Volledige versie bekijken : Hoe is het met de Kerst/eindejaar in GT?
tommyv
20 december 2011, 18:21
kan iemand mij vertellen of het een beetje druk en gezellie is op 1e Kerstdag
TommyV
ijsbeer11
20 december 2011, 18:29
TommyV
Sorry Tommyv, mijn glazen bol heeft het zojuist begeven!
bosbeer
20 december 2011, 18:42
TommyV
Het zal allicht een stuk gezelliger zijn dan bij je schoonouders.
Maar even serieus, da laatste jaren ben ik 2e kerstdag geweest, maar er zal niet veel verschil zijn met de 1e. Meiden die in de buurt blijven komen toch. Het is niet zo druk als normaal, maar je kunt minstens rekenen op zo'n 40-50 vrouwen.
Big30
20 december 2011, 19:01
Maar even serieus, da laatste jaren ben ik 2e kerstdag geweest, maar er zal niet veel verschil zijn met de 1e.
Denk het toch wel. De Tweede Kerstdag is toch meer een dag om er op uit te trekken, althans meer dan eerste kerstdag. De meeste beren die ik ken en met de kerst een club bezoeken doen dat toch op de tweede kerstdag (ipv de meubelboulevard).
Minstens 40-50 vrouwen op eerste kerstdag is denk ik wel meer dan je kunt verwachten. Zijn meer de aantallen op de dagen net na kerst of tweede kerstdag, maar kan best zijn dat dit jaar andere wetten gelden. Het blijft koffiedik kijken :tongue:.
bergm550
20 december 2011, 19:50
TommyV
Ik heb sinds 2006 ieder jaar Golden Time op 25 december bezocht en het was altijd erg gezellig. Er zijn rond 40 vrouwen, zo'n 50-60 mannen, en soms werd er ook een kalkoen geserveerd. Ik vond Eerste Kerstdag in Golden Time altijd erg leuk.
bergm550
20 december 2011, 19:59
Minstens 40-50 vrouwen op eerste kerstdag is denk ik wel meer dan je kunt verwachten. Zijn meer de aantallen op de dagen net na kerst of tweede kerstdag, maar kan best zijn dat dit jaar andere wetten gelden. Het blijft koffiedik kijken :tongue:.
Zoals ik in mijn vorige posting aangaf, gedurende voorgaande jaren waren er op Eerste Kerstag altijd zo'n 40 vrouwen aanwezig. Ik ben altijd op Eerste Kerstdag in Golden Time en het is echt de moeite waard.
De enige dag die niet de moeite waard is, is 1 januari. Dat heb ik een keer geprobeerd en toen waren er maar 9 vrouwen die dag. De receptie gaf dit trouwens wel eerlijk aan, voordat ik de entree betaalde.
tommyv
20 december 2011, 20:06
Thanks ik weet even genoeg tot zondag :smile:
TommyV
san
24 december 2011, 11:13
Iemand ooit op 1e kerstdag geweest?
Of is dat af te raden?
Thanks!
ilovethaigirls
24 december 2011, 11:25
Of is dat af te raden?
Thanks!
Heb gehoord dat er op de planning van morgen 30-35 dames staan.
ijsbeer11
24 december 2011, 11:25
Of is dat af te raden?
Thanks!
Het is nooit af te raden om naar de hoeren te gaan!
Big30
24 december 2011, 13:01
Of is dat af te raden?
Scroll een paar berichten omhoog en het antwoord op je vraag staat er ;). Is geen kwestie van af of aanraden maar meer je realiseren wat je redelijkerwijs te wachten staat en dan zelf beslissen. Bergie had het eerste kerstdag in GT naar zijn zin voorgaande jaren.
Heb de kerst berichten maar verplaatst, dan vallen ze wat meer op ;) (hoop ik dan!).
Djon
10 december 2012, 20:58
Heeft iemand ervaring met de bezetting van Golden Time rond de kerst? Het staat vast al ergens maar ik kan het zo 1-2-3 niet vinden. Ben namelijk van plan om op 26 december weer eens te gaan kijken.
bosbeer
10 december 2012, 21:12
Heeft iemand ervaring met de bezetting van Golden Time rond de kerst? Het staat vast al ergens maar ik kan het zo 1-2-3 niet vinden. Ben namelijk van plan om op 26 december weer eens te gaan kijken.
De laatste 4 jaar was het heel redelijk, vorig jaar was het beste van die 4 met ongeveer 50-60 dames. De jaren daarvoor waren er 45-50. Wie er zijn moet je natuurlijk afwachten, want veel dames zitten dan in hun thuisland.
Van Dattum
10 december 2012, 21:16
De laatste 4 jaar was het heel redelijk, vorig jaar was het beste van die 4 met ongeveer 50-60 dames. De jaren daarvoor waren er 45-50. Wie er zijn moet je natuurlijk afwachten, want veel dames zitten dan in hun thuisland.
Het wordt steeds beter rond de kerstdagen met de dames bezetting. Een paar jaar terug was het echt "Tote Hose". Maar tegenwoordig is het meer "Brechenvoll"! Maar het zal vooral ook heel druk zijn met veel ijsberen op tweede kerstdag denk ik zo..
Big30
10 december 2012, 21:17
Ik weet zeker dat we al een topic hadden over de drukte met kerst en tussen kerst en nieuwjaar, kan het ff niet vinden!
Zal als ik het heb gevonden een aantal berichten verplaatsen.
bergm550
10 december 2012, 21:33
Ik hoor van meerdere mensen dat 26 december een goede dag in GT is. Ik heb het ook van de dames gehoord. Ik zelf ga ieder jaar op 25 december naar GT en doe dit al sinds 2006. Ook 25 december is een prima dag, er zijn altijd zo'n 40-50 meiden en er hangt altijd een gezellige sfeer. De Kerst vieren in GT is een absolute aanrader.
bergm550
10 december 2012, 21:37
Ik weet zeker dat we al een topic hadden over de drukte met kerst en tussen kerst en nieuwjaar, kan het ff niet vinden!
Zal als ik het heb gevonden een aantal berichten verplaatsen.
Hier is het draadje: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?28445-Hoe-is-het-met-de-Kerst-in-GT
Wijze grijze
21 december 2012, 11:07
Ik was van plan tussen kerst en nieuwjaar nog eens Golden Time te bezoeken.
Welke dag is dan het best aan te bevelen en wanneer kan ik er de meeste collegaberen ontmoeten?
rob45
21 december 2012, 11:41
Woensdag of Donderdag,woensdag is het tweede Kerstdag dus hoe het dan in GT is,is moeilijk te voorspellen. Zelf ga ik in familie kring woensdag Kale Koen verorberen. Donderdag ga ik waarschijnlijk naar Heaven7.
Note ! Zaterdags zit de vaste clan forumberen in GT,zal geen namen noemen maar die zullen je onderhand wel bekend zijn.De zaterdag is wel behoorlijk druk in GT normaal gezien.
piranha
21 december 2012, 16:04
Ik zou pas beginnen plannen vanaf morgen. Vandaag vergaat namelijk de wereld, dus heeft het weinig zin om nog plannen te maken (het is nu 17.00hr dus het kan nog altijd). Indien de Maya's het fout hadden kan je alsnog vanaf morgen beginnen plannen.
paletti
18 november 2013, 13:22
Ik ben van plan om ook op 28 of 29 december in de GT binnen te "springen".
Vraagje is het de moeite qua bezetting op zulke dangen..
vraag me dan af of de roemese en bulgaarse en poolse brigade aanwezig zal zijn :confused:
bedankt.
ilovethaigirls
18 november 2013, 14:02
Vorig jaar was de eindejaarsperiode business as usual.
Er zijn natuurlijk wel een aantal dames die rond de kerstperiode naar hun familie gaan maar anderzijds zijn er ook een aantal dames die speciaal deze periode aanwezig zijn.
Ik las net in mijn verslag van vorig jaar ( https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?34818-Geile-Tijden-4e-Kwartaal-2012&p=295967#post295967 ) dat er toen op 28/12 zo een 75-tal dames aanwezig waren en dat ik een topdag had :) .
paletti
18 november 2013, 17:33
bedankt.
super.
dus ga ik zeker. ;)
bergm550
19 november 2013, 08:57
Vorig jaar was de eindejaarsperiode business as usual.
Er zijn natuurlijk wel een aantal dames die rond de kerstperiode naar hun familie gaan maar anderzijds zijn er ook een aantal dames die speciaal deze periode aanwezig zijn.
Ik las net in mijn verslag van vorig jaar ( https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?34818-Geile-Tijden-4e-Kwartaal-2012&p=295967#post295967 ) dat er toen op 28/12 zo een 75-tal dames aanwezig waren en dat ik een topdag had :) .
Ook op 25 december was het business as usual. Ik heb ook even naar mijn bericht (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?34316-Golden-Time-Live-from-%28December-2012%29&p=295426#post295426) van vorig jaar gekeken en ik las dat er zo'n 30 meiden waren. Op 26 december had ik gehoord dat het zelfs druk was. Eigenlijk kun je stellen dat iedere dag in GT wel goed is.
bad pritt
19 november 2013, 10:12
Gelden normale condities op eerste en tweede kerstdag in GT: openingstijden, inkom ?
Goede optie om met een van de vervelende kerstdagen eens heen te gaan.
Hoe zit het met oud en nieuw in GT ?
ilovethaigirls
19 november 2013, 12:26
Gelden normale condities op eerste en tweede kerstdag in GT: openingstijden, inkom ?
Goede optie om met een van de vervelende kerstdagen eens heen te gaan.
Hoe zit het met oud en nieuw in GT ?
GT Heeft maar 2 sluitingsdagen per jaar, namelijk 24 december en 31 december.
25 december, 26 december en 1 januari pas open om 13 uur. Andere dagen normale openingstijden.