PDA

Volledige versie bekijken : FKK Sharks op 31 december 2011



bergm550
1 januari 2012, 22:01
Geachte leden,

Op 31 december 2011 was ik in FKK Sharks (www.fkk-sharks.de). Er vond daar een Oudjaarsfeest plaats. De club zou haar deuren openen om 18:00 uur 's avonds en open zijn tot 04:00 uur 's ochtends. Ik was stipt om 18:00 uur aanwezig, want ik dacht dat het weleens druk zou kunnen gaan worden. Er stonden al rond 20 mannen te wachten bij de receptie en ook binnen waren er al wat mannen. Het bleek dat ze alvast om 17:30 uur waren opengegaan om de eerste 30 wachtenden alvast door te loodsen om de receptie te ontlichten.

Om 18:00 uur ben ik dan naar binnengelopen en had ik de 100 EUR entree betaald. Ik kreeg een bandje met een sleutel en chip. Daarmee kon je de sterke drank betalen. Als je het bandje verliest, dan moet je 250 EUR betalen. De receptie maakt een vriendelijke indruk en er is ook een geldautomaat aanwezig. Verder ziet de club er schoon en verzorgd uit. De douches en kleedruimte worden voortdurend schoon gehouden.

Nadat ik mijn sleutel had gekregen, ben ik naar mijn kluisje gelopen. Daar trof ik al een stuk of vijf collega's van het Roemerforum. Er hadden zich 73 vrouwen aangemeld en van de mannen waren er zo'n 200. Het mannelijk publiek kwam voornamelijk uit de omgeving Frankfurt (90%) en de overige 10% waren een paar Asiaten, Britten, Italianen, Nederlanders en Indiërs. Ook meen ik Londonbasketcase gezien te hebben.

Rond 19:00 uur waren alle kluisjes bezet en gasten die samen gekomen waren moesten een kluisje delen. Daarom moet je altijd zeggen dat je alleen bent, en zeggen dat je niet elkaar bij hoort. Want een kluisje delen is het ergste wat er is. Dat is geestelijke armoede. Als je dan van de kamer terug bent en je wilt afrekenen met de vrouw, dan ben je afhankelijk van je vriend die de sleutel heeft. Na 20:00 uur werden er alleen nog maar kledingzakken uitgedeeld, omdat alle kluisjes bezet waren.

Ik schat dat er zo'n 200 mannen waren, maar echt vol leek de club niet. Maar dat komt wellicht, omdat het een grote club is. De sfeer was erg gezellig. De muziek was niet te luid en je kon zonder schreeuwen een gesprek met andere gasten hebben. De muziekstijl was van '80er jaren tot Dance-Techno. Het eten was ook prima verzorgd. Er was vlees, kip, vis, groenten, aardappelen, spruitjes, brood en dessert. Het smaakte allemaal goed, maar het buffet op de parties van FKK World is vele malen beter.

Verder was het personeel, zowel van de keuken als achter de bar, erg vriendelijk. Er werd ook een glaasje champagne geschonken dat de gasten bij binnenkomst voorgeschoteld kregen. Voor de sterke dranken (whiskey, enz.) moest extra betaald worden, geloof ik. Daar had je die chip voor op je bandje. In de barruimte is ook een groot aquarium aanwezig en daar zwommen vissen in, maar helaas geen haaien.

Op de begane grond heb je ook 3 sauna's van verschillende temperaturen en mooie ruime douches. Je kunt via een verlichte trap naar boven lopen, waar je twee bubbelbaden hebt en een zwembad. Als je in het bubbelbad zit, dan kun je over de hele barruimte uitkijken. De sexshows werden door de vrouwen zelf opgevoerd en niet door die professionele dansers. Maar ik heb maar heel weinig sexshows gezien. Maar dat gaf niet, want er waren 73 vrouwen en daar liepen een aantal hele mooie exemplaren tussen. Voor de liefhebbers van Roemeense vrouwen zit je in FKK Sharks goed. Je kunt het vergelijken met World.

Ik was voor 24:00 uur middernacht op de kamer met Carolina (Roemeens). Zij had een beeldig figuur, goddelijke cup C borsten, waar Rudi_NL zijn broeksknopen van open zouden zijn gesprongen. Er waren nauwelijks kamerwachttijden, maar we hadden een kamer op de begane grond genomen. Deze hebben geen raam en de kamers waren dan ook vreselijk benauwd.

Om 24:00 uur was het tijd om het nieuwe jaar in te luiden. Iedereen liep naar de tuin met een extra handdoek om de schouders vanwege de kou waar een groots vuurwerk werd afgestoken. Dit was echt heel goed gedaan. Het zag er heel mooi uit. Ik hoop alleen dat de auto's van de parkeerplaats er geen last van hebben gehad. Na het vuurwerk ben ik dan op de kamer gegaan met Alexandra, een Roemeense, ook weer met heerlijke borsten. Maar dit keer hadden we een kamer bovengenomen op de eerste etage, want die hebben een raam, waardoor het daar veel beter vertoeven was.

De tijd ging snel voorbij en om 03:00 uur 's ochtends hield ik het voor gezien. Ik ben toen teruggegaan naar het hotel. Kortom, het was een mooie dag. Ik hoop dat FKK Sharks volgend jaar weer een Oudjaarsfeest geeft, want dan ben ik graag weer van de partij.

Bergm550

seksenfun
3 januari 2012, 00:09
Ik lees alleen niet veel over wat nu precies de inkomprijs zo hoog heeft gemaakt (bijna 50 % verhoging). Vuurwerk :smoke:.

bergm550
3 januari 2012, 08:42
Ik lees alleen niet veel over wat nu precies de inkomprijs zo hoog heeft gemaakt (bijna 50 % verhoging). Vuurwerk :smoke:.

Geen idee. Het eten zal niet veel gekost hebben, dat was gewoon een standaard buffet en het vuurwerk kan ook niet zo duur geweest zijn. Wellicht is het personeel op 31 december duurder.

Maar waarschijnlijk wilde Sharks er gewoon een slaatje uitslaan door 100 EUR entree te vragen, daar zij de enige club in die regio was die open was. Maar ik vond het niet erg om 100 EUR te betalen. Dat is de reden waarom ik voor Sharks koos en niet voor een andere club. Zo heb ik op het Roemerforum gelezen dat het stervensdruk was in Acapulco. Wat heb je liever?

1. 73 vrouwen en 200 mannen = entree 100 EUR (FKK Sharks)
2. 30 vrouwen en 300 mannen = entree 50 EUR (Acapulco)

Dan kies ik voor optie 1. Sterker nog, ze hadden ook wel 150 EUR entree mogen vragen om dat armoedige gezeik met gedeelde kledingkastjes of kledingzakken te voorkomen. Alle kluisjes bezet, dan is vol is vol en komt er niemand meer in, tenzij iemand de tent verlaat.

Het was een fantastische dag in Sharks. 73 vrouwen en rond 200 mannen. De wachttijden waren slechts enkele minuten en dat was dan alleen voor de kamers met een raam. Vrouwen waren goed beschikbaar en niet overdreven lang bezet door pannenkoeken. De prijzen waren 50 EUR/30 minuten en 100 EUR/60 minuten.

Dus het was een voorbeeldige avond. Het voelde niet overdreven druk aan, omdat de club dusdanig groot is dat de menigte zich verspreidde over de ruimte. Ik hoop dat Sharks volgend jaar weer open gaat op 31 december, want dan ben ik er graag weer bij.

bergm550
3 januari 2012, 10:39
Hotel informatie

Er is een IBIS Hotel op 3 km afstand van Sharks. Prijs ligt op 31 december rond 70 EUR.
http://www.ibishotel.com/gb/hotel-3287-ibis-darmstadt/index.shtml

Of je kunt ook een kamer boeken in het Mercure Hotel (Voltastrasse) in Frankfurt (30 km van Sharks). Dit kost rond 55 EUR op 31 december. Ik raad wel aan een maand van te voren te boeken.

http://www.mercure.com/gb/hotel-1204-mercure-hotel-residenz-frankfurt-messe/index.shtml

Openbaar Vervoer

Het Mercure Hotel ligt op 5 minuten lopen van het Frankfurt Westbahnhof en er is een directe metro naar Darmstadt Bahnhof (45 minuten). En op 1 januari gaat er 's nachts om 4:35 uur een metro terug naar Frankfurt Westbahnhof (45 minuten). Reisschema is beschikbaar via www.rmv.de.

De taxi van Darmstadt Bahnhof naar FKK Sharks kost rond 8 EUR.

Picasso 1
3 januari 2012, 12:46
Etap hotel ligt op 2 kilometer afstand. Prijs is 46 euro.

seksenfun
3 januari 2012, 20:20
Nog voordeliger kan het in de jeugdherberg, niet ver van Etap. De kamers in de jeugdherberg zijn mooier dan die van Etap en je krijgt ontbijt als je wil (op je vertrekdag) :smoke:.

VAZKOR
8 juli 2012, 16:18
enig idee of ze het herhalen? Ik ga het anders eens vragen, mss ga ik er zelfs naartoe (dan reis ik wel met het OV) :smile:

bergm550
8 juli 2012, 18:51
enig idee of ze het herhalen? Ik ga het anders eens vragen, mss ga ik er zelfs naartoe (dan reis ik wel met het OV) :smile:

Ik weet nog niet of Sharks ook dit jaar op 31 december 2012 geopend is. Ik heb vorig jaar in oktober 2011 een email gestuurd via het Contact-Formulier op hun website met de vraag of ze een oudjaarsfeest hielden en ik kreeg binnen een paar uur een vriendelijke email terug dat ze het van plan waren en dat het via de website gecommuniceerd zou worden.

Dus wacht nog even tot oktober 2012 en dan kun je bijvoorbeeld een email aan ze sturen. Vorig jaar werd het begin december officieel aangekondigd.

VAZKOR
22 juli 2012, 20:41
De thekevrouw zei me dat ze het opnieuw doen, ik heb het gisteren gevraagd. (verslag volgt nog in ander draadje).