PDA

Volledige versie bekijken : Coco (Dui)

SFL
13 januari 2012, 01:24
Haarkleur/-lengte : lange stijle zwarte haren
Lengte dame : 1m65
Postuur/Cupmaat : stevig gebouwd maar met de maten in de juiste verhouding, dikke gezonde sappige kont / zuinige C-cup
Nationaliteit/Taal : Duits / Spreekt heel goed Engels
Leeftijd : 21 jaar
Tatoeages/Piercings : tatoe in haar flank, één terhoogte van haar rechternier en één op haar wreef
Service: GFE, TZ, PZC, NMC, massage, Beffen...etc
Voordelen: Lief mokkeltje dat interesse toont in de leefwereld van haar klant / kan over veel meepraten... En service is vrij goed!
Nadelen: Ondanks alles behoorlijk GFE is, doet ze het toch voorzichtig aan met tongzoenen.
Tijdsduur : halfuur
Prijs : 50 + een handjevol fooi

Een Duitse die een jachtige indruk geeft. Maar ze hing wel de toffe grappige meid uit, toen ze bij mij en de viking kwam staan.
Op het eerste zicht vond ik haar van kop een beetje te gemaakt met de make-up het zwart geverfde haar en de geepileerde wenkbrouwen...
Maar haar mooie ogen intrigeerde me wel en toen ze van ons vandaan liep, sprong meteen haar dikke kont in mijn oog.
Tjonge wat zou ik daar kunnen op doorgaan, mompelde ik tegen Ace. Ik kwam haar nog een paar keer tegen, maar pas toen ik mezelf er van vergewist had dat ze rookte, besloot ik van toe te happen. Ergens ook wel omdat ik op dat moment met enkele dilema's zat: meerbepaald Siberische Ella, Poolse Paris, Berlijnse Saskia en nog een andere Poolse waar de naam me van ontglipt. Maar al die dilema's waren plots verdwenen uit de bar wegens vretenstijd en daarom vertrok ik uiteindelijk toch met Coco de parkiet.

Ik kreeg er zeker geen spijt van, want er was een heuse klik en na een korte wachttijd verliep het in de kamer ook vlotjes. Bij het beffen werd ze onvoorstelbaar nat... Een sterk uitgesproke smaak kutsap droop in mijn muil en ik genoot met volle teugen. Ik likte ook haar reet, haar tieten en zelfs haar voeten. Alles verliep passioneel. Ze voelde me goed aan en ging mee in het spel dat de orkestmeester haar dirigeerde. In allerlei standjes liggen neuken, maar mijn climax kwam op z'n hondjes... Met een heerlijk overzicht op die vette reet, terwijl mijn pik in en uit haar kletsnatte poes schoof.

Topmeid, vrij knap en heel goede service... Onderschat haar niet!