PDA

Volledige versie bekijken : Mary (Kameroen)

Sphinx
9 januari 2012, 20:22
Naam : Mary

Nationaliteit / taal : Kameroen / Engels

Leeftijd : geen flauw idee, geschat op eind 20

Haarkleur/lengte : lang zwart rastahaar

Lengte : 1.70m ongeveer

Postuur / Cupmaat : slank / b-cupje

Tatoeage / Piercing : me niet opgevallen

Service : PZC, NMC, beffen, vingeren

Prijs: €130 (90 minuten plus een tip voor een whiskeycola)

Extra : houdt van langzaamaan, dus pannekoekgevaar redelijk hoog

Herhalingsfactor: hoog

"There are unsmiling faces and bright plastic chains...
And a wheel in perpetual motion
And they follow the races and pay out the gains
With no show of outward emotion.
And they think it will make their lives easier.
For God knows up till now it's been hard.

But the game never ends when your whole world depends
On the turn of a friendly card
No the game never ends when your whole world depends
On the turn of a friendly card."

Geknipt uit mn bericht

... Bij het eten werd deze racebeer al wat positiever, want ik had in de wachtrij een van de Afrikaanse dames (die in het groen) voor me staan. En wat ik zo zag beviel me eigenlijk wel. Na het eten en een sanitaire stop zat ze gelukkig nog steeds op haar plek, dus pikte ik haar maar gauw op. Haar naam was Mary, een Kameroenese. Ze zag er leuk uit, had een mooie lach en bleek bij de verkenningen niet bang voor een beetje tongacrobatiek. Kijk dan durft deze racebeer wel een gokje aan. Gokkers zitten meestal op dat ene moment te azen, "Turn of a friendly card" (http://www.youtube.com/watch?v=8dFFO2z6gXg) schijnen ze het te noemen.

Mary was zo'n keerpuntje dat een teleurstellende middag op de avond weer kleur geeft. We zijn er dus op z'n allerlangzaamst te werk gegaan. Zoenen was meer dan ok, bloasmeziek bleef wat achter, maar dat was ook maar bijzaak. Tegen de tijd dat ze er zonder handen een conti omheen had, waren we al meer dan een halfuur verder. Ik heb haar lang en langzaam in doggy geneukt: een mooi uitzicht, voelde lekker nauw aan en af en toe draait Mary zich half om voor wat gezoende bijstand. Als ik de ontploffing nabij wisselen we nog een keer zodat ze reverse cowgirl op me zit en me in gezwinde draf over de rand gereden krijgt. Ok, hulpdiensten, kom maar met die takelwagen... Bam! Boven merk ik dat we inmiddels anderhalf uur verder zijn :eek: Weer een medium pannekoek voor de opening van 2012 (was vorig jaar met Sherry ook al). Gage afgerekend, douchen en even iets te drinken halen.

Bief2
1 april 2012, 18:42
nadat we terug neergestreken waren aan de bar na een eerste sessie, kwam Mary voorbij en bleef zowaar bij ons hangen :)
Prachtig figuurtje, veel energie, ze kan gewoon niet stilstaan, is altijd wat aan het dansen....
Daarbovenop heeft ze de kunst van het verleiden wel erg goed onder de knie. Een knipoogje hier, een strelinkje daar, een stralende glimlach. Yep, niet mEEr nodig om mij mee te krijgen.
Haar collega Sonja had mijn compaan intussen (nog steeds) om haar vinger gewonden. Gezien de drukte en de lange wachttijden, besloten we om een huisje onder ons vieren te delen. Wat hebben we een lol gehad, haha...
Na een uurtje fun, zijn we nog even terug in de bar wat gaan drinken, wat toch weer uitliep, maar goed. Toen onze drinks eindelijk op waren, zijn we huiswaarts gereden. Herhalingsgevaar zeer groot, maar wanneer???

Flurkman
17 april 2012, 15:15
Niet slecht. Heeft de typische smaak- en geurkarakteristieken van een lekkere zwarte meid. Had wel veel aanwijzingen nodig om een aanvaardbare bodymassage te realiseren. Pijpt wel lekker en geniet graag uitgebreid mee bij het beffen en vingeren.
Globaal wat minder goed dan de lekkeren Clara (Moldavië) die ik onmiddellijk daarna tegen het lijf liep...