Dolfie
15 januari 2012, 20:52
Naam : Noelle
Nationaliteit/Taal : Hongaars / Beperkt Duits-Engels
Leeftijd : 28 jaar
Haarkleur/-lengte : Blond / Tot aan haar navelbuik,Beetje Shakira look a like kapsel
Lengte dame : +/- 1,70m
Postuur/Cupmaat : Slank / B-Cup
Tatoeages/Piercings : Ja / JA
Service: TZ,PZC,NMC,FT
Voordelen: Heel mooie dame
Nadelen: Geen
Tijdsduur : 30 min
Prijs : 75€
Extra’s bij het bezoek:
Deze dame viek me op door haar zeer mooie body met een mooie tattoo in de vorm van een Tijgerkop of is het een jachtluipaard:gruebel:
Kennis gemaakt op de sofa waarbij haar onedeugend handje al snel onder mijn handdoek zat.
Op de kamer ontpopte ze zich als een echte PSE waarbij ze haar orale kunsten optimaal toonde.
Eerst in doggy daarna in missio en toen ik het voelde komen vroeg ik haar snel of ze ook FT deed.Volmondig zei ze ja en trok als een uitgehongerde mijn condoom eraf en ontving gulzig mijn eerste nakomelingen.:tongue:
Grtz,Dolfie
Nationaliteit/Taal : Hongaars / Beperkt Duits-Engels
Leeftijd : 28 jaar
Haarkleur/-lengte : Blond / Tot aan haar navelbuik,Beetje Shakira look a like kapsel
Lengte dame : +/- 1,70m
Postuur/Cupmaat : Slank / B-Cup
Tatoeages/Piercings : Ja / JA
Service: TZ,PZC,NMC,FT
Voordelen: Heel mooie dame
Nadelen: Geen
Tijdsduur : 30 min
Prijs : 75€
Extra’s bij het bezoek:
Deze dame viek me op door haar zeer mooie body met een mooie tattoo in de vorm van een Tijgerkop of is het een jachtluipaard:gruebel:
Kennis gemaakt op de sofa waarbij haar onedeugend handje al snel onder mijn handdoek zat.
Op de kamer ontpopte ze zich als een echte PSE waarbij ze haar orale kunsten optimaal toonde.
Eerst in doggy daarna in missio en toen ik het voelde komen vroeg ik haar snel of ze ook FT deed.Volmondig zei ze ja en trok als een uitgehongerde mijn condoom eraf en ontving gulzig mijn eerste nakomelingen.:tongue:
Grtz,Dolfie