PDA

Volledige versie bekijken : Barbie (Hongaarse) (Golden Dreams)

stadswandelaar
15 januari 2012, 10:06
Naam: Barbie

Leeftijd: 20

Haarkleur/Lengte: Halflang/Blond

Lengte: 160

Postuur/Cupmaat: Zeer slank/klein A cupje

Tatoeage/percing:Geen

Service: PMC,NMC,Massage

Voordelen: Geen tijdsdruk

Extra:

Boy69
22 januari 2012, 02:33
Zaterdag weer genoten van deze beauty.
Je zou zo maar weer 175 km rijden voor haar............ gelukkig ben ik al in GD, dus zal ik ook zondag van haar genieten.

(helaas kan ik nu niet pitten, al dat moois spookt me nog door het hoofd)

Sent from my iPhone using Forum Runner

stadswandelaar
24 januari 2012, 16:28
Morgenmiddag maar weer snel naar deze topper ondanks haar jonge leeftijd blijft het mijn favoriet een beauty met haar superlooks
nadeel is het is verslavend momenteel 3 keer per week maar ja je leeft maar 1 keer en dan wil je dit toch niet missen :freu:

stadswandelaar
29 januari 2012, 11:29
Gister even voor een snel bezoekje 1 uurtje naar GD geweest 3de keer alweer deze week [moet toch maar eens gaan afkicken] mijn toppertje zag er oogverblindend uit in haar nieuwe red dress superrrrr, maar je kunt wel merken dat ze nu een paar maanden in het vak zit, de onervarenheid en de verlegenheid is er wel van af en na een heel kort geprekje aan de bar komt al snel de vraag i get de key? En van after sales is al helemaal geen sprake meer. Toch jammer dat ze al zo snel professioneel wordt MAAR met haar SUPER LOOKS maakt ze een heleboel goed en blijft ze voor mij een beauty :)

Pistol Pete
2 februari 2012, 09:18
Barbie heeft inderdaad een body waar helemaal niets mis mee is. Gisteren besloot ik maar eens een uurtje met haar te spelen. Ik dacht, het bubbelbad staat er niet voor niets. Dus... Heerlijk lang gebubbeld en meer :). Presales dik in orde, looks nagenoeg perfect, kamerprestaties zeer goed. Inderdaad laten de aftersales wat te wensen over. En, ze heeft een leuke vriendin, Andy. Minder mooi maar qua sex minstens even goed.

stadswandelaar
4 februari 2012, 17:26
Vanmiddag even voor een pitstop naar GD afgereisd vooraf even gemaild of mijn favoriet er was en ze was er dus snel naar duitsland,
het was niet erg druk en dus hadden Barbie en haar hongaarse vriendin Andy even tijd voor een voorafje even gezellig op de bank alleen versta ik geen hongaars dus maar snel naar de kamer met Barbie wat overigens wederom meer dan goed was alleen de after sales blijft haar zwakste punt als dit beter was geweest had ik vanmiddag 2 keer met haar gekamerd ik heb nog even getwijfeld terwijl ik de jas al aan had tijdens een goed gesprek met Memet in de hal,heb ik er toch voor gekozen om naar huis te gaan. Volgend bezoek heb ik de 2 hongaarse schonen beloofd dat ik voor een trio ga misschien is dan de after sales wat beter als ik dat tenminste overleef;)
Dus tot volgende week.

Pistol Pete
5 februari 2012, 17:08
Vanmiddag even voor een pitstop naar GD afgereisd ......

.... Volgend bezoek heb ik de 2 hongaarse schonen beloofd dat ik voor een trio ga misschien is dan de after sales wat beter als ik dat tenminste overleef;)
Dus tot volgende week.

Triootje is helemaal aan te raden. Ik zit nu aan de bar uit te hijgen van het afgelopen uur. WOW....wat een lekkere meiden die elkaar beter kennen dan twee zussen. Alles kon op de kamer...af en toe een beetje lesbi ter vergroting van de lust en het vermaak. Het vingertje anaal maakt dat ik explodeerde terwijl ik bereden weed door Barbie. Het uitzicht dat je dan hebt is waarlijk onovertroffen. Barbie is een perfecte pistollady en Andy de lekkerste girl next door sinds jaren...haar body is zo zacht en romig....volgende keer maar weer allebei een uurtje apart. Ik wil overleven. :)

stadswandelaar
5 februari 2012, 17:55
ben gister nog geweest zat te twijfelen in een trio af alleen barbie heb gekozen voor barbie nu al spijt van maar ik ga morgen of dinsdagmiddag neem dan zeker een trio als je daar nog bent doe barbie de groeten van mij:biggrin;)

stadswandelaar
5 februari 2012, 17:57
vraag ook even of ze er beide dagen is

Golden Dreams
5 februari 2012, 18:24
zo als het er nu naar uit ziet is ze er beide dagen...

stadswandelaar
5 februari 2012, 18:31
bedankt GD laat even weten als er toch wat veranderd het zal waarschijnlijk maandag of dinsdagmiddag worden jullie hebben mijn mail

seksenfun
5 februari 2012, 19:42
Naam: Barbie

Service: PMC

En PP die zo enthousiast is, PP is erg veranderd :smoke:.

Boy69
5 februari 2012, 22:40

En hoe vaak is S&F al met Barbie geweest ??

Juist, nul komma nul keer, hij weet niet eens hoe ze eruit ziet of wie het is.

Toch heeft hij zijn "vooroordeel" alweer klaar !!!!

Geloof me S&F, Barbie is een absolute topper, met PZC en verder een uitstekende service.
En ik kan het weten, ik heb namelijk WEL kamerervaring met haar.

Sent from my iPhone using Forum Runner

Pistol Pete
6 februari 2012, 12:32

PP is niet veranderd hoor...Barbie is een meid met een torenhoge service...in combinatie met haar lifetime vriendin Andy geldt 1 + 1 = 3 .... boy heeft gelijk, dat is een dame waar je grote afstand voor rijdt om te genieten van haar. gisteren dus een minuut of 20 met deze dames in de whirlpool geweest als voorafje. Het scheelde niet veel of ik had enkele milliliters aan het bubbelbad toegevoegd. De dames wisten de grens van het geoorloofde te bewaken. Ik weet niet of ik hier toe in staat geweest zou zijn....:))

seksenfun
6 februari 2012, 20:32
boy boy toch...

Natuurlijk weet ik hoe barbie er uit ziet. Natuurlijk heb ik al met haar gesproken. Daardoor weet ik ondermeer dat ze (nog niet zo gek lang geleden: PMC deed en daarom wimpelde ik ze af). Ze kan veranderd zijn natuurlijk, vermits PP blijkbaar nog altijd de ouwe is :smoke:

Boy69
6 februari 2012, 22:49
S&F S&F toch.....

Barbie heeft mij nooit PMC "aangeboden", waarom ze dat bij jouw dan wel zou doen blijft dan natuurlijk gissen (maar dat is haar keuze)

wellicht moet je gewoon in PSR blijven gaan, want daar zijn alle dames /"polderknollen" immers top (niet dus !)
Alleen jammer dat ze qua schoonheid nog niet in de schaduw van Barbie kunnen en mogen staan.

Jorah Mormont
6 februari 2012, 23:28
Vorige week ben ik met Barbie geweest en ik onderging een lekkere pijpbeurt MET condoom. Tis maar waar je een punt van maakt. Gelukkig zijn we niet allemaal veeleisend.

charlieh47
16 februari 2012, 20:21
Gisteren maar even zelf op onderzoek uit gegaan, want las de laaste tijd teveel over deze dame. had haar al wel eens gezien , maar niet echt de aandacht eraan gegeven.
en zo'n nieuwe dame moet je eerst lekker zijn gang laten gaan. als ze zich dan thuis voelt heb je er meer plezier mee.
En dat heb ik gisteren geweten. ze zat met een big smile op de kruk aan de bar. en alleen die glimlach al........het maakt je gek.
had al wel gekamerd, maar wou nu toch even alle aandacht op Barbie richten. ons maar lekker op de bank neer gezet. en even rustig de tijd genomen, het was er toch rustig.
ze weet ook precies wat een man wil, op de bank heerlijk zitten zoenen en elkaar strelen en knuffelen.. dus na een poosje toch maar ons in het kino neer geploft.
deze dame zit nog niet lang in het vak, maar eerlijk gezegt. het was het beste wat ik ooit heb mee gemaakt bij GD.
ze is echt voor veel dingen in. zoent heerlijk, en echt een heerlijke pijp beurt gehad. daarna in verschillende standjes tot het hoogte punt gekomen allebeide.
nog even na zitten kletsen boven en toen maar naar beneden gegaan, eeb heerlijk douche genomen en wat gegeten, en heb later op de avond het zelfde nog maar een keer herhaald met haar.
en het was nog beter dan de eerste keer, want ze kwam nog eerder dan mij tot het hoogte punt
deze dame was echt top, en herhalings gevaar meer dan 100%, meestal waren het de ogen, maar deze dame maakt mij al gek met haar lache en dat wiebelende kontje.

tot snel barbie.

stadswandelaar
16 februari 2012, 21:53
Vanmiddag maar weer even naar GD afgereisd speciaal voor de carnaval gezellig en natuurlijk voor Barbie het blijft een fantastische meid om te zien met inderdaad geweldige ogen en een lekkere kont(je) maar de sex wordt wel allemaal plichtmatig en te professioneel. Jammer dat ik de tijd geen 3 maand kan terugzetten toen ze begon met haar vriendin Sandra die hier helaas niet meer werkt (vanmiddag nog met een mede ijsbeer over gesproken deze was het er helemaal mee eens) deze 2 waren niet te niet te overtreffen maar ja aan alles komt een eind.
Ik denk dat ik volgende keer maar voor haar kleine vriendin Andy ga niet zo knap maar qua sex ZEKER net zo goed als Barbie in het begin.

seksenfun
17 februari 2012, 20:55
Klinkt hier een uitdaging voor seksenfun :smoke:?

stadswandelaar
18 februari 2012, 12:51
is zeker een uitdaging SenF die kleine Andy klein maar enorm fijn;)

Golden Dreams
15 februari 2013, 12:39
Deze dame is weer terug in GD!!!

Koekkoek
16 februari 2013, 08:08
Ik had het geluk dit heerlijke popje te kameren zonder meer een topper met een heerlijk figuur.

Deze dame is weer terug in GD!!!

Gynakologe
16 februari 2013, 10:25
Ik had het geluk dit heerlijke popje te kameren zonder meer een topper met een heerlijk figuur.

Barbie ? und ? Pasport ? Service ? Taal ? kann die wat deutsch ? :confused:

Koekkoek
18 februari 2013, 19:30
Spreekt goed engels. Maar niet als de mond vol is. Heeft geen foto op de site. Maar beter ook anders loopt het storm.

funske
18 februari 2013, 22:09
Ja Barbie kann auch deutsch reden. Heb vandaag even met haar gepraat.

Headhunter
7 maart 2013, 12:54
Gisteren gekamerd met deze dame en kan niet anders zeggen dan dat haar services zeer goed zijn. Heerlijk strak klein lichaam met zeer kleine tietjes! Soms gewoon lekker! Dus zeker voor herhaling vatbaar. After-sales kent ze verder niet echt maar dat maakte mij op dat moment verder niets uit; moest toch de terugreis gaan aanvangen.

Stiffmaster
25 juni 2014, 09:45
Barbie is ook weer terug in Golden Dreams en zag er betoverend uit en ze heeft een vriendinnetje meegebracht die luistert naar de naam Vicky, zal proberen een klein paspoortje ervan te maken,

Cyruss
25 juni 2014, 21:13
Doet deze dame ook aan tz?

palimo
26 juni 2014, 09:44
Jawel!!!

Doet deze dame ook aan tz?

looper
9 mei 2015, 19:53
Triootje met Mesua. Barbie heeft een naam gekozen die wel heel erg goed van toepassing is. Ze heeft echt dat model van het barbiepopje, met dat verschil dat er leuke harde tepeltjes op staan. Fotomodel. Alles natuur, en je snapt niet hoe de natuur zo perfect kon beeldhouwen. Smaken verschillen maar ik denk dat deze dame bij iedereen scoort.
En dan spreekt ze ook nog haar talen, heeft een goede opleiding en de bijbehorende intelligentie of was het net andersom. In de sessie neemt ze de leiding, verteld Mesua wat ze moet doen. Zegt even tussendoor dat ze haar pijpkunsten niet moet afkijken, grote lol dus. 69 gaat ook heerlijk, beide dames om beurten. Mesua komt ook weer, Barbie blijft cool. Ook cowgirl om beurten, Barbie met glijmiddel,en zo hevig dat ik bang wordt dat ie breekt... Maar afremmen werkt goed. En dan begint Barbie te pijpen terwijl Mesua mijn (ge)zicht vult, dus ik kan niet zien wat ze doet of hoe ze het doet, maar ik kom voor het eerst in mijn leven door pijpen klaar. Ze is goed, zo goed, ik denk omdat ze echt heel koel de reacties van de patient, sorry beer bekijkt.
Het herhalingsgevaar bij deze dame is zo groot dat ik er bij zal wegblijven. Te goed is ook niet goed, en ik heb plotseling begrip voor mannen die hun leven en bestaan verbranden voor een vrouw. Je moet wel erg stevig in je schoenen staan om deze dame herhaaldelijk in te huren en dan weer koel weg te gaan.
Het weer was regenachtig, de zon al onder en het werd kouder.

palimo
9 mei 2015, 23:29
@looper
"Het herhalingsgevaar bij deze dame is zo groot dat ik er bij zal wegblijven. Te goed is ook niet goed, en ik heb plotseling begrip voor mannen die hun leven en bestaan verbranden voor een vrouw. Je moet wel erg stevig in je schoenen staan om deze dame herhaaldelijk in te huren en dan weer koel weg te gaan."
======
Looper, Je zal niet de eerste zijn!
Afgelopen donderdag was ik ook in Golden Dreams, Barbie was helaas bezet door snuiter, die duidelijk kenmerken van een zware verliefdheid ten toon spreide.
Hij hield lange tijd haar handje vast. Tot op een gegeven moment hij verdween, en kwam terug met een pakje. Pakje werd door Barbie uitgepakt bleek er een grote gouden ketting met een joekel van briljant aan te hangen.
Alle meiden eromheen, oh's en ah's te over, Barbie blij!
Met de ketting om, kwam Barbie even langs om te groeten en te vragen hoe het met me ging, had haar nu iets meer als een jaar niet gesproken, maar ken haar al vanaf het begin 2012.
Gevaar is inderdaad om verliefdheid op een dame toe te laten, het kan je overkomen, maar dan bevind je je reeds wel op heel heel gevaarlijk terrein.
De club waar ik vroeger ook enkele keren ben geweest toen het nog Fun Garden heette, is eigenlijk weinig veranderd, douches en de lockerruimte waren vernieuwd.
De tijd zal het leren of de club bestaansrecht heeft, het is vlak over de grens, qua afstand in ieder geval gunstig.