PDA

Volledige versie bekijken : Tiffany (Duitse) ex-YY

Carlitos
24 december 2011, 14:34
Naam : Tiffany

Nationaliteit/Taal : Duitse/Duits en Engels

Leeftijd : 24, wordt febr. 25.

Haarkleur/-lengte : bruin/lang

Lengte dame : 165 cm

Postuur/Cupmaat : normaal+/D silicone

Tatoeages/Piercings : Een "J" op haar rechter bil.

Service: TZ, PZC, NMC, beffen, DT en FT.

Voordelen: Stijlvolle dame met mooie groen/blauwe ogen en een leuke babbel.

Nadelen: niet spoelen na FT

Tijdsduur : 1 uur 20 min.

Prijs : €100,00

Extra’s bij het bezoek: FT.

Na een flinke sessie was ik aan het uitrusten op een 2-zitter in de bar. Tiffany kwam tegenover me zitten en lachte me direct toe. Leuk dacht, mooie meid met een mooie glimlach. Ik lachte terug, maar blijkbaar was de glimlach van een andere beer mooier, want ze ging direct de sleutel halen en was weg. Na 20 minuten! kwam ze al van de kamer en toen ik haar zag moest ik wel lachen gezien de korte kamergang. Blijkbaar had ze dat wel door en na haar opfrisbeurt kwam ze naast me zitten en verontschuldigde zich voor de korte kamergang van mijn voorganger. Dat doe ik normaal niet zegt ze, waarop ik zei dat ik ook niet met zulke dames kamer.....

Maar we raakten in een leuk gesprek en de sleutelvraag kwam van mij. Waarop ze antwoordde dat ze dacht dat ik niet met zulke dames kamer...:rolleyes:

In de hut aangekomen, vallen me haar flinke borsten op en na wat voelen moest ik constateren dat ze niet naturel waren. Maakt niet uit hoor, maar ze voelden wel een beetje raar aan alsof ze een ijzerwerk aan de binnenkant had zitten. Tijdens het babbelen lekker TZ en een beetje vingeren. Daarna begon ze me lekker in de nek te likken en de oren even schoonmaken. Langzaam via mijn tepels naar mijn penis, die inmiddels op oorlogssterkte was.
Aangezien ik al vanaf de middag met Samina op de kamer was, duurde het toch lang voordat ik mijn hoogtepunt kon bereiken. Tussendoor nog een 69 begonnen, waar ik een lekker ruikende moesschie met flappen aantrof. Met twee vingers in haar kutje, dat vinden toch veel Duitse dames goed, gekeken of ze voor de laatste sessie van die dag rond middernacht een beetje geil werd. Maar ik kon niet klagen, alles afgemaakt met een FT met flinke DT.

Jammer dat ze na de FT niet spoelde, dat vind ik wel een vereiste al ik daarna nog wat wil TZ. Voor de rest zeker voor herhaling vatbaar, maar er zijn diverse nieuwe Duitse dames aanwezig nu in GT dus het zal wel ff duren. Haar vriendin Eleyna komt ook uit Frankfurt en daar rijdt ze samen mee op en neer, een trio met beiden zou wel een optie zijn.

Aangezien ze niet meer wist hoe laat we gestart waren, mocht ik bepalen wat het me waard was. Daarom de €100,00.

bergm550
24 december 2011, 15:48
Tiffany kwam tegenover me zitten en lachte me direct toe. Leuk dacht, mooie meid met een mooie glimlach.

Ik ben ook met Tiffany op de kamer geweest. Inderdaad een vrouw met niveau en een betoverende glimlach. Ze biedt een goede service aan op de kamer.

Badslippers
24 december 2011, 21:41
Jammer dat ze na de FT niet spoelde, dat vind ik wel een vereiste al ik daarna nog wat wil TZ.

Ik niet. Ijsberen vinden het maar wat geil om in de mond van een vrouw klaar te komen maar zijn te bescheten als ze al een druppel van hun eigen saus in de bek krijgen. Dan is het in een keer vies. Vreemd.

Verstuurd van mijn GT-P1000 met Tapatalk

Carlitos
27 december 2011, 10:34
Maar Badslippers, jij bent ook al enkele hoofdstukken verder dan wij als beginnende ijsberen. Ik heb nu in mijn 1,5 jarige ijsberen carrière nog nooit nooit een trio gehad, hoofdstuk 3 van het ijsberen handboek!

En "snowballing" met je eigen geil is volgens mij hoofdstuk 12 of zo.... Dus het komt wel, maar heeft tijd nodig.

Picasso 1
27 december 2011, 13:28
Maar Badslippers, jij bent ook al enkele hoofdstukken verder dan wij als beginnende ijsberen. Ik heb nu in mijn 1,5 jarige ijsberen carrière nog nooit nooit een trio gehad, hoofdstuk 3 van het ijsberen handboek!

En "snowballing" met je eigen geil is volgens mij hoofdstuk 12 of zo.... Dus het komt wel, maar heeft tijd nodig.

Een trio heb ik al vaak gedaan. Snowballing zal echter nooit komen of misschien toch, nadat ik verliefd word op een DVP!

RAUL7
27 december 2011, 13:38
Snowballing zal echter nooit komen of misschien toch,

Ik heb het al verschillende keren gedaan, en dan lekker lang tongzoenen! :cool:

Picasso 1
27 december 2011, 13:43
Kontlikken zal dan ook vast wel spoedig gebeuren.

Carlitos
27 december 2011, 17:00

Ik durf hier geld op te zetten dat je het echt NOOIT hebt gedaan: met een DVP "snowballing".

Maar ik dacht dat Ijsbeer11 een mooi verhaal had in een onbekende club, waar 2 dames met elkaar aan het snowballen waren! Lijkt me wel echt een super geil gezicht zoiets live te zien.

RAUL7
27 december 2011, 17:20
Ik durf hier geld op te zetten dat je het echt NOOIT hebt gedaan: met een DVP "snowballing".

Wat gij gelooft of niet gelooft maakt mij niks uit, maar uw geld zijt gij dan heel zeker kwijt!

Carlitos
27 december 2011, 18:15
Wat gij gelooft of niet gelooft maakt mij niks uit, maar uw geld zijt gij dan heel zeker kwijt!

:heul:

Big30
7 september 2013, 09:13
Diesmal erkannte ich Linda (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?16700-Linda-(Duitse)) (Deutschland), Melanie (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?5022-Melanie-(Litauen)) (Litauen) und Tiffany (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?28446-Tiffany-(Duitse)) (Deutschland) (@Admins: kann verschoben werden, ist vermutlich das gleiche Mädchen wie Tiffany (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?23976-Tiffany-(Dui))). Tiffany hat im April/Mai dieses Jahres einige Wochen im PHG (http://immerhappy.de) gearbeitet, da war sie der Top Act und dauergebucht, im YY hat sie eher wenig zu tun, selbst wenn sie ihr Oberteil auszieht, um ihre Prachtmöpse :tongue: zur Schau zu stellen.

sofaking
7 september 2013, 16:57
Is dat de Tiffany die van gelaat wat op Brooke Shields lijkt ? Ik heb (al lang geleden) eens met haar en Michèle een trio gedaan en heb haar dan in mijn balboekje genoteerd voor een one-to-one session, maar sindsdien niet meer gezien. Sekstechnisch was die wel sterk.

Edit : Ik meende dat ik toch iets over dat trio geschreven had, en hier is inderdaad nog een Tiffany topic.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?23976-Tiffany-%28Dui%29&p=224481&highlight=tiffany#post224481
De beschrijving van de tatouage lijkt erop te wijzen dat ze dezelfde zijn.

laplagne
16 november 2013, 11:42
Ik zal binnenkort met een 'grote' round-up komen van mijn recente yinyang-(flits)bezoeken, maar Tiffany wil ik toch even apart in de schijnwerpers zetten. Zij is halverwege de twintig en lijkt profi maar dat vond ik wel meevallen. Tiffany draagt meestal een zwart lingeriesetje, maar wil haar borsten regelmatig de vrije loop laten. Deze Duitse heeft haar voorgevel op een vakkundige manier laten bewerken. Voelde daar niet veel van. Tiffany, die ook de nodige vlieguren in Golden Time op haar palmares heeft staan. benaderde mij in het gezelschap van de Russisch/Duitse Svetlana, die haar 'rentree' in Roermond heeft gemaakt aangezien ik deze blondine een tijdje uit het oog was verloren. Tiffany kwam bij het kennismakingsgesprek op mijn schoot zitten en zo kon ik een aantal delen van haar lichaam voelen. Lekker zachte huid en de dames begonnen ook niet meteen over de sleutel te zeuren. Je moet met Tiffany niet een serieus gesprek aan, maar mevrouws kwaliteiten op het bed zijn uitstekend. Mijn eerste date met Tiffany beviel zo goed dat ik bij mijn volgende bezoek wel eens een trio met het vriendinnenduo Svetlana/Tiffany wilde beleven. Daarvoor heb ik wel heel lang in de wachtkamer moeten zitten. Het antwoord laat zich raden: Tiffany had een kamersesie van wel vijf of zes uur. Zij kwam tussendoor wel een paar keer een biertje voor de ijsbeer halen of snel een hapje eten. Daarom had Tiffany bij de lockers na eerst een snelle douche meteen tijd voor mij. Scheelde volgens mij ook dat zij met de ijsbeer op de kamer had liggen slapen. Trio met deze dames was gewoon goed. Die Tiffany kan geweldig pijpen en met Svetlana lag ik lekker te tongen. Op z'n tijd van positie gewisseld. Maar de knappe Tiffany is momenteel voor deze jongen de topper in YinYang met haar mooi bruine haren, goddelijke lichaam en heel belangrijk vriendelijkheid. Je zou vooraf een arrogante houding verwachten. Echter het tegendeel is waar. Kamerbezoeken met Tiffany zijn GFE-ervaringen.

Vendezz
13 april 2014, 19:48
Deze top gfe dame is afgelopen weekend weer gespot in yy.. de looks qua haarcoupe is wat aangepast maar verder geen verbouwingen..

laplagne
13 april 2014, 21:24
Thanks Vendezz. Ik had de afgelopen keren in YY al naar haar gezocht en gevraagd, maar mijn geduld wordt beloond. Mooie gelegenheid om Tiffany tot mijn secretaresse van het jaar uit te oefenen.

Willi69
11 mei 2014, 14:51
Aus meinem Bericht:

Um mal wieder ein Mädel von meiner to-do-list abzuhaken http://www.kneller-gifs.de/bilder/h/haken38.gif, ging ich mit Tiffany (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?28446-Tiffany-(Duitse)) aufs Zimmer. Der Service war gut (Zungenküsse, Lecken, Blasen, Fingern, FT), dennoch müssen auch hier Punktabzüge vorgenommen werden: Tiffany war schon am frühen Abend nicht mehr ganz nüchtern :betrunken: und hat eigene Preisvorstellungen: FT + 50 €, AV + 100 €. :eek:

Willi69
1 maart 2015, 15:17
=> PHG :tongue: