PDA

Volledige versie bekijken : Stella (Duits/Turkse)

satanic surfer
23 december 2011, 12:14
Naam: STELLA

Nationaiteit/ taal : Duits/Turkse opgegroeid in Duitsland Duits/Engels(matig)

Leeftijd : 21

Haarkleur/ lengte : bruin lang

Lengte : 1m60

Postuur/ cupmaat : normaal C-cup natuur (licht hangend)

Tatouage/ piercing : plenty, tattoos en piercing vooral in en rond borsten gepositoneerd alsof je anders niet naar die tieten zou zitten te geilen...

Service : standaard clubservice met manco's

Extra : zeer drukgeboekt wegens duidelijke optische beweegredenen, eerder matig geboekt door eerdere bezoekende beren wegens duidelijke serviceredenen

STELLA, qua naamkeuze had een streepje voor op Bock(kein) of Grolsch die beiden lagen te lummelen in een sofa...Deze erg drukbezette Duits/Turkse dame was me aangeraden door een Franse collega-beer die duidelijk teveel Pastis had binnengekieperd tijdens z'n wekelijkse jeu-de-boules-afspraak, m'n wraak zal zoet zijn beste Franzoos...Leuke presales met dit optisch granaatje, moordtieten (ont) gesierd met tattoos en piercing, zeer reactieve tepels, lang bruin haar en een mooi gezichtje. Voorafgaand naar service gepeild (doe ik eerder zelden) en een gunstige respons verkregen (inclusief tongzoenen etc.), nou ga dan maar van de wiedeweerga een sleutel fiksen was m'n respons.
Poeh, het tongzoenen was toch geheel ontbrekend moest ik vaststellen helaas, deze kleine opdonder had me met incorrecte info de kamer ingeluld, zonde... Dus zonder tongzoenen wat liggen rollebollen, haar tieten minitieus geïnspecteerd,geen défaults vastgesteld en het lichte gekreun bijwijlen was niet uit de lucht. Haar poesje was dan weer ietwat onfris helaas, de beffende GT-Belg zou hierover bepaald ontevreden zijn geweest lijkt me zo...Haar pijpkunstjes zijn te bestempelen als doorsnee, teveel handinzet naar m'n meug en dan maar overgeschakeld naar condoominstallatie waarbij ze nadien een halve tube flutschi aanbracht gezien de afmeting dixit haarzelve.Halfverzopen de ingang geforceerd wat gelaatsverkramping en oe aie au ten gevolge had, continu wegduwen en kaieten, noumoe...Na welgeteld 30 seconden hielden we het voor bekeken wegens complete onaangepastheid als oorzaak dixit haarzelve, nou... Een halve rol papier opgebruikt om de beek flutschi te verwijderen, daar waren we tezamen toch een vijftal minuutjes mee bezig, poeh... Nadien vervolgde Stella de handkarwerkzaamheden en het middelmatige gepijp, na welgeteld 29 minuten de zaak afgeblazen zonder happy end whatsoever...Geeneens een verontschuldiging voor de geleverde minimale service en haar dan ook de zuurverdiende 40E overhandigd, 35 E voor tieten, 5E voor de papierrol... Haar nog netjes meedegedeeld dat ze een lovende recensie wel kon vergeten, en dat ze beter de waarheid qua zoenen kon vertellen voorafgaand, instemmend geknik werd m'n deel en nog een kleine vraag om alles deftig te houden aangezien haar vriend de fora afschuimt naar info... Bij deze dus in de vriendelijkst mogelijke bewoordingen m'n oordeel: herhalingsgevaar: 5% bij totale dronkenschap en tietengeilheid, 0% als het Satan belieft...FLOPGEVAAR!

bad pritt
23 december 2011, 12:29
Extra : zeer drukgeboekt wegens duidelijke optische beweegredenen, eerder matig geboekt door eerdere bezoekende beren

Avontuurlijk en avonturen gaan niet altijd goed..in het algemeen heeft de massa gelijk.

satanic surfer
23 december 2011, 12:43
Klopt BP, ze was me wel een gokje waard, zeker na lovende voorspraak van gerespecteerde Franse stamklant, helaas niet compatibel ditmaal maar no regrets, eenmalige investering zonder spijt

bad pritt
23 december 2011, 14:23
Klopt BP, ze was me wel een gokje waard, zeker na lovende voorspraak van gerespecteerde Franse stamklant, helaas niet compatibel ditmaal maar no regrets, eenmalige investering zonder spijt

40 euro is niet duur voor een gynaekologisch consult.
Only the brave deserve the fairest..:smile2: