PDA

Volledige versie bekijken : IJBF record Pannenkoeken sessie, de ultieme pannenkoek!!!



Bosco
22 december 2011, 22:12
Zo nieuw record ps record pannenkoeken neergezet. Over n uurtje verlaten we de tent. Ik heb wel n lief kerstkadootje gehad van mijn draga en gelukkig is ze ook erg blij met de hare.

Big30
22 december 2011, 22:20
Zo nieuw record ps record pannenkoeken neergezet.
Was dit een pr of een IJBF-record? Graag pannenkoekentijd aangeven, zodat je mee kunt dingen naar de verkiezing "Pannenkoek van het jaar".

Picasso 1
22 december 2011, 22:37
Ben er! :-) nog lekkuh rustig 20/20


Zo nieuw record ps record pannenkoeken neergezet. Over n uurtje verlaten we de tent. Ik heb wel n lief kerstkadootje gehad van mijn draga en gelukkig is ze ook erg blij met de hare.

Ach welnee, dit zijn tussendoortjes voor jacky pakutra :smile2:

Big30
22 december 2011, 22:39
Ach welnee, dit zijn tussendoortjes voor JP :smile2:
Jij zegt ut en ik denk ut!

Sessies van < 6u worden niet in behandeling genomen, pas na 6u beginnen we te praten, hoewel JP zit dan nog hardop te lachen en denkt "pfff dat stelletjes losers noemt zich pannenkoeken!".

Bossie zit maar wat op te scheppen, pfffffffff een poffertjes sessie zal het wel geweest zijn, nog niet eens een flensjes sessie :biggrin:.

n.b. bovenstaande berichten gekopieerd uit PHG Live topic.

Bosco
23 december 2011, 02:30
Zo nieuw record ps record pannenkoeken neergezet.


Zie nu pas dat ik het woord "record" 2 maal getikt heb. KUT phone!

1ste sessie van 16:00 tot 19:00. 2de van 20:00 tot 23:30. Dus 6,5 uur met één en de zelfde dame. Mijn draga dus. :luvlove:
Mijn vorige record was 5 uur met Poolse Cindy van GT. Maar dat was wel ononderbroken!

Dus zeg het maar....heb ik mijn persoonlijke record gebroken of niet? :biggrin:

Carlitos
23 december 2011, 07:32
Jij zegt ut en ik denk ut!

Sessies van < 6u worden niet in behandeling genomen, pas na 6u beginnen we te praten, hoewel JP zit dan nog hardop te lachen en denkt "pfff dat stelletjes losers noemt zich pannenkoeken!".

Bossie zit maar wat op te scheppen, pfffffffff een poffertjes sessie zal het wel geweest zijn, nog niet eens een flensjes sessie :biggrin:.

n.b. bovenstaande berichten gekopieerd uit PHG Live topic.

Nu we het er over hebben.... Wat wordt eigenlijk gezien als een echte pannenkoek sessie. Jacky P., kom er maar in. Want een pannenkoeksessie is op zijn minst een sessie zonder onderbreking. Dus die van Bosco tellen al niet mee, onderbroken sessies worden inderdaad "poffertjes sessies" :hah:

Ik weet wat mijn langste sessie was in een club, maar ben nu benieuwd naar die van JP, liegen zal die niet doen.

ijsbeer11
23 december 2011, 10:24
Langste sessie in Villa Vertigo van 23.00 tot volgende ochtend 12.00 onafgebroken (inclusief overnachting, maar niet geslapen!)

RAUL7
23 december 2011, 10:43
Sessies van < 6u worden niet in behandeling genomen, pas na 6u beginnen we te praten, hoewel JP zit dan nog hardop te lachen en denkt "pfff dat stelletjes losers noemt zich pannenkoeken!".


Spijtig dat joop slim niet meer actief is, hij bakte pannenkoeken dagen en nachten aan één stuk door! :biggrin:
Mijn record is 27 minuten en 54 seconden! Maak ik nu kans op de hoofdprijs? :rofl:

Bosco
23 december 2011, 11:01
Spijtig dat joop slim niet meer actief is, hij bakte pannenkoeken dagen en nachten aan één stuk door! :biggrin:
Mijn record is 27 minuten en 54 seconden! Maak ik nu kans op de hoofdprijs? :rofl:

Alzheimer of al licht dementerend.....ik kan mij wel herinneren dat je wel eens 'n uurtje met Chantal spendeerde. ;)

RAUL7
23 december 2011, 11:04
Alzheimer of al licht dementerend.....ik kan mij wel herinneren dat je wel eens 'n uurtje met Chantal spendeerde. ;)

Wie neemt mij nu serieus? :)

Bosco
23 december 2011, 11:11
Wie neemt mij nu serieus? :)

Chantal? :biggrin:

Picasso 1
23 december 2011, 12:47
Alzheimer of al licht dementerend.....ik kan mij wel herinneren dat je wel eens 'n uurtje met Chantal spendeerde. ;)

Bij Raul7 betekent dat 6 cumshots van 10 minuten.

Sphinx
23 december 2011, 12:53
Alzheimer of al licht dementerend.....ik kan mij wel herinneren dat je wel eens 'n uurtje met Chantal spendeerde. ;)


Bij Raul7 betekent dat 6 cumshots van 10 minuten.

Dat zijn dus eerder poffertjes dan pannekoeken :biggrin:

Zelf komt deze racebeer niet verder dan een gemiddelde koek van negentig minuten. Eén keer met Chinese Kruiden (Sherry/ ACA), één keer met Braziliaanse pepertjes (Lucky/ Freude) en een dubbele portie die begon als enkele reis (Mara/Babsi / Hof)

RAUL7
23 december 2011, 13:03
Bij Raul7 betekent dat 6 cumshots van 10 minuten.

:freu: :freu::freu: 6 orgasmes op een uur!
Het zou wel een dure grap kunnen zijn volgens de berekeningen van seksenfun, 50€ per orgasme = 300€ voor een uur! :biggrin:

Big30
23 december 2011, 13:09
Nu we het er over hebben.... Wat wordt eigenlijk gezien als een echte pannenkoek sessie. Jacky P., kom er maar in. Want een pannenkoeksessie is op zijn minst een sessie zonder onderbreking. Dus die van Bosco tellen al niet mee, onderbroken sessies worden inderdaad "poffertjes sessies" :hah:
Ik zou denken dat bij een echte pannenkoeken sessie juist wel een eetpauze hoort! Maar ben het wel met je eens dat JP zich hier als expert zeker moet melden :tongue:.
GJ zijn reputatie doet ook vermoeden dat hij een kanshebber is.

Men mag ook beren nomineren en neem het ook weer niet al te serieus. De winnaar zal eeuwige IJsbeer roem verwachten en wie nog een leuke verrassing :tongue:! Overnachtingen tellen mee?

Oja R7 is dus een poffertjesbeer bij deze :biggrin:.

bad pritt
23 december 2011, 13:22
Mijn persoonlijk record: 25 pannekoeken op een middag !

noglangnietuitgewandeld
23 december 2011, 13:24
Overnachtingen tellen mee?

In dat geval...
Bij mijn laatste Thailandreisje, 16 overnachtingen, allemaal met een Thaise schone, minimaal 8 uur, geen twee nachten dezelfde en één keer zelfs met twee meiden.

masseurke
23 december 2011, 13:35
Mijn persoonlijk record: 25 pannekoeken op een middag !

:biggrin: elke "sessie" met stroop?

Big30
23 december 2011, 13:39
Vooralsnog lijkt me dat je alleen pannenkoek tijd kunt scoren in de club en als de club open is. Anders is het hek van de dam :tongue:. Winkelen in Centro of een dagje Moviepark tellen dus niet mee :wink:.

In de tussenstand leidt dus Bosco met 6.5 uur waarbij de vraag is offie in het tussen uurtje > 75 % van de tijd bij zijn dame was en ook minimaal 25 % van de tijd een handje vasthield. Als dat zo is staat ie dus op 7.5u!

Pannenkoeken die uit de kast willen komen worden aangemoedigd zich hier te melden. Ook is het toegestaan beren die zich graag als een anti-pannenkoek zien van pannenkoeken gedrag te "beschuldigen".
Zo vind ik dat R7 wel degelijk naar een pannenkoek neigt omdat ie steeds wou weten of Chantal op de Vulkan zat dan wel ik een SMS moest sturen als Rachel in PHG was. Zo mag P1 graag een handje vasthouden van liefst een blonde snol en als ie een bekende beer ziet doet ie net alsof dat niet heeft plaats gevonden. Kortom allemaal zeer verdacht :biggrin:.

De winnaar staat nog lang niet vast, die zou wel eens uit een zeer onverdachte hoek kunnen komen.

Bosco
23 december 2011, 13:40
!Overnachtingen tellen mee?


Neuh...vind van niet. Dan mot je ook overnachtingen in hotels en bij je thuis gaan meetellen.
Denk niet dat dan de "Mister Pannenkoek" er uit komt rollen. :tongue:

Big30
23 december 2011, 13:49
Neuh...vind van niet. Dan mot je ook overnachtingen in hotels en bij je thuis gaan meetellen.

Exact! Het gaat om pannenkoeken in de club en als de club open is.

Bosco
23 december 2011, 13:50
Vooralsnog lijkt me dat je alleen pannenkoek tijd kunt scoren in de club en als de club open is. Anders is het hek van de dam :tongue:. Winkelen in Centro of een dagje Moviepark tellen dus niet mee :wink:.

Dat bedoel ik. ;)



In de tussenstand leidt dus Bosco met 6.5 uur waarbij de vraag is offie in het tussen uurtje > 75 % van de tijd bij zijn dame was en ook minimaal 25 % van de tijd een handje vasthield. Als dat zo is staat ie dus op 7.5u!

7,5 it is! :freu: :biggrin:

Daarna nog in de bar 'n uur haar billen vastgehouden. Telt dat ook mee? Want dan is het 8,5 uur. :biggrin:

Dalton
23 december 2011, 14:07
Wat is nu 7,5 uur kleinzoon,lees dit maar eens goed,van vrijdag tot en met zondag inclusief de 2 nachten ''in GOLDEN-DREAMS'' met DANI ,DUS 3 DAGEN EN 2 NACHTEN 60 UUR

Big30
23 december 2011, 14:13
Daarna nog in de bar 'n uur haar billen vastgehouden. Telt dat ook mee? Want dan is het 8,5 uur. :biggrin:
Billen knijpen telt dubbel ;).

We noteren voor Dalton 60u met aftrek van 2 nachten (2*9u=18u) = 42u! De 60u voor 3 dagen en nachten nemen we maar voor waar aan.
Sorry Bossie :biggrin:.

Bosco
23 december 2011, 14:16
Wat is nu 7,5 uur kleinzoon,lees dit maar eens goed,van vrijdag tot en met zondag inclusief de 2 nachten ''in GOLDEN-DREAMS'' met DANI ,DUS 3 DAGEN EN 2 NACHTEN 60 UUR

:eek: Opa ik was al trots op U.....maar nu helemaal. :freu:
Mijn opa de enige echte Mister Pannenkoek. :freu::freu:

Ik heb nog een hoop te leren van je ouwe. :biggrin:

Picasso 1
23 december 2011, 14:17
Billen knijpen telt dubbel ;).

We noteren voor Dalton 60u met aftrek van 2 nachten (2*9u=18u) = 42u!


:eek: Opa ik was al trots op U.....maar nu helemaal. :freu:
Mijn opa de enige echte Mister Pannenkoek. :freu::freu:

Ik heb nog een hoop te leren van je ouwe. :biggrin:

Je moet het wel delen door de leeftijd van de pannekoek, want het percentage van Bosco's leven aan gepannekoek is weer groter dan die van Dalton :tongue:

RAUL7
23 december 2011, 14:17
Pannenkoeken die uit de kast willen komen worden aangemoedigd zich hier te melden. Ook is het toegestaan beren die zich graag als een anti-pannenkoek zien van pannenkoeken gedrag te "beschuldigen".
Zo vind ik dat R7 wel degelijk naar een pannenkoek neigt omdat ie steeds wou weten of Chantal op de Vulkan zat dan wel ik een SMS moest sturen als Rachel in PHG was. Zo mag P1 graag een handje vasthouden van liefst een blonde snol en als ie een bekende beer ziet doet ie net alsof dat niet heeft plaats gevonden. Kortom allemaal zeer verdacht :biggrin:.


Een pannenkoek is niet hetzelfde als favoriete dames hebben die je graag :fuck:, want zo heb ik er veel gehad! :cool:
Larissa, Roxanna, Lisa, Eva, Sandy, Milka, Angelica, Veronica, Antonella, Kim, Barbie, Tiffany, Evita, Leyla, Noëlle, Linda, Melina, Jenny, Nikki, Luna, Coco, Ola, Melissa...
Er zijn er zoveel geweest dat ik ze niet allemaal kan onthouden! :biggrin:

Picasso 1
23 december 2011, 14:21
Een pannenkoek is niet hetzelfde als favoriete dames hebben die je graag :fuck:, want zo heb ik er veel gehad! :cool:
Larissa, Roxanna, Lisa, Eva, Sandy, Milka, Angelica, Veronica, Antonella, Kim, Barbie, Tiffany, Evita, Leyla, Noëlle, Linda, Melina, Jenny, Nikki, Luna, Coco, Ola, Melissa...
Er zijn er zoveel geweest dat ik ze niet allemaal kan onthouden! :biggrin:

Jouw aanwezigheid in dit topic zorgt voor een anticlimax :biggrin:

Big30
23 december 2011, 14:24
Er zijn er zoveel geweest dat ik ze niet allemaal kan onthouden! :biggrin:
Wist niet dat Chantal en Rachel onder zoveel namen hebben gewerkt :biggrin:. Dames achterna lopen duidt op latent pannenkoekengedrag dus jij bent er ook een van!

RAUL7
23 december 2011, 14:27
Jouw aanwezigheid in dit topic zorgt voor een anticlimax :biggrin:

:rofl: :rofl: :rofl:

Big30
23 december 2011, 14:34
Ik nomineer jacky_pakutra, hij voldoet aan alle eisen van de ultieme pannenkoek. Bewijslast genoeg te vinden vanuit het verleden en in het recente verleden valt vooral het typische zwijgen op wat zo vele pannenkoeken kenmerkt :tongue:.

Bosco
23 december 2011, 14:37
Ik nomineer jacky_pakutra, hij voldoet aan alle eisen van de ultieme pannenkoek. Bewijslast genoeg te vinden vanuit het verleden en in het recente verleden valt vooral het typische zwijgen op wat zo vele pannenkoeken kenmerkt :tongue:.

Ik nomineer mee, ondanks dattie zwijgt...zittie wel 24/7 op de sjet.

RAUL7
23 december 2011, 14:42
Dames achterna lopen duidt op latent pannenkoekengedrag dus jij bent er ook een van!

Ik dacht dat een pannenkoek uren en uren op de kamer bleef, ik blijf minuten en minuten op de kamer! :rofl:
Als een dame mij niet meer voldoende opwind, en de magie verdwenen is, dan ga ik er ook niet meer mee op kamer. Praten en handje vasthouden zijn mijn hobby's niet! :rofl:
Chantal ben ik welgeteld 1 keer gaan bezoeken in Duisburg, Rachel bezoek ik nog steeds! :biggrin:

Big30
23 december 2011, 14:48
Ik nomineer mee, ondanks dattie zwijgt...zittie wel 24/7 op de sjet.
Wat verwacht je anders van een echte pannenkoek :biggrin:? Wie zwijgt stemt toe!

Big30
23 december 2011, 14:50
Chantal ben ik welgeteld 1 keer gaan bezoeken in Duisburg, Rachel bezoek ik nog steeds! :biggrin:
Ik nomineer R7 omdat ie in alle stilte Rachel nog steeds bezoekt en daarvoor nu pas uit de kast komt!

Picasso 1
23 december 2011, 15:05
Ik nomineer R7 omdat ie in alle stilte Rachel nog steeds bezoekt en daarvoor nu pas uit de kast komt!

Ik nomineer ook Raul7 want 4 uur heen en 4 uur terug rijden en 4 uur wachten op een dame en dat allemaal om met die ene dame een uur te kameren is mijn beleving een 13 uurig pannekoekrecord! :rofl:

Big30
23 december 2011, 15:12
Ik nomineer ook Raul7 want 4 uur heen en 4 uur terug rijden en 4 uur wachten op een dame en dat allemaal om met die ene dame een uur te kameren is mijn beleving een 13 uurig pannekoekrecord! :rofl:
+ nog 1 uur voor de moeite. Mee eens, R7 staat dus nu op 14u pannenkoeken komt met stip binnen in de top-3 :biggrin:.

Carlitos
23 december 2011, 15:33
Nou alleh, vorige week donderdag in PHG met Alina op de kamer zonder pauze, met eten op de kamer van 15.50 uur tot 2.35 uur. Totaal 10 uur en 45 min. Te controleren in het logboek van PHG....:biggrin:
Maar de sessie van gisteren met Samina in GT van 16 uur tot 23.30 uur was minder lang maar kwalitatief veel beter. Dit jaar was het jaar van het pannenkoeken voor mij, maar volgend jaar is mijn voornemen veel minder te pannenkoeken.

RAUL7
23 december 2011, 15:34
+ nog 1 uur voor de moeite. Mee eens, R7 staat dus nu op 14u pannenkoeken komt met stip binnen in de top-3 :biggrin:.

De man met de kortste sessies is nu bijna de grootste pannenkoek, dat verdient toch een prijs! :biggrin:

Clinic
23 december 2011, 15:56
Mmmmm, meer dan een jaar samen pannenkoeken met een DVP telt zeker niet? :thefinger:

Waaat? Ook een vakantie telt niet?? :wand:

En een avond in de club, nacht samen thuis en middag + avond in een club? Ook niet :( :angryfire:

Nou dan staat mijn record op zo'n 8 uur. Betaald, dat dan weer wel. :smile2:

hp001
23 december 2011, 16:10
Ik heb medelijden met die vrouwen die zoooo lang worden ge-"mind fucked".

Big30
23 december 2011, 16:21
Nou alleh, vorige week donderdag in PHG met Alina op de kamer zonder pauze, met eten op de kamer van 15.50 uur tot 2.35 uur. Totaal 10 uur en 45 min. Te controleren in het logboek van PHG....:biggrin:
Jij staat boven elke verdenking en twijfel verheven G-J!


Nou dan staat mijn record op zo'n 8 uur. Betaald, dat dan weer wel. :smile2:
Yep alleen dat telt!

Ik heb een formule bedacht om op een eerlijke manier de pannenkoek van het jaar te bepalen.

Ik houd hiermee rekening met:
(het aantal bezoeken, de gemiddelde bezoekduur, wel/niet verslag geschreven, kadootjes gegeven Y/N, de leeftijd van de beer, de forum betrouwbaarheid van de beer, de kamer Temperatuur voor en na het bezoek, de dag en tijdstip waarop het bezoek plaats vond, de club waar het bezoek plaats vond, een matchfactor).

Een tussenstand volgt a.s.a.p., de berekeningen lopen maar zijn nogal tijdrovend :biggrin:.

Carlitos
23 december 2011, 16:29
Ik heb medelijden met die vrouwen die zoooo lang worden ge-"mind fucked".

Die "pannenkoek" beren worden hier toch helemaal gebrainwashed! Anders blijven ze nooit zo lang op de kamer met 1 vrouw....:wand:

Picasso 1
23 december 2011, 16:32
Nominaties zijn alleen geldig indien de pannekoek vermeldt met welke dame het was :rofl: en er een recensie over geschreven heeft :biggrin:

RAUL7
23 december 2011, 16:41
Nominaties zijn alleen geldig indien de pannekoek vermeldt met welke dame het was :rofl: en er een recensie over geschreven heeft :biggrin:

Hou uw nominatie dan maar! :rofl:

Costana
24 december 2011, 12:36
Ik nomineer jacky_pakutra, hij voldoet aan alle eisen van de ultieme pannenkoek. Bewijslast genoeg te vinden vanuit het verleden en in het recente verleden valt vooral het typische zwijgen op wat zo vele pannenkoeken kenmerkt :tongue:.

Ich auch !

Pistol Pete
24 december 2011, 13:33
Nou alleh, vorige week donderdag in PHG met Alina op de kamer zonder pauze, met eten op de kamer van 15.50 uur tot 2.35 uur. Totaal 10 uur en 45 min. Te controleren in het logboek van PHG....:biggrin:
Maar de sessie van gisteren met Samina in GT van 16 uur tot 23.30 uur was minder lang maar kwalitatief veel beter. Dit jaar was het jaar van het pannenkoeken voor mij, maar volgend jaar is mijn voornemen veel minder te pannenkoeken.


Ahaaaa, was gij dat brutus?? Ik wou je nog aanspreken na onze vorige ontmoeting in phg. Maar je was zo verdwenen. Navraag leerde me dat dame Alina heette. Daar wou ik ook wel 1,5 uur of zo een flensje mee eten. Overig was t ook buiten de kamer goed vertoeven. :)

Maar als je zo graag wil meedingen (wat een echte pannekoek nooit zal doen, die sprrekt niet over zijn superlange sessies) van mij mag je: nomi voor gert-jan.

Maar kan je me ook vertellen hoe weinig minuten je nu echt sex hebt met die dames? Vlg mij geldt bij pannekoekbakkers dat de reele sextijd recht evenredig afneemt / omgekeerd evenredig toeneemt met de lengte van de sessie. :)

Overigens, as we speak: ik ben in Brazilie bezig met een pannekoeksessie die inmiddels al 16 uur duurt en het eind is nog niet in zicht...plan is om nog beide kerstdagen door te gaan.

Zo, de winnaar is duidelijk:)).

Carlitos
24 december 2011, 13:39
Ahaaaa, was gij dat brutus?? Ik wou je nog aanspreken na onze vorige ontmoeting in phg. Maar je was zo verdwenen. Navraag leerde me dat dame Alina heette. Daar wou ik ook wel 1,5 uur of zo een flensje mee eten. Overig was t ook buiten de kamer goed vertoeven. :)

Zow PP, kennen we elkaar dan? :confused:

Pistol Pete
24 december 2011, 16:42
Ja...we hebben elkaar een keer bij de lockers gezien en toen met een andere ijsbeer gekletst. Ik zag jou, toen ik net binnenkwam, in phg die donderdag met een dame die zeker mijn type was. Die dame en jou heb ik niet meer gezien. Van een dame begreep ik dat die dame Alina heette. Jij schrijft hierboven dat jij zeeeeeer lang op de kamer was met Alina. Dus dan ben jij toch gert jan, of zie ik het verkeerd? Maar vlg mij hadden we ons de eerste keer ook voorgesteld maar ik had je naam niet goed onthouden...Prazer...

sofaking
29 december 2011, 13:47
Toen ik toevallig deze "gouwe ouwe" tegenkwam, dacht ik dat dit geen slechte pannekoekenhymne (http://www.youtube.com/watch?v=_zUFjleKNiw) zou zijn. (Met uitzondering voor de leden van dit forum, uiteraard.)

Rudi_NL
31 december 2011, 20:16
Hallo!!! Waar zijn we nu allemaal mee bezig???
Een paar zielige uurtjes pannenkoeken met een dame en dat als een record betitelen.
Er zijn mannen op deze planeet die al 50 jaar of meer getrouwd zijn.
Dat noem ik pas echt pannenkoekgedrag.
:hammer:

ilovethaigirls
31 december 2011, 22:42
Wat zitten jullie nou te lullen, hier op het forum is toch maar éééééééééénnnnnnnnnnnnnnnnnnn

Pfannkuchen Bär

Heb de laatste 4 jaar vrijwel alleen pannenkoekensessies gehouden. Gemiddelde duur zoal 7 uur. Maximum duur van bij opening GT tot sluitingstijd.

Probeer het de laatste maanden wat af te bouwen maar ga het jaar morgen al zeer goed beginnen.

duivenmelker
1 januari 2012, 09:18
Morgen naar Babylon een date met mijn duifje en het zal voor de 97 ste keer zijn dat we samen zijn in een club en iedere keer hebben we gemidd 3 sessies van een uur en de rest van de tijd zitten we samen .
Waar is een ijsbeer toch mee bezig ?????

Maar ja het zijn iedere keer opnieuw de mooiste momenten van de week .

Badslippers
1 januari 2012, 12:25
Morgen naar Babylon een date met mijn duifje en het zal voor de 97 ste keer zijn dat we samen zijn in een club en iedere keer hebben we gemidd 3 sessies van een uur en de rest van de tijd zitten we samen .
Waar is een ijsbeer toch mee bezig ?????

Maar ja het zijn iedere keer opnieuw de mooiste momenten van de week .


Ik wacht nog steeds op je roman:

Wodka en Kaviaar
opkomst en ondergang van een verliefde ijsbeer!

Prachtig dat je zolang plezier met zijn tweeën hebt (en soms met zijn drieën!) Je begint het jaar in ieder geval goed. Krijgen we ook een feestje als je de 100 passeert? Da's toch een mijlpaal.
Ijsberenfeest in "Parksauna Residenz", dat lijkt me wel wat.

Alabama
2 januari 2012, 15:57
Mijn carriere afgesloten met een sessie van 32 uur. :thefinger:

yep3
2 januari 2012, 16:55
record ik pannekoek nooit! 1,5 uur langste sessie ooit met candy gt

foots
3 januari 2012, 18:48
Heren, Beren,

Volgens mij is het jullie volledig ontgaan, maar Willem2 is de grootste pannenkoek, want die heeft er afgelopen jaar een lange sessie met zijn wentelteefje erop zitten.
Kortom het vrijkaartje is voor hem, alleen jammer dat hij niet mag gaan.

Groet, Foots :freu:

P.S. En verzin maar eens betere humor dan mag je ook op een ander forum schrijven :baeh:

Bosco
3 januari 2012, 19:03
P.S. En verzin maar eens betere humor dan mag je ook op een ander forum schrijven

Heb je daar een BAN gekregen, foots? :biggrin:

MichelJ
3 januari 2012, 19:14
...dan mag je ook op een ander forum schrijven :baeh:

Dat andere was toch geen forum? :eek: :biggrin:

duivenmelker
23 januari 2012, 22:22
Ik wacht nog steeds op je roman:

Wodka en Kaviaar
opkomst en ondergang van een verliefde ijsbeer!

Prachtig dat je zolang plezier met zijn tweeën hebt (en soms met zijn drieën!) Je begint het jaar in ieder geval goed. Krijgen we ook een feestje als je de 100 passeert? Da's toch een mijlpaal.
Ijsberenfeest in "Parksauna Residenz", dat lijkt me wel wat.


Donderdag 26 januari feest in PSR

GW zal zijn honderdste bezoek aan een club om met zijn duifje samen te zijn, vieren in PSR .

Iedereen is welkom en wie vooraf verwittigd via privebericht aan GW krijgt van Marion 20 euro korting op de inkomprijs.

Bredero
23 januari 2012, 23:06
Oei een ijsbeer die op z'n eentje meer korting bedingt dan de hele forumleiding samen. Il faut le faire. :freu:

Helaas kan ik zelf niet op donderdag maar het is een zeer mooi initiatief. Geniet er van groentie.

Carlitos
24 januari 2012, 09:47
Verdorie Groentewandelaar, dat is echt jammer. Een week later was ik zeker van de partij. Mijn celibaat loopt tot eind van deze maand. Ik wil die nieuwe douches wel eens proberen en mijn mening over PSR naar boven bij stellen.

In ieder geval een fijne "verjaardag" met je duifje, en mijn complimenten dat je als eenling zo'n dikke korting voor elkaar krijgt.

Dickydik
24 januari 2012, 10:46
Pannenkoeken die uit de kast willen komen worden aangemoedigd zich hier te melden.....

Ik zeg niks........

Big30
24 januari 2012, 17:22
Ik zeg niks........
Dat is inderdaad een typische pannenkoek reactie :tongue:!

GW vormt hierop trouwens wel een uitzondering op. Veel plezier donderdag a.s. in PSR GW.

seksenfun
24 januari 2012, 18:47
Jammer dat ik dit moet missen. Volgende week had geen enkel probleem geweest. Amuseer jullie :smoke:.

Badslippers
24 januari 2012, 20:32
Donderdag 26 januari feest in PSR

GW zal zijn honderdste bezoek aan een club om met zijn duifje samen te zijn, vieren in PSR .

Iedereen is welkom en wie vooraf verwittigd via privebericht aan GW krijgt van Marion 20 euro korting op de inkomprijs.

Wat jammer dat ik moet werken. Die andere schoorsteen moet immers ook roken. Ik heb "Parksauna Residenz" al een poos niet meer aangedaan (oktober was de laatste keer). Ik mag daar erg graag komen vanwege alles wat daar rondhuppelt, de wellness, het eten, de uitgebreide lounge mogelijkheden, de geile kino en het gevarieerde vrouwenaanbod. Van goed geconserveerde Milfjes tot de jongere lekkerbekjes. En dan vergeet ik nog wel een paar zaken. Ik wens je veel plezier met je duifje GW.

rob45
24 januari 2012, 21:18
Helaas moet ik ook werken,paar drukke weken nu ,anders had ik wel van de gelegenheid gebruik gemaakt.Heb psr nog nooit mogen bezoeken maar heb zeker door de verhalen op het forum interresse.
Andere keer dan maar veel plezier jullie allemaal donderdag in PSR.

Tiga
18 februari 2012, 09:05
Gevraarlijk woord, dat pannenkoek...


http://www.dumpert.nl/mediabase/2009611/cbfc9073/me_amsterdam_manchester.html

MichelJ
18 februari 2012, 10:08
Gevraarlijk woord, dat pannenkoek...


http://www.dumpert.nl/mediabase/2009611/cbfc9073/me_amsterdam_manchester.html

20 man politie, omdat één mongool 'pannenkoek' roept :rolleyes:

Wijze grijze
25 maart 2015, 20:28
Wie verdient volgens jou de titel 'Pannenkoek van het Jaar'?

Kijk op www.pannenkoekvanhetjaar.nl (http://www.pannenkoekvanhetjaar.nl)

Jansen
25 maart 2015, 20:31
Wie verdient volgens jou de titel 'Pannenkoek van het Jaar'?

Kijk op www.pannenkoekvanhetjaar.nl (http://www.pannenkoekvanhetjaar.nl)

De grootste pannenkoek van het jaar is geen ijsbeer maar gewoon Mark Rutte.

Big30
25 maart 2015, 21:06
De ultieme poffertjesbeer kan zich ook aanmelden!

Das
16 januari 2019, 15:28
Met Pret een discussie over gehad!

Wanneer ben je nu een Pannekoek(er)?
Wanneer ben je nu een poffer(der)?

En hoe vervoeg je deze (werk)woorden?

kempie
16 januari 2019, 15:54
Om er nog een dimensie aan toe te voegen.
Maak je alleen een pannenkoekkamer als je dan eens langer naar de kamer gaat die ene keer in het jaar of ben je dan al een pannenkoeker of alleen als langer naar de kamer gaan je ding is en je dit veel vuldig doet.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

pret
16 januari 2019, 16:14
Mijn inziens als volgt:

Popper is minder dan een uur
Poffer is tussen 1 en 2 uur
Pannenkoeker is tussen 2 en 3 uur
Taarter is meer dan 3 uur

:wink2:

Eddy_V
16 januari 2019, 16:34
Mijn inziens als volgt:

Popper is minder dan een uur
Poffer is tussen 1 en 2 uur
Pannenkoeker is tussen 2 en 3 uur
Taarter is meer dan 3 uur

:wink2:
En een Turkse baclava voor de 15 minuten kamers :tongue:

pret
16 januari 2019, 17:17
En een Turkse baclava voor de 15 minuten kamers :tongue:

Dan weet jij niet wat er komt kijken bij het bakken van baklava. Dit kan soms zelfs een hele dag in beslag nemen. :biggrin:

Eddy_V
16 januari 2019, 18:26
Dan weet jij niet wat er komt kijken bij het bakken van baklava. Dit kan soms zelfs een hele dag in beslag nemen. :biggrin:
Jee, wat een boel moeite en dan in een paar minuten is het al gedaan ;)

ter afwisseling wel lekker trouwens !