Volledige versie bekijken : Melissa (Bulgaarse)
De Shyman
28 december 2011, 21:03
Lief klein heel slank meisje met een a-cupje die op belachelijk hoge hakken voor mij uit wandelde en de trap opliep om de sauna te helpen zoeken. Toen we na de inleidende kusjes en strelingen uiteindelijk op de kamer belande bleek ze een gewillig en lief meisje dat voor de eerste druk een prima dame was. Gewillig liet zij zich likken en stond zich ook wel toe om daar van te genieten. Ze werd lekker nat. Pijpen was lekker en het n**ken in verschillende standjes (cowgirl, doggy en missio) gingen haar goed af. Lekker klaargekomen. Een goed 7 en een half. Aan aftersales deed ze niet echt. Na de overhandiging van het geld kwam ze niet even gezellig bij me zitten om verder te praten.
Lengte/gewicht : 1.60m/45kg
kleding/cupmaat : 34/a-cup
Service : PzC, NmC, TZ verder niets gevraagd
Extra : Vindt beffen wel lekker
Nadeel : niet aangetroffen
bad pritt
29 december 2011, 22:15
Een prachtige stijlvolle zwatharige skinny girl van 22 jaar, bulgaars, trots, gypsy, onafhankelijk, heel warm , veel hart, intelligent, een prachtige vrouw. Als ze haar kleren uitrekt sta je versteld, een plaatje, kleine maar perfekte borstjes...hmmmm.
Melissa oogt wat stug maar is een schat van een vrouw, heel erg warm, heel direkt, heel open en eerlijk.
Ze zorgt buiten en na het kameren heel goed voor je.
Groet en kust me altijd als ik binnenkom en ze weet ik ga heel zelden met haar.
Melissa geeft veel meer als ze krijgt, maar ben je niet aardig in haar boekje tegen haar of arrogant dan mag ze je ook echt niet dan akteert ze niks en heb je aan haar een hele slechte ! Mag ze je merk je het meteen en ga je een zeer goede tijd beleven met haar.
Ze geeft heel veel intimiteit en tongzoent overvloedig en met gevoel, veel strelen, zachte girlfriendsex ligt Melissa helemaal. Verwend wordt ze graag.
Technisch is haar service zeer goed, Melissa is een door de wol geverfde tante ondanks haar 22 jaar, die al menig klub van binnen heeft gezien. Een profi maar een van de goede soort die emotioneel niet kapot gegaan is aan dit werk en nog heel menselijk gebleven is. Melissa heeft het hart op de goede plek zitten.
Ik heb een super uur met haar gehad, haar inzet was zeer hoog en ik heb het haar echt zwaar gemaakt geloof me maar, maar ze had er zelf lol in, alle vrouwen zeggen dat ze snel en kort wilen maar ze gaan pas genieten bij lang en hard
Ik stond versteld van de transformatie ! Zo stug als ze overkwam, zo megawarm, lief en intiem ze op de kamer is. Ik had haar met mijn zatte kop geboekt puur op uiterlijk, skinny en en heel mooi hoofd en lichaam. Maar kreeg naast een mooi lichaam ook een echt vriendinnetje op de kamer.
Ik ga haar zeker weer eens meenemen naar een kamer voor een tete a tete.
De Shyman
16 maart 2012, 22:12
Ze kwam binnen en keek me aan en kwam me gedag zeggen. Daarna wiegde ze naar haar (kennelijk vaste) plek waar ik ze de vorige keer ook al zag zitten en waar ze na elke wat dan ook weer naar terug keerde. Ook hier moet ik Bad Pritt weer gelijk geven. Prachtige leuke lieve gevoelige meid. Na meerdere bezoeken en getoond respect stelt ze zich denk ik steeds meer voor je open. De sex was beter dan vorige keer en langer. Na een uur op de kamer met haar moet je echt uitrusten. (ik tenminste wel) Daarna blijft ze nu meer aandacht geven. Altijd een kleine aai of een kusje bij het langskomen.
Ik heb haar een beer zien wegkijken met een blik die ik niet graag zelf zou krijgen. Hij droop niet snel genoeg af. Haar kin ging omhoog en ik zag trots en vuur. Topwijffie wat karakter betreft. en de rest mag er ook gewoon zijn.
komtie
23 maart 2012, 11:40
Melissa is heerlijke slanke dame met een mooi strak figuurtje. Aanrader! afgelopen zaterdag ruim een uur met haar beneden gebleven en het bed kraakte en piepte met gevaar op instorten. Ze kan er wat van en heerlijk gelachten. Aftersales kan beter.
bad pritt
23 maart 2012, 12:50
Melissa is heerlijke slanke dame met een mooi strak figuurtje. Aanrader! afgelopen zaterdag ruim een uur met haar beneden gebleven en het bed kraakte en piepte met gevaar op instorten. Ze kan er wat van en heerlijk gelachten. Aftersales kan beter.
Melissa´s aftersale is net geweldig in mijn ogen, ze is de eerste die me begroet en een kusje geeft als ik binnenkom.
Maar dat hangt van het kontakt af dat je met haar gelegd hebt.
Ze is heel sympathie gevoelig, die kleine felle oogjes spuwen warmte maar evengoed vuur, dit is een heel fel vurig dametje, mag ze je dan heb je een geweldige tijd met haar, mag ze je niet dan zie je dat zeer duidelijk bij deze zeer knappe zigeunerin.
Ze heeft het geld nodig maar ik zie heel duidelijk het verschil tussen de behandelingen bij haar.
Zit je in de I like categorie dan is de aftersales zeer goed, ze zal je dan gedurende de avond heel veel aandacht geven.
komtie
27 maart 2012, 09:22
de volgende keer zal ik "beter mijn best doen" but after all it's Paid sex .... Melissa is een felle dame.
bad pritt
27 maart 2012, 09:32
de volgende keer zal ik "beter mijn best doen" but after all it's Paid sex .... Melissa is een felle dame.
Wat je doet bepaal jezelf, ik doe moeite voor kontakt.omdat ik dat ervaar als meerwaarde.
Sterker is er geen kontakt boek ik zelden tot nooit.
Chucky doet ook moeite, hij en Melissa kwamen allebei met een big smile de kamer af, gearmd.
Het andere uiterste is ze zien als gebruiksvoorwerp, er is geen goed of slecht in deze.
Maar het is leuker binnenkomen in een kleine club als je goed kontakt hebt met een paar meiden.
Wat ook helpt is gewoon veel geld uitgeven dan heb je ook goed gekocht kontakt, het is en blijft p6.
Melissa is een felle echte dame die niet haar hele ziel verkocht heeft aan de prostitutie daarom is een beetje persoonlijk wederkerig kontakt met haar ook leuk, omdat je weet dat het echt is en er geen ik doe alsof achter zit.
komtie
29 maart 2012, 17:33
tuurlijk. Kontakt is leuk anders kun je net zo goed een opblaaspop kopen. Is overigens wel goeiekoper...:gruebel:
Maar even serieus proberen te reageren: zelfbewuste dames die ook nog wat te vertellen hebben , liefst met humor, zijn voor mij prima. En vaak kun je het dan ook samen goed vinden en dan zijn fysieke eigenschappen vaak ondergeschikt....
bad pritt
29 maart 2012, 18:22
tuurlijk. Kontakt is leuk anders kun je net zo goed een opblaaspop kopen. Is overigens wel goeiekoper...:gruebel:
Maar even serieus proberen te reageren: zelfbewuste dames die ook nog wat te vertellen hebben , liefst met humor, zijn voor mij prima. En vaak kun je het dan ook samen goed vinden en dan zijn fysieke eigenschappen vaak ondergeschikt....
Zo denk ik er ook over.
benijsbeer
31 maart 2012, 21:01
Gisteravond, op advies van bad pritt toch maar eens naast haar gaan zitten. Ze zat steeds achter mij als ik aan de bar stond. Ze had me al vaker aangekeken, en ik had niet echt interesse getoond, maar wel gehad. Die donkere ogen, dat truitje met 'love' erop, geweldig figuurtje. Dat zag er goed uit.
Melissa was de zevende meid die avond. Dat wist ze al, ze had me in de gaten gehouden.
Melissa had Bad Prit en mij met elkaar zien praten en hij had me haar warm aanbevolen, dus liet ik me verassen.
Ze maakte plaats en zo zaten er ineens vier personen op die kleine drie persoons bank. Gelukkig zat ik tussen twee smalle meiden, en die andere beer was ook niet dik, hij vond het helemaal niet erg dat zijn tijdelijke vriendinnetje een stuk dichterbij kroop. Ze zaten sowieso te wachten tot er weer een kamer vrij was. het duurde dan ook niet lang totdat we weer met z'n tweetjes op de bank zaten.
Ze bleek uit Boekarest te komen, en we hebben wat ervaringen uitgewisseld. BP had gelijk, ze kan goed meepraten. Ondertussen was het al 3 uur 's-nachts geworden, en ik wilde weer eens naar de kamer. Met haar dus. Ze ging kijken of er een kamer beschikbaar was, maar dat bleek niet het geval te zijn. Er waren noch drie wachtenden voor mij.
We hebben ons verder geamuseerd op de bank, totdat er eindelijk weer een kamer vrij was. Het was druk die avond.
Op de kamer werd er eerst voor gezorgd dat kleine ben weer in de aanslag kwam. Met haar trukendoos was dat niet moeilijk. Ze kan heel sensueel kussen en kreeg me makkelijk weer in de aanslag. Ze kan pijpen als de beste en deed dat sensueel, en soms ook heel hard. Een deep throat deed ze ook.
Na een poos wilde ze geneukt worden en ging ik ertegen aan. Ze wilde het hard, dus zette ik nog een tandje bij. We hebben verschillende posities gedaan, maar steeds wilde het bij mij niet lukken. Na een poos draaide ik haar op d'r rug en ging een goed kijken hoe ze er van onder uitzag. Haar ogen glinsterden, 'ja bitte, mir auch' vertelde ze. Kan het zijn dat ik een reputatie heb in deze club, nu al?
Gewillig deed ze haar benen uit elkaar. Een kussen onder haar hoofd en ogen dicht lag ze te wachten. Heel voorzichtig de spanning opbouwend, en plagend blazend op haar spleetje, dan weer met haar borstjes spelen, ook daar weer wat voorzichtig knabbelen, een beetje bij haar oorlelletje en liet zo heel langzaam de spanning bij haar opbouwen.
Toen ikzelf ook een beetje tot rust was gekomen ging ik op zoek naar haar clitje. Dat was even zoeken, maar na een poosje had ik het juiste plekje gevonden. In het begin de gebruikelijke houding: effe zien wat ie doet, maar na een poosje begon ze echt mee te werken. Ze stuurde met haar poes waar ze gelikt wilde worden en ik hoefde alleen maar in het juiste tempo te bewegen met mijn tong.
Na een tiental minuutjes ging ze werkelijk te keer, en kwam ze klaar. Ze kwam heerlijk kloppend om mijn vinger klaar. Ze werd werkelijk vochtig en keek me met draaiende ogen aan. Dat was dus weer eens gelukt dacht ik. Of dat nog eens lukte?
Ik ging dus nog eens plagen, begon weer van voor af aan, kuste haar in d'r nek, borsten, oorlel etc. af en toe niet te vergeten een voorzichtig strijkje van mijn stijve over haar vochtige lippen. Heel eventjes aantikken zorgde gelijk voor een stuiptrekking, en we kusten weer hartstochtelijk. Daarna ging het spel daaronder weer beginnen.
Normaal duurt het nog eens veel langer, maar bij haar ging de tweede keer sneller als de eerste keer. Ook nu moest ik weer echt mijn best doen, maar na 2 muzieknummers van de IPAD lukte het een tweede keer bij haar. Ik werd aan mijn hoofd omhoog getrokken en werd nog eens vol hartstocht gekust. Ik was de beste zei ze.
Om ongelukjes te voorkomen, gelijk het condoom eromheen gedaan en heb weer toegestoten. Haar clitje was nu super gevoelig dus vermeed ik dat onderdeeltje zoveel mogelijk. Ik stootte haar nu weer behoorlijk hard in haar kletsnatte doos. Dat hield ik weer een hele poos vol, ik heb haar nog eens in de doggy positie gedraaid maar wat ik ook probeerde, mijn kruid was blijkbaar verschoten die nacht. Ik zelf kwam niet klaar, maar had weer drie kwartier lol gehad.
bad pritt
12 april 2012, 07:32
Toch nog maar eens "reklame" maken voor deze vrouw.
Een van de onbekendere toppers hier.
Laat qua service al die jonge roemeentjes ver achter zich.
Alhoewel ze zelf ook nog heel jong is..22 jaar pas.
Haar lichaam is perfekt, zeer skinny, heel erg vrouwelijk en sexy.
Beneden kijkt ze soms een beetje boos, mischien omdat niemand aandacht aan haar besteed en ze heeft zo graag aandacht.(en centjes)
Als je met haar naar bovengaat en je geeft haar en beetje aandacht dan zie je de andere Melissa en die is zoet als honing, stralende oogjes, een geweldige glimlach. Niks voor mannen met en zwak hart. Ze kookt een zeer hete gfe voor je en er zal veel intimiteit zijn.
Met technsich een zeer bedreven dame, ze heeft al wat p6 kilometers op de teller.
Ze pijpt perfekt, zeer gevarieerd, met gevoel en neemt je gfeedback mee, bal behandeling, beffen geniet deze geile tante bij de juiste aanpak van en neuken is zeer goed, veel standjes mogelijk,een ausdauerende cowgirl,je kunt haar hard nemen ( met beleid het is een strak klein klein vrouwtje). Verder gaat ze door en betseed al haar aandacht aan jou, ze wil het jou naar de zin maken. Daarvoor doet ze zeer veel moeite.
Mij heeft ze al eens zeer lang een handjb gegven toen kleine BP weigerde in plaats van steigerde.
Koste haar heel veel moeite maar ze deed het, ik vind het vervelend als je niet klaarkomt zei ze tegen me.
Onder de streep het is een schat van een vrouw,ook heel erg lief na afloop van een sessie en heb je haar sympathie dan krijg je heel erg vel aandacht van een vrouw en geen meisje. Ook leuk die aftersales. Kom je binnen zal ze je als eerste begroeten.
Het frustrerende is denk ik voor haar dat ze al die jonge roemeense beginners ziet die weinig moeite doen om zich onder normaal te gedragen en waarvan je weet dat ze boven het beginners niveau niet ontstijgen maar waarmee veel mannen naar boven gaan omdat ze er teenie achtig uitzien. ( Roxanne is een uitzondering). Ze heeft gelijk, laat Heaven 7 maar hopen dat ze blijft ze is zeer bedreven, erg warm en een geweldige gfe voor mannen die haar sympathie hebben.
Ga ernaast zitten, laat je niet afschrikken door haar "air", ze is heel trots, en praat met deze trotse schitterende Bulgaarse gypsy ( ze heeft dat echte gypsy bloed met die indische roots en look, lang zwart haar, donkere ogen, bruine huid) kijk naar haar oogjes en je weet meteen of het wat gaat worden.
Een van mijn vaste keuzes in heaven 7, waar ik weinig over geschreven heb maar die me nooit teleur heeft gesteld.
Hoofdstuk2
20 april 2012, 22:08
Melissa, Melissa, inderdaad, BP, een zeer tevreden grijns had ik op mijn gezicht. Moest die later thuis nog uitleggen. EErlijk maar verteld wat de reden was, werd weer niet geloofd... Snap overigens ff niet dat ik geen stukje aan haar gewijd heb. Zal mijn fout goed maken en morgen acuut met "The Shy" afreizen naar H7 om mijn geheugen op te frissen en een fris en fruitig stuk hier neer te kunnen pennen...
Groet allen,
Chucky99.
bad pritt
21 april 2012, 11:21
Melissa, Melissa, inderdaad, BP, een zeer tevreden grijns had ik op mijn gezicht. Moest die later thuis nog uitleggen. EErlijk maar verteld wat de reden was, werd weer niet geloofd... Snap overigens ff niet dat ik geen stukje aan haar gewijd heb. Zal mijn fout goed maken en morgen acuut met "The Shy" afreizen naar H7 om mijn geheugen op te frissen en een fris en fruitig stuk hier neer te kunnen pennen...
Groet allen,
Chucky99.
Melissa is er (even) niet.
bad pritt
4 mei 2012, 16:08
Melissa is er (even) niet.
Weer aanwezig als bride of Chucky...
De Shyman
11 juni 2012, 17:48
Een gipsy-queen met een uitstekend geheugen. Natuurlijk een heel leuk koppie boven een heel lekker lichaam. Eenmaal tongzoenend horizontaal aangeland fluisterde ze dat ik aan het werk moest. Gemaakt verbaasd vroeg ik haar of zij me daarvoor ging betalen. Bestraffen beet ze zacht in mijn tong. Die had ik hard nodig nog want nadat ik met mijn tong tussen haar benen was aangeland draaide deze overuren. Een genot om dit k..tje te beffen. Dat was wederzijds want als dank kreeg ik en overstroming beneden en een klap dat ik op moest houden.
Als dank werd ik daarna oraal onder handen genomen. Het rubbertje werd aangebracht en de koningin besteeg De Shyman. Volledig (nu wel weer) in controle kreeg De Shyman geen enkel kans meer en verloor hij de ongelijke strijd tegen haar.
Maar ik heb haar tenminste op de kamer gehad. Chucky99 heeft er 4 uur op gehoopt en niets gekregen:smile2::smile2:
Groet en Respect!
De Shyman
Hoofdstuk2
11 juni 2012, 21:17
Een gipsy-queen met een uitstekend geheugen. Natuurlijk een heel leuk koppie boven een heel lekker lichaam.
Maar ik heb haar tenminste op de kamer gehad. Chucky99 heeft er 4 uur op gehoopt en niets gekregen:smile2::smile2:
Groet en Respect!
De Shyman
Ja, ja, wrijf het er maar in....:angryfire:
BigMacs van me eten kan ze, net zoals ze Chucky kan laten wachten, zoals het een echte koningin betaamd....
Komt goed, komt goed...:cool:
Groet,
Chucky99....
Die nog steeds zit te wachten op de bank in H7, omdat de Gipsy-Queen hem dat zo bevolen heeft...:confused:
Ik kan me bij de positieve reacties van bovenstaande berichters aansluiten !! :freu::biggrin:
Ik was afgelopen vrijdag 6-7 jl. na 19.00 uur binnen en kon even wat lekker eten en kijken wat rondfladderde
Ze verleidde me discreet en niet opdringend bij de bar afgelopen vrijdagavond vroeg met grote ....vragende ogen en subtiele aanraking .. :smile2:
Wat te doen, vroeg ik mij af, want ik tijd voor een knuffelgang en ik zocht dat normaal meest bij de niet-rokers ... :smoke:
Maar ik heb een zwak voor Gipsy-dames en we gingen naar Kino .. :teuflisch:
Na 1 minuut vroeg ze al naar mijn sleutelnr. maar ik nam heft in handen en snoerde haar de mond ... :baby2:
Ze gaf blijk van meer dan professionele (Zo dacht ik toch!!) aandacht bij het heftige zoenen .. :roll3:
Na korte afdaling met oraal overwicht mijnerzijds kwam ze heftig kreunend en kletsnat ..... :lostit:
... na " Danke " liet ik haar haar gang gaan en pijpte ze me tot bijna !! :joke:
Daarna NMC afgemaakt in Missio in tedere omhelzing en kwartiertje lekker close naliggen ... :sleep::annieengel:
Een echte GFE .. voor mij wel tenminste !!!
Wiederholungsgefahr !! :betrunken:
Komende vakantieweken ben ik enkele dagen per week met massage-olie aanwezig en
maak ik er met collega-beren iets leuks van .. :smoke: :freu:
hara1d
13 juli 2012, 18:40
Wie vielfach beschrieben sieht die "Gypsiqueen" im Barraum etwas unnahbar aus, auf dem Zimmer eine sehr warme, leidenschaftliche Frau. Ihr Gebläse ist (ukrainische) Referenzklasse, FT auch im Programm, weis Ihren Unterleib so zu bewegen dass mein Lecken (nahe)zu erfolgreich ist. Melissa ist eine gute Gesprächspartnerin, ein "Danke für die schöne Zeit" habe ich schon lange nicht mehr bei Verlassen des Zimmers gehört.
Bitte, gerne :betrunken:
Teasy71
12 november 2012, 21:01
Gestern hatte ich wieder eine schöne Zeit mit Melissa. Da ich schon sehr oft mit ihr auf dem Zimmer war und es immer sehr intim ist, möchte ich hier nicht zu viele Details veröffentlichen. Wer sie kennt, der weiß dass sie etwas Besonderes ist, wenn die Chemie stimmt.
Melissa ist eine Intelligente Frau, die weiß was sie will. Ihr Service ist nach wie vor sehr gut. Sie geht immer auf einen Gast ein. Spätestens beim dritten Mal weiß sie, wie du es gerne hast. Ich sage immer: „Der erste Sex ist wie der erste Tanz. Man tritt sich noch auf die Füße“ Je besser man sich kennt, desto besser klappt es auch.
Wer das Vergnügen mit ihr haben möchte, muss aber auf sie zugehen. Sie ist eher passiv und wartet darauf, dass du den ersten Schritt machst. Wenn du dann merkst, dass die Chemie stimmt, verschwinden die Widerstände. Aus der Ferne betrachtet erkennst du ihre Werte nicht.
Diese etwas passive Art führt aber auch dazu, dass du beim nächsten Besuch im Club deine Ruhe hast. Sie ist keine Klette, die beim nächsten Mal gleich wieder zu dir kommt. Sie lässt dich in Ruhe und freut sich, wenn du sie wieder buchst.
Google-vertaling:
Gisteren had ik een geweldige tijd met Melissa. Aangezien ik heel vaak met haar in de kamer was, en het is zeer intieme manier, ik wil niet al te veel details vrij te geven. Wie weet, wie weet dat ze bijzonder is, als de chemie goed is.
Melissa is een intelligente vrouw die weet wat ze wil. Uw service is nog steeds erg goed. Ze gaat altijd naar een gast. Tegen de derde keer, ze weet hoe gelukkig je deed. Ik zeg altijd: "De eerste seks is net als de eerste dans. Het komt nog steeds op de voeten, "Hoe beter je jezelf kent, hoe beter het zal werken.
Als u wilt het plezier van het hebben van hun behoeften hebben, maar om ze te benaderen. Ze is passief en wacht tot u de eerste stap zetten. Als je voelt, dan is dat de chemie goed is, verdwijnen weerstanden. Van een afstand, hoeft u niet herkennen hun waarden.
Deze ietwat passieve aard leidt ook tot het feit dat de volgende keer dat u een bezoek aan de club je rust hebben. Het is niet een brandgans, de volgende keer komt weer terug naar jou. Ze laat je in vrede en gelukkig als je het zeker terugkeren.
bad pritt
13 november 2012, 01:48
Een parel deze vrouw, kan als ze wil het beste dansen van ze allemaal,alsof ze elke spier in haar lichaam apart kan aansturen, natuurlijk alleen op gypsy ritmes of arabische muziek. Prachtige vrouw om naar te kijken, heel erg warm, beetje klagerig komt ze over maar het is een schat, ze geeft niet snel haar sympathie weg en haar service staat aan de top van wat er in Heaven 7 te krijgen valt.
Leve de authenthieke bulga gypsies, Gaby, Melissa en Mima het zijn mijn 3 favoriete vrouwen in Heaven 7.
Ze werkt tegenwoordig 1 week op en 1 week af.
Nog steeds een van de beste dames available...voor een 2 zijdige sexbeleving.
fg22
31 december 2012, 01:56
Zal ze er zijn vandaag ??
En vanaf wanneer ??
Dan luiden we Oudjaar wellicht uit op passende wijze .. :smoke:
Piet Plezier
31 december 2012, 11:36
Wat ik zaterdag van haar begreep is ze niet in de club en Gaby ook niet vandaag.
Melissa in the house?
Lang niet geweest, maar m.n. haar heb ik gemist ..
Vooral haar charmante dansen, flirten, en oprecht knuffelen ...
anali
28 maart 2013, 14:29
Melissa in the house?
Lang niet geweest, maar m.n. haar heb ik gemist ..
Vooral haar charmante dansen, flirten, en oprecht knuffelen ...
Vandaag is ze aanwezig...
nuhrderdieter
23 april 2013, 04:50
Hallo liebe Leute,
ich bin neu in dem Forum und möchte demnächst mal MELISSA besuchen, hat jemand von Euch ein paar Tips oder Tricks für mich, damit ich mich auf die besondere DAME einstellen kann ??
bitte schreibt auf deutsch !
danke schon mal
nuhrderdieter
rmjhexe
22 juli 2013, 17:12
Melissa is weg en komt niet meer terug, Claudia ook ( zit in haus panthera )
noglangnietuitgewandeld
23 juli 2013, 03:28
@rmj.
Toen we laatst in Panthera met Claudia zaten te praten, begreep ik van haar dat Melissa naar Stuttgart vertrokken is. Ze wist niet welke club, maar dat zal dan wel Sakura of Paradise zijn. Dat zijn de grootste daar.
nuhrderdieter
17 augustus 2013, 06:38
Hallo, wer weiss denn wo Melissa jetzt arbeitet ???
Hallo, wie weet waar Melissa werkt voor nu ???