PDA

Volledige versie bekijken : Minka



savesexer
17 januari 2012, 10:33
Haarkleur/-lengte : zwart

Lengte dame : 1.58 m

Postuur/Cupmaat : romig / B (echt)

Nationaliteit/Taal : Bulgaars / beperkt duits

Leeftijd : 21

Tatoeages/Piercings : niets

Service: Goed tongzoenen, slecht pijpen, NMC, anaal (naar eigen zeggen)

Minka, zo heet deze Bulgaarse, is romig van bouw met een klein buikje. Haar borsten zijn zacht en hebben donker bruine tepels en tepelhoven. Ze begon me te pijpen en daar kwam de kat uit de zak, want het was niet meer dan wat likken aan de eikel. Toen ik haar voorzichtig diets maakte wat ik van een pijpbeurt verwacht, stak het tekort aan talenkennis de kop op. Dan maar voorzichtig geprobeerd mijn lid dieper in haar mond te brengen wat ze gewillig toeliet maar en volgde geen actie van haarentwege. Haar pussy dan maar beginnen te likken met weinig reactie tot gevolg. Geen gekronkel, geen vochttoename, was ik nu plotseling onbekwaam of scheelde er iets anders. Ik besloot om mijn zaad niet te verschieten en we beëindigden de sessie enkele minuten voor het verschijden van de 30 minuten. Later op de dag zouden we mekaar nog dikwijls tegenkomen en was ze altijd even vriendelijk en als de gelegenheid zich voordeed kroop ze dicht tegen me aan. Er was dus wel degelijk een klik behalve in de slaapkamer.

seksenfun
17 januari 2012, 21:49
Ze kwam vandaag op mijn schoot zitten terwijl ik aan het uitrusten was in een van de relaxen in het wellnessgedeelte van een saunabeurt, met een drankje.

Ze had zondag al een paar keer laten verstaan dat ze me wou en wanneer het er spannend om werd (ik zat in de HWP), kaapte een andere man ze voor me weg. Ik vond dat niet erg. Ik was niet weg van haar.

Op een rustig tempo probeert ze mij stukje bij beetje te verleiden, meer en meer. Ik werd er echter om een of andere reden niet echt warm of koud van en had bovendien mijn zinnen op andere mooie dames gezet.

Ze begreep dat ik zeker vandaag op dit moment niet ten prooi zou vallen voor haar en stond vriendelijk weer op :smoke:.