PDA

Volledige versie bekijken : Francesca (Roemeense)



savesexer
17 januari 2012, 10:37
Haarkleur/-lengte : zwart lang

Lengte dame : 1.65 m

Postuur/Cupmaat : fors / A (echt hangend)

Nationaliteit/Taal : Roemeens / duits

Leeftijd : 38

Tatoeages/Piercings : niets

Service: beperkt tongzoenen, goed pijpen, NMC, GEEN anaal, GEEN FT

Het vrijen begon rechtstaande waar we langzaam elkaar ontdeden van onze kledij. Haar tongzoenen waren eerder terughoudend en haar lichaamstaal getuigde van weinig ervaring. Toen haar BH uitging kwamen 2 slaphangende kleine B'tjes te voorschijn die in schril contrast stonden met een vrij zware heuppartij. Maar omdat ik ook niet meteen op de cover van Playgirl prijk, hoopte ik op een degelijke vrijpartij met deze huismoeder. Omdat zoenen haar blijkbaar niet zo ligt ging ze gelijk naar piemelmans voor een eerste kennismaking. Ze pijpte op een speciale manier en volgde mijn instructie voor meer diepgang. De geluidjes die ze tijdens de 60 minuten lange sessie maakte, waren geforceerd. Ook heeft ze tientallen keren gevraagd of ze alles wel goed deed. Haar poesje was fris en ze liet zich de likbeurt goed gevallen maar kwam, volgens mij, nooit echt klaar. De vochtontwikkeling was dan ook gering. Tegen het einde van de beurt liet ik haar bovenop plaatsnemen en ontdekte een spannend kutje dat heel goed haar best deed om het me naar de zin te maken wat ook lukte.