PDA

Volledige versie bekijken : Isabella (Roemeense) (Lang/slank)

Big30
9 januari 2012, 20:21
Haarkleur/-lengte : zwart / driekwart lang vaak opgestoken en voorzien van bloem corsage
Lengte dame : ca. 1.75m
Postuur/Cupmaat : slank, mooie A/B cup
Nationaliteit/Taal : Roemeens/ Engels
Leeftijd : begin 20
Tatoeages/Piercings : - / -
Service: PZC, NMC, beffen, massage

Ik weet ff niet zeker of het deze Isabella was Isabella? (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?25468-Isabella&highlight=isabella) waarmee ik me vrijdag jl. mijn Roemeense taalkennis op de kamer wat heb opgefrist.
Dame die ik bedoel was vrij lang, slank en had haar lange gitzwarte haar in een paardenstaart, Laurent47 kende haar wel maar ik zelf dacht dat ik haar niet eerder gezien had. Ben ook niet zeker of het de dame was waar Cossie begin dit jaar mee was en SFL op de piratenparty. Kom haar naam ook eigenlijk niet in de lijstjes van W69 tegen.

Was in ieder geval een zeer leuke en onderhoudende dame (dronk geen druppel dus dat lijkt ook wat in strijd met de observatie van SFL), op de kamer PZC waar weinig op aan te merken was, TZ deed ze maar is niet mijn ding dus dat maar zo gelaten, de sexuele daad werd verspreid over 2 geslaagde standjes.
Exact 28 min op de kamer en na afloop de meer dan verdiende 50E overhandigd. Geslaagde exercitie met een vriendelijke zeer voorkomende dame.

Costana
9 januari 2012, 23:14
Was ze graatmager ?

Big30
9 januari 2012, 23:30
Was ze graatmager ?
Graatmager gaat wat ver, maar erg slank zou ik haar wel willen noemen! Er zat geen overbodig vet op.

Costana
9 januari 2012, 23:35
Mijn Issa was ook wel een kleintje zonder hookerschoenen hoor en had tevens een klein mondje.
Dus ik denk dat het hier over een andere gaat.

Big30
9 januari 2012, 23:46
Was mijn twijfel dus terecht. Een kleintje was deze dame bepaald niet.

Big30
14 januari 2012, 03:28
Dame maar afgesplitst! Is dus een nieuwe Isabella in PHG klaarblijkelijk. Nog steeds haar haar in een soort van paarden staart.

Lang, slank, gitzwart lang haar, 1m72cm, 75A cup, geen tattoos/piercings, zwart setje, zeer goede service.

egon, Dr. Rammler
14 januari 2012, 07:15
;) es müsste doch einem Admin möglich sein ein Passport auf dem vorgeschlagenen Formular zu erstellen ? :baby2:

Big30
17 maart 2012, 01:42
Deze Isabella is in ieder geval 100% zeker terug in Happy. Mooie elegante dame die vaak met Vera optrok en de DJ assistentie verleende/verleent bij het draaien aan de knoppen.

Jansen
8 april 2012, 21:44
Omdat we al een paar weken lekker contact hadden werd het nu eens tijd om met haar naar de kamer te gaan.
DJ Laning was benieuwd hoe ze op de kamer zou zijn met me omdat ze een beetje als assistent speelt van de DJ..

We hebben dan ook lekker genoten met PZC,NMC en kussen en beffen diverse standjes en de doggy om af te sluiten.
Ja ze is een mooie en lekkere meid met hele kleine tietjes wat mij niet direct stoort.
Vanwege mij 2 uitspattingen daarvoor was ikzelf niet in topconditie maar ze mag wel wat aktiever zijn.
Als ik al veelneuker een cijfer moet geven dan een 7.