PDA

Volledige versie bekijken : Jamilla, Duitse/Marokkaanse



Jünther
24 december 2011, 23:03
Haarkleur/-lengte : Bruin met krul
Lengte dame : 170 cm
Postuur/Cupmaat : Slank, opgepompte D borsten
Nationaliteit/Taal : Half Duits, half Marokkans
Leeftijd : ca. 38-40
Tatoeages/Piercings : Onbekend
Service: Compleet, van praatje met enige diepgang tot wervelende sex
Voordelen: duidelijk aanwezig, uitstraling
Nadelen: haar borsten zijn helaas wat overdadig gepompt
Prijs : 40,- voor halfuur

Jamilla is een intelligente, goed uitziende, Duits/Marokkaanse vrouw met een fijne, warme uitstraling.
Ze moet behoorlijk wat kaarsjes uitblazen op de verjaardagstaart, maar ze ziet er nog goed uit.
Jamilla acteert overwegend alleen (mijdt drukte en toestanden, mengt zich niet in vriendinnencirkeltjes) en is vaak boven te vinden, rustig wachtend en verleidend. Werken in ACA is voor Jamilla een Nebenjob, en dat merk je aan alles, in positieve zin gemeend.

Voor mij was het alweer de 3e sessie met Jamilla. Ze sprak me aan op het podium (vrijdag 23/12/2011) en verweet mij 'verwaandheid' omdat ik haar niet groette. Dat klopte, want ik was gefocust op andere meiden en wilde eigenlijk geen ervaren wijf; ik wilde een Neuzugang met billen om in te bijten. Toch raakte ik aan de praat met Jamilla en na 5 minuten was het afmars naar kamer 18. Eigenlijk een kutkamer maar ik was geil geworden van haar kritische noot richting mij. Dat kan ze dus ook bewerkstelligen.

The fuck of the year volgde, met bodylikking, spugen, gulzig zoenen en zweten.
Na afloop waren we beiden onder de indruk, zeker omdat de voorlaatste sessie heel normaaltjes was, zonder vonken.

Jamilla blijft voor mij een status aparte houden. Ze is gewoon in alle opzichten anders.

Megaboob
24 december 2011, 23:17
@ Jünther,

bedankt voor je verslag, en je weet het meningen mogen verschillen! Zo is Megaboob zoals bekend er van overtuigd dat iets als "overdadig opgepompte borsten" niet bestaat, mijn lijfspreuk is nog immer: bigger is better! Maa goed, alweer een etxra siliconen wunder in Aca, dat gaat wat mij betreft weer helemaal de goede kant op daar!

Megaboob