Volledige versie bekijken : Wat is voor jou de voornaamste reden om naar een club te gaan?
seksenfun
30 december 2011, 12:45
Eventueel kan je je nader verklaren :smoke:.
De Shyman
30 december 2011, 13:03
Moeilijk om te zeggen maar de onderste vier opties voldoen allen:smoke:
Je bent van huis af in een stimulerende:smile2: omgeving. Je kunt alle zintuigen;):cool: gebruiken en de gezelligheid maak je toch zelf.
Groet en respect!
Shyman
bad pritt
30 december 2011, 13:13
Moeilijk om te zeggen maar de onderste vier opties voldoen allen:smoke:
Je bent van huis af in een stimulerende:smile2: omgeving. Je kunt alle zintuigen;):cool: gebruiken en de gezelligheid maak je toch zelf.
Groet en respect!
Shyman
Heb ook vrijwel alles behalve veel seks aangekruist, spreekt voor zich denk ik allemaal.
Waar de nadruk op ligt dat verschilt per bezoek.
MichelJ
30 december 2011, 13:37
Belangrijkste reden voor mij is een douche met waterval-functie en natuurlijk dat je kunt rondlopen in een handdoek zonder dat mensen je raar aankijken :)
BefBeer
30 december 2011, 22:48
Voor mij zijn reden 1 en 2 de voornaamste redenen om naar een club te gaan.
De sex daar ga ik voor, de andere zaken kan ik elders ook wel!
BefBeer
Megaboob
30 december 2011, 23:17
Voor mij geld dat sex met zeer mooie dames, en het liefste met grote borsten, voorop staat bij een clubbezoek. Maar uiteraard is ook eten, drinken, wellness, contact met andere ijsberen etc. etc zeker van belang, om het platsje compleet te maken. Verder is een clubdag of avond voor mij een hele prettige manier van ontspannen, en even de stress van het harde werken te ontlopen. Dames met extreem grote cupmaten zijn in het gewone dagelijkse leven helaas vaak niet te vinden/onbereikbar voor mij, en dan is een club een paradijs, met veel keuze, en nog meer siliconen!
Megaboob
yep3
31 december 2011, 06:35
laat ik het zo zeggen ik ga voor de seks maar ik zou nier naar een bordeell in de zuiverste zin van het woord gaan.
Ik ga naar de saunaclub voor de seks, sfeer, ontspanning en gezelligheid
ijsbeer11
31 december 2011, 10:13
Als ik naar mezelf kijk moet ik constateren dat ik vrijwel nooit gebruik maak van de wellness faciliteiten zoals sauna en jacuzzi.
Daarnaast eet ik ook niet vaak in de clubs, waarom weet ik eigelijk niet.
Vaak stop ik onderweg bij de Mac of ergens anders om te eten, een vaste gewoonte.
Misschien een goed voornemen in het nieuwe jaar om wat vaker te eten in de clubs.
Ik ga vooral voor gezelligheid en natuurlijk voor de sex!
ilovethaigirls
31 december 2011, 10:26
Je zou ook voor een dame kunnen gaan om heerlijk te pannenkoeken maar die reden staat er natuurlijk weer niet bij :mad:
rmjhexe
2 januari 2012, 16:21
:wink::wink:zelf zie ik het als een uitje,belangrijk is voor mij communicatie al dan niet met dames of ijsberen:smile2::capito[1]:
Alabama
2 januari 2012, 16:23
Bijna alles wel, behalve wellness. Daar maak ik nauwelijks gebruik van.
Alabama
2 januari 2012, 16:29
Bijna alles wel, behalve wellness. Daar maak ik nauwelijks gebruik van.
Headhunter
6 januari 2012, 14:20
Natuurlijk voor de sex anders weet ik wel andere plekken om te genieten en dat daarnaast er welness faciliteiten zijn is een hele mooie fijne bijkomstigheid.
Jimbo1
6 januari 2012, 15:28
De combinatie van ontspanning en spanning :)
Relaxen, aandacht van mooie dames, welness, eten en drinken, gezelligheid en vooruit dan maar: doe mij ook maar sex...