PDA

Volledige versie bekijken : Bianca (Cubaanse)

Badslippers
30 december 2011, 00:35
Naam :Bianca
Nationaliteit/Taal : Cubaanse/Nederlands
Leeftijd : Poehhh, ongeveer 28
Haarkleur/-lengte : Donker/Lang
Lengte dame : 1,69
Postuur/Cupmaat : stevig/D siliconen
Tatoeages/Piercings : Je gelooft het niet maar ze had een wortel boven haar kut getatoeerd!/-
Service: NMC en dat was het zo'n beetje.
Voordelen: Geil in de bar/koud op de kamer
Nadelen: alles
Tijdsduur : half uur
Prijs : 50 euro

Deze sessie was er eentje om gauw te vergeten. Ze maakte deel uit van een stelletje Caraibische wijven die zelfs een paar woorden nederlands spraken. Als je het mij vraagt kwamen ze regelrecht uit de "Bijlmer". Zoals zo vaak bij die Latina bitches is het buiten de kamer een en al geiligheid. Ze staan met een reet te schudden en polijsten je lul tot een glimmende genotsknots.

Op de kamer sloeg het danig tegen. Een drama. Oké, ze kon lekker met die memmen van haar masseren en dat was het dan. Geen kusje kon er vanaf terwijl ik nog niets eens gespijst had. Mijn muil rook naar frisse aardbeien en ik had mij met hypnotisende "CK One" besprenkeld. Daar kon het dus niet aan liggen.

Het wicht bracht er werkelijk niks van terecht. Ze heeft welgeteld drie keer aan mijn lul getrokken. Zelfs op de kermis bij het touwtjetrekken heb je gegarandeerd meer prijs. Toen ik haar ging neuken lag zij onderop lui te wezen. En toen ik me naar voren boog, zette ze haar handen op mijn borstkas om tegen te houden zodat ik met mijn rotkop niet bij die van haar kon komen. Zelfs tietenlikken weerde ze af. Ach, je kent mij. Ik kan eigenlijk wel lachen om dit soort miskleunen. Vijftig euro "Down the drain".

Flurkman
24 januari 2012, 10:06
Op basis van dit verslag zou ik zeggen : géén échte Cubaanse....

T&A Addict
7 juli 2012, 11:38
Ik ben het totaal niet eens met Badslippers. Als ik zijn commentaar lees kan hij beter Caribische dames mijden. Ik begrijp er niks van, ik kan me 1 of 2 slechte sessies met Caribische dames herinneren, maar voor de rest was het altijd een groot feest. Ook met deze meid. Tegen mij zei ze Braziliaans (dus niet Caribisch) te zijn en woonachtig in XXX. Heerlijke meid in bed. Vergeet geen plekje op je lichaam. Maar misschien had ik geluk en kreeg ik meer dan standaard. Ze zei dat ik haar type was en me aantrekkelijk vond. Dat wordt wel vaker door de dames gezegd, maar mijn standaardantwoord is dan altijd: en hoe vaak zeg je dat tegen je klanten? Wie weet sprak deze dame wel de waarheid. Haar was geblondeerd, lichte huidskleur.

Local Hero
9 juli 2012, 23:09
Ik ben het totaal niet eens met Badslippers. Als ik zijn commentaar lees kan hij beter Caribische dames mijden. Ik begrijp er niks van, ik kan me 1 of 2 slechte sessies met Caribische dames herinneren, maar voor de rest was het altijd een groot feest. Ook met deze meid. Tegen mij zei ze Braziliaans (dus niet Caribisch) te zijn

Ik trapte ook eerst in dat Brazilie verhaal, maar volgens een goed ingelichte en swingende bron is deze Santa Bianca niet Braziliaans, noch Cubaans, toch Caribisch en van República Dominicana :)

T&A Addict
9 juli 2012, 23:27
Ik trapte ook eerst in dat Brazilie verhaal, maar volgens een goed ingelichte en swingende bron is deze Santa Bianca niet Braziliaans, noch Cubaans, toch Caribisch en van República Dominicana :)

Snap ik helemaal niks van. Dominicaans is voor mij een grote pre. Heb er redelijk wat gehad en nooit teleurgesteld

Big30
10 juli 2012, 00:23
Van Latina dames en hun faam weinig verstand, maar waarom zou een Dominicaanse liever pretenderen een Braziliaanse of Cubaanse te zijn.
Zal toch niet te maken hebben met dat Dominicaanse dames net als Roemeense dames een wat mindere reputatie hebben en dus zich dan maar liever voor een andere nationaliteit uitgeven? Niet dat het verder denk ik zo relevant is. Ik houd het maar op een dame met Dominicaanse/Cubaanse ouders in het bezit van een Braziliaans paspoort, hebben we allemaal een beetje gelijk!

mrloverl
12 juli 2012, 10:21
ok ff een vraagje heeft deze bianca een clitpiercing

Zultbroek81
12 juli 2012, 10:27
Tatoeages/Piercings : Je gelooft het niet maar ze had een wortel boven haar kut getatoeerd!/-

ook een kenmerk????

T&A Addict
12 juli 2012, 18:28
Tatoeages/Piercings : Je gelooft het niet maar ze had een wortel boven haar kut getatoeerd!/- ( ook een kenmerk?)

Is bovenaan al te lezen:

Naam :Bianca
Nationaliteit/Taal : Cubaanse/Nederlands
Leeftijd : Poehhh, ongeveer 28
Haarkleur/-lengte : Donker/Lang
Lengte dame : 1,69
Postuur/Cupmaat : stevig/D siliconen

Badslippers
12 juli 2012, 21:23
Is bovenaan al te lezen:

Dat heeft Spankooow ook wel gezien. Waar haalt hij anders de quoot vandaan. Hij heeft alleen de kunst van het quoten nog niet helemaal onder de knie.

Hollandmale
16 augustus 2014, 00:41
Kennelijk lopen de meningen over Bianca nogal uiteen.
Kan alleen maar zeggen dat HM niks te klagen had :betrunken: :

.....In de loop van de namiddag tegen een van die Latina's aangelopen.

Stond in de bar tegen de muur, tegenover de terrasdeur, kijkend naar de in- en uitlopende parade van mooie dames. Een van hen was Bianca, die HM zo'n beetje kwam platdrukken tegen de muur, met haar forse vooruit stekende siliconen-batterijen. Verrassende ontmoeting, want wat bleek: Bianca komt uit het Caribische deel van het Koninkrijk en spreekt Nederlands. Overtuigend tongzoenen tegen de muur.

Voor de zekerheid eerst even de prijzen doorgenomen. Keurig volgens het boekje: half uur 50,- , een uur 75,- en FT 25,-. Zo hoort het, dus op naar de kamer.
HM doet zelden een half uur, als een dame de moeite waard is. Dan wordt het al gauw een uur, zo ook met Bianca. Goede service met goed tongzoenen,
laat graag en lang haar grotje likken. Afgewisseld met nat, lang en diep pijpwerk en veel oogcontact. Afgerond met FT, totaal een uur voor 100,- :smkiss:.....

phoenix
16 augustus 2014, 00:47
ik kom net uit ying yang, ja die vrouw zag ik, spontaniteit van mijnerzijds wordt beloond met een bozig kijken en vervolgens zwijgen..., ik ruik het van een afstand dat het niks wordt met mij en een dergelijke dame,

Teiresas
16 augustus 2014, 01:19
Heb zwaar het vermoeden dat deze Bianca dezelfde is als de Bianca die enige tijd terug wat weken in GT was.
De wortel is een peper ...
Dame een paar keer ontmoet. Wispelturig en moeilijk hoogte van te krijgen. Speelt graag een spelletje. Zie mijn recensies onder GT.
Een keer mee gekamerd. Was toch wel behoorlijk geile sessie.
Als ik haar weer zou tegenkomen is herhalngsgevaar tamelijk groot.
Is volgens mij niet Braziliaans, Jamaicaans of Dominicaans, maar 'gewoon' van Bonaire.