PDA

Volledige versie bekijken : Latisha / laetitia (Duitse)

Tiga
9 januari 2012, 18:15
Nationaliteit/Taal : Duits / Duits

Leeftijd : ca 25?

Haarkleur/-lengte : blond lang

Lengte dame : 170 cm

Postuur/Cupmaat : Normaal / B

Tatoeages/Piercings : Onbekend

Service: Onbekend

Deze dame maakt deel uit van de drie-eenheid Alexa, Lola en zijzelf. Ik ben niet met haar de kamer op geweest maar heb wel een paar keer een woordje met haar gewisseld. Ik weet niet of ik de naam zo goed schrijf maar zo heb ik tussen de beats door verstaan. Ik vind het een mooie en stijlvolle dame. Een toekomstige kamergang zit er wel in echter ik heb ook weer begrepen dat ze niet zoent maar dat is alweer enige tijd geleden.

Dus...ervaringen? Deel ze! :)

Big30
9 januari 2012, 21:44
Tot ongeveer 14.30 was de verhouding mannen tov vrouwen nog redelijk laetitia,
Uiteindelijk samen met angelina het licht uit gedaan! Al met al toch eens geslaagde dag gehad en eens goeded laayste keer dit jaar naar gt geweest.
dame heeft inderdaad nog geen paspoort maar werd al wel paar maal in Gt-Live/Algemeen genoemd maar dan gespeld als laetitia.
neem aan dat cupido dezelfde dame bedoelt. dus die naam maar toegevoegd. zijn nog wel meer spellingsmogelijkheden denkbaar.

Cupido
10 januari 2012, 06:15
Zo is het maar net. Klopt allemaal wat tiga heeft vermeld, die geruchten heb ik ook gehoord.Maar wat zag ze er weer goed uit.

egon, Dr. Rammler
10 januari 2012, 14:53
Betr. Laetitia

Jungens wenn ihr solange warten könnt, ich bin am 21.1. in GT und falls sie dann noch vor Ort ist werde ich diese "Dame" interviewen :biggrin:
Wenn sie minderen Service anbietet werde ich es selbstverständlich hier wortgenau veröffentlichen :biggrin: da kenn ich nix.
Buchen werd ich sie dann natürlich nicht ;)
denn: der kl. alte Egon must have zoenen, FT usw. anders geht nix :smile2:

Gr. Egon