PDA

Volledige versie bekijken : Melanie (Duitse)

SFL
2 januari 2012, 14:07
Haarkleur/-lengte : blond naturelle / Lang
Lengte dame : 2m met hakken / 1m85 blootvoets
Postuur/Cupmaat : Slank en gestroomlijnd / A-cup
Nationaliteit/Taal : Duits
Leeftijd : moeilijk te schatten (kan achter in de 20 zijn, maar evengoed begin 30)
Tatoeages/Piercings : nope
Service: NMC en PMC en beffen > that's it
Voordelen: haar uiterlijk
Nadelen: al de rest
Tijdsduur : 15min
Prijs : weggesmeten geld

Om het kort te houden: de grootste vergissing van de dag!

In een roes van opwellende hitsigheid en vooral afgaand op haar uiterlijke looks, liet ik mijn kop op hol brengen door haar. Zij was eveneens een Duitse, maar in tegenstelling tot wat je van Duitse degelijkheid verwacht en zeker ten opzichte van haar voorgangster die dag, was dit regelrechte knudde.

Op de kamer zat ze te roken en voerden we een conversatie. Daarin liet ze uitschijnen dat ze nympho is, want ze heeft in Duitsland een gewone job en doet dit om zelf haar pleziertjes te hebben. Het geld dat daarbij komt, dat is dan weer mooi meegenomen. Ik had dus totaal niet verwacht dat het één grote klucht zou worden ipv de loopse teef waarvoor ze zich uitgaf.

Na het voorspel, stond mijn pik nog steeds niet stijf en dus stopte ik de sessie maar. Dat is niet normaal, wetende dat ze er geil uitziet met haar begeerlijke lichaam en dat ik dolgraag een potje bef! Toen ik haar lag te beffen, speelde ze met haar vingers mee aan haar klit. Op zich wel leuk, maar noch mijn gelik en haar gespeel resulteerden in een natte poes. Die kut bleef kurkdroog. Bij een nympho zou je verwachten dat de slijmslierten al van haar benen lopen nog voor je de kamer betreedt. Wel, ik heb al vaker nympho’s gebeft (zowel gewoon als tegen betaling) en na wat gelik hing mijn baard al vol met romig vaginaal vocht.

In een situatie als deze voel ik me dus behoorlijk ik mijn kloten getrapt en daarmede vond ik het nodig om de sessie na een kwartier al te stoppen. De fun was er af en tegen alle verwachtingen in zou ik me dat een 20tal minuutjes later niet beklagen.

SFL
2 januari 2012, 16:46
Dit is ze zo ongeveer; dus kijk ervoor uit!

2164

HW1
4 januari 2012, 14:19
Heb haar gisteren ook gezien. Volgens bovenstaande verhalen mag ik me gelukkig prijzen dat ik haar niet mee naar de kamer heb genomen. Ik was daar trouwens ook druk bezet voor, met een "oude bekende".
Wat me aan deze dame wel opviel is dat ze geweldig sensueel danst, en zelfs haar been in haar nek legt...
Wat me verder opviel tijdens mijn bezoek van gisteren is dat de club meer op een homobar leek dan op een saunaclub. Bijna geen dames, en een bar vol mannen.

zeppos58
4 januari 2012, 15:16
.........Wat me verder opviel tijdens mijn bezoek van gisteren is dat de club meer op een homobar leek dan op een saunaclub. Bijna geen dames, en een bar vol mannen.
Dat was maandag even zo.... misschien nog erger, er waren meerdere momenten dat er geen enkele vrouw in de zaak was :frown:, zelfs niet achter de bar :frown:

Big30
31 maart 2014, 22:00
Bambi zou volgens bericht op FC deze dame betreffen:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?28520-Melanie-(Duitse)&highlight=melanie

Bepaald geen service kanon in haar YY periode maar nu dus wel!

MiniME
31 maart 2014, 22:10
Bambi zou volgens bericht op FC deze dame betreffen:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?28520-Melanie-(Duitse)&highlight=melanie

Bepaald geen service kanon in haar YY periode maar nu dus wel!

De Duitse Bambi die ik in Panthera trof is 1m68 zonder schoenen, had kort rood haar, en aantal tattoo's en piercings. Voldoet dus niet echt aan de omschrijving van de YY dame, en lijkt al helemaal niet op het meisje op de foto (ook niet als blond rood is geworden). Cup is echt AAA, vergelijkbaar dus met Poolse Diana.

desselman
1 april 2014, 20:53
Bambi is in fact the formerly active YY-lady as Big30 states/copies correct, she has plenty of window-experience as well the last few months/years, most of the (un)official reviews regarding her are not very promising, pro in every way, so no need to get overexcited anyhow probably... For the rest not too many changes if you consider 3/4 new girls pro week at least as normal (it's the case the last months), 2/3/4 leave almost immediately, no new topgirls the last few months unfortunately (apart from the Blue Note-girls), so renewal is not the answer by any means...

Big30
1 april 2014, 21:59
Thxs, dame verplaatst.

MichelJ
3 mei 2014, 08:33
De Duitse Bambi die ik in Panthera trof is 1m68 zonder schoenen, had kort rood haar, en aantal tattoo's en piercings. Voldoet dus niet echt aan de omschrijving van de YY dame, en lijkt al helemaal niet op het meisje op de foto (ook niet als blond rood is geworden). Cup is echt AAA, vergelijkbaar dus met Poolse Diana.

Bambi die nu in Panthera/Dupont werkt is zeker niet het meisje uit SFL's paspoortje...

Sjeufke
3 mei 2014, 13:21
Melanie HP werkt toch in DV?