisteren was de mis ijsbeer van 213 overgens aanwezig zo zie je ma weer er zijn meer mooie dames in duisburg te vinden als een sauna club maar ook meer lelijke ;)
der Puffmeister
12 mei 2016, 18:10
ook in LR trofen poefboy en ik ex vulkaandames aan van in de tijd dat jij nog aan het twijvelen was wat je geaardheid is*
Getwijfeld aan wat mijn geaardheid is heb ik nog nooit beste duisburg specialist. Ik neukte al de mooiste meisjes toen ik 13 was en jij nog in je Pampers rond liep:biggrin:
Kun je misschien ook een paar namen opnoemen van die ex Vulkan dames die nu in LR zijn aan te treffen?
Gisteren op de Vulkan trof ik namelijk meerdere wandelaars die zeer benieuwd zijn naar deze ex Vulkan dames en aan gaven LR eventueel speciaal voor deze dames een keer te willen bezoeken.
Lijkt me dus juist nu een uitgelezen moment om je favo club te promoten.
MrSchwanz
22 juni 2016, 16:22
Zijn er dunne 18-21 jarige bij GT? Als ik het zo lees lijkt het wel dat er alleen ouwe snollen en negerinnen aanwezig zijn. Daar is natuurlijk niks mee als dat je ding is.
Nedlovefkk
22 juni 2016, 16:43
Ik zou GT niet als een teeny paradise willen omschrijven. Zeker wel een populatie van 20-25 van verschill nationaliteiten. En die dames zien er vaak jonger uit dus per saldo zul je wel uit de voeten kunnen ;)
MrSchwanz
23 juni 2016, 13:18
Ik zou GT niet als een teeny paradise willen omschrijven. Zeker wel een populatie van 20-25 van verschill nationaliteiten. En die dames zien er vaak jonger uit dus per saldo zul je wel uit de voeten kunnen ;)
Klinkt niet erg interessant. Dan blijf ik liever naar Vulkanstrasse gaan. Ik lees ook dat er vooral Roemeense zijn in GT. Meestal betekent Roemeense=zigeunerin. Daar is natuurlijk niks mis mee maar daar val ik niet op. Zijn er jonge witte Oost-Europeanen in GT?
speler
23 juni 2016, 13:56
Klinkt niet erg interessant. Dan blijf ik liever naar Vulkanstrasse gaan. Ik lees ook dat er vooral Roemeense zijn in GT. Meestal betekent Roemeense=zigeunerin. Daar is natuurlijk niks mis mee maar daar val ik niet op. Zijn er jonge witte Oost-Europeanen in GT?
Hahaha je valt niet op Roemeense maar gaat dan liever naar de vulkanstrasse waar het helemaal maar dan ook helemaal vol zit met Roemeense siegeunerinnen. De vrouwen op de vulkanstrasse mogen de veters van de vrouwen in gt nog niet eens strikken.
Gt staat bekend om de mooiste vrouwen en de service is er zeker beter als op de vulkanstrasse.
speler
23 juni 2016, 13:56
Zigeunerinnen bedoel ik. Excuses
Nedlovefkk
23 juni 2016, 15:11
@mr Schwanz. Je redenering dat (meestal) iedere Roemeense dame een zigeunerin is, is niet van toepassing op de Roemeense enclave in GT. Er lopen echt leuke dames uit dat land rond in GT. Ok, de blondines zijn niet altijd van oorsprong zo gekleurd maar iedere zwartharige Roemeense is niet direct een zigeunerin.
Ook in LR lopen prima Roemeense dames rond die ook een goed woordje Engels of Duits kunnen en wel wat wat inhoud hebben.
Teiresas
23 juni 2016, 16:23
Ik lees ook dat er vooral Roemeense zijn in GT.....
Dit is zeker niet het geval. In het bijzonder niet in vergelijk met andere clubs.
Volgens mij heeft GT zelfs een Roemenenquotum van 20 stuks. Of dat nog van kracht is weet ik niet, maar ze hebben het wel gehad in ieder geval.
Hoe dan ook, de meerderheid der DVP's in GT is niet-Roemeens.
Patjax
23 juni 2016, 16:33
Als een voormalig frequent bezoeker van de Vulkaan dacht ik ook altijd dat de verhalen over GT en de dames overdreven waren. Inmiddels weet ik wel beter. Je komt ogen tekort in GT. De dienstverlening van 90% van de Roemeense dames op de Vulkaan is matig. Toen ik voor het eerst een club bezocht, hield ik mijn hart vast als een dame zei dat ze Roemeense was. Nu zijn ze bijna een verslaving. Nergens vind je zoveel roma zigeunertjes met een discutabele dienstverlening als op de Vulkaan. Daarbij heeft GT een quotum met een maximale hoeveelheid Roemeense dames, waardoor er een zeer gevarieërde line-up is. Een bezoekje zal je zeker niet berouwen.
Theodor Adorno
23 juni 2016, 16:52
Ken de vulkaan heel goed en ben ook in gt geweest en andre saunaclubs de mooiste en beste dames vind je in saunaclubs gt helemaal veel variatie daar vind ik. De vulkaan is helemaal afgegleden dat is een ghetto voor roma dames geworden ken daar nog 2 goede dames die klagen over de onveiligheid daar.
Gt is ee heel mooie club waar ze het gespuis dat je aan de vulkaan ziet niet zult zien. Die mrschanz weet echt niet waar hij over praat.
Aan de vulkaan is het onveilig en worden gasten in elkaar geslaan in GT is het heel veilig met zeer mooie vrouwen.
der Puffmeister
23 juni 2016, 18:40
Ik heb zelf 5 jaar op de Vulkan gelopen. De laatste jaren is die buurt totaal verpauperd en zeer crimineel geworden. De betere en mooiere dames zijn ondertussen al lang geleden weggevlucht van de Vulkan. Daarvoor in de plaats arriveerden er bussen vol met zigeuners. Daarop leek de klandizie zich aan te passen. Soort zoekt soort is hier echt van toepassing! Op een gemiddelde zaterdagavond was ik vaak de enige blanke op de Vulkan. Bovendien lijkt het laatste half jaar die bewaking zich daar te vergrijpen aan iedere ontevreden gast die in de valstrikken van die zigeuners zijn getrapt. Onberekenbare doorgesnoven drugsdealers zijn het. Je speelt met je leven als je de Vulkan bezoekt.
Daarom heb ik die buurt ingeruild voor de saunaclubs en moet zeggen dat mij dat meer dan uitstekend bevalt.:wink2:
de duisburg spesjalist
23 juni 2016, 19:39
Ken de vulkaan heel goed en ben ook in gt geweest en andre saunaclubs de mooiste en beste dames vind je in saunaclubs gt helemaal veel variatie daar vind ik. De vulkaan is helemaal afgegleden dat is een ghetto voor roma dames geworden ken daar nog 2 goede dames die klagen over de onveiligheid daar.
Gt is ee heel mooie club waar ze het gespuis dat je aan de vulkaan ziet niet zult zien. Die mrschanz weet echt niet waar hij over praat.
Aan de vulkaan is het onveilig en worden gasten in elkaar geslaan in GT is het heel veilig met zeer mooie vrouwen. theodor Adorna dat je niet veel verstand heb van sauna clubs blijk al wel weer gt is een mooie club met mooie vrouwen ma om een voorbeeld te geven babylon elsdorf is een mooie club met mooie vrouwen waar de service velen mallen beter is als gt verder is de service in LR beter als gt . damens in H7 scoren ook velen mallen beter als de GT damens . zelfs in aca velbert heb ik van een bett=ere dienstverlening genoten als gt . je heb nog veel clubs te ontdeken haal ik hier uit ;) dan de vulkaan ge weet nooit wat je krijg ma dat maak het nou zo spannend en het is nog is vele mallen goedkoper het is iedere keer weer een ontdekings reis en omdat ik de vulkaan wekelijks bezoek hou ik geld over voor zo nu en dan een sauna club .tja willempie2 dat dit van de duisburg spesjalist moet komen :biggrin: en puffmeister de vulkaan is simpel weg het goedkoopste en altijd verassend je maak er altijd wel wat mee
Bericht van MrSchwanz verwijderd. Enig nivo is hier wel gewenst, daar was helaas geen sprake van. Zijn manier van dames kwalificeren is al veelzeggend ... .
der Puffmeister
25 juni 2016, 14:17
en omdat ik de vulkaan wekelijks bezoek hou ik geld over voor zo nu en dan een sauna club .tja willempie2 dat dit van de duisburg spesjalist moet komen
Als je de Vulkan helemaal niet meer zou bezoeken houd je nog meer geld over om saunaclubs te kunnen bezoeken.
Tja, dat deze wijsheid nu van Der Puffmeister moet komen.:hah:
MrSchwanz
3 juli 2016, 18:58
Gisteren in Duisburg geweest. Het bleek dat er niet zoveel dames aanwezig waren. Terug naar hun land voor vakantie? Ik weet het niet. Half uurtje rondgelopen. Niks interessants kunnen zien en weer naar huis gereden.
Limburger
23 juli 2016, 13:57
Je had ook even naar de Stahlstrasse in Essen kunnen gaan als er op de Vulkan niets te neuken viel.
KEIZERSTAD*NIJMEGEN*024
13 november 2016, 08:28
ik was er vandaag ook weer eens. Schrijf hier even want de heren bij hookers hebben me 1 week geband omdat ik een beetje kritiek had op die Duisburg moderator (die heeft blijkbaar aan de macht geroken en geniet ervan).
die mods zijn echt fcking zielig daar, altijd maar reacties verwijderen of verplaatsen die niet in het zgn correcte topic zijn gepost, alleen maar met het doel om zo weinig mogelijk bandwidth te verbruiken en om de onderhouds kosten van de website zo laag mogelijk te houden, echt hatelijk gewoon je kan niet eens een fatsoenlijke discussie voeren zonder dat het onderbroken of word verwijderd, een jaartje of 6 geleden was dat nog helemaal niet zo
Freddy_K
13 november 2016, 08:38
ja is mij ook al meerdere keren overkomen dat je een heel verhaal schrijft en ineens is het weggehaald. Maar 1 user had wat extra informatie geschreven bij 1 dame en dat is verplaatst naar de algemene thread. Dus dat heeft in dit geval niets met bandwidth te maken, dat is gewoon vervelende bemoeizucht in mijn opinie, hij neemt zn job een beetje te serieus.
Freddy_K
13 november 2016, 15:46
ik heb alweer een biertje op maar die ervaring met Ina werkt nog steeds na, ik ga haar volgende week weer bezoeken.
Wat ik nog niet had verteld is dat ik haar heb gebeft toen ze op handen en knieen zat maar vroeg haar daarna om te draaien. Toen lag ze op op haar rug op de rand van het bed met haar benen wijd voor mij en met haar gezicht nu naar mij gericht ging ik een beetje met haar praten over de muziek die ze speelde (haar Engels is zeer goed en haar Französisch Ohne ook). Het bleek Roemeense muziek te zijn met veel Turkse invloeden. Na deze informatie ging ik weer door met mijn werk en vroeg haar waarom ze haar latex waist gordel nog aanhad (https://m.nl.aliexpress.com/price/active-waist_price.html). Zag er wel erg geil uit maar ze zei dat ze het kon afdoen. Ik zei nou dat hoeft niet want het had wel 30 schakels dat zou uren gaan duren. Toch deed ze het af wat een lekker meisje. Ze heeft ook heel geile teeny titties. Van die hele strakke tussen A en B in size. Super mooi en perfect. Ze is gewoon schaamteloos door een beetje met haar benen wijd vlak voor zo'n ouwe snoepert te gaan liggen. Volgens mij vind ze het ook geil om voor een volkomen vreemde een beetje met haar benen wijd te gaan liggen en er ook nog voor betaald te krijgen. Toen ik haar neukte vingerde ze zichzelf en klaagde dat ik te snel was gekomen. Wat een loeder.
bij vertrek bedankte ze mij en ik zei the pleasure is mine https://www.youtube.com/watch?v=uLUTvzV4678
wat ik dus eigenlijk wilde vragen is: heeft iemand anders Ina ook bezocht?
de duisburg spesjalist
14 november 2016, 20:01
nou niet roomser dan de paus worden hè :annieengel: al kan dit inderdaad beter bij de stammtisch of zo ondergebracht worden ofzo.
pressies dat er weer 4 nieuwe kamers bij zijn geplaatst in eros 26 dat is pas algemene info overigens nog niet in gebruik
WA
14 november 2016, 20:09
Dan nog even een praktische tip: De snelheid op de brug over de Rijn (A40), komende vanuit de richting Venlo, is verlaagd naar 60 km/uur. Zulks kon ik gisteren vaststellen na een flitsende rode lamp die zo'n 200 meter vast is opgesteld na het bordje radar controle.
als we dan toch "algemeen" aan het informeren zijn :cool: twee weken terug de beschikking ontvangen voor mijn persoonlijk höchstgeschwindigkeit steuer :eek: €30 voor 81 km/h waar 60 is toegestaan op de autobahn. Dus beboet alleen vanwege de snelheid, geen toeslag vanwege wegwerkzaamheden waar ik even voor vreesde.
de duisburg spesjalist
18 januari 2017, 15:03
de eerste maand van 2017 de vorderingen van de 20 nieuwe kamers van eros 26
eros 26 is al zo 9 jaar het meest geliefde huis bij de dames .de bezetting is in de weekenden uitstekend .meestal zijn alle kamers bezet in het weekend bezet. wil niet altijd zeggen dat er een dame aanwezig is ;) sommige verteken vroeg enkele nemen de vrijdag of zaterdag vrij . gemiddeld genomen komt eros 26 door het helle jaar heen kamers te kort .dames staan op een wacht lijs sommige dames houden de kamer aan als ze op vakantie gaan .maar als dat niet het geval is is de kamer zo weer bezet. en als de betredende dan weer terug kom van vakantie komt ze weer op de wacht lijs :biggrin:
daarom is eros 26 nieuwe kamers er aan het bij bouwen 20 in totaal en deze kamers komen boven op de oude kamers in de midden gang (201 tm 220 vanaf november zijn ze er al mee bezig iedere week zie ik ze weer een stapje verder komen er worden er iedere week 4 geplaatst het zijn prefab kamers die ze er alleen op de oude kamers hoeven te zetten . net voor de kerst waren alle kamers geplaatst . de installateur had op zaterdag 15 januari alle koperen buizen verwerkt . echter zag ik dat de riolering van de kamers nog niet aangesloten was . de meubels staan al te wachten om geplaatst te worden in de kamers :rolleyes: de kamers waren al genummerd van 701 tm 720 ik kon nog geen weg vinden hoe ik naar boven kom :annieengel: maar iedere week komen ze een stapje veder en zo gaat het nu eenmaal met blijvende dingen die langzaam groeien ze hebben vaak een lang bestaan behalve mijn zwans die groeit langzaam maar heeft niet continu een blijvend bestaan :biggrin:
ik ben erg benieuwd welke dames er na 1 juli nog terug te vinden zijn op de vulkan. In eros 26 en vulkanhaus 17-19 bestaat de populatie dvp's overwegend uit Albanese dames. Zouden die allemaal over de juiste papieren beschikken om na het ingaan van de nieuwe prostitutie wet in Dld te kunnen blijven werken? In de genoemde huizen voelen de uitbaters al nattigheid en zijn de dames van Albanese afkomst al geïnformeerd dat het na 1 juli wel eens een moeilijk verhaal kon worden.
de duisburg spesjalist
23 januari 2017, 09:37
ik ben erg benieuwd welke dames er na 1 juli nog terug te vinden zijn op de vulkan. In eros 26 en vulkanhaus 17-19 bestaat de populatie dvp's overwegend uit Albanese dames. Zouden die allemaal over de juiste papieren beschikken om na het ingaan van de nieuwe prostitutie wet in Dld te kunnen blijven werken? In de genoemde huizen voelen de uitbaters al nattigheid en zijn de dames van Albanese afkomst al geïnformeerd dat het na 1 juli wel eens een moeilijk verhaal kon worden.
en toch breiden ze in eros 26 flink uit :rolleyes: het is mijn een raadsel ook het pand op de parkeerplaats van 17-19 dat ze aan het opknappen zijn tot laufhaus behoord tot de zelfde exploitant als eros 26 en 17-19 wat mijn zelf de laatste tijd opval is dat er steeds meer duitse en poolse dames werkzaam zijn in deze huizen haus erika zou er jaloers op zijn :biggrin:
KEIZERSTAD*NIJMEGEN*024
23 januari 2017, 10:09
das mooi kut dan, dan betekend dat 3 van me favoriete dames dan waarschijnlijk in nederland of belgie moeten gaan werken :angryfire: :heul:
MrSchwanz
23 januari 2017, 17:20
en toch breiden ze in eros 26 flink uit :rolleyes: het is mijn een raadsel ook het pand op de parkeerplaats van 17-19 dat ze aan het opknappen zijn tot laufhaus behoord tot de zelfde exploitant als eros 26 en 17-19 wat mijn zelf de laatste tijd opval is dat er steeds meer duitse en poolse dames werkzaam zijn in deze huizen haus erika zou er jaloers op zijn :biggrin:
Misschien om geld wit te wassen? Inderdaad beetje raar dat ze geld investeren in een half dooie paard.
de duisburg spesjalist
23 januari 2017, 17:47
Misschien om geld wit te wassen? Inderdaad beetje raar dat ze geld investeren in een half dooie paard.
toch vind je er steeds meer dames die geen Roemeense zijn of albanees ik denk eerder wat anders . door dat de Albanese dames er zonder geldige papieren niet mogen werken treken er steeds meer Duitse Poolse en NL dames naar de vulkaan . in de jaren hebben die Roemeense en albanese dames de prijs aardig kapot gemaakt ;) waardoor deze dames weg blijven ik verwacht in de toekomst een prijs stijging voor de vulkanstrasse :heul:
papi
23 januari 2017, 20:19
Ik denk dat er een hoop beren bereid zijn 40e af te tikken als er een lekkere Poolse, Tsjechische of Russische dame voor je staat...over het algemeen betere sex dan 13-uit-een-dozijn Roemeentjes
KEIZERSTAD*NIJMEGEN*024
23 januari 2017, 23:55
wat ik eigenlijk niet begrijp is wat sommige leden hier tegen roemeense en albanese dames hebben, ik heb eigenlijk nog nooit problemen met die dames en alsof de dienstverlening van poolse, tjechische of dames van andere oost europese landen zo heel veel beter is dan die van de roemeense of albanese dames
de duisburg spesjalist
24 januari 2017, 08:55
wat ik eigenlijk niet begrijp is wat sommige leden hier tegen roemeense en albanese dames hebben, ik heb eigenlijk nog nooit problemen met die dames en alsof de dienstverlening van poolse, tjechische of dames van andere oost europese landen zo heel veel beter is dan die van de roemeense of albanese dames
Roemeense dames je tref maar 1 goede in een dozijn geld zowel voor clubs als de vulkaan albanese dames liegen meestal over hun afkomst . mijn beleving met de dames is nu eenmaal beter met NL Poolse Duitse russische en oekraïense dame . en ik hoop dat er van deze dames meer kom dat het weer wordt zoals in 2008 . dan gooi ik mijn badslippers in de kliko ;)
MrSchwanz
24 januari 2017, 14:23
Ik sluit mij aan bij de DS. Er zijn inderdaad paar Duitse meiden bij gekomen maar qua uiterlijk waren die echt om niet aan te zien. Er zijn tenminste parels tussen de Roemeense en Albanese dames. Ik moet nog een Duitse pareltje spotten op Vulkanstrasse. Ook als je er mee praat dan weet je al genoeg.
der Puffmeister
24 januari 2017, 14:35
Roemeense dames je tref maar 1 goede in een dozijn geld zowel voor clubs als de vulkaan albanese dames liegen meestal over hun afkomst . mijn beleving met de dames is nu eenmaal beter met NL Poolse Duitse russische en oekraïense dame . en ik hoop dat er van deze dames meer kom dat het weer wordt zoals in 2008 . dan gooi ik mijn badslippers in de kliko ;)
Ik snap er nu helemaal niets meer van DS!
Altijd zit jij hier te verkondigen dat het nergens beter is dan op de Vulkan. Maar in bovenstaande bericht geef je zelf toe dat je voor echt goede seks met mooie Nederlandse, Duitse, Poolse, Russische en Oekrainse dames toch in de saunaclubs moet zijn en niet bij de vele Roemeentjes en Albaantjes op de Vulkan. Schijnbaar is de Vulkan dan toch niet dat onfeilbare lustoord wat jij en andere Vulkan promotors wel beweren dat het is aangezien je zelf ook niet je badslippers in de kliko knikkert.
Ikzelf heb met Duitse dames op de Vulkan vaak zeer slechte ervaringen gehad. Ik noem hierbij Duitse Mia, Lolita en Jordan in Eros. Deze dames lichten de boel stelselmatig op en valt ook overal te lezen op andere fora. Trouwens ook met Poolse dames zoals dat mens in de zijgang van het Eros pand die ook aan sm doet naam ben ik kwijt zo slecht was zij!!, ergens kamer 404 of zo.
Van een collega wandelaar hoorde ik laatst op de Vulkan dat ook die dikke blonde Duitse in 210 goed waardeloos moet zijn.
Kortom voor kwaliteit moet je niet op de Vulkan zijn maar in de saunaclubs!
de duisburg spesjalist
24 januari 2017, 15:33
Ik snap er nu helemaal niets meer van DS!
Altijd zit jij hier te verkondigen dat het nergens beter is dan op de Vulkan. Maar in bovenstaande bericht geef je zelf toe dat je voor echt goede seks met mooie Nederlandse, Duitse, Poolse, Russische en Oekrainse dames toch in de saunaclubs moet zijn en niet bij de vele Roemeentjes en Albaantjes op de Vulkan. Schijnbaar is de Vulkan dan toch niet dat onfeilbare lustoord wat jij en andere Vulkan promotors wel beweren dat het is aangezien je zelf ook niet je badslippers in de kliko knikkert.
Ikzelf heb met Duitse dames op de Vulkan vaak zeer slechte ervaringen gehad. Ik noem hierbij Duitse Mia, Lolita en Jordan in Eros. Deze dames lichten de boel stelselmatig op en valt ook overal te lezen op andere fora. Trouwens ook met Poolse dames zoals dat mens in de zijgang van het Eros pand die ook aan sm doet naam ben ik kwijt zo slecht was zij!!, ergens kamer 404 of zo.
Van een collega wandelaar hoorde ik laatst op de Vulkan dat ook die dikke blonde Duitse in 210 goed waardeloos moet zijn.
Kortom voor kwaliteit moet je niet op de Vulkan zijn maar in de saunaclubs!
het kan inderdaad nergens beter als op de vulkaan maar de jaren 2008 waren nog beter ;) en die collega van je kies immers de verkeerde dames ;) laurina kamer 603 pina 708 isabbele kamer 709 liz kamer 710 vicky kamer 509 alle vulkaanhuis ;) en dan eros 26 mia loredana nitta milanna tyra melissa en dan is me de naam ontschoote van de dame op kamer 215 alle toppers :tongue:
papi
27 januari 2017, 20:27
het kan inderdaad nergens beter als op de vulkaan maar de jaren 2008 waren nog beter ;) en die collega van je kies immers de verkeerde dames ;) laurina kamer 603 pina 708 isabbele kamer 709 liz kamer 710 vicky kamer 509 alle vulkaanhuis ;) en dan eros 26 mia loredana nitta milanna tyra melissa en dan is me de naam ontschoote van de dame op kamer 215 alle toppers :tongue:
DS,
Allmighty DS; hoe staat het ervoor deze dagen? is het al de moeite waard om hier weer te struinen en de trappen te trotseren? Oftewel; hoe staat het met de bezetting? zijn er genoeg kamers gevuld weer, en zijn de Oostblok-dames alweer terug van hun vakanties?
Allmighty DS; hoe staat het ervoor deze dagen? ik ben zeer benieuwd naar het antwoord van DS :gruebel: hetgeen ik zelf ervaar strookt niet echt met wat er reeds gemeld is :angst:
der Puffmeister
27 januari 2017, 22:19
DS,
Allmighty DS; hoe staat het ervoor deze dagen? is het al de moeite waard om hier weer te struinen en de trappen te trotseren? Oftewel; hoe staat het met de bezetting? zijn er genoeg kamers gevuld weer, en zijn de Oostblok-dames alweer terug van hun vakanties?
Mijn advies jongens. Heel eerlijk he....blijf hier aub gewoon weg als je centen je nog wat waard zijn. Ik kom zojuist terug uit Duisburg en ben voor de zoveelste keer opgelicht door zo n achterlijke Duitse kutsnol genaamd Cassy. Voor het raam de vriendelijkheid zelve, eenmaal deurtje dicht draait ze om als een blad in de wind. Van de gemaakte afspraken kon zij zich plotseling niets meer herinneren zodra zij mijn centjes in haar grijpgrage jatjes had. 90 euro gewoon verbrand. Duur leergeld want had ik ook een leuke dag van kunnen hebben in Acapulco Gold.
Nogmaals blijf hier gewoon weg. In een saunaclub krijg je zoveel beter voor zoveel minder.
en die collega van je kies immers de verkeerde dames laurina kamer 603 pina 708 isabbele kamer 709 liz kamer 710 vicky kamer 509 alle vulkaanhuis en dan eros 26
Hoezo collega? Ik heb geen collega daar:gruebel: En die Mia daar was ik aleens bij op de kamer. Gewoon 3 keer helemaal niets wat het! Ik heb haar toen 100 betaald en alles wat dit wijf deed was prutsen op haar mobiel en die kutmuziek van haar. Ik weet niet wat deze DS gewend is maar veel kan het niet zijn!:biggrin:
Nogmaals, blijf hier weg als je geld je lief is!
de duisburg spesjalist
28 januari 2017, 11:01
DS,
eros 26 en het vulkaan huis zijn redelijk gevuld op de vrijdag en zaterdag en in deze huizen samen tref je meer als 100 dames daze huizen hebben 148 kamers ;)
MrSchwanz
30 januari 2017, 13:05
Mijn advies jongens. Heel eerlijk he....blijf hier aub gewoon weg als je centen je nog wat waard zijn. Ik kom zojuist terug uit Duisburg en ben voor de zoveelste keer opgelicht door zo n achterlijke Duitse kutsnol genaamd Cassy. Voor het raam de vriendelijkheid zelve, eenmaal deurtje dicht draait ze om als een blad in de wind. Van de gemaakte afspraken kon zij zich plotseling niets meer herinneren zodra zij mijn centjes in haar grijpgrage jatjes had. 90 euro gewoon verbrand. Duur leergeld want had ik ook een leuke dag van kunnen hebben in Acapulco Gold.
Nogmaals blijf hier gewoon weg. In een saunaclub krijg je zoveel beter voor zoveel minder.
Hoezo collega? Ik heb geen collega daar:gruebel: En die Mia daar was ik aleens bij op de kamer. Gewoon 3 keer helemaal niets wat het! Ik heb haar toen 100 betaald en alles wat dit wijf deed was prutsen op haar mobiel en die kutmuziek van haar. Ik weet niet wat deze DS gewend is maar veel kan het niet zijn!:biggrin:
Nogmaals, blijf hier weg als je geld je lief is!
Het kan ook gewoon aan jezelf liggen. 90 euro uitgeven op Vulkanstrasse. Dan ben je sowieso niet goed wijs. Waarschijnlijk heb je dingen gedaan die de dame niet aanstond.
Gorby
1 februari 2017, 08:50
Ik kan niet begrijpen dat de beheerders hier niet ingrijpen want deze rara discussies horen hier volgens mij helemaal niet thuis. Geen wonder dat hier steeds minder gekeken word. ERG JAMMER
Groet
Gorby
B E
1 februari 2017, 21:59
Vorige week in sexpalace bij een 38 jarige blondine geweest .
Ze zat direct links bij de ingang .
Goed afgezet geweest !! Niet mooi om af te spreken wat er gaat gebeuren , om daarna afgerukt te worden met wat latex
Handschoentjes aan en daarna netjes buitengewerkt te worden .
Eerste slechte ervaring op de vulkaan !
Hopelijk deze week meer geluk !
Groetjes vulkanfan !
der Puffmeister
2 februari 2017, 15:35
Het kan ook gewoon aan jezelf liggen. 90 euro uitgeven op Vulkanstrasse. Dan ben je sowieso niet goed wijs. Waarschijnlijk heb je dingen gedaan die de dame niet aanstond.
bij Nita en Milana op de Vulkan heb ik weleens kamers gemaakt van meer dan 300!!! Trio' tjes en zo. Dat was ook iedere eurocent meer dan waard! Nita en Milana zijn dan ook gelijk de enige 2 dames op die hele Vulkan die er tiptop uitzien plus ook nog eens een zeer goede dienstverlening hebben. Gewoon eerlijke en lieve dames die je niet van je geld beroven. Gewoon zoals het hoort! De rest op de Vulkan is gewoon allemaal zwaar kut zo is mijn ervaring en ook die van anderen. Lees maar de bericht van BE en talloze anderen op dit en andere fora. Je moet gewoon zwaar uitkijken wat je doet op die Vulkan en geen meid is daar te vertrouwen.
Wat jij nu eens eindelijk moet doen MrSchwanz is nu eindelijk eens een keer de stap wagen naar de saunaclubs. Helaas ben jij daar tot nu toe te eigenwijs voor en zo mis je een heleboel aan super ervaringen met bloedmooie dames terwijl je nu je geld loopt te vergooien op de Vulkan. Moet je trouwens wel zelf weten als je door wilt gaan met het vergooien van je zuurverdiende centjes in die Vulkanput van je.
De vaste Vulkan promotors, iedereen kent ze wel, kozen ondertussen blijkbaar ook eieren voor hun geld zo valt te lezen op dit en andere fora zo ontdekte ik recent. Ook zij zitten blijkbaar om de paar dagen in 1 van de vele mooie saunaclubs in Duitsland en genieten voor bar weinig geld van geile seks met bloedstollend mooie dames, lekkere diners en heerlijke welness en hebben die stinkbuurt in Duisburg al lang de rug toegekeert. Ondertussen lopen ze hier die stink Vulkan te promoten die vol zit met lelijke wijven die de boel flink op zitten te lichten en criminele pooiers die er niet vies van zijn Vulkan bezoekers te rollen op de straat daar.
Dit doen ze in de hoop dat iedereen hier naar die vieze hoerenbuurt trekt en zij lekker alleen in die clubs kunnen zitten omringd door tientallen bloedmooie geile dames en dus keuze ten over te hebben. Jonguh, ik heb die lui heus wel door!
Mij maken ze niets meer wijs. Ik ben in een saunaclub nog nooit beroofd van me geld en dat kan ik niet zeggen van die Vulkan. Ik behandel de dames altijd met respect en verwacht dit ook van de dames. Dames op de Vulkan kennen echter totaal geen respect. Het enige waar die wijven op uit zijn is jouw te beroven van je centjes. Diensten verlenen? Ho maar! dat kennen ze niet. Hoe anders zijn mijn ervaringen in de clubs. Altijd respectvolle dames, mooie dames en super seks. Sommige dames geven zelfs aan dat ze wat voor mij voelen op persoonlijk gebied, Geven mij complimentjes maar ook extra diensten zonder dat ik daarvoor meerpijs dien te voldoen. Ligt het dan aan mij dat ik telkens wordt opgelicht op die Vulkan? Hoezo heb ik dingen gedaan die de dame niet aanstond MrSchwanz? Nou, dacht het toch echt niet!
Nee, die Vulkan is en blijft gewoon een zwaar te mijden zeer criminele buurt en die wijven daar bestelen iedere klant om maar aan de eisen van hun pooiers te voldoen.
Ik kom daar niet terug. Uitzondering dat ik er wel kom, Nita en Milana. Afgelopen vrijdag waren zij echter helaas vertrokken en heb me toen met mijn domme kop laten verleiden door die achterlijke wijf Duitse Cassy! Gewoon 90 heeft ze van mij gestolen. Denk er zelfs over om haar aan te geven bij de politie in Duisburg want dit was pure diefstal!
der Puffmeister
2 februari 2017, 15:40
Vorige week in sexpalace bij een 38 jarige blondine geweest .
Ze zat direct links bij de ingang .
Goed afgezet geweest !! Niet mooi om af te spreken wat er gaat gebeuren , om daarna afgerukt te worden met wat latex
Handschoentjes aan en daarna netjes buitengewerkt te worden .
Eerste slechte ervaring op de vulkaan !
Hopelijk deze week meer geluk !
Groetjes vulkanfan !
BE allereerst welkom op het forum. Kun je ook aangeven waar deze 38 jarige blondine precies werkt? Gewoon ter waarschuwing voor anderen. Werkt zij toevallig in Sexpalast ingang 38. Ik heb daar afgelopen vrijdag wel zo'n oude afgetrokken tang zien staan. Volgens mij kamer 2. Was ook een Duitser. Zit zij tegenover die ingang van die inpandige gokhal in de Sexpalast? Toen ik langs haar liep begon ze te schreeuwen tegen me dat ik binnen moest komen. Volgens mij zit zij aan de crack. Bekijk haar kop maar eens.
MrSchwanz
10 februari 2017, 00:25
bij Nita en Milana op de Vulkan heb ik weleens kamers gemaakt van meer dan 300!!! Trio' tjes en zo. Dat was ook iedere eurocent meer dan waard! Nita en Milana zijn dan ook gelijk de enige 2 dames op die hele Vulkan die er tiptop uitzien plus ook nog eens een zeer goede dienstverlening hebben. Gewoon eerlijke en lieve dames die je niet van je geld beroven. Gewoon zoals het hoort! De rest op de Vulkan is gewoon allemaal zwaar kut zo is mijn ervaring en ook die van anderen. Lees maar de bericht van BE en talloze anderen op dit en andere fora. Je moet gewoon zwaar uitkijken wat je doet op die Vulkan en geen meid is daar te vertrouwen.
Wat jij nu eens eindelijk moet doen MrSchwanz is nu eindelijk eens een keer de stap wagen naar de saunaclubs. Helaas ben jij daar tot nu toe te eigenwijs voor en zo mis je een heleboel aan super ervaringen met bloedmooie dames terwijl je nu je geld loopt te vergooien op de Vulkan. Moet je trouwens wel zelf weten als je door wilt gaan met het vergooien van je zuurverdiende centjes in die Vulkanput van je.
De vaste Vulkan promotors, iedereen kent ze wel, kozen ondertussen blijkbaar ook eieren voor hun geld zo valt te lezen op dit en andere fora zo ontdekte ik recent. Ook zij zitten blijkbaar om de paar dagen in 1 van de vele mooie saunaclubs in Duitsland en genieten voor bar weinig geld van geile seks met bloedstollend mooie dames, lekkere diners en heerlijke welness en hebben die stinkbuurt in Duisburg al lang de rug toegekeert. Ondertussen lopen ze hier die stink Vulkan te promoten die vol zit met lelijke wijven die de boel flink op zitten te lichten en criminele pooiers die er niet vies van zijn Vulkan bezoekers te rollen op de straat daar.
Dit doen ze in de hoop dat iedereen hier naar die vieze hoerenbuurt trekt en zij lekker alleen in die clubs kunnen zitten omringd door tientallen bloedmooie geile dames en dus keuze ten over te hebben. Jonguh, ik heb die lui heus wel door!
Mij maken ze niets meer wijs. Ik ben in een saunaclub nog nooit beroofd van me geld en dat kan ik niet zeggen van die Vulkan. Ik behandel de dames altijd met respect en verwacht dit ook van de dames. Dames op de Vulkan kennen echter totaal geen respect. Het enige waar die wijven op uit zijn is jouw te beroven van je centjes. Diensten verlenen? Ho maar! dat kennen ze niet. Hoe anders zijn mijn ervaringen in de clubs. Altijd respectvolle dames, mooie dames en super seks. Sommige dames geven zelfs aan dat ze wat voor mij voelen op persoonlijk gebied, Geven mij complimentjes maar ook extra diensten zonder dat ik daarvoor meerpijs dien te voldoen. Ligt het dan aan mij dat ik telkens wordt opgelicht op die Vulkan? Hoezo heb ik dingen gedaan die de dame niet aanstond MrSchwanz? Nou, dacht het toch echt niet!
Nee, die Vulkan is en blijft gewoon een zwaar te mijden zeer criminele buurt en die wijven daar bestelen iedere klant om maar aan de eisen van hun pooiers te voldoen.
Ik kom daar niet terug. Uitzondering dat ik er wel kom, Nita en Milana. Afgelopen vrijdag waren zij echter helaas vertrokken en heb me toen met mijn domme kop laten verleiden door die achterlijke wijf Duitse Cassy! Gewoon 90 heeft ze van mij gestolen. Denk er zelfs over om haar aan te geven bij de politie in Duisburg want dit was pure diefstal!
Ik kom net terug uit Duisburg. Het is weer helemaal Picobello daaro. Net twee nieuwe 19 en 20 jarige dames bezocht. Echt super mooie dames voor een betaalbare service. Ze waren Hongaars en ze waren echt topnotch. Zulke vind je niet in Sauna clubs. Ik kan niet voor andere mensen praten maar ik kom wel aan mijn trekken in Duisburg. Ik ben nog nooit bedonderd. Ook vannacht niet. Volgens mij ligt het gewoon aan jezelf.
KEIZERSTAD*NIJMEGEN*024
11 februari 2017, 17:17
weet iemand vanaf wanneer er dames te vinden zijn in de nieuwe kamers ?? ik ben al 3 weken niet geweest in DB, wat op zich al een hele prestatie is van mij want normaal ga ik bijna elke week en regelmatig komt het ook voor dat ik daar 2-3 keer in de week te vinden bent, zit eigenlijk te wachten tot dat er nieuwe dames in de kamers komen
MrSchwanz
11 februari 2017, 18:41
weet iemand vanaf wanneer er dames te vinden zijn in de nieuwe kamers ?? ik ben al 3 weken niet geweest in DB, wat op zich al een hele prestatie is van mij want normaal ga ik bijna elke week en regelmatig komt het ook voor dat ik daar 2-3 keer in de week te vinden bent, zit eigenlijk te wachten tot dat er nieuwe dames in de kamers komen
Ik denk niet dat dames zitten te wachten totdat de nieuwe kamers klaar zijn om daar naar binnnen te trekken. De dames die daar willen werken zijn al op de begane grond. Er zijn genoeg kamers vrij op de begane grond anyway.
MrSchwanz
11 februari 2017, 18:45
daar klop geen donder van toyote ik bezoek zelf sauna clubs verschillende. en ik ben nooit een vaste sauna club bezoeker geworden ag ja je bent ook een Japans merk :biggrin:
Het zijn altijd dezelfde. Het zijn altijd weer dezelfde die niks gunnen aan anderen. Zelf zien ze er waarschijnlijk niet uit maar ze wel dat de dames een hele huwelijk naspelen voor 29 euro en 99 cent. Ik heb zelf zelden slechte service gehad. Meestal ligt het aan de ijsbeer zelf.
Big30
12 februari 2017, 07:10
https://www.youtube.com/watch?v=1u7zvYiVGaw
de duisburg spesjalist
12 februari 2017, 13:44
Ik denk niet dat dames zitten te wachten totdat de nieuwe kamers klaar zijn om daar naar binnnen te trekken. De dames die daar willen werken zijn al op de begane grond. Er zijn genoeg kamers vrij op de begane grond anyway.
zaterdag waren bijna alle kamers bezet in eros 26 op 1 na van een 4 tal dames van 17-19 weet ik dat ze gaan verhuizen naar eros 26 en 1 dame van huis 21 eros 26 zit zo vol maar dat gaat in mijn ogen af van de bezetting van andere huizen de tijd zal het leren ;)
WA
13 februari 2017, 01:20
Zondagavond maar eens saunaclub vulkanstyle gedaan :gruebel::cool:
Dat houd eigenlijk niet veel meer in dan dat ik eerst naar de thermaalbaden in Arcen geweest ben, alwaar ik me helemaal ongans gebubbeld en gesaunaat heb, om vervolgens naar de vulkanstrasse te crossen.
In Arcen trof ik tot mijn verrassing ook nog wat dvp uit niet nader te noemen clubs :eek::biggrin: Het zal je gebeuren zeg..... :tongue:Ik had me altijd voorgenomen om beleefd gedag te zeggen en vervolgens vooral mijn weg te vervolgen of m'n eigen ding te doen mocht ik dames uit een rld of sc buiten deze setting tegenkomen. Nou, niet bij deze 3 meiden. Voor de verandering had ik ineens wat saunamaatjes en boden ze me ook gezelschap tijdens de maaltijd. Grappig overigens hoe meiden die tijdens hun werk geen schaamte kennen en helemaal naakt door de club paraderen daarbuiten ineens eens stuk preutser zijn en minutieus in de gaten houden of er geen vrouwelijke lichaamsdelen onbedekt blijven. Tevens werd ook maar weer mooi het beeld dat ik heb van de clubscene in NRW bevestigd (de meiden werken alle drie in verschillende clubs). Ze kennen elkaar allemaal en weten vrij goed wat er zich zoal afspeelt in de diverse clubs.
Vulkanië dan. Er waren al wat wandelmaten ter plaatse dus ik werd vol verwachting opgewacht. Eerst maar eens gaan checken hoe e.e.a. in eros veranderd is nu de trappen geplaatst zijn. Tja, wat moet ik er van zeggen. Ik denk dat Loredana en haar overbuurvrouw op den duur een ander kamer willen. Één van de trappen land recht voor hun deur op de grond. Toekomstige bottlenek in mijn beleving. De hausmeister was geïnteresseerde dames (o.a. Alina aardbei uit haus Gabi maar sowieso allen al bekende vulkan meiden) aan het rondleiden langs de nieuwe kamers.
Begin december gaf een vaste waarde van me in eros aan dat men de nieuwe kamers zo tegen carnaval operationeel wilde hebben. Aangezien het meubilair al een tijdje aanwezig is en alles nu ook bereikbaar is gemaakt lijkt mij dat best wel haalbare kaart.
Bij de overburen op nr. 17-19 was e.e.a. te doen over berichten in de diverse fora. "Dashur" klonk het op de begane grond van het nieuwe vulkan huis. "Mein Schatz, welche Foren aus Holland kennst du?" Ik: "Wie so?, Was ist los?" Kennelijk is het onderling niet helemaal joppie bij de meiden. Op Bordell word er gemeld dat er momenteel eentje actief AO aanbiedt voor slechts €20 extra. Ik heb het even nagelezen net en het staat er echt. In een ander forum is men elkaar al digitaal in de haren gevlogen om deze meid en nu weet ik dus ook waarom. Foto's en filmen tijdens de daad is ook mogelijk en natuurlijk circuleren er al video's onder de klanten en dames. 1e klas LBO niveau, maar goed het is niet anders. De foto van de nieuwe trap in eros kwamen overigens ook nog even ter sprake maar toen ik de webpagina bezocht bleek deze alweer verwijderd. Goed werk ijsbf.
Uiteindelijk in het nieuwe vulkanhaus blijven hangen (nee, niet bij die ene) en een heel leuk uurtje gehad met een hele leuke Albanese. Nebunule out ....... :sleep:
der Puffmeister
13 februari 2017, 16:06
Ik kom net terug uit Duisburg. Het is weer helemaal Picobello daaro. Net twee nieuwe 19 en 20 jarige dames bezocht. Echt super mooie dames voor een betaalbare service. Ze waren Hongaars en ze waren echt topnotch. Zulke vind je niet in Sauna clubs. Ik kan niet voor andere mensen praten maar ik kom wel aan mijn trekken in Duisburg. Ik ben nog nooit bedonderd. Ook vannacht niet. Volgens mij ligt het gewoon aan jezelf.
Man man, lul toch niet zo dom. Laatst zat je zelf te zeiken over Duisburg dat het allemaal niets meer was en nu lul je weer net 180 graden andersom.
Zulke vind je niet in saunaclubs??:confused: Jongen, hoe kun je daar over oordelen als je nog nooit een fatsoenlijke club hebt bezocht?
daar klop geen donder van toyote ik bezoek zelf sauna clubs verschillende. en ik ben nooit een vaste sauna club bezoeker geworden ag ja je bent ook een Japans merk
Nou, Japanse wagens zijn wel de meest betrouwbare die er zijn. Daar kan ik over meepraten. Rijdt nu al 3 jaar zakelijk een Lexus 200cth. Nooit geen trammelant mee en dat kan ik van mijn Europese wagens niet bepaald zeggen. Mijn Volvo heeft lang niet die kwaliteit om van mijn vorige Franse wagen maar te zwijgen. Die was compleet op na 3 ton.
Maw zullen de uitspraken van ijsbeer Toyota dus ook wel betrouwbaar zijn.;)
de duisburg spesjalist
13 februari 2017, 16:44
Man man, lul toch niet zo dom. Laatst zat je zelf te zeiken over Duisburg dat het allemaal niets meer was en nu lul je weer net 180 graden andersom.
Zulke vind je niet in saunaclubs??:confused: Jongen, hoe kun je daar over oordelen als je nog nooit een fatsoenlijke club hebt bezocht?
Nou, Japanse wagens zijn wel de meest betrouwbare die er zijn. Daar kan ik over meepraten. Rijdt nu al 3 jaar zakelijk een Lexus 200cth. Nooit geen trammelant mee en dat kan ik van mijn Europese wagens niet bepaald zeggen. Mijn Volvo heeft lang niet die kwaliteit om van mijn vorige Franse wagen maar te zwijgen. Die was compleet op na 3 ton.
Maw zullen de uitspraken van ijsbeer Toyota dus ook wel betrouwbaar zijn.;)
ik rij zelf in een Franse auto met 350000 op de teller en hij heeft me nooit in de steek gelaten de 1 acu zit er zelfs nog in :biggrin:
Flurkman
13 februari 2017, 23:34
...Franse auto met 350000 op de teller...
Heb in zo'n geval al wel eens banden moeten vernieuwen. Viel niet onder garantie volgens garagist...?????
MrSchwanz
14 februari 2017, 14:00
;)
Dat was toen en nu is nu. Zo moeilijk is dat niet om te begrijpen. Afgelopen maanden was inderdaad bagger maar nu is het helemaal aangetrokken op de Vulkan. Veel nieuwe jonge dames. En zulke heb ik nergens anders kunnen vinden. Ik denk dat het grotendeels aan jezelf ligt. Als je er niet goed uit ziet, niet fris ruikt of geen goeie instelling hebt dan zal dat de service van de dame ook beïnvloeden. Dat is gewoon hoe het is.
Limburger
14 februari 2017, 15:46
BE allereerst welkom op het forum. Kun je ook aangeven waar deze 38 jarige blondine precies werkt? Gewoon ter waarschuwing voor anderen. Werkt zij toevallig in Sexpalast ingang 38. Ik heb daar afgelopen vrijdag wel zo'n oude afgetrokken tang zien staan. Volgens mij kamer 2. Was ook een Duitser. Zit zij tegenover die ingang van die inpandige gokhal in de Sexpalast? Toen ik langs haar liep begon ze te schreeuwen tegen me dat ik binnen moest komen. Volgens mij zit zij aan de crack. Bekijk haar kop maar eens.
Dat zou wel eens het legendarische erosmonster geweest kunnen zijn die jij daar bedoelt.
de duisburg spesjalist
14 februari 2017, 17:13
Heb in zo'n geval al wel eens banden moeten vernieuwen. Viel niet onder garantie volgens garagist...?????
VALT ONDER NORMALE SLIJTAGE NET ALS REMBLOKKEN EN KOPELINGSPLAATEN ALS AUTO MOET JE EEN FRANSE BOLIDE RIJDEN ALS DVP EEN VAN DUITSE POOLSE OF RUSSISCHE KOMAF ;)
de duisburg spesjalist
14 februari 2017, 17:27
Dat zou wel eens het legendarische erosmonster geweest kunnen zijn die jij daar bedoelt.
IK HEB WELLES DEZE DAME BEZOCHT EN JIJ BEDOELD KAMER 1 MIJN ERVARING MET HAAR WAS NIET SLECHT TE NOEMEN MAAR HET IS OOK GEEN HOOG VLIEGER VOOR EEN GOEDE DIENSTVERLENING VOOR 30 EURO MOET JE BIJ VICKY ZIJN EN VOOR 50 EURO BIJ LAURINA EROS 26 KN 214 DIA EROS 26 KN 606 LIZ VULKAANHUIS KN 709 PINA VULKAANHUIS 708 NASTLY HUIS 48 ;) ALS ER AAN MIJN WORDT GEVRAAGD WAT ZIJN DE BESTE DAMES IN EEN SAUNA CLUB KOM IK VOOR lr NIET VERDE ALS 2 STUKS OA DANA EN ANGELICA VOOR PHG IS DAT ANJA EN LOREDANA VOOR SIXSENS IS DAT LYDIA EN SWETLANA VOOR GT IS DAT DAIRA BABYLON JANNETE KORT SAMEN GEVAT TELD DE VULKAAN MEER TOPPERS ALS 1 SAUNA CLUB MAAR OP DE VULKAAN WERKEN GEWOON MEER DAMES :biggrin::wink2:
der Puffmeister
14 februari 2017, 19:14
Dat was toen en nu is nu. Zo moeilijk is dat niet om te begrijpen. Afgelopen maanden was inderdaad bagger maar nu is het helemaal aangetrokken op de Vulkan. Veel nieuwe jonge dames. En zulke heb ik nergens anders kunnen vinden. Ik denk dat het grotendeels aan jezelf ligt. Als je er niet goed uit ziet, niet fris ruikt of geen goeie instelling hebt dan zal dat de service van de dame ook beïnvloeden. Dat is gewoon hoe het is.
Wat een dom gelul zeg! Verklaar dan eens waarom ik in de saunaclubs wel geweldige dienstverlening krijg en op die Vulkan telkens maar weer tegen de verkeerde aanloop en wordt opgelicht? Dat kan geen toeval zijn. Ik denk MrSchwanz dat jij wat dienstverlening betreft gewoon niet veel gewend bent en dat jij al tevreden bent met zeer matige dienstverlening.
Bezoek gewoon een keer een club als Golden Time. Dan praat je wel anders en ik garandeer je, die Vulkan van je laat je daarna wel voor wat het is.
VALT ONDER NORMALE SLIJTAGE NET ALS REMBLOKKEN EN KOPELINGSPLAATEN ALS AUTO MOET JE EEN FRANSE BOLIDE RIJDEN ALS DVP EEN VAN DUITSE POOLSE OF RUSSISCHE KOMAF
Nog zo een dom lulverhaal. Een Franse wagen, man DS, bekijk de Duitse ADAC statistieken of de TUV resultaten maar. Franse wagens eindigen steevast helemaal onderaan die statistieken. Mijn Renault Laguna was na 3 ton volledig op. Koppaking lag er meest uit, versnellingsbak was stuk en verder een heleboel electronische ellende. Mijn zakelijke Lexus CT200h heeft nu bijna 2 ton gereden. 0 problemen, zelfs nog geen nieuwe remblokken nodig gehad. Niets rammelt, niets gaat stuk. Dat is Japanse kwaliteit. Als je zeker ervan wilt zijn dat je bij je schatjes in Duitsland arriveert dan moet je gewoon Japans rijden;).
Dat gelul dat alleen maar Duitse Poolse of Russische dames goede dienstverlening zouden leveren is ook pure domme praat. Ik ken genoeg prachtige Roemeense en Bulgaarse dames waar je met rode oortjes en sterretjes voor je ogen van de kamer af komt. Ik heb zelf erg slechte ervaringen met Duitse dames op de Vulkan. Laatst nog die Duitse Cassy, wat een oplichster zeg! Slechter en crimineler kon gewoon niet. En dan die Duitse Lexy waar jij ooit een slecht bericht over schreef https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?42103-Lexy-%28duits%29-Eros26-kamer-220. Verder die Duitse Tyra in het Eros gebouw moet ook zwaar slecht zijn volgens verschillende bevriende ijsberen. En die dikke Duitser die laatst in kamer 210 Eros zat was ook zwaar slecht. Verder die Duitse Lilly in Sexpalast is ook zwaar kloten. Levert gewoon belabberde seks. Tja, wat blijft er dan nog over? Nee, DS je moet gewoon niet zo dom lullen!
cameltoe slide
14 februari 2017, 20:11
....
Ikzelf heb met Duitse dames op de Vulkan vaak zeer slechte ervaringen gehad. Ik noem hierbij Duitse Mia, ... in Eros. .....
I can confirm your bad experiences. For me there´s no repeat with Mia (Germany) in Eros 26.
de duisburg spesjalist
14 februari 2017, 20:35
Wat een dom gelul zeg! Verklaar dan eens waarom ik in de saunaclubs wel geweldige dienstverlening krijg en op die Vulkan telkens maar weer tegen de verkeerde aanloop en wordt opgelicht? Dat kan geen toeval zijn. Ik denk MrSchwanz dat jij wat dienstverlening betreft gewoon niet veel gewend bent en dat jij al tevreden bent met zeer matige dienstverlening.
Bezoek gewoon een keer een club als Golden Time. Dan praat je wel anders en ik garandeer je, die Vulkan van je laat je daarna wel voor wat het is.
Nog zo een dom lulverhaal. Een Franse wagen, man DS, bekijk de Duitse ADAC statistieken of de TUV resultaten maar. Franse wagens eindigen steevast helemaal onderaan die statistieken. Mijn Renault Laguna was na 3 ton volledig op. Koppaking lag er meest uit, versnellingsbak was stuk en verder een heleboel electronische ellende. Mijn zakelijke Lexus CT200h heeft nu bijna 2 ton gereden. 0 problemen, zelfs nog geen nieuwe remblokken nodig gehad. Niets rammelt, niets gaat stuk. Dat is Japanse kwaliteit. Als je zeker ervan wilt zijn dat je bij je schatjes in Duitsland arriveert dan moet je gewoon Japans rijden;).
Dat gelul dat alleen maar Duitse Poolse of Russische dames goede dienstverlening zouden leveren is ook pure domme praat. Ik ken genoeg prachtige Roemeense en Bulgaarse dames waar je met rode oortjes en sterretjes voor je ogen van de kamer af komt. Ik heb zelf erg slechte ervaringen met Duitse dames op de Vulkan. Laatst nog die Duitse Cassy, wat een oplichster zeg! Slechter en crimineler kon gewoon niet. En dan die Duitse Lexy waar jij ooit een slecht bericht over schreef https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?42103-Lexy-%28duits%29-Eros26-kamer-220. Verder die Duitse Tyra in het Eros gebouw moet ook zwaar slecht zijn volgens verschillende bevriende ijsberen. En die dikke Duitser die laatst in kamer 210 Eros zat was ook zwaar slecht. Verder die Duitse Lilly in Sexpalast is ook zwaar kloten. Levert gewoon belabberde seks. Tja, wat blijft er dan nog over? Nee, DS je moet gewoon niet zo dom lullen!
jij kies de verkeerde dames pufmeister :freu:
Patjax
14 februari 2017, 20:46
Man man wat is het toch kommer en kwel op de vulkaan of valt het toch wel mee.
Onze Puffmeister blijft maar bashen. Hij haalt er zelfs recensies bij. Leuk man. Nu had ik toch wat tijd over en dacht ga eens kijken wat er te lezen valt. Nu heb ik bewust de door Puffmeister de hemel in geprezen Nita en Milana recensies buiten beschouwing gelaten, maar wat schetst mijn verbazing, binnen 10 minuten de volgende (waarschijnlijk bedoeld voor de Fabeltjeskrant) recensies gevonden van onze draaikont. Lijkt me dan toch dat het nog wel meevalt. :biggrin:
Claudia https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?44371-Claudia-(Russische)-Julius-Weberstra%DFe-42-Sexpalace-kamer-10&p=475711#post475711
Monica https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?44427-Monika-(Bulgaarse)-Huis-38-k3&p=481104#post481104
Kitty https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?44890-Kitty-Vulkanstrasse-17-19-Duits-Thais-kamer-113&p=479564#post479564
Helena https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?44706-Helena-kamer-214-Eros26&p=475703#post475703
Hij had zelfs topsessies bij dames die als TMM bekend staan.
Sona https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?44824-Sona-kamer-403-Eros26&p=478172#post478172
Ania/Sherima https://www.ijsberenforum.com/forum/newreply.php?do=newreply&p=462163
Als je in de sauna clubs zoveel toppers tegenkomt waar zijn dan de recensies/verhalen? Je kunt overal tegen een slechte sessie aanlopen en idd is de kans op de vulkaan groter als in een SC, maar om dan gelijk alle dames over 1 kam te scheren gaat me toch te ver. Er zijn genoeg dames op de vulkaan te vinden die wel weten hoe het heurt. Dat ze misschien niet in jouw ideaal plaatje passen wil nog niet zeggen dat ze dan automatisch slechte service verlenen of oplichtsters zijn. Klein beetje generaliserend.
Ach wat zit ik nou te lullen. Ik ben dan ook maar een eenvoudige Vulkaan promotor :baeh:
WA
14 februari 2017, 21:16
Toppers.... TMM.... allemaal bullshit. Als de karakters van dvp en klant matchen kun je een geweldige date hebben in om het even welk Rld of SC dan ook.
Helaas is het niet voor iedereen weggelegd om naast hun geilheid bij het aanschouwen van kont en tieten ook nog een beetje op te letten of het één grote fake show is of dat er daadwerkelijk wederzijdse interesse is. Als je daar minder bedreven in bent herken je het ook niet als de topper van een ander wel jouw geld wil nemen maar niet de zelfde service wil verlenen. Dat is dan jammer maar helaas.
Patjax
14 februari 2017, 21:28
Toppers.... TMM.... allemaal bullshit. Als de karakters van dvp en klant matchen kun je een geweldige date hebben in om het even welk Rld of SC dan ook.
Helaas is het niet voor iedereen weggelegd om naast hun geilheid bij het aanschouwen van kont en tieten ook nog een beetje op te letten of het één grote fake show is of dat er daadwerkelijk wederzijdse interesse is. Als je daar minder bedreven in bent herken je het ook niet als de topper van een ander wel jouw geld wil nemen maar niet de zelfde service wil verlenen. Dat is dan jammer maar helaas.
De "koning" heeft zijn zegje ook weer gedaan. :biggrin:
Willem2
14 februari 2017, 22:01
De "koning" heeft zijn zegje ook weer gedaan. :biggrin:
Zal de keizer :rolleyes: dan ook wat zeggen......
Dames bieden wel degelijk andere service aan op verschillende plekken en in de regel is die minder in....
en dan gaan we kijken hoeveel we kunnen poepen.... gelukkig hebben we hier ook nog een admiraal : Big30 :)
Patjax
14 februari 2017, 22:19
Dames bieden wel degelijk andere service aan op verschillende plekken en in de regel is die minder in....
en dan gaan we kijken hoeveel we kunnen poepen.... gelukkig hebben we hier ook nog een admiraal : Big30 :)
Ach ja, sommigen mogen hier (en in zijn algemeenheid) alles zeggen en anderen niet.
WA
14 februari 2017, 22:33
Ach ja, sommigen mogen hier (en in zijn algemeenheid) alles zeggen en anderen niet.
Niets van aantrekken joh. Zo belangrijk is dit hele gebeuren nu ook weer niet.
B E
14 februari 2017, 22:37
Mag ik vragen waarom zij het legendarische Erosmonster genoemd word .
Ik wou eens bij een iets oudere Dame gaan , en ze was in het begin best vriendelijk. Ze vroeg al onmiddellijk geld bij en ik dacht ... nope . Ik heb voor 30 euro best al super ervaringen gehad in DB maar dit was waardeloos, had ik beter thuis in de toilet geschoten !
Trouwens voor 50 euro nog een mooi half uurtje gehad op de luikersteenweg vandaag . Maar DB blijft me toch meer aantrekken .
Groetjes B E
Limburger
14 februari 2017, 23:22
Erosmonster is hoe zij al sinds ze in dat laufhaus in Krefeld werkte wordt genoemd op de duitse forums. In Duisburg noemt zij zich Lady Larissa of zo iets tenzij ze haar naam heeft veranderd.
de duisburg spesjalist
15 februari 2017, 18:17
op de vulkaan heb je hoog vliegers net zoals in een sauna club op de vulkaan heb je ook laag vliegers net als in een sauna club :biggrin:
Willem2
16 februari 2017, 21:20
op de vulkaan heb je hoog vliegers net zoals in een sauna club op de vulkaan heb je ook laag vliegers net als in een sauna club :biggrin:
Gelukkig ken jij de plek het beste waar de laagvliegers zich bevinden ;)
de duisburg spesjalist
17 februari 2017, 17:00
Gelukkig ken jij de plek het beste waar de laagvliegers zich bevinden ;)
mijn dames keuze heeft nooit slecht uitgepakt af en toe een rotte appel zowel op de vulkaan als in de sauna clubs maar een goede fruit teler kan de rotte appels scheiden :biggrin:
de duisburg spesjalist
17 februari 2017, 17:03
Jonguh...MrZwams....er is geen ijsbeer die er verzorgder uitziet als ik en ik betaal die wijven nog eens goed bovendien.
Hoe kan het dat ik op de Vulkan telkens weer wordt opgelicht door die stomme wijven daar en in de clubs alleen maar top dienstverlening geleverd krijg? Gisteren nog in Villa Marisol jonguh...een topsessie gehad met Ebru.
Trouwens, als ik het gelul bekijk in deze tread over die achterlijke bordeeltjes in Duisburg en lees hoe die Vulkanpromoters elkaar bejegenen, op welke manier ze schrijven over deze vieze buurt dan zet ik grote vraagtekens bij hun geestelijk nivo
Wat een kleuterklas nivo en aanstellerij zeg! Dit zijn uitspraken van personen die het IQ nivo hebben van de gemiddelde doppinda lijkt mij. In ieder geval lijken mij deze jongens geen volwassen kerels:biggrin: Het zegt in mijn optiek veel over het soort types die in dat 'Vulkanie rondlopen.:asshole: Ze passen precies bij die achterlijke wijven daar.
Ik las trouwens net een prive bericht van een beer die ook dat zogenaamde Vulkan droomland had bezocht. Was geen zak te doen schreef hij me en allemaal lelijke wijven. Dat zegt wel veel.
ik zal vanavond is een kijkje gaan nemen op de vulkaan het is immers weekend en ik ben er wel aan toe na 3 weken droogstaand :hah:
Limburger
17 februari 2017, 17:20
Ach als er op de Vulkan niets te neuken valt dan kun je altijd Lydia nog bezoeken, die zit immers toch vlakbij.
http://i1133.photobucket.com/albums/m590/rokenisstoer/lydia_zps7onxpoor.png?t=1487207857
http://www.kaufmich.com/SklavinLydia
Sjeufke
17 februari 2017, 17:38
Ik zeg.....DOEN :rolleyes:
hasta la pasta
17 februari 2017, 17:44
Ik sluit me hier volledig bij aan. Wat een lekker wijf. Jammer dat ik nooit in de buurt van de Vulkan ben. Heb je nog meer tips Limburger?
Trigger
17 februari 2017, 18:12
Als je een ander niet in zijn waarde laat, zoals in dit topic vaak gebeurt....heb je geen recht van spreken.!
Ik denk dat dit topic bedoeld is om elkaar zo goed mogelijk te informeren...en niet elkaar te bekritiseren....waar het beter, slechter, gevaarlijker, goedkoper, lelijker, mooier..enz is....dat is namelijk voor iedereen anders..
Ik geef hier mijn mening, en zal NOOIT op een ander reageren....denk daar zelf ook eens over na...!!
Ik bezoek regelmatig de Vulkaan,saunaclubs, parenclubs enz enz....
KEIZERSTAD*NIJMEGEN*024
17 februari 2017, 21:42
ziet er wel erg Halal uit
MrSchwanz
17 februari 2017, 21:52
Eten jullie wel eens bij die snackbar? Twee weken geleden geprobeerd. Ik vond het niks. Alleen vette friet zoals hier in Nederland. Dan loop ik liever door naar het centrum; veel lekkers te halen daar.
B E
17 februari 2017, 22:33
Nee bij die snackbar nog nooit gegeten , ben een beetje wantrouwig als het op dat soort etablissementen aankomt .
Een andere vraag ; dinsdag werd ik tot 2 keer toe bijna een kamer ingetrokken , de eerste vrouw , een Afrikaanse , omarmde me en wou niet meer loslaten ! Zonder kracht te gebruiken kwam ik niet los . Ik wil natuurlijk niks forceren want dan ben ik het straks ook nog geweest. De tweede een jonge Duitse sleurde me echt de kamer in !! Niet weg te geraken ... na 10 min als een stok stijve paal in haar greep te staan liet ze uit ellende dan toch eindelijk los ... man man is dat vervelend . Zoude ze zo wanhopig zijn en al lang geen klant meer hehad hebben of is dat normaal.
Beginnen jullie te duwen en trekken om los te geraken of hoe geraak je uit zo een situatie ?
Groetjes B E
Sjeufke
18 februari 2017, 00:16
Als je een ander niet in zijn waarde laat, zoals in dit topic vaak gebeurt....heb je geen recht van spreken.!
Ik denk dat dit topic bedoeld is om elkaar zo goed mogelijk te informeren...en niet elkaar te bekritiseren....waar het beter, slechter, gevaarlijker, goedkoper, lelijker, mooier..enz is....dat is namelijk voor iedereen anders..
Ik geef hier mijn mening, en zal NOOIT op een ander reageren....denk daar zelf ook eens over na...!!
Ik bezoek regelmatig de Vulkaan,saunaclubs, parenclubs enz enz....
Beste brave zodensteker Trigger,
Ik begrijp jouw reactie best wel. Doch, over een jaar, twee jaar.....?!
Ik ben hier ook ooit lid geworden, nog niet eens zo heel lang geleden als het braafste jongetje van de klas. :rolleyes:
Met alle positieve bedoelingen veel verslagen en recensies geschreven.....meestal zonder commentaar van andere leden, maar ook soms behoorlijke ongenuanceerde kritiek gekregen. Het hoogtepunt was dat iemand mijn auto in de fik wilde steken bij Haus Panthera, omdat ik Michelle bezet hield (tja, ......die kon ook blasen als een ......).
Anno 2017 denk ik er heel anders over. Alle 'kritieken' moet je hier door een gefilterde bril bekijken. Er zijn leden die gewoon lekker de knuppel in het hoenderhok gooien om een discussie op gang te brengen. Ik steek de hand in eigen boezem. Ik houd er wel van om onder andere gewaardeerd lid 'deket' eens van een ongenuanceerde reactie te voorzien. Uiteraard om hem uit de tent te lokken..... . Dat lukt dan elke keer weer! :biggrin:. Ik kom 'deket' regelmatig tegen in clubs. Altijd gezellig met deze ouwe geile bok. Deze kleine Roemenië-fanaat is ook gepokt en gemazeld! Laat ik het dan nog maar niet over dat gehucht onder de rook van Brussel hebben....Anders, ander, leggen.....godver ik kom er niet op. :smoke:
Kortom Trigger, de soep wordt niet zo het gegeten als opgediend!
Succes hier!
Sjeuf
MrSchwanz
18 februari 2017, 00:41
Nee bij die snackbar nog nooit gegeten , ben een beetje wantrouwig als het op dat soort etablissementen aankomt .
Een andere vraag ; dinsdag werd ik tot 2 keer toe bijna een kamer ingetrokken , de eerste vrouw , een Afrikaanse , omarmde me en wou niet meer loslaten ! Zonder kracht te gebruiken kwam ik niet los . Ik wil natuurlijk niks forceren want dan ben ik het straks ook nog geweest. De tweede een jonge Duitse sleurde me echt de kamer in !! Niet weg te geraken ... na 10 min als een stok stijve paal in haar greep te staan liet ze uit ellende dan toch eindelijk los ... man man is dat vervelend . Zoude ze zo wanhopig zijn en al lang geen klant meer hehad hebben of is dat normaal.
Beginnen jullie te duwen en trekken om los te geraken of hoe geraak je uit zo een situatie ?
Groetjes B E
Gewoon zeggen dat je geen geld hebt.
de duisburg spesjalist
18 februari 2017, 11:52
bezeting vulkaan vrijdag 17-02 formidabel een nieuwe aanwinst op kamer 406 van eros 26 een mooie Braziliaanse :tongue: huis 21 is besloten wegens renovatie huis 25 krijg een nieuwe vloer de vulkaan staat niet stil ;)
Ricardo Banana
18 februari 2017, 15:27
Groetjes B E
Gewoon een hoop kleingeld in je broekzakken doen, dan kun je lachen :)
Limburger
18 februari 2017, 16:26
Het is bekend dat er wijven op de Vulkan zijn die wandelaars hun kamer intrekken of lokken met een smoes en dan dreigen om de bewaking te roepen als die besluit weer weg te gaan zonder sex te hebben met haar. Kijk dus maar uit.
B E
18 februari 2017, 17:06
Het is bekend dat er wijven op de Vulkan zijn die wandelaars hun kamer intrekken of lokken met een smoes en dan dreigen om de bewaking te roepen als die besluit weer weg te gaan zonder sex te hebben met haar. Kijk dus maar uit.
Ja dat wil ik maar net voorkomen !
Ik moest me echt loswrikken en ze bleef maar achternalopen.
Weg daar dacht ik !!
Dat met dat kleingeld eens proberen !! Ineens zo een hoop 50 centen uit de broekzak toveren 😂
Vanavond nog eens een kijkje nemen ! Hopelijk kan ik op men gemak de harde werkweek afsluiten !
Groetjes B E
jan 67
19 februari 2017, 13:21
heeft er iemand iemand ervaring met sonia een Afrikaanse van ik schat zo'n 20-25 jaar in haus 11-15 ?
der Puffmeister
21 februari 2017, 16:29
bezeting vulkaan vrijdag 17-02 formidabel een nieuwe aanwinst op kamer 406 van eros 26 een mooie Braziliaanse :tongue: huis 21 is besloten wegens renovatie huis 25 krijg een nieuwe vloer de vulkaan staat niet stil ;)
Dit is onzin. Ik ben met mijn collega afgelopen zondag nog op de Vulkan geweest. Hij wilde er graag naartoe, mijn idee was het niet.
We hadden beiden een erg geslaagd dagje Golden Time achter de rug. Ik heb 2 uur liggen rollenbollen met de lekkere Duitse Sophie. Deze Duitse dame in Golden Time biedt een geweldige dienstverlening en qua uiterlijk kan ze zo de playboy in. Ongelovelijk gewoon wat je voor je geld krijgt in Golden Time. Er lopen daar alleen maar fotomodellen rond en het eten en de wellness is er gewoon perfect. Hier kom ik zeer snel weer terug!
Nou ja, we kwamen op de terugweg van Golden Time toch langs Duisburg en mijn collega wilde graag nog even rondlopen op de Vulkan. Ik maar aan toegegeven in de hoop dat Nita en Milana die avond ook zouden werken. Maar dit was weer ijdele hoop. Beide dames niet aanwezig terwijl hun namen nog wel aangeplakt waren op de ramen van de kamers. Er waren gewoon afgelopen zondag zeer weinig dames aanwezig. Wel hebben ze op iedere deur een A4 tje geplakt met een naam erop terwijl je nooit een dame in de kamer ziet. Ik denk dat dit gewoon nepperij is en de bazen van die bordelen gewoon daarmee de indruk willen wekken voor de belasting dat alle kamers bezet zijn terwijl dit niet zo is. Ik denk dat er op die manier veel geld wordt witgewassen daar. Zogenaamd komt er veel geld binnen door kamerverhuur terwijl dit niet zo is. Jaja....ik heb ze wel door. De dames die aanwezig waren waren gewoon erg lelijk. Een echte domper als je net uit Golden Time komt. Dan zie je echt wel het verschil tussen een saunaclub en een raambuurt.
Maar goed, mijn collega had een redelijk toonbare dame gezien die hij wel wilde neuken. Haar naam is Ebru en werkt op kamer 112 van het Eros gebouw. Op zich zag ze er wel redelijk uit en ze heeft een mooie kont en lekkere tieten. Op het A4 tje van haar raam staat dat ze Duits Turks is, Ik had meteen al mijn bedenkingen bij deze dame. Als je haar aanspreekt voor de kamer komt ze koel over als een ijskonijn. Maar goed, wij zagen de kerels er in en uit lopen in haar kamer. Zij leek wel kontinu geboekt te worden en werkte de ene naar de andere kerel af en wij dachten dus dat het wel goed zou zitten. Waarom zou ze anders zo goed geboekt zijn?
Mijn collega dus bij Ebru naar binnen. Ik ben op het hoekje van het gangpad blijven staan. Voor de lol de tijd bijgehouden. Hij had haar voor 30 geboekt en voor dit bedrag beloofde ze voor de kamer, pijpen en neuken met meerdere standjes voor 20 minuten. Mijn collega ging om 21.42 de kamer binnen en kwam er naar zeggen en schrijven om 21.50 weer uit. En dat zwaar teleurgesteld. Eenmaal na overgave van het bedrag deed Ebru helemaal niets. Ze wijgerde volgens mij collega haar topje en slip uit te doen. Ze wilde dit wel doen maar daarvoor zou mijn collega dan 50 extra moeten overhandigen. Nou, dit had ze dus voor de kamer er maar voor het gemak niet bij verteld. Gewoon weer een grote scam dus dit vieze wijf zoals al die andere vieze wijven daar. Mijn collega heeft na 8 minuten maar de kamer verlaten want dit zou toch niets meer worden. :biggrin:ik kon er wel om lachen hoor. Hij was immers maar 30 kwijt dus de schade was ditmaal nog beperkt gebleven. Nogmaals zei ik tegen hem dat ik nooit meer in de leugens van die Vulkan dames ga trappen. Ik had die dag mijn kruid al ruimschoots verschoten bij Duitse Sophie in Golden Time en ook totaal geen behoefte om op die Vulkan nog een TMM mee te maken. Onverrichter zaken heb ik die Vulkan samen met mijn zwaar teleurgestelde collega verlaten. In de auto zei hij tegen mij dat het voor hem nu ook wel de laatste keer was geweest dat hij de Vulkan bezocht had. Gewoon 1 en al ellende en oplichterij daar. En nee Mr Swams, wij zijn beiden zeer verzorgde heren en zien er allesbehalve uit als vieze landlopers. Wij zijn beiden accountmanagers dus altijd netjes gekleed, verzorgd en een lekker luchtje op.
Wat de Vulkan promotors hier ook trachten te beweren, wij weten wel beter. Die Vulkan is gewoon 1 grote scam:mad:!!!
Trigger
21 februari 2017, 20:59
De vulkaan ..ik ben er jaren gekomen....is de platvloerse sextempel die er bestaat tegewoordig.
Lelijke vrouwen...in de zin van figuur en oplichterij.
Mij zie je er niet meer ..!!!
MrSchwanz
23 februari 2017, 10:39
Dit is onzin. ....
Die Vulkan is gewoon 1 grote scam:mad:!!!
Rara, waarom is het altijd TrollMeister die problemen krijgt met de dames? :)) Ben zelf nog nooit belazerd. Je stelt de vraag zelf al als er zoveel klanten bij die dame komt dan krijgt ze klanten genoeg. Als je geen goeie service geeft als dame dan vlieg er sowieso uit vanwege de hoge huurkosten. Het is de wet van Darwin.
marcelasnl
24 februari 2017, 23:24
huis 21 is besloten wegens renovatie huis 25 krijg een nieuwe vloer de vulkaan staat niet stil ;)
Na maanden weer eens de Vulkan bezocht.
de duisburg spesjalist schrijft de halve waarheid. Ja, huis21 is gesloten. Verder van haus48 de bovenverdieping dicht, haus17/19 achter bovenverdieping geen dames en niet meer dan 8 werkende dames daar geteld op primetime om 21.00.
Verder vooral langs dichte deuren met naambordjes gelopen. Geen hond gelooft meer dat die kamers allemaal bezet zijn, ook gezien het geringe aantal wandelaars en de uitgestorven parkeerplaatsen. Compleet vergane glorie. Mij zien ze er niet meer.
de duisburg spesjalist
25 februari 2017, 16:46
de duisburg spesjalist schrijft de halve waarheid. Ja, huis21 is gesloten. Verder van haus48 de bovenverdieping dicht, haus17/19 achter bovenverdieping geen dames en niet meer dan 8 werkende dames daar geteld op primetime om 21.00.
Verder vooral langs dichte deuren met naambordjes gelopen. Geen hond gelooft meer dat die kamers allemaal bezet zijn, ook gezien het geringe aantal wandelaars en de uitgestorven parkeerplaatsen. Compleet vergane glorie. Mij zien ze er niet meer.
ik bezoek de vulkaan alleen op vrijdag en of zaterdag ;)
marcelasnl
25 februari 2017, 19:54
ik bezoek de vulkaan alleen op vrijdag en of zaterdag ;)
Mijn bezoek was gisterenavond (vrijdagavond) om 21.00 en het was redelijk uitgestorven. Allemaal gezwam dus.
de duisburg spesjalist
26 februari 2017, 10:40
Mijn bezoek was gisterenavond (vrijdagavond) om 21.00 en het was redelijk uitgestorven. Allemaal gezwam dus.
mijn beleving van zaterdag 25-2 was totaal anders een vol eros 26 en voor 75% een gevuld 17-19 sexpalas was in de juliusweberstrasse ook erg gevuld met dames .
B E
27 februari 2017, 21:07
Ik ben 18/2 daar geweest , van 22:00 tot 01:30 en ik vond dat er echt wel veel dames te zien waren . Eros 26 zat vol (enkel onder ) buiten de kamer met papiertje van loredana . In sexpalace ook veel dames gezien . Parking bij Eros bomvol en voor sexpalace ook . Heb 3 rondjes door alles heen gelopen om alles goed gezien te krijgen .
Om nu te zeggen dat het daar uitgestorven is vind ik echt een verkeerde uitspraak , en geeft een verkeerd beeld van de situatie .
Dit is mijn simpele neutrale mening .
B E
27 februari 2017, 21:12
Trouwens de kamer met Sofie in Eros 116 was goed ! Optisch volledig mijn ding en ze heeft alles gedaan om mij 100% tevreden te stellen !
Aanrader en mooie vrouw in mijn ogen . En vooral correct !
der Puffmeister
28 februari 2017, 15:28
Ja, afgelopen week ook zelf weer op de Vulkan geweest en zoals jij het schrijft een uitgestorven hoerenbuurt aangetroffen. Mijn bezoek was overigens afgelopen zaterdag dus ook in het weekend!
Inderdaad heel veel kamers dicht en zeer weinig wandelaars. De meesten zullen er dus ondertussen wel achter zijn dat het beter toeven is in 1 van de vele gezellige en geile saunaclubs.
Ikzelf heb gekozen voor Roemeense Vanessa in het Eros pand kamer 211 was het volgens mij. Qua uiterlijk echte porno look. Qua dienstverlening, wat zal ik ervan zeggen, op z'n best middelmatig vergeleken met dat wat je in de saunaclubs krijgt. Echte oplichting was het dit keer niet, ze deed wat ze moest doen maar ook niet meer dan dat. Ik vond haar wel een pure optic fuck en ben lekker losgegaan op haar heerlijke porno look lichaam. Zij is echt wel 1 van de qua looks mooiere dames daar. Maar voor herhaling vatbaar? Ach, voor 30 misschien voor een keertje tussendoor als ik geen tijd heb om een saunaclub te bezoeken misschien.
Verder kwam ik in gesprek met een Duitse kerel die net was opgelicht bij Duitse Jordan. Hij baalde als een stekker, was 100 lichter. Wat hij had gekregen was slechts een handmassage, Naar 10 minuten had zij hem weer buiten de deur gedropt. Het overkomt dus niet alleen mij en mijn zeer verzorgde vrienden cq. collega's daar.
Wat MrZwams hier in dit draadje beweert;
Rara, waarom is het altijd TrollMeister die problemen krijgt met de dames? ) Ben zelf nog nooit belazerd. Je stelt de vraag zelf al als er zoveel klanten bij die dame komt dan krijgt ze klanten genoeg. Als je geen goeie service geeft als dame dan vlieg er sowieso uit vanwege de hoge huurkosten. Het is de wet van Darwin. kunnen we dus gewoon afdoen als pure onzin. Verder wordt de Vulkan net als De Wallen in Amsterdam bezocht door een zeer wisselende klandizie. Grote kans dat een dame een kerel die zij net heeft opgelicht nooit weer ziet. Zij kan dus gewoon ongestoord doorgaan met het oplichten van klanten zolang ze de huur maar verdient. Het zal die Vulkancriminelen worst zijn op welke manier de dames hun huur verdienen zolang ze de kamerhuur maar voldoen. Verder is het kontakt tussen wandelaars op de Vulkan veel geringen als in een saunaclub. Slechte dienstverlening spreekt zich niet rond binnen de Vulkan. In een saunaclub als een dame stelselmatig de boel belazerd weet binnen korte tijd iedere bezoeker van de saunaclub dat. Dat komt omdat we als beren binnen de club vaak bij elkaar zitten en er zeer veel persoonlijk kontakt is tussen de beren. Waar hebben we het dan meestal over? Juist, over de dames en hun dienstverlening. Als een dame in een saunaclub slechte dienstverlening levert drogen haar financien binnen zeer korte tijd op omdat ze gewoon niet meer wordt geboekt. Verder zullen de managers van de clubs niet blij zijn met een dame in hun club die de boel belazert omdat de club daardoor een slechte naam krijgt. Zo'n dame vliegt er dan gewoon erg snel uit. In een raambuurt is dit niet aan de orde omdat alles draait om de kamerhuur en niet om de reputatie.
MrZwams, een saunaclub werkt gewoon anders en beter dan zo'n aftandse hoerenbuurt als de Vulkan waar oplichsters vrij spel hebben. Dat werkt het systeem gewoon in de hand.
Trigger
28 februari 2017, 16:58
In Alle, Alle maar dan ook in Alle sexhuizen, van welke aard ook wordt je opgelicht...!!
toyota
28 februari 2017, 18:12
Moderator,kan bovenstaande post van Trigger verwijderd worden ?
Op zo een onzinnig bericht zitten de meeste ijsberen niet op te wachten !
Groeten uit Gelderland.
TOYOTA.
benijsbeer
28 februari 2017, 18:56
Ik ga er nu wel veel vaker naar toe als eerst.
Ik had mijn buik vol van afzetters in de vele laufhoven die Duitsland kent. Alleen rijd ik bijna altijd hier voorbij als ik naar de fkk clubs ga.
Als ik in de fkk club niet helemaal aan mijn trekken ben gekomen wat betreft afwisselende looks van de meiden daar dan is Duisburg toch my place to go.
De Roemeense en Bulgaarse meiden zien er veelal gelijk uit. Zwart lang haar, klein... etc. Jullie weten allemaal hoe ze eruit zien nietwaar?
Dus met meer dan 100 of 200 meiden is er meer keuze dan in de meeste clubs. Ik ga dus vooral voor "anders", wat dan ook.
Donkere meiden zie ik in de clubs weinig en ik vind dat ook wel eens leuk. Dus ga ik de laatste tijd graag daar naar op zoek. Er zitten daar steeds meer meiden uit Afrika. Vele spreken Engels en zijn blij dat ik daar ook geen probleem mee heb. Mijn Frans is te roestig dus dat probeer ik maar niet.
Op de tweede en derde etage van V13 en de buren ervan zitten vriendelijke meiden die nergens mee zitten. Ze kijken niet op de klok en nemen genoegen met wat ik ze achteraf geef. Ook een trio vinden ze goed. Kijk maar eens op kamer 30x. Daar zit een hele groep meiden.
Omdat ze me er minstens een keer per week zien weten ze ook dat als ik zeg tot morgen dat dit ook klopt. Ik kan nu een potje breken en voor 30 euro heb ik lang lol. Een beetje auwehoeren en toch lekker bezig blijven.
Ze trekken me gewoon naar binnen en voor een prikkie kan ik met gemak een 4 of zelfs 6 tal meiden aan op een middag of avond. Normaal vind ik animatie helemaal niets maar ondertussen zijn het bijna vriendinnetjes geworden. Zeker als ik rond 12 uur in de middag kom dan hebben we veel tijd samen. Zo relaxed ken ik het bijna nergens
Op de tweede etage zit Luna. Haar naam staat op de deur. Ik heb nog iets meer tijd nodig om haar te laten ontdooien. Een Lekker ding is ze wel.
Een andere leuk stel donkete meiden zit in gebouw 53, ook weer op de derde etage. Direct bij de trap als je naar boven gaat.
Ook zo'n groep maar het zijn niet echt vriendinnen van elkaar. Ik heb ze eens bij elkaar gebracht maar dat werd niets.
Afwisseling van meiden hoort bij mij. Zolang de meiden niet jaloers zijn (of worden) vind ik het best. Tot nu toe heb ik weer een aantal leuke plekjes erbij.
Voor 30 euro kun je ook in zo'n Laufhof plezier hebben. Als je mij dat een jaar geleden gezegd had, dan had ik ook met mijn hoofd geschud.
Maar goed dat ik een goede neus heb voor nieuwelingen. De ervaren meiden zitten gelijk weer te zeuren om geld. Die laat ik in de fkk clubs en Laufhoven graag links liggen. Vaak klopt mijn voorgevoel.
Als je dat niet hebt dan kun je idd. Een blauwtje lopen. Maar dat heb je overal nietwaar?
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170228/01156170200387e7bf3c9a94a90d2ecd.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170228/c34f2b160925b8b307a0ead894affa19.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170228/0b88d595cac6dce64396e7a5d8f05798.jpg
der Puffmeister
3 maart 2017, 15:51
Kom op zeg Benijsbeer. Die foto's van die meid, dat ziet er toch niet uit?
Ik vraag me echt af wat sommigen hier gewend zij qua dames:confused:
Bij zo'n type als op die foto's van jou zou ik hard weglopen en zeker nooit gaan bezoeken.
Bezoek gewoon eens een saunaclub. Daar vind je zoveel beters dan dit:luvlove:
Acers
3 maart 2017, 18:48
Hoe vaak moeten wij in dit topic nog aanhoren dat saunaclubs zoveel beter zijn? Het is duidelijk, neuk ze goed daar. Dit topic gaat over de Vulkanstrasse.
Soms zijn er avonden dat je daar de ene na de ander mooie meid tegen het lijf loopt en soms zijn er avonden dat je je eigen afvraagt "Wat doe ik hier?". Wanneer je er vaak genoeg komt weet je in grote lijnen wel waar en wanneer je daar iets of niets te zoeken hebt en voor degene de er al heel lang komen, ja er waren ooit betere tijden, maar op de geschikte dagen is het daar nog steeds niet slecht. Integendeel. Uiteindelijk ligt het ook voor een deel aan jezelf wat voor service je van een dame krijgt. Hoeren zijn mensen en geen apparaten waar je een euro in stopt en dan zomaar doen wat je vraagt. Ze zijn net zo goed vatbaar voor jouw sociale vaardigheden en hygiëne.
Dus los van het gebrek aan verschil in vrouwelijk aanbod en de kwaliteiten daarvan, wandelen heeft zo zijn eigen beleving en valt niet één op één met een bezoek aan een saunaclub te vergelijken. Het is maar net waar je voorkeur ligt.
Ik vind het gewoon leuk om vrijblijvend in de late uurtjes een beetje rond te slenteren door de wandelgangen en hier en daar een handtastelijk praatje te maken met de dames alvorens ik bij één de kamer binnen stap. Dat stukje sfeer en beleving is iets unieks en dat stukje "grimmige" draagt daar positief aan bij.
Echter, een hele dag in je badjas rondlopen in een afgesloten club terwijl je gebruik maakt van alle wellness faciliteiten, je buikje vol eet en drinkt en ondertussen vrijblijvend handtastelijk zit te flirten met de aanwezige dames alvorens je met één naar boven gaat, is ook heerlijk. Dat is bier en tieten terwijl je je eigen voelt als een koning.
Om dit topic dan toch nog van enigszins relevante informatie te voorzien. Carnavals zondag een bezoekje gebracht aan de vulkanstrasse en de bezetting was in zowel eros 26 als vulkanhaus goed te noemen. Hier en daar wat nieuwe gezichten maar over het algemeen de bekende bezetting. Wat ook vaak zo is, is dat de betere dames regelmatig bezet zijn en voor een groot deel werken op afspraak. Nou heb ik inmiddels genoeg nummers verzameld, maar vind dat gebrek aan spontaniteit dan een beetje jammer. Tweede verdieping in eros 26 is inmiddels zo goed als af, maar kamers zijn nog niet in gebruik.
Sexxxpalace was niet veel soeps. Zowel qua aanbod als de kwaliteit van de service. Nog steeds niet mijn favoriete huis. Al zit er op de begaande vloer wel een bekende blonde dame die ik ken uit de Antoniusstrasse. Geen foto model maar normaal uitziende girl next door met zeer vergaande service voor het standaard bedrag. Mijn bilspleet en anus is in ieder geval goed gereinigd dankzij haar orale vaardigheden.
Het pand links naast Sexxxpalace was goed gevuld met op de 2de verdieping nieuwe gezichten, 3de verdieping was gesloten. Verder, de rest van de huizen kun je beter overslaan. Naar mijn smaak zelden mooie meiden, veel te warm en enorme zweetlucht. Al vind je er zo nu en dan wel eens een verdwaalde parel dat zit te wachten op een kamer in een van de betere huizen.
benijsbeer
4 maart 2017, 17:05
Kom op zeg Benijsbeer. Die foto's van die meid, dat ziet er toch niet uit?
Ik vraag me echt af wat sommigen hier gewend zij qua dames:confused:
Bij zo'n type als op die foto's van jou zou ik hard weglopen en zeker nooit gaan bezoeken.
Bezoek gewoon eens een saunaclub. Daar vind je zoveel beters dan dit:luvlove:
Gelukkig. Ieder zijn ding.
Het zou veel te druk worden als we allemaal dezelfde leuk zouden vinden.[emoji6]
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
hallodaarbenikweer
5 maart 2017, 15:46
De juiste reactie Benijsbeer.
marcelasnl
11 maart 2017, 00:53
Ben inmiddels banned op hookers dankzij die misselijke aap Hobbele, de beterweter
Hobbele sinds vandaag ook gebanned op hookers.
broodpoot
11 maart 2017, 07:14
Jammer want hij schreef geweldige verhalen over een ex dvp die nu zijn vriendin was. Las lekker weg zo voor het slapen gaan. Verder was hij ook heerlijk genuanceerd in de discussie over SC en ramen.
marcelasnl
11 maart 2017, 08:37
Jammer want hij schreef geweldige verhalen over een ex dvp die nu zijn vriendin was.
Tja, als je alles geloofd wat op internet geschreven wordt :rolleyes:. Klinkt zeer romantisch om je zogenaamde vriendin uitgebreid op een prostitutieforum te gaan beschrijven
broodpoot
12 maart 2017, 07:58
Tja, als je alles geloofd wat op internet geschreven wordt :rolleyes:. Klinkt zeer romantisch om je zogenaamde vriendin uitgebreid op een prostitutieforum te gaan beschrijven
Sorry, ik had er een cynische smiley bij moeten zetten.
Badslippers
12 maart 2017, 13:55
Sorry, ik had er een cynische smiley bij moeten zetten.
Smiley's worden gebruikt door verbaal incompetente mensen.
John mc Snek
12 maart 2017, 19:49
Smileys wordt foutief gespeld door taalkundig incompetente mensen [emoji51]
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Jan Verplancke
12 maart 2017, 21:13
Je weet dat verbaal wat anders betekent dan op een forum schrijven?
mickdundee
1 juni 2017, 15:42
Im looking for a good sm mistress in vulkan. Any tips would be welcomed. This includes girls that do a bit of a bdsm game. As dom or sub.
Thanks.
de duisburg spesjalist
1 juni 2017, 16:57
Im looking for a good sm mistress in vulkan. Any tips would be welcomed. This includes girls that do a bit of a bdsm game. As dom or sub.
Thanks.
kamer 1 sophia sexpallas 608 eros 26 lara nastja huis 48 en meer hebben we er niet op de vulkaan ;)
Limburger
1 juni 2017, 18:47
Loredana, eros26, en Daniella haus 23-25 doen ook SM.
Gezien de laatste posts mag Duisburg Spesjalist zijn tiel overdragen aan De Limburger :biggrin:
Limburger
1 juni 2017, 19:31
Hoeft niet ik kom maar een paar keer per jaar daar in Duisburg, toevallig ben ik van plan aanstaande zondag avond rond 20:00 daar wat te gaan rond schooieren, dus als je daar een stoere kerel ziet die sigaren rookt en een Alfa-Romeo rijd dan ben ik dat. :)