PDA

Volledige versie bekijken : Lucas002

Lucas002
6 januari 2012, 14:41
Hoi beste mede ijsberen,
Reeds voor een maandje actief lezer op dit forum, kwestie van eerst de kat wat uit boom te kijken zal ik maar zeggen. Echter heb ik hier, in tegenstelling tot het forum waar ik voorheen opzat (hookers), zeer veel nuttige info uit gehaald en zou ik, waar mogelijk uiteraard, mijn eigen ervaringen en ideeën uit saunaclubland gaarne met jullie willen delen. Dit alhoewel ik merk dat er niet steeds even happy op nieuwkomers gereageerd blijkt te worden, doch proberen kan geen kwaad.
Ik dacht van te starten met een nieuw topic in de rubriek 'Hoi ik stel me voor', maar ik kan blijkbaar geen nieuw topic openen, zegt iets ivm account niet geactiveerd ofzo, dus daarom bij wijze van test dit bericht hier, enerzijds om te zien of het erop komt en anderzijds om te vragen of dit probleem normaal is en wat ik eraan kan/moet doen.
Dank bij voorbaat, Lucas

Willem2
13 januari 2012, 16:50
:welcome2:
als schrijver op dit forum :freu:
Zoals je gezien hebt kan je wel degelijk een nieuwe topic openen. Het is echter pas vanaf 5 berichten mogelijk jou interne mail te gebruiken. En vanaf 10 berichten kan jij je inschrijven voor de tombola's.
Succes ermee :wink2:

Big30
14 januari 2012, 00:17
Hoi Lucas002,

Ik had je berichtje al wel verplaatst naar dit topic, maar vergat wel je welkom bij de IJsberen te heten :redface:!

Bij deze alsnog welkom en veel lees en schrijfplezier toegewenst :freu:!

Groet,
Big30

Lucas002
11 maart 2012, 21:21
Zie nu pas dat men reactie naar hier verplaatst is en het probleem is ook verholpen nu thanks.

Lucas002
12 maart 2012, 01:26
Zal me dan ook ineens even voorstellen bij deze.

Ben belg van rond de 30 jaar.
Eerste ervaring in een saunaclub zal vorige zomer geweest zijn, GT op een doordeweekse dag in juli. Hoef jullie niet te vertellen dat je dan wel verkocht bent :biggrin:.

Sedertdien een aantal clubs gefrequenteerd waaronder :

-GT: Keer of 6-7 nu denk ik, is voor mij de referentie gezien dit de eerste club was waar ik kwam. Staat hier op het forum ook niet toevallig helemaal bovenaan denk ik dan.

-Ying Yang: 1 x geweest. Vond dit in vergelijking met GT in alle opzichten minder goed, behalve wellness dan... Hier plan ik niet meer te gaan.

-FKK Planet (thans Planet Eden las ik): tot op heden 4 keer naar het industriegebied in Merzenich gereden, waarvan 3 keer zeer kort achter elkaar. Fantastische club voor mij persoonlijk, maar met veel te weinig mensen, zowel ijsberen als vrouwen. De meisjes daar hebben niets te doen de ganse dag dus voor 'pre- en after-salers' een paradijs. Zelfs als ze weten dat je niet met ze op de kamer zal gaan komen ze maar al te graag bij je zitten en opgeilen zoveel je maar wilt. Club een tijdje aan het vermijden op dit moment gezien het closer werd dan ik wil met een overigens fantastisch meisje. Dit is dan weer de keerzijde van al dat presalen dat het ook wel eens echt kan klikken met iemand...
Top in de zomer denk ik.

-FKK World: 1 keer op doorreis hier een zondag doorgebracht. Misschien maar goed dat Hessen al niet meer echt in de buurt ligt, hun slogan 'Geht es noch besser?' slaat de nagel op de kop. Veruit de beste club waar ik ooit geweest ben, weliswaar iets duurder, maar dit is toch wel gerechtvaardigd, gezien faciliteiten en zeker ook het damesaanbod :tietjes: Hieraan terugdenkend doet me zin krijgen in de auto te stappen en... dus voorts geen commentaar.
Nadeel vond ik wel dat het hier zeer opvallend was dat sommige meisjes daar duidelijk op 1 of andere manier gedwongen worden, zowel omwille van hun eigen uitspraken als door de duistere Roemeense veehandelaars die op tijd en stond hun kapitaal komen brengen of ophalen.
Opvallend is wel de gelijkenis met Planet qua infrastructuur ed, maar zoals gezegd mist Planet mensen (Planet met de helft van die line up zou enorm zijn).

-Heaven7: Flirtend op de grens tussen saunaclub en privé maar al bij al een no nonsense club: huiskamer/bar, mini kino (toch geen fan van), sauna (waar met moeite 1 persoon in kan en onmetelijk heet is een understatement) en een aantal kamers. Eten is veelal slecht te noemen, zelfs de pizzas 's avonds (maar pizza is als sex, als het goed is het goed en als het slecht is is nog altijd wel redelijk goed...).
Ergens las ik 'de aldi van saunaclubs', is misschien ook wel zo, maar voor de accomodatie daar kan je geen prijzen hanteren als andere clubs. Nu 3 keer bezocht en telkens fantastische tijd gehad, vrouwen hangen daar van bij je binnenkomst constant rond je nek, meestal met 2 of 3 zelfs en zijn toch niet opdringerig. Zeer huiselijke, maar dan geile sfeer waar je met iedereen wel eens contact hebt. In tegenstelling tot wat ik verwachte de eerste keer is deze club wel degelijk geschikt om alleen naartoe te gaan en een lange tijd door te brengen (indien avond/nacht), maar verwacht niet dat je ook maar 5 minuten rust vind, plekjes om je even weg te steken zijn niet voorhanden.

Al bij al zijn GT, Planet en Heaven7 clubs waar ik graag kom en zeker nog zal komen. Alle 3 zeer verschillend, maar elk op hun manier goed. Hangt er maar van af waar je zin in hebt.

Op mijn ToDo list:

-Parksauna Residenz: Al wel eens naar vertrokken, maar gezien de afstand dan toch enkele afritten vroeger genomen en naar bekendere oorden getrokken. Komt er ooit wel eens van.

-Planet Happy Garden: Is een beetje te vergelijken met GT begrijp ik, ga deze club wel eens een kans geven.

Als er nog vragen of opmerkingen zijn hoor ik deze graag

Big30
12 maart 2012, 02:20
-Heaven7: Flirtend op de grens tussen saunaclub en privé maar al bij al een no nonsense club: huiskamer/bar, mini kino (toch geen fan van), sauna (waar met moeite 1 persoon in kan en onmetelijk heet is een understatement) en een aantal kamers.

Als er nog vragen of opmerkingen zijn hoor ik deze graag
Ja een opmerking! Alleen deze inleiding al van je las zeer plezierig, heldere schrijfstijl, clubs in een paar rake en goed gekaraktiseerde zinnen neergezet. + enkele ervaringen die veel beren zullen herkennen ... .

-> Ga eens wat meer clubverslagen schrijven man ;)!

Oja, vergeet niet je in te schrijven voor de verschillende club tombola's waar je vrijkaarten kunt winnen, moet je wel 10 berichten hebben maar dat zal voor jou geen probleem zijn!
Dit is geen forum voor taalpuristen maar je bericht valt wel op door je vlekkeloos taalgebruik en je schrijfstijl (OK ik mis 1 t :tongue:!).

Dit alhoewel ik merk dat er niet steeds even happy op nieuwkomers gereageerd blijkt te worden, doch proberen kan geen kwaad.
Dat valt zo mag ik hopen erg mee. Wat wel waar is dat dit forum soms een wat hoog ons_kent_ons gehalte heeft, dat komt ook omdat we hier op het forum weliswaar anoniem zijn, maar veel beren elkaar in the real life regelmatig en vaak over een lange periode in de clubs en soms ook daar buiten ontmoeten.

Vergeet niet, iedere beer kwam eens de eerste keer in een club of schreef voor het eerst op dit forum.

De kracht en ook het leuke van IJBF is dat het meer is dan alleen maar een forum, het is ook zou je kunnen zeggen een community, maar dan wel een open en geen gesloten community.

Dolfie
12 maart 2012, 20:37
Zal me dan ook ineens even voorstellen bij deze.

Ben belg van rond de 30 jaar.
Eerste ervaring in een saunaclub zal vorige zomer geweest zijn, GT op een doordeweekse dag in juli. Hoef jullie niet te vertellen dat je dan wel verkocht bent :biggrin:.

Hi Lucas002,

Als Belg heet ik jou ook van harte welkom op dit zeer informatieve forum:biggrin:
Mijn eerste ervaring in saunaland was toevallig ook GT:tongue:die zal altijd bijblijven!

Grtz,Dolfie

Lucas002
12 maart 2012, 20:53
Dank voor de mooie woorden Big, ik tracht je raad op te volgen. Zal mijn toekomstige bezoekjes zeker trachten over te brengen hier. De hypothetische vrijkaarten zijn hierbij uiteraard een meer dan mooie incentive.

@Dolfie: bedankt, eerste keer in GT is inderdaad wel enome eye opener ja :smile2:.

satanic surfer
12 maart 2012, 21:14
nog een Belg die uitermate vlotweg en informatief schrijft, een toegevoegde waarde in het forum en je initiële angst voor ietwat negatieve reacties op nieuwkomers mag je gerust wegbergen. Ook ikzelve ben nog niet zo lang actief in dit forum, en ondanks een opeenstapeling van schrijffouten in m'n posts wordt ik toch gedoogd, sterker nog, vele beren zijn best aardige gozers die meer coherente praat uit hun slijmdoorlopen monden laten stromen dan je op het eerste zicht zou vermoeden, wel opletten voor enkele vuilbekkende beren als Nikxxx en Badslippers zou ik je aanraden, vunzige kereltjes dat dat zijn, dat wil je niet geloven... Ik kijk al reikhalzend uit naar verdere schrijfsels... al mis ik wel een r in je bovenstaande eye opener... er zal nooit een tweede eerste keer zijn, koesteren die handel, en zo mogelijk opwaarderen. satanische groetjes

AmuseMe
12 maart 2012, 21:16
Lucas, ik beaam de woorden van Big, heerlijke schrijfstijl van je. mooi, mooi. Welkom Belgische landgenoot op het forum, zijn we al met 3-en die voor het eerst het saunaclubgebeuren ontdekten via ... jawel, GT !!! en ik ben ook verkocht, niets aan te doen, je gaat dan wel alles vergelijken met GT en als ' standaard ' gebruiken, is soms gevaarlijk

Lucas002
12 maart 2012, 21:54
Altijd leuk landgenoten, al heb ik geen probleem met Nederlanders of Duitsers hoor ;).

wel opletten voor enkele vuilbekkende beren als Nikxxx en Badslippers zou ik je aanraden, vunzige kereltjes dat dat zijn, dat wil je niet geloven...

Kan wel zijn haha, weet wel dat ik van Badslippers zijn bijdrages al enorm heb genoten en veel van heb opgestoken. Bovendien denk ik dat de meeste hier wel vunzige kereltjes zijn, sommige kunnen dit gewoon beter verstoppen.

zijn we al met 3-en die voor het eerst het saunaclubgebeuren ontdekten via ... jawel, GT !!! en ik ben ook verkocht, niets aan te doen, je gaat dan wel alles vergelijken met GT en als ' standaard ' gebruiken, is soms gevaarlijk

Verslaafd na een uurtje binnen te zijn. En vergelijken is inderdaad wel zo, echter qua line-up moeilijk te evenaren enigzins in de buurt begrijp ik.