Volledige versie bekijken : Katharina, Duitse
noglangnietuitgewandeld
20 januari 2012, 08:22
Naam : Katharina
Nationaliteit/Taal : Duitse, Duits.
Leeftijd : ca. 35
Haarkleur/-lengte : blond, kort
Lengte dame : 170
Postuur/Cupmaat : normaal, D
Tatoeages/Piercings : Veel tattoos, piercings ook onder de bikini.
Service: uitstekend, PZC, NMZ, TZ, FT.
Voordelen: Aardige gezellige vrouw, prima service.
Nadelen:
Tijdsduur : 1 uur.
Prijs : 80,-
Extra’s bij het bezoek:
Katharina heeft in meerdere clubs gewerkt en weet hoe het hoort. Kan een leuk gesprek mee gevoerd worden en geeft goede service op de kamer. Hoewel ik persoonlijk niet op blond val, heeft ze mijn dag helemaal goed gemaakt. Toch eens wat meer aandacht besteden aan die blondjes.
Kan bovenstaande alleen maar beamen. Misschien niet de mooiste, veel tatoos, maar ontzettend lief met een uitstekende service!!
Hoofdstuk2
2 juni 2012, 23:16
Katharina,
Inderdaad, wat een lading tattoos zeg, en piercings btw...;)van tepel en andere intieme delen, zeg maar.
Werd dus afgelopen dinsdag 29mei mijn 2de kamersessie.
Katharina is een dame waar ik normaal dus niet mee kamer.
Ik heb niet veel met blond en deze aardige dame zie ik alleen maar als een leuke en gezellige gesprekspartner.
Zonder bijbedoelingen nam ik dan ook naast haar plaats aan de bar en begonnen we een leuk gesprek.
Dat dit naar een kamersessie toe moest leiden was mij even ontgaan, echter die vraag kreeg ik wel na een goed half uur o.h.-en.
Dan ben je sportief en zeg je zoiets als:
"Sorry, was ik ff niet op uit, je gaf me het gevoel van ïk zit nu in een bar met een leuke meid te babbelen en heb ff niet meer in de gaten dat dit een saunaclub is waar ook geneukt moet worden."
"Dan ben ik echter niet zo gekleed" was het antwoord..
Da's ook weer zo, dus sportief mijn antwoord: "kus je, want anders gaat het niets worden tussen ons" wat met een kus beantwoord werd en een spontane begroeting van kleine Chucky tegen Katharina's knie tot gevolg had.
Kamergang dus....:biggrin:
De sessie op de kamer was een verrassende.
Katharina kust redelijk, maar scoort geen dikke 10.
De dame vond het geen probleem om eerst eens voor eigen genot te gaan waar Chucky natuurlijk graag aan mee hielp.
Alle op strategische plaatsen geplaatst ijzerwerk werd in dit spel uiteraard niet over geslagen...:rolleyes:
De wederdienst, een goede pijpbeurt beviel kleine Chuck daarna wel en na diverse standjes kon deze dan ook tevreden kotsend over zijn nek gaan in deze Duitse DD-Blondine.
Een leuke, interessante sessie...
Groet allen,
Chucky99.
pcenter
4 januari 2013, 18:23
Zie mijn recensie bij fun garden algemeen topic van 3 jan 2013, Katharina, is een prettige dame, valt goed mee te praten, zeker in vergelijk met de andere aanwezige dames. Er kan een normaal gesprek gevoerd worden. Bovendien doet ze niet overdreven of aanstellerig om op te vallen. Beetje onopvallende buurvrouw next door, maar wel lekker ondertussen. Sessie was goed, waarbij ze inderdaad ook aan haar eigen genot denkt.