PDA

Volledige versie bekijken : Mönchengladbach, Privat Sunshine, LANA



henk69
11 januari 2012, 20:14
Gisteren op pad geweest in Möchengladbach: http://privat-sunshine.de/nl/gall/2/gall.htm

Was nog nooit in de Mülforterstrasse geweest maar de berichten op intenet waren bijna allemaal positief dus de gok maar gewaagd.

Ik had op internet gezien dat er 4 dames aanwezig zouden zijn; Lena, Lana, Kiana en Lara.
Lara neemt beantwoord alleen maar de telefoon zei ze. Bleven er dus 3 over. Om een of andere reden spreekt Kiana mijn minder aan.

Club ligt toch wel eind buiten het centrum in het stadsdeel Giesenkirchen maar prima bereikbaar. Parkeren geen probleem.
Als je binnen komt sterke reuk van de Chinees maar ja daar kom ik niet voor. Privat Sunshine ligt op 1e etage (aanbellen bij sommer).

De deur werd geopend door een lekkere strakke meid met halflange zwarte haren in een zwarte bikini. Ze stelde zich voor als Lana. Alleen Lena was verder nog beschikbaar. Op basis van de foto's op internet ging mijn voorkeur in eerste instantie naar Lena uit. Ik werd via de badkamer naar een kamer gewezen en de 2 dames kwamen terug. Lena bleek de haren geverfd te hebben en was nu helemaal blond. Ze was ook sterk opgemaakt en daar hou ik niet zo van. Figuur was net zo lekker als dat van Lana. Prijzen liggen op het normale niveau; €50 voor half uur, €80 voor 45min, € 100 voor uur. Pijpen zonder, beffen, zoenen, neuken met inbegrepen. Klaarkomen in mond is €20 extra.

Aangezien ik het met die mooie dames toch niet langer dan een half uur volhou gekozen voor Lana, €50 nummer met klaarkomen over borsten.

Eerst onder de douche en toen lag ze al naakt op bed te wachten. Super figuur, heerlijk kleine borsten met gevoelige tepels. Foto's op de website kloppen.
Naast haar gaan liggen en beetje gezoend, tongzoen niet diep maar wel lekker. Daarna nam ze plaats tussen mn benen en heeft ze me heerlijk afwisselend gepijpt. Handen werden niet of nauwelijk gebruikt. Daarna ging ze op bed liggen alsof ze wilde zeggen "bef me eens lekker". Dat dus ook gedaan. Kutje was heerlijk glad, waarschijnlijk vers geschoren. Mooie grote maar niet te groete schaamlippen die je lekker in de mond kon nemen. Zo een tijdje mn best gedaan en het leek haar wel te bevallen.

Vervolgens 69 waarbij ik een heerlijk uitzicht had op haar kleine strakke kontje en zij flink aan het pijpen was. Soms hard, soms zacht, soms alleen meet tong. Niks meer te wensen.

Condoom erom en in missio geneukt. Ze laat zich lekker nemen. Benen in mn nek en met mn hand haar klitje gewreven. Ik voelde mijn einde naderen maar wilde haar graag in doogy nemen. Wat een uitzicht als ze zou op haar knieen voor je zit, benen beetje uit elkaar en je ziet die heerlijke kont met dat mooie kutje.
Mn apparaat langzaam naar binnen geschoven en ook in deze positie laat ze zich flink en lekker neuken. Toen maakte ik de fout in de spiegel te kijken en bij die aanblik was het bij mij gedaan. Wilde ik over haar borsten spuiten, kon ik geen stoot meer geven anders was het te laat.
Ze vroeg me op bed te gaan staat en ging zelf op haar knieen zitten en trok me heerlijk af. Was natuurlijk zo klaar en terwijl ik klaarkwam wreef ze mn eikel over haar tieten waardoor haar tieten vol sperma zaten.

Daarna nog beetje gekletst. Ze is eind deze week weer vetrokken naar letland maar is 2 weken later weer terug. Volgende week zouden Cora en Maxim weer terug zijn. Volgens de berichten op internet en de foto's zijn zij beslist niet minder dan Lana....

Voor mij een meer dan positieve ervaring in een club maar volgens mij zonder uitzondering niet alleen mooie maar ook aardige dames zitten.
Als je van de straat door het gangetje naar boven loopt, vraag je je eerst af waar je terecht bent gekomen. Binnen bij de dames is alles zeer netjes.
Voor mij een adres waar ik vaker zal komen. Ik was een vaste "eros-Krefeld-ganger" maar heb die €20 extra er wel voor over.

Voor de Feestdagen ben ik op een ander adres in MGB geweest. Daar zal ik in een ander bericht over schrijven.

Groeten,
Henk