PDA

Volledige versie bekijken : Het grote onbewoonde eiland topic

Jimbo1
20 januari 2012, 08:52
Inderdaad, alweer een off topic topic...

Stel, je komt door een onverklaarbare reden terecht op een onbewoond eiland. (die kans is aanzienlijk groter dan je wellicht zou denken, maar dat is wellicht weer een onderwerp voor een ander off topic topic).

Enfin, je bent nu eenmaal belandt op het onbewoonde eiland (palmen, strand, zee, you get the picture) dus wat ga je doen? Inderdaad, binnen de kortste tijd zit je te masturberen op het strand, a man's gotta do what a man's gotta do, nietwaar? Om het orgasme wat te bespoedigen, je moet immers zo nog kokosnoten zoeken, heb je een visuele prikkel nodig, dus de vraag van dit topic is:

Wie zie je in gedachten opeens achter die palmboom opduiken en bezorgt jou je eerst onbewoond eiland orgasme (oeo)?
In mijn geval kan dat niemand anders zijn dan:

http://www.celebwall.net/wp-content/gallery/sandra-bullock/sandra-bullock-54.jpg
Sandra Bullock

Reacties graag vergezeld mét foto, ik heb toevallig m'n iPad bij me op het eiland en verandering van spijs....

Jimbo

Edit Tiga: op foto's berust copyright, foto's (deep)linken met link naar de bron maar niet uploaden hier.

ketserr
20 januari 2012, 09:56
Tatjana de theke van GT.

Foto word niet gedeeld want op dat onbewoond eiland heb ik haar dan toch voor me eigen.

Befke
20 januari 2012, 12:04
Ik heb slechts beelden in mijn hoofd... Links daarnaartoe verspreid ik niet.

Immer nog beelden van Joanna, de Rheinland Italienerin die reageert op alle namen "Die mit Jot anfangen".
Joanna, gestopt en inmiddels moeder.
Joanna, die mij in de Blue Note in het keukentje haar poes aanbood. Die ik aanbad.
Joanna, die mij blij verrukt (Verrückt ist die, völlig verrückt!") in de armen sprong toen ik haar in de Acapulco opzocht.
Joanna , wier schaamlippen om mijn lid gevouwen zacht soppend enzovoorts.

Van die beelden.
Daar kan geen foto, geen film tegenop.

En aan die beelden heb je ook niks, daar op je eiland.

Ruk ze :)

Jimbo1
20 januari 2012, 12:20
En aan die beelden heb je ook niks, daar op je eiland.

Als de nood maar hoog genoeg is, dan neuk ik zelfs een beeld :)
Maar dank voor je bijdrage, als ik het goed heb begrepen kies jij dus Joanna...
(ben nu toch wel benieuwd hoe die er uit ziet).

Zo'n topic als dit wordt zoveel interessanter met foto's... (deeplinks dus of een URL verwijzing mag natuurlijk ook).

Alabama
20 januari 2012, 19:43
Alexa - Babylon.

sofaking
20 januari 2012, 20:11
Hoezo off-topic ?
Het is wel grappig want de mooiste, meest sexy vrouw die ik ooit in levenden lijve naakt gezien heb, heb ik niet kunnen aanraken maar er wel bij gemasturbeerd. Dat was namelijk in een peep-show. Een prachtige rosse met een flinke boezem en perfect figuur. Lekker poepke ook. Van gelaat denk ik dat ze wat had van Tiffany Towers, maar dan met donkerrood haar. Bijna even grote borsten maar wel natuurlijk. :tietjes: :rubbel: :herz:
2205

Maar toch, maar toch.... denk ik dat het nodig zal zijn om, pakweg, elke week naar een ander eiland te zwemmen voor een nieuwe visuele prikkel.

sofaking
20 januari 2012, 20:48
Hé, je moet zelfs niet op een onbewoond eiland gaan...
http://www.demorgen.be/dm/nl/12196/Autosalon-Brussel-2012/article/detail/1382717/2012/01/20/Twee-Autosalonbezoekers-betrapt-op-masturberen.dhtml

De meeste bezoekers op het Autosalon in Brussel weten zich best te gedragen, maar helaas is dat niet voor iedereen het geval. Volgens de website van La Dernière Heure zijn twee mannelijke bezoekers betrapt op masturberen terwijl ze naar hostessen aan het kijken waren. De perverten deden dat in een auto op de stand van Suzuki.

jacky pakutra
21 januari 2012, 13:44
onbewoond eiland ...

http://img256.imageshack.us/img256/2835/30239329139437755291613.jpg

alleen om naar te kijken, uiteraard

ps heb ik het zo goed gelinkt...zo nee ik ben een digibeet, dus pas maar aan aub